Tender sa koncom roka uzavrel a už sa pripravuje dokumentácia.+
Myslím že v porovnaní SO PO a Kriváň Mýtna to bude rozdiel s istým škrípaním zubov na Kysuciach

NDS v týchto dňoch vyhlási tender na prípravu novej Štúdie realizovateľnosti. Už sú na ÚVO súťažné podklady.
Budú isté zmeny.
Minimálne v tom, že zhotoviteľ štúdie sa musí pripraviť, že budú do toho rýpať ÚHP aj JASPERS s ktorými musí aktívne spolupracovať...
Zhotoviteľ má zhodnotiť doterajšie technické riešenie jednotlivých úsekov a navrhnúť možnú optimalizáciu v súlade s princípom hodnoty za peniaze (VALUE ENGINEERING), a to nielen s ohľadom na investíciu, ale aj s ohľadom na prevádzku úsekov resp. paralelných ciest, s cieľom úspory výdavkov ako aj maximálneho využitia diaľnice z dopravného hľadiska(zohľadniť možnosti riadenia dopravy, ponuky cestnej verejnej osobnej dopravy, najmä na paralelnej železničnej trati,apod.)
Celá D3 by mala byť optimalizovaná. Najviac sa to týka tohto úseku. Bude sa posudzovať súčasný variant, najlacnejší variant a variant, ktorý zaberie súčasnú cestu I. triedy.
Osobne si myslím, že pri tomto úseku UHP neustúpi a bude sa to prekresľovať... Argumentom bude, že je najmenej potrebný z celej D3. Na druhú stranu pustia Brodno - KNM.