Moderátor: Moderátori
Nemá to spoločné vôbec nič. Ak sa chceme baviť o diaľnici, bavme sa aj o kontrolovaných nájazdoch, o tom, že nebudú úrovňové križovatky, semafory a bavme sa aj o tej rýchlosti, o nejakom klopení cesty a o nejakých dopravných zariadeniach na tej ceste, lebo o tom je jazda po diaľnici. Hoci obmedzená a limitovaná tým, že je na nej obojsmerná premávka.Jano1 napísal:Nechapem co to ma spolocne cesta I.triedy s cestou, ktoru ty povazujes za plnohodnotny "polprofil dialnice"? Trvalych 60 km/h na celom niekolkokilometrovom "polprofile dialnice" nema co robit alebo to nemoze oznacit za plnohodnotny "polprofil dialnice".
Viem,ze v matematike si slaby a preto nemas sancu spocitat, ze 66% zo 7000 je 4620 NA/24h a ked uz chces zaokruhlovat na tisice tak nie 4000, ale 5 tisic.
Ked ma niekto problem si spomenut ake boli obmedzenia pohybu pocas pandemie, zvlast cezhranicne obmedzenia, tak to je potom tazka diskusia a bezpochyby zbytocna.
to je vyborny napad ale vieme ze na Sk sa to proste "neda".A ako som uz viackrat napisal, vyriesil by to pruh pre pomale vozidla dlzky okolo 1-1,5 km, miesto tam na to je a netreba ziadny most, teda jednoducha stavba zvladnutelna za 3 mesiace.
take nie su. dialnice sa v normalnej krajine nestavaju kvoli nejakej problematickej krizovatke. a uz vobec nie plny profil.Kolkoze je pri tom Lucenci semaforov a pretazenych krizovatiek, kde sa caka desiatky minut na prejazd? Pre teba je zarucene prejazd po I/16 okolo Lucenca rovnako problemovy ako bol prejazd Cadce pre otvorenim D3.
jarino napísal:Čo si ľudia zvolia, to majú. Na regionálnej aj celoslovenskej úrovni.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.