Stránka 42 z 50

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2021 17:36
od devil
nemam rad klamarov. to uz radsej vylevy ineho diskutera, ten je aspon uprimny.

rozdelil úsek, aby aspoň kostičku podhodil... sa pozrime ako sa za jeho éry rozbehla príprava R7. vôbec sa jej nemal venovať. prednosť mala mať D1, D3, R2 a R4.
ked budes minister tiez sa mozes venovat comu chces..... :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2021 17:48
od Pacho
devil klameš vôbec nemáš pravdu, keď je niekto ministrom, nemôže sa venovať čomu chce, v prvom rade sa musí venovať to čo chcú voliči a potom programovým vyhlásením vláda. Bohu žiaľ na slovensku to nefunguje. Už si prene napamätám, ako sa tento telocvikár dostal k funcii, ale to neznamená že keď je zástupcom určitéj menšiny, že si môže vládnuť mirnix dirnix. Ale asi jeho najväčší úspech bolo zavedenie dvojjazyčných smerových tabúľ, tak asi všetko.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2021 18:16
od devil
skus pohladat, ide to rychlo lebo 2016 nebolo az tak davno. v programe je toho hodne napisane, takze co robil robil v sulade s programom, najvacsi uspech su mozno 3 useky ktore nemali financne krytie a aj tak ich rozbehol a k tomu velkoplosne opravy. plus dalsie sutaze. kto robi, robi aj chyby. to tak vzdy bude. ale zatial je min. o triedu lepsi ako tento co zatial stihol akurat sutaze rusit. vsak si to sam napisal minule: vlada co zavadzia sama sebe. alebo sa mylim ??

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2021 21:05
od Pacho
Zasa prekrúcaš, ja stále píšem, že štát zavadzia sám sebe a nie že vláda. Na druhej strane táto vláda nie je boh vie čo, ale to automaticky neznamená, že tá predchádzajúca bola lepšia!! Čo sa týka PVV tak pri telocvikárovi sa presne prejavil regionálne zmýšlanie politikov, Nezaujímala ho priorita PVV, ale si len vytiahol to čo zaujíma jeho region, aby sa zapáčil svojim voličom, nič viac, nič menej. Ono R7 sa postavilo neakých riadne predražených 30km, fakt si myslím, že pre tento fakt, okrem toho, že tam mal telocvikár svojú voličskú základnu nebola žiadna iná potreba to ďalej riešiť.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2021 22:06
od devil
aha, prekrucam, tak tu mas :
viewtopic.php?f=10&t=24799&p=245011#p245011
Toto je vláda, ktorá zavadzia sama sebe.

ja neviem co myslis za prioritu ale D3 nebola najvacsia priorita v PVV ani nahodou. a boli tam aj R2 aj R4 a vselico ine. dokonca som pozrel PVV az do 2006 a D3 nikde nebola najvyssia priorita. to bolo mozno za cias meciara.

zapacit sa chceli volicom meciar, slota, dzurinda a dokonca aj figel. ale to bolo vsetko v poriadku.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2021 00:02
od Mawerick81
No tak to zase prrrr,, Radola mohla byt davno vyriesena, keby nepovedal kedysi Figel, ze dorpavna situacia to tam v pohode zvlada

https://mykysuce.sme.sk/c/5543421/figel ... ciach.html

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2021 11:02
od devil
no lebo figel bol od VT tak riesil PO a PO kraj a este ustanovil R9 blahej pamate. dzurinda bol zo spisa tak hlavny projekt z fondov v tom case bol okolo PP. meciar tahal D na TN a ZA spolu so slotom. a ked prisli europske peniaze tak vsetci svojstojni valaskari a zvrchovanci co vykrikovali na cechov a na zapadnu europu sa zrazu stali vzornymi europanmi a kludne sa vzdavaju kompetencii.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2021 12:57
od jarino
Mawerick81 napísal:No tak to zase prrrr,, Radola mohla byt davno vyriesena, keby nepovedal kedysi Figel, ze dorpavna situacia to tam v pohode zvlada

https://mykysuce.sme.sk/c/5543421/figel ... ciach.html


Brodno - KNM v tom období malo iba vydané územné rozhodnutie.
Mimo toho z ministerstva boli tlaky optimalizovať megalomániu a vyhodiť tunel Kysuca.
Čo tým chcem povedať.
Za Figeľa k žiadnej výstavbe úseku Brodno - KNM nemohlo dôjsť ani náhodou...
Z toho titulu ani nemohol zastaviť výstavbu.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2021 14:46
od Mawerick81
Lenze on ani nemal chut nieco robit s Radolou,, pamatam si, ako tu bol nejaky tajtrlik z MD, ktory povedal, ze ta krizovatka nieje problem

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2021 20:21
od cPalo
Nie len výstavba, ale aj príprava je veľmi dôležitá ;)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2022 21:52
od jarino
Za Figeľa bol na MDV SR Kovalčík.
Ten jasne presadzoval optimalizáciu.
Tá čiastočne prebehla (vypadol tunel KYsuca) a ešte zrejme prebehne.

devil napísal:
Nemyslím si, žeby VO na 14 km RC malo trvať 3 roky... Vidím len obrovskú kopu výhovoriek a pochybení.
aj privadzac ergo cesta s nadjazdom moze trvat 2 roky tak 14 km RC moze kludne trat tri roky.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Môže.
No niekde je chyba, nemyslíš?

devil napísal:
Nemyslím si, žeby VO na 14 km RC malo trvať 3 roky... Vidím len obrovskú kopu výhovoriek a pochybení.


a co tam mali dat, ze sa moze prihlasit ktokolvek kto ma doma lopatu a krompac ? lebo uz naozaj nechapem co tu melies dookola ??

Čo ti mám na to povedať?
Nie každý má ten dar rozumieť trošku zložitejším veciam :roll:
Škoda že takí evidentne pripravovali veľké súťaže v NDS... :lol:
LEbo iné vysvetlenie k takým školáckym chybám neexistuje

devil napísal:
Úrad nám nariadil zrušiť súťaž pre dve chýbajúce slová: alebo ekvivalent,“ pokračoval Doležal.
...zevraj keby tam boli dve slova navyse ako sutazi na privadzac....cize ekvivalent v dansku, taliansku, nemecku....este doplnene o absolutne vagne vyrazy slova "napr." a "podobne" cize kludne ekvivalent z hociktoreho kuta na svete....nepreveritelne, neskontrolovatelne. potom sa moze prihlasit naozaj ktokolvek kto ma krompac a lopatu....

Čo je na tom neskontrolovateľné?
Doteraz sa neprihlasovali s krompáčom a lopatou? Úplne smiešny argument, že vypadnutie slova "FIDIC" bude viesť k prihlasovaniu akýchkoľvek firiem :lol: :lol: :lol: Videl si už niekedy podmienky účasti takéhoto tendra NDS? Mám pocit že nevidel... Lebo to je absolútny blud... JAsné, akákoľvek firma vydokladuje referencie diaľnicných projektov za desiatky miliónov eur s x odborníkmi, ktorí tiež musia vydokladovať konkrétne projekty :lol: :lol: :lol: :lol:
Mimo toho krompáč a lopata tiež nájdu svoje využitie...

devil napísal:btw. privadzac vyhrala znama firma, kym pri kosickom obchvate a napodobne na obchvate SA a tusim aj tvrdosine sa prihlasil s najnizsou ponukou CEDIS. takze tie "diskriminacne" podmienky mozu mat iste opodstatnenie....

A aké opodstatnenie?
Veď tie diskriminačné podmienky boli a CEDIS ponúkol najnižšiu cenu
Špekulant si s takými pseudopodmienkami vytrie...
Musíš si vymyslieť nejakú lepšiu hovadinu :lol: :lol: :lol:

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2022 23:23
od nevo83
Nuz ja som videl v blede-modrom VO na inom ministerstve:
- zakazka za 20mil, referencie z cinskej provincie, popripade z oblasti perzskeho zalivu :) ktore si zabezpecila svk firma v subdodavke... realne majuca do 10 zamestnancov


Takze ano viem pochopit snahu o vypoklonkovanie suflik.firiem..
Kde to v lepšom pripade bude nieco na sposob Eurobuilding...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2022 23:36
od devil
viewtopic.php?f=66&t=23619

toto je zeleznicny priklad. na cestach tvrdosin, kosice, sala....vsade cedis. pred rokmi firma hant. fakt veris tomu ze taketo firmy to vedia bez problemov postavit ? veris nejakym papierom z opacneho konca sveta ? ak ano nemame sa o com bavit. ak nie ako ich odstavit ?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2022 19:51
od jarino
A to akože ich má odstaviť v súťažiach požiadavka "FIDIC" v podmienkach účasti?
Dosť naivná predstava...
Keby si si pozrel súťažné podklady v Tebou predloženom zozname projektov vrátane tých železničných, tak by si vedel, že niekde soudruzi udělali chybu. Im je úplne jedno, či v podmienkach FIDIC je alebo nie je, s tým si oni totiž vytierajú ... :wink:

Na druhú stranu posielaš mi článok, ktorý bol smerovaný k projektu na Záhorí.
Ponuku podalo združenie firiem Integra a Todini.
Prvá mala monopol na železničné projekty v Kazachstane a druhú ešte v roku 2016 vlastnil Salini...
Tam sotva cielene vymyslíš podmienky účasti tak, aby ich tieto dve zmieňované firmy nesplnili.
Áno, stalo sa, že na Záhorí nesplnili a boli vylúčení, ale to až potom, čo návod dal pôvodne neúspešný uchádzač na druhom mieste.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2022 19:41
od Xisco
Začínajú práce na výstavbe privádzača KNM - výrub stromov, kríkov a podobne.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2022 18:53
od Xisco
Prebiehajúce práce 1-2/22:

1. odlesňovanie a výrub stromov v križovatke I/11 s privádzačom.
2. zbúranie domu na budúcej okružnej križovatke na ceste III/2095.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2022 14:47
od Pacho

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2022 15:23
od Peter_CA
Chýba tam naznačený kruháč na križovatke s Cestou do Rudiny.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2022 16:02
od metelesku.blesku
Fakt som zvedavý na to, či mesto spraví niečo s tou cestou poza Schaeffler a s križovatkou Dubskej a Neslušskej cesty.
Predpokladám, že tieto položky v cene privadzača nie sú (samozrejme ani nemajú byť).

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2022 19:15
od Xisco
Myslím si, že predmetom je len:
1. privádzač z I/11 na okružnú križovatku - starosť NDS
2. z okružnej križovatky cez železnicu ku Schaeffler - starosť mesta KNM v spolupráci s firmou (asi)

Mňa skôr zaujíma cesta III/2095 - Cesta do Rudiny, ktorá sa stane "privádzačom" na privádzač. Ta cesta je úzka, nie je tam krajnica, chodia tade cyklisti, bežci, ...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2022 22:39
od metelesku.blesku
Zle myslíš.
Tak som si v rýchlosti prebehol zmluvu na privádzač medzi NDS a Metrostavom a je v nej celý privádzač od cesty I/11 ponad Kysucu a D3 cez kruháč na Rudinskej ceste a most ponad železnicu až po cestu za Schaefflerom.

V cene je však aj "úprava miestnej komunikácie" v cene 76.000€ (cesta za Schaefflerom) a "úprava cesty III.triedy" v cene 144.000€ (Rudinská cesta), takže to budú len úpravy týchto ciest v dotyku so samotným privádzačom.
Ten "privádzač na privádzač" je cesta III. triedy a teda vrátane chodníka by to mal riešiť niekto z dvojice kraj/mesto.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2022 08:28
od Xisco
Dik za info. Malo by to byť vyriešené, celé napájanie - aj komfortné.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2022 09:59
od Pacho
keby troška rozmýšľali v NDS, tak by ten 4pruh z brodna,/ naschval nepíšem D3/, mali potiahnúť až po tento privádzač, vtedy by sa vyriešilo podstatne viac vecí ako týmto riešením mačko-pes. Keby bola d3 potiahnutá po privádzač, tak by sa lokálna doprava do knm a tranzit delil práve na téjto muk a križovatka v radoly by stratila v podstate zmysel a doprava by sa preniesla na túto MUK.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2022 14:41
od Miro
Cesta do Rudiny by nutne potrebovala cyklochodník. Už teraz je tam hustá premávka áut aj cyklistov.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2022 15:44
od metelesku.blesku
Vzhľadom na to, že skoro polovicu mesta zaberá ZVL so Schaefflerom a teda prachov z daní má mesto viac ako dosť, by tieto veci mali byť urobené už dávno alebo súbežne s výstavbou privádzača.