Moderátor: Moderátori
lolo napísal:Jarino čo je optimalizovaný variant ? Bez subeznej cesty prvej triedy ?
milanKM napísal:A projekt je oceneny skrz položkový rozpočet alebo len odhadom nákladov cez plochy?
Xisco napísal:Už dlho nebol meeting miestni úradnici vs NDS vs VUC vs CZ a PL, či už sa im to nechce dookola rozorávať, kedže skutek utek???
devil napísal:okrem D2 nie je ziadna dialnica ani r-ka dokoncena. D3 je na 2/3, lieskovec-oscadnica je poloprofil to uz je 80 percent. v com sme sa pohli (?) npr. privadzac.
devil napísal:D3 je na 2/3, lieskovec-oscadnica je poloprofil to uz je 80 percent.
devil napísal: z akeho dovodu je 70-ka pri RS alebo 50-ka okolo plesivca/bohunova ? akoze "intravilan". tieto nezmyselne obmedzenia treba zrusiť.
devil napísal:poloprofil nie je od toho aby si vzdy tzn. 7/24/365 isiel 90-100. ani dialnica nie je od toho aby si vzdy isiel 130.
potom tunel bez odstavneho pruhu ale s obrubnikom a znizenou rychlostou tiez nie je dialnica
to su take kecy, ze casto. co je casto ?V stupani pri Krasne nad Kysucou casto iba 40 km/h za nalozenym (mozno aj pretazenym) kamionom do kopca.
devil napísal:to su take kecy, ze casto. co je casto ?
devil napísal:na plnom profile D2 je mozno 10.000 NA, okolo CA mozno 4.000 a pri LC mozno 2.000. len mi nehovor ze 4000 je vela ale 2000 je nic. smiesne je skor mat mozno 3.000 OA na plnom profile okolo CA.
devil napísal:smiesne je skor mat mozno 3.000 OA na plnom profile okolo CA.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.