D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
130
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 171

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 02. Feb 2018 08:43

ono je to tak medzi riadkami povedane, ze ten usek tak skoro nebude, ani 2023, ani 2026 a mozno tak okolo 2030.

icefox: intenzity to sice neznizi, ale ak to urobia dobre, tak mozno im dojde na to co tu uz zopar z nas hovori dlhsie, krizovatka v radoli sa de fakto po dobudovani privadzaca zmeni na Tckovu krizovatku a mozno ich napadne ze od kastiela v radoli urobia do KNM cyklo/pesi most na styl aky je na obchvate v brezne.

tym padom by zmizla bodova zavada, lebo smerom od ziliny do radole aj z radole na cadcu by sa dali luxusne urobit vyradovacie pruhy, cize by nemusel byt potrebny signal. stacilo by len na lave odbocenia ale s takym kratkym signalom na bocne pripojenie. a pre tych par aut z vadicovskej doliny by to stacilo. a ked by sa nebodaj urobila aj MUK na severe s I/11 tak sa moze z radole zakazat lave odbocenie uplne.

tych par km by nebol problem. a kto chce rychlejsie, moze ist peso/bicykel.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 02. Feb 2018 11:01

Ja ti to neberiem, ale tie intenzity na ceste prvej triedy s rastúcim tempom nie sú dlhodobo udržateľné. A skôr či neskôr sa bude musieť diaľnica tak či tak postaviť.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod plš » 06. Feb 2018 15:33

Krásno nad Kysucou, Petičný výbor Kysučanov pre D3 sa dnes stretne, bude žiadať splnenie sľubov viewtopic.php?f=35&t=23182
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod StVO » 02. Mar 2018 16:36

devil,

- o kapacite som odpísal v príslušnom vlákne.
- dostupnosť infraštruktúry sa nepočíta v kilometroch, ale v minútach,
- nechápem, čo stále točíš o západnom Nemecku, písal som sa o úpadku ex-DDR napriek masívnym investíciam do infraštruktúry (=diaľnice nepomáhajú!!!),
- investície idú na západ SK nie preto, že sú tam diaľnice, ale preto, že je to bližšie k dodávateľom/odberateľom; kamiónu je na rozdiel od osobáku diaľnica ukradnutá, kilometre mu ale ukradnuté nie sú,
- divno čítaš tie tabuľky resp. asi vidíš diaľnice kde nie sú (napr. si písal že Topoľčany a Myjava) a nevidíš kde sú (napr. Kežmarok); tabuľka hovorí len toľko, že súvis medzi nimi je čistá nula a to je ten hlavný rezultát,
- o Lučenci sa nehádam, neviem, prečo sa chceš furt o ňom hádať; ten 3-pruh tam dotiahnuť proste treba, už som to aspoň 2x napísal,
- dtto o obchvatoch apod niet sporu, akurát sa tak skoro nepostavia, pokiaľ bude mantra, že to musí byť D alebo R...
Obrázok používateľa
StVO
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 670
Obrázky: 8
Založený: 12. Jan 2017 22:30
Bydlisko: Karlsdorf

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 03. Mar 2018 12:14

a podla mna nedavas uplny obraz ani o vychodnom nemecku. pises co sa ti hodi. kolko percent z nich dochadza a ako daleko ?, ake maju platy ?, atd. potom mozno porovnavat gemer.
investicie mas aj v rumunsku, oni to maju asi blizsie k odberatelom ako z trnavy :lol: vzdialenost je relativna, preco a tlaci na rozsirovanie EU na balkan? faktom je ze dodavatel chce byt co najblizsie k firme dodava. to je nasledok a nie pricina
topolcany a myjava nie je daleko od suvislej dialnice a vlastne maloktory okres na zapade je. a ak je tak je blizko k hranici, ma slusnu zeleznicu /KN, NZ/ alebo je inak dotovane /bane PD/. MY je okrajovy okres s malou vahou, TO je hned pri NR denne sa tam masovo dochadza poznam odtial kopu ludi. a stale nevidim vysvetlenie ze preco nie je vychodne okresy na cele toho rebricka.

- dtto o obchvatoch apod niet sporu, akurát sa tak skoro nepostavia, pokiaľ bude mantra, že to musí byť D alebo R...


to je dalsi nezmysel. tak ako ked hodnota za peniaze prespala dlhe roky nalievania penazi do D1 a D3 a teraz ide hodnotit kazdy obchvat, prelozku v poloprofile. pritom hodnotit hlavny benefit - zvysenie plynulosti a bezpecnosti sa ani neda. kde boli ked sa tendroval usek strazov-brodno.

ja by som si na mieste statu kludne vzal uver na prelozky konkretne R2 soroska, batka, bakta, vestenice, tych asi 10-20 miest a obci na R3 sever/juh a R4 sever a na prelozky I/51 a I/64 - to su cesty kde je najviac prietahov. na ine cesty by sa uvolnili zvysne fondy.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 20. Mar 2018 16:21

devil napísal:
Takže drahá diaľnica D3 kde sa využije veľa častí súčasnej I/11 je fuj ale rozšírenie I/11 je mňam (navheje to ultrablbosť - na niektorých úsekoch nie je miesto na 2+2 a aj keby - muselo by sa robiť strašne veľa preložiek) A spoplatnená jednička - k tomu normálne nemám slov. (Ako v Česku - každá cesta 2+2 je dčka alebo cesta pre motorové vozidlá).


ako moze byt D3 draha ked sa vyuzije "vela casti" sucasnej I/11. to sa predsa vylucuje uz len preto lebo I/11 ma pozadovanu sirku 11,5

A práve to som sa snažil tým príspevkom vysvetliť, akurát som to nenapísal priamo. S pohľadu ceny je úplne jedno či by sa vylepšila I/11 na 2+2 alebo sa bude staviať D3. Totižto "bližšinaokolo" užívatelia si myslia ako strašne by sa ušetrilo keby sa vylepšila I/11 na 2+2. A z pohľadu realizácie je vylepšenie I/11 v celej súvislej dĺžke nerealizovateľné, jedine s využitím niektorých časti I/11 (čiže v podstate D3)
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 20. Mar 2018 17:22

vacsina od brodna po oscadnicu sa pouzit sa. a k argumentu ze I/11 ide pri obciach si treba prejst R1 vlckovce a ine. na samotne rozsirenie je priklad vela sponinana madarska 21-ka co bola povodne vyrazne uzsia cesta ako I/11 obchadzala vsak obce asi tak ako I/11. tam kde zrovna nie sa postavi obchvat co je pripad obce povina, oni dokonca v jednom pripade potiahli kusok 2x2 cez obec lebo domy su dalej od cesty. ale to je uz naozaj vynimocny pripad.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 20. Mar 2018 18:10

Len taka poznamka,, ked chces dat cez povinu 2+2,, ti co tam byvaju za cestou,, co by si s nimi urobil? Zburat? Alebo maju lietat ak budu chciet ist na druhu stranu?

ADD2,, nechapem ked je schvalena D3 naco su tieto konspiracie,, kto zo 150 politikov z parlamentu kedy spochybnil D3? POslite nejaky odkaz , rad sa poucime..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 20. Mar 2018 18:37

Mawerick81 napísal:ADD2,, nechapem ked je schvalena D3 naco su tieto konspiracie,, kto zo 150 politikov z parlamentu kedy spochybnil D3? POslite nejaky odkaz , rad sa poucime..


A kto kedy "zo 150 politikov z parlamentu" spochybnil R2? Kazdy kto protezoval D1+D3 dookola 20 rokov hudol, ze hned po ich dostavani sa bude stavat R2. Akurat teraz, ked sa ukazuje, ze D1 a D3 proste nie sme schopni dostavat, ale ked sa uz situacia tak dokrivila, ze PO-RK je zatialco na KE-ZV nie je skor nic (a tomu sa prisposobili intenzity), tak kuvici zacinaju vytahovat HZP.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 20. Mar 2018 18:42

Icefox, zbytočná námaha, ja sa tu snažím vysvetliť, že trasovanie a parametre D3 sú rovnaké ako rozšírenej I/11 už hadam 6 rokov ale nikto, absolútne nikto to nechce pochopiť.

A keď im dojdu argumenty tak to začne... šak Brodno, šak Skalite, šak Kysučania, šak si zvolili, šak ste vyšetci ..... a my z Bratislavy a južneho Slovenska vieme o vašom probléme viac ako vy. A hlavne plny profil pre 8k aut denne! (R2)
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 20. Mar 2018 18:58

Pri cene 60mi /km pre 5 tisicove intenzity je R2 rentabilna pri cene 96 milionov za km.. To len ked uz chces porovnavat porovnatelne..

I/11 sa dala rozsirit bez problemov na styl R1.. Uz sme to X krat preberali. Samozrejme aj so spoplatnenim ako R1
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 20. Mar 2018 19:29

To znamená ,že budeme staviať R2 pre 5000 áut len preto ,že je to rentabilne a nie preto lebo je to treba?
A D3 ktorú treba nepostavíme lebo vraj nie sú peniaze...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 20. Mar 2018 20:11

na D3 sa stavaju useky, ktore nielenze nie su rentabilne ale ani ich netreba .. takze o com ? navyse za dalsiu stvrmiliardu sa stavia dalsi usek D3, tak o co vam ide ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod IceFox » 20. Mar 2018 21:20

My len chceme aby sa vyriešila katastrofálna dopravná situácia. A toto nie je len o problematickej križovatke v KNM. Na D3 sa postavili absolútne zbytočné a neopodstatnené úseky ,ktoré sú absolútne zbytočné - tieto úseky dohromady nič neriešia - fakt sa nesmieš čudovať ľuďom ,že chcú už konečne vyriešiť tento problém.

Stále sa oháňaš voľbami pritom Smer volila celá okrajina okrem Bratislavy. To aj ľuďom ,ktorý urgentne potrebujú úsek Turany - Hubová píšeš ,že čo si zvolili to majú? Alebo ľuďom okolo R4, R3 ,ktorý sa tiež sťažujú?

Že sme vraj mali protestovať ,keď sa začali staviať tie nezmyselné úseky na D3? Ľudia boli radi ,že sa niečo stavia a keby sa aspoň to nepostavilo tak by sa na D3 zase na 10 rokov zabudlo. Preto.
Iné úseky D3 neboli vďaka neschopným vládam pripravené na tendrovanie. Mnoho časti D3 je na opakovanie a trestuhodne sa premrhala kopa času čo mohli byť pripravené úseky ,ktoré sú naozaj potrebné a nemuseli sa staviať blbosti ako ZA-Strážov-ZA-Brodno.
Takže nie kysučania ale vláda, ktorú aj keby nevolili kysučania tak by to bol prd do tornáda.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 20. Mar 2018 21:25

Ale Kysucania tu doteraz vrieskali, ze preco sa nedostavali prave tie zbytocne useky. Urcite nikto na Zempline nepozadoval urychlenu dostavbu Skalite-Zwardon, vsak ano. A kedze Kysucania mali svoje Malikove a Slotovcov v tych vladach, ktore nezmysel D3 nakreslili a rozhodli o tom, co sa vtedy pripravovalo, a dostali obrovske mnozstvo penazi z toho balika do svojho regionu - a vdaka tomu sa tam nastartoval rozvoj vdaka statnym investiciam, teraz proste budete musiet pockat, kym sa investuje aj inde na Slovensku. To je vsetko.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 20. Mar 2018 21:28

IceFox napísal:To znamená ,že budeme staviať R2 pre 5000 áut len preto ,že je to rentabilne a nie preto lebo je to treba?
A D3 ktorú treba nepostavíme lebo vraj nie sú peniaze...


Nie pre to. Ale pre to, ze ak by R2 dnes stala, tak by na nej boli minimalne 15tisicove intenzity - rovnako ako su vyssie intenzity na neexistujucich usekoch D3 vdaka tomu, ze okolo sa postavilo hromada usekov D1 a D3, ktore na seba nabaluju premavku.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 20. Mar 2018 22:33

na D3 niesu v tom useku okolo Ziliny vacsie intenzity lebo niesu dostavane ine useky,, ak by bola suvisla D3, tak viac pojde NA tade,, teraz sa to obchadza,, preco asi poliaci stavaju svoju dialnicu ku SKalitemu? Zeby aj za to mohla tato vlada? Po dalsie,, nikto presne nevie ci sa neodkloni cely tranzit na vychod prave po D3 az do Hricovskeho POdhradia,, ak ano, tak na useku Brodno Strazov stupnu intenzity radovo nasobne viac.. tymto nechcem obhajovat tento usek,, len mi vadi, ked sa pouzivaju vsetky mozne argumenty len nie take, ktore su logicke..

No tak ako je zvysok slovenska prd do problemov na kysuciach, tak je nas prd do inych casti krajiny,, my zijeme tu,, nie v miestach kde ma ist R2,, my kazdy den zapasime s problemami v doprave tu,, + tu mame tranzit, ktory rasie kazdym dnom... kazdy nech si obhajuje svoju cast krajiny,, len nech sa nestara do tych druhych casti,, lebo kto nebyva tu nepozna tieto problemy,, tak ako ja nepoznam problemy kosic,, a preto sa nevyjadrujem ku kosiciam...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milosD » 21. Mar 2018 08:22

ale ved tu mame odbornikov na vsetko... :)
milosD
diskutujúci
 
Príspevky: 200
Obrázky: 11
Založený: 28. Jan 2009 13:15

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 21. Mar 2018 10:00

a opat sa vadi plejada hluposti...

Len taka poznamka,, ked chces dat cez povinu 2+2,, ti co tam byvaju za cestou,, co by si s nimi urobil? Zburat? Alebo maju lietat ak budu chciet ist na druhu stranu?


nechapes pisany text, co si z kysuc ? povina obchvat a zvysok brodno-oscadnica rozsirenie.

ADD2,, nechapem ked je schvalena D3 naco su tieto konspiracie,, kto zo 150 politikov z parlamentu kedy spochybnil D3? POslite nejaky odkaz , rad sa poucime..


co je schvalene ?

na D3 niesu v tom useku okolo Ziliny vacsie intenzity lebo niesu dostavane ine useky,, ak by bola suvisla D3, tak viac pojde NA tade,, teraz sa to obchadza,, preco asi poliaci stavaju svoju dialnicu ku SKalitemu? Zeby aj za to mohla tato vlada? Po dalsie,, nikto presne nevie ci sa neodkloni cely tranzit na vychod prave po D3 az do Hricovskeho POdhradia,, ak ano, tak na useku Brodno Strazov stupnu intenzity radovo nasobne viac.. tymto nechcem obhajovat tento usek,, len mi vadi, ked sa pouzivaju vsetky mozne argumenty len nie take, ktore su logicke..


to moze povedat kazdy ze postate nam dalsich par desiatok km a budu intenzity. no nie, tranzit sa uz nema odkial odklonit lebo cesi svoj vlastny usek cez celu moravu uz maju. nikto normalny nebude chodit cez HP len preto aby sa na zbytocnom useku vytiahli hore intenzity, to je mokry sen a nic viac.

My len chceme aby sa vyriešila katastrofálna dopravná situácia.


riesi sa CA. ako k tomu pridu ludia na R2-3-4 je v dvoch okresoch je priorita vsetko a inde sa mozno postavi 10 km za 10 rokov :?:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 21. Mar 2018 10:01

a opat sa vadi plejada hluposti...

Len taka poznamka,, ked chces dat cez povinu 2+2,, ti co tam byvaju za cestou,, co by si s nimi urobil? Zburat? Alebo maju lietat ak budu chciet ist na druhu stranu?


nechapes pisany text, co si z kysuc ? povina obchvat a zvysok brodno-oscadnica rozsirenie.

ADD2,, nechapem ked je schvalena D3 naco su tieto konspiracie,, kto zo 150 politikov z parlamentu kedy spochybnil D3? POslite nejaky odkaz , rad sa poucime..


co je schvalene ?

na D3 niesu v tom useku okolo Ziliny vacsie intenzity lebo niesu dostavane ine useky,, ak by bola suvisla D3, tak viac pojde NA tade,, teraz sa to obchadza,, preco asi poliaci stavaju svoju dialnicu ku SKalitemu? Zeby aj za to mohla tato vlada? Po dalsie,, nikto presne nevie ci sa neodkloni cely tranzit na vychod prave po D3 az do Hricovskeho POdhradia,, ak ano, tak na useku Brodno Strazov stupnu intenzity radovo nasobne viac.. tymto nechcem obhajovat tento usek,, len mi vadi, ked sa pouzivaju vsetky mozne argumenty len nie take, ktore su logicke..


to moze povedat kazdy ze postate nam dalsich par desiatok km a budu intenzity. no nie, tranzit sa uz nema odkial odklonit lebo cesi svoj vlastny usek cez celu moravu uz maju. nikto normalny nebude chodit cez HP len preto aby sa na zbytocnom useku vytiahli hore intenzity, to je mokry sen a nic viac.

My len chceme aby sa vyriešila katastrofálna dopravná situácia.


riesi sa CA. ako k tomu pridu ludia na R2-3-4 je v dvoch okresoch je priorita vsetko a inde sa mozno postavi 10 km za 10 rokov :?:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 21. Mar 2018 10:07

To aj ľuďom ,ktorý urgentne potrebujú úsek Turany - Hubová píšeš ,že čo si zvolili to majú?


tur-hub ako urgentne potrebny usek...neviem ci sa mam smiat alebo plakat.

Icefox, zbytočná námaha, ja sa tu snažím vysvetliť, že trasovanie a parametre D3 sú rovnaké ako rozšírenej I/11 už hadam 6 rokov ale nikto, absolútne nikto to nechce pochopiť.


to vies komu hovor....rozsirenie nie je to iste ako nova cesta na uplne novom telese.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jozef7 » 21. Mar 2018 21:05

Malíková mala možnosť zabojovať o diaľnicu Žilina Brodno - Svrčinovec. Slota a Choma sú čistokrvní a hrdí Žilinčania. Choma to určite nepretlačí, šiel by sám proti svojim voličom.
Jozef7
návštevník
 
Príspevky: 41
Založený: 16. Jan 2018 22:35

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 14. Jún 2018 20:38

DrX napísal:BTW, uz aj svetove media oznamuju prace na R2, konkretne Sorosku :-) viewtopic.php?f=35&t=23508


Tak tie Tvoje svetove media oznamuju aj toto:
"Also ready for traffic in 2022 should be Slovakia’s D3 highway. "

http://www.worldhighways.com/categories/road-highway-structures/news/discussions-for-poland-to-slovakia-highway-link/
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

R1 Všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 11. Dec 2018 16:32

devil napísal:preco nie je 5.000 vozidiel denne cez DIALNICU SVRCINOVEC-SKALITE a 10.000-15.000 vozidiel denne cez dialnicu D3 STRAZOV-BRODNO ??? lebo vytahujes intezity a zrovna na D3 su 2 useky zo 4 so smiesnou intenzitou...


To je jednoduche, lebo by sa cez Cadcu uz neprepasirovali. Takze ked bude Cadca plynula premavka, na Svrcinovci bude 5 tisicova intenzita. A druha zasadna vec je ze uradnici rozhodli, nezavisle na realnych potrebach, ze tie 2 malo vytazene useky D3 sa postavia prednostne, pred susednymi usekmi, ktore by daleko vyraznejsie pomohli.

A preco som zvyraznil vytazenejsie useky D3, lebo bol si to ty, kto sa ohanal tym ako je D3 malo vytazena.
Takze si uviedol intenzity, ktore nie su zo ziadneho oficialneho scitania, skoro by som povedal klamstva vycucane z prsta!
devil napísal:D3 pre 1.000 resp. 6.000 aut denne


Ale nikde si neuviedol, ze D3 je aj 24 tisicova intenzita alebo aj 4830 NA/24h na D3 pri Cadci podla oficialneho scitania 2015, nie Tvoje z prsta vycucane cisla.

Zato na R2 sme mali podla scitania 2015 zavratne intenzity na 4 scitacich usekoch v BB kraji v priemere okolo 4-4,5 tisic v./24h.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R1 Všeobecne

Odoslaťod devil » 12. Dec 2018 17:37

ano, mas pravdu bolo nieco cez 2.000 aut a boli to informacie z fora. nemusis im na rozdiel od mna verit samozrejme.

viewtopic.php?f=44&t=52&p=197470&hilit=intenzita#p197470

viewtopic.php?f=10&t=10366&p=205546#p205546

sam si protirecis, kamion sa nebude presuvat 50 alebo 100 km+ len preto lebo v CA je kolona ked je lepsia alternativa tak to samozrejme urobi.

pointa je v tom ze od ZA po cesku hranicu je to len asi 35 km a na polsku hranicu ledva 50 km zato rozdiely v intenzitach su 2,5 az 3 nasobne. cize jasne prevlada lokalna doprava na kratke vzdialenosti.

Zato na R2 sme mali podla scitania 2015 zavratne intenzity na 4 scitacich usekoch v BB kraji v priemere okolo 4-4,5 tisic v./24h.


urcite nie na plnoprofilovych usekoch za cenu 30 mil za kilometer.

zaujimave je aj toto:

gallery/image_page.php?image_id=39063

cize cim vacsi pocet obyvatelov, tym vacsie intenzity ale aj samotna suvisla dialnica generuje zvysene intenzity....a to sa chysta od ZV na LC
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.