Stránka 84 z 121

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 16:08
od Mawerick81
cez strecno sa ale neplanuje stavat cesta cez miesta kde su zosuvy

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 16:47
od milan_KM
aquila napísal:no vidis a pri zvolene sa zosunul svah na "eRku" .. na strecno padaju skaly tiez. v bratidslave sa zosunula a zosuva cela devinska cesta. a prikladov by sa dalo najist kopu.

to ale neznamena, ze treba pol miliardovy nezmyselny projekt D3 .. ked sa da poriesit lacnejsie.


To je samozrejme pravda, ale na takýchto "drobnostiach" by sa celý projekt (ak by sa seriozne riešil) poriadne nabalil a zrazu by to nebolo také ľahké a lacné ako tu všeobecne tvrdíš. Prieskum a zaistenie brala, ktoré je navyše v 5tom stupni ochrany by bola poriadne mastná záležitosť.

Mimochodom úsek Brodno-KNM tiež využíva pôvodnú cestu v maximálnej možnej dĺžke, tj úsek Brodno-Oškerda a preložka I/11 v C 9,5/80... A na túto kategóriu by bolo treba prestavať, resp riešiť obchvaty, terajšiu IIIku. Takže ak chceme zachovať regionálnu dopravu, ako všade vo svete, náklady by boli porovnateľné.
+ Samozrejme otázka čo so slepým črevom C 11,5 Oškerda-Radoľa.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 16:52
od Mawerick81
no ako poznam aquilu a ostatnych pacientov, tak by nas spolu s Oskerdou nechal jazdit do KNM cez ZIlinu a Vranie...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 18:55
od aquila
milan: len to co si napisal bohuzial nie je pravda.

- dovod preco sa prehodila I/11 z drozdej bolo, ze sa musi sanovat bralo. nio ale to sa musi sanovat tak ci tak, a detto dalsi usek sa bude musiet, akurat ako "havaria " a samozrejme to bude drahsie
- dovod preco sa vyhodil most z drozdej do brodna bolo ze sa to zlacni, ale realita je taka, ze tu mame realne "docasne"mosty v cene trvaleho a ako bonus aj MUK brodno je komplikovanejsia, kedze predtym sa neuvazovalo s napojenim na privadzac ..
- tak by sa dalo pokracovat dalej
- obchvat vrania je v uzemnom plane roky a nerobi sa s tym nic
- prisla nudza a zrazu sa nasli peniaze na docasne mosty ..

slepe crevo oskareda - radola by nebolo, kedze by tam bola aj MUK a bezproblemove napojenie na druhu stranu aj na zilinu.

ono je to skor o tom, co napisal mawerick, SMerakom vyhovuje, ze je kvoli radoli akoze "katastrofa" lebo nebodaj by to riesli rozumne, nemozu si rozkradnut miliardu na hlupych usekoch na D3.
len zase raz milan, pozri si ako vololi okresy KNM a cadca do parlamentu .. mozes sa certit ako cches, ale to je fakt

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 19:53
od milan_KM
Teraz sa bavíme o Rochovici a padajúcich skalách či lavínach, nie o už sanovanom úseku do Vrania.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 08:59
od aquila
ano ja viem, preto aj hovorim, ze tak isto ako bolo treba havarijne sanova nad labutou, tak je otazka casu, kedy sa bude sanovat pri kysuckej brane.

lebo podla tejto logiky co tu pisete nemaju zmysel ani docasne mosty, vsak sa jazdi oolo rochovici :)

co sa tyka tej cesty do rudiny od INA, tam stacilo keby sa pocas koridorizacii zeleznice urobil most smero na neslusu a ta existujuca polna cesta sa napoji cestu do iny.
aj ked hej, na neslusu je tusim len taka jednoducha panelka, ale to je teraz nepodstatne.

detto rudinka, ako povedal vlados, stacilo aby sa napriklad vypustila nezmyselna zastavka brodno v polohe kde je, a urobilo by sa radsej krizenie zeleznice na druhu stranu, cim by sa usetrilo aj za tie mosty pre pesich popri zeleznici k tej ultra vyuzivanej zastavke.

a zastavku rudinka je aj schoda spominat, lebo tam zase raz sa mesto zilina vykaslalo na svoju MC brodno. ake to typicke :)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 12:44
od Mawerick81
Do nesluse ide normálna cesta, toto čo si našiel tú panelku je k jazeru, nie k dedine

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 12:56
od aquila
ja viem, ze ide cez dubie aj normalna cesta. ja len hovorim, ze tam sa bude musiet casom tak ci tak stavat zrejme nadjazd kvoli koridorizacii (kedze sa na to predtym vybodli) a ked sa uz postavi nadjazd, je to doslova par metrov na spojenie s cestou do INA. nic viac, nic menej.. to iste pri rudinke, kde sa to urovnove krizovanie bude taktiez nutne riesit a preco to nespojit rovno s velmi lacnym obchvatom (je to na rovine, zeleznice by zaplatili nadjazd, kraj by to potiahol dalej k ceste na rudinu)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 13:00
od Mawerick81
do Nesluse cez Dubie da prejst len nudzovo,, do NEsluse ide priama cesta z KNM.. to len k detailom

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 13:04
od aquila
aha, OK, ja som bol v tom ze dubie je vsetko za ucnovkou. ale pointa je mysli jasna. a ked si zoberieme, ze o 100 mio sa predrazil usek brodno - strazov, ktory je aj tak zbytocny, tak je skoda aj komentovat dalej. za to predrazenei mohla byt cesta aj s obchvatmi od chlumca az po dunajov :)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 14:29
od milan_KM
@Aquila
Áno bralo sa časom bude sanovať, ale rozhodne nie tak kvalitne a náročne ako pre regionálnu cestu II. triedy s 5-6tis intenzitami.

Takže ak by sme plne využili exitujúcu I/11, bolo by treba celkovo -
- postaviť normálny most v Ochodnici
- postaviť cestu Ochodnica-KNM
- zastaviť a preložiť pripravovanú cyklotrasu v trase cesty do Ochodnice
- úprava koryta Kysuce, lebo cesta sa nevojde medzi železnicu a rieku v jednom úseku
- krátky obchvat Rudinky
- sanovanie Rochovice
- rožšírenie a cesty cez Vranie - spodná časť
- obchvat Vrania
- úprava križovatky v Chlmi - kruhová s normálnym polomerom - nie mini - nutné asanácie

Keď vezememe do úvahy všetky tieto veci, tak rozhodne to nevyjde lacnejšie ako nájom mostov a tiež som si istý, že to nevýjde lacnejšie ako preložka C9,5 od Oškerdy do Brodna

A aby som nezabudol cestu z Čadce, cez Krásno, Blažkov - Lieskovec - Ochodnica - KNM - ZA dať ako II.ku so zákazom ťažkej dopravy, lebo inak to stará cesta cez Blažkov nevydrží (mosty)


Čo sa týka koridorizácie, tak to nebola koridorizácia ale skôr optimalizácia s obmedzeným rozpočtom a ak sa to raz bude robiť poriadne tak je myslím v UP že zastávka Brodno sa má posunúť do Brodna, existujúca zrušiť a zastávka Rudina posunúť bližišie k Rudinke.. + nová zast KNM-PP (bude v UP)
Dajako poriešiť priecestie v Brodne - preložka I/11 má napojiť pri družstve aj hornú časť obce tak možno len úprava nejakej tej ulice a nadchod pre peších
V Rudinka sa porieši preložkou
Rudina viesť cestu od križovatky do Rudinky, v súbehu so železnicou a nadjazd v mieste terajšieho priecestia k rybníku.
Zrušiť 3 nezmyselné priecestnia v a medzi KNM a Ochodnicou. Ďalej by to bolo dosť komplikované, vždy domy a rieka v blízkosti.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 19:04
od aquila
1) v ochodnici sa nemusi nic stavat, preco ? (vid R1)
2) ta cesta ochodnica - KNM by poriesila priam idealne to urovnove krizovanie na konci KNM a je to relativne kratky usek
3) najmensi problem
4) v ktorom useku sa nevojde cesta a zeleznica ?
5) ten sa bude de facto musiet robit tak ci tak ked sa bude odstranovat urovnove krizovanie
6) vid kolko stalo sanovanie labutej
7) ta cesta sa tak ci tak ma prerabat na C8/50 (vid aj uzemny plan), akurat, ze tam to chcu viest popri zeleznici a cez to ihrisko, cim sa eliminuje ta zakruta
8 ) to uz malo davno byt a mohlo byt, vranie je kriticke tak ci tak
9) co sa tyka brodna, vid uzemny plan, tiez neni problem.

cize asi tak .. moc zlozite by to nebolo .. najma netreba D3, vsetko za zlomkovu sumu co chcu vyhodit .. nezabudaj, su tu 4 prekrizenia dialnice a kysuce ..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 19:10
od Mawerick81
aquila,, okolo R1 som jazdil ,, je tam sice biedna ale cesta,, od KNM do Ochodnice je prasna polna cesta maximalne pre stvorkolku,,

https://www.google.sk/maps/@49.3303219, ... a=!3m1!1e3

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 19:16
od Mawerick81
po dalsie,, okolo lieskovca ide zeleznica tesne okolo kopca,, cize by boli dve moznosti,, urobit most ponad zeleznicu a ist okolo rieky,, ale ta ide tiez tesne vedla zeleznice,, takze treba dalsi most cez rieku a dalsi potom naspat,, moc sa to nepodoba na lacne riesenie

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2017 21:03
od BoroZA
Že sa vôbec snažíte ešte mu tu niečo argumentačne vysvetľovať. Aj tak zase príde s nejakým novým pseudoargumentom, podľa ktorého je každé riešenie lepšie než súvislá D3. :D Neprajníka D3 nezmeníte, páni. ;)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2017 14:18
od milan_KM
Ak chceš poslať čo najviac regionálnej dopravy na túto trasu treba postaviť nový most v Ochodnici, smerom na Dunajov. Terajší je úzky s mizernou nosnosťou. Absolútne nevhodný pre autobusy.
Úprava Kysuce v tomto úseku https://sk.mapy.cz/s/2dT7p
Aké urovňové kríženie v Rudinke, žiadne tam nebude ak sa raz postaví plánovaná preložka.
Sanovanie labutej bolo o tom, že im uteakal svah, nie padali kamene z vysokého brala. Tu by to bolo skôr niečo na spôsob Strečna.
Čo sa týka Vrania, to kritické nebolo ani nemusí byť pokiaľ zmiznú kolóny do mesta.

@Boro
Ja viem o tom, sám na to upozorňujem, ale pokiaľ príspevky nie sú vyslovene arogantné, treba prebrať riešenia z každej strany. A tiež sa priznám, že v kútiku duše dúfam, že to tu číta niekto kompetentný a niečo z toho sa aj zrealizuje.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:37
od expwy
D3 od hranicu s Poľskom do MÚK (43) Svrčinovec v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=gC_HlqyB8Wk

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:37
od expwy
I/11 od Svrčinovca do Čadci v smere na Žilinu.
https://www.youtube.com/watch?v=VblqXt2u2M8

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2017 09:37
od expwy
I/11A a I/11 od Čadci až do konca v Žiline.
https://www.youtube.com/watch?v=eA0j5UHZO_U

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2018 10:03
od juancarlos
viewtopic.php?f=35&t=23067

Sa pripravuje tunel Kysuca? Mi dačo ušlo?
OMG! :-D Keby to aspoň neodpisovali jeden od druhého.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2018 10:37
od Miro
Urýchliť sa nedá, ale spomaliť bez problémov!

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2018 11:07
od rempo
Ten članok je plny nezmyslov ktoré už dávno nie su aktuálne,autor si ani nedal tu námahu aby si overil realitu len okopiroval staršie članky

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2018 13:30
od aquila
tak nejako, toto nejaky brigadnik po novorocnom zure zosmolil dokopy. vsak aj ta cena D3 bukov - svrcinovec je tendrovy 199 mio a nie 240 mio co sa skutocne vytendrovalo.

a vsak D3 sa extremne pohla dopredu, kde inde sa nalialo tri stvrte miliardy euro ?to ze su bez realneho efektu je druha vec.

a usek pri radoli je megalomansky. to neprejde cez financovanie EU pokial to nezosekaju. cize dalsie zdrzanie. neviem preco mam ten dojem, ze usek brodno - KNM sa bude stavat ako posledny :)

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2018 13:34
od IceFox
Chvalabohu bol tunel Kysuca nahradený eskadou. Inak mám skôr starosti o úsek Oščadnica - CA, Bukov. Ak uzatvoria tunel tak...

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2018 22:43
od daphne
je urgentne potrebne spravit co najskor druhu ruru na horelici ,to je alfa a omega D3 ,spravit pravy pas oscadnica- cadca a subezne robit aj brodno-KNM a KNM-Oscadnica ,kompetentni z vlady by sa mali plnou silou snazit o dalsie eurofondy pre dokoncenie D3 a nie vymyslat blbosti a nerealne somariny s dlhovou brzdou, ktore by akurat tak polozili krajinu na lopatky..