Stránka 10 z 10

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2020 17:19
od rempo
mame tu vizualizáciu so súťažných podkladoch na dokumentáciu na stavebné povolenie D3 Kysucké Nové Mesto-Oščadnica,je síce už vytvorená dávno ale až teraz vyšla,zmena ale bude ta že stredisko údržby a odpočívadlo sa bude realizovať až v nasledujúcej časti t.j. druhý profil Oščadnica-Čadca.Tento úsek bude kratší bude končiť pred SSUD.
https://www.youtube.com/watch?v=h0Kj7Xe ... r5VHp-AA-E

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2020 17:48
od milan_KM
No aby sme si to zhrnuli. Projekt ukážkovo navrhnutý tak, aby bol čo najdrahší.

- vysoký násyp okolo Lieskovca. Z akého dôvodu? Prečo nevedie D po zemi? Nezmysel.
- zárubný múr a rôzne výškové vedenie diaľnice. Prečo sa nevyužíva existujúci polprofil? Ten svah pod 3kou bude treba riešiť ale toto je kravina.
- o tá zhovadilosť s mostom 211 na I/11 ani nehovorim... to koho toto napadlo.
- načo dve odpočívadlá. Oščadnica bude dosť veľká na obojstranné odpočívadlo + hneď vedľa MUK pre SSUD

- doobre je navrhnutý len úsek od Bystrickej doliny smerom k Oščadnici. Inak riadna hovadina.

Ak sa to má stavať takto tak to odporúčam podlať na koniec hoodne dlhého zoznamu.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2020 19:39
od Jano1
Ved D3, tak treba cim drahsie naprojektovat, tym lepsie, komplet paralelnu D3 a I/11, aj ked by stacil I/11 Krasno nad Kysucou obchvat(menej nez 2 km) a dostavat chodniky na III/2017 v intravilane. A urcite stavat pred Brodno-KM, lebo riesit Radola sa musi az na konci, aj ked by stacil 1,5 km pruh pre pomale vozidla pri Krasne nad Kysucou na dlhe roky.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2020 21:34
od IceFox
Som sa skoro zgrcal, keď som videl tie kilometer vysoké oporné múry.
Potom jasné, že miestny doktor ide každému D3 otrepať o hlavu.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2020 13:24
od lostrail
Inak ja nechapem, preco je potrebne viest paralelnu I/11 az do Krasna, tam ju bez okolkov zakoncit na kruhaci a odtial nic. Ako keby sa projektant nevedel rozhodnut, ci paralelnu cestu nechat alebo nenechat. Presne pri Blazkove mi nie je jasne, kam chcu napratat dialnicu medzi I/11 a tu trojku v lese. Este na zaciatku (za napojenim trojky) to vyzera, ze koryto rieky nemaju kam posunut kvoli zastavbe. O kus dalej to uz vyzera, ze vzhladom na skutocnost, ze sa neposunuli blizsie k Blazkovu, to koryto bude prelozene. Jednoducho mi to tam aj s tou jednotkou nevychadza. Ved tu je, presne ako spominaju ini, moznost pohltit I/11 a nevymyslat kadejake predrazene vyskove eskapady.
Tiez nechapem, naco prelozka I/11 potrebuje most. Napojit odbocku od Blazkova by bolo mozne rovnako, ako tu trojku na dialnicu, cize I/11 by nemusela k tej odbocke stupat.

Konkretne pri tejto dialnici nepochybujem o tom, ze minimalne donedavna bol enormny zaujem na megalomanskom rieseni. Osobne dufam, ze sa projekt este zmeni.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2020 21:00
od rempo
v Krásne bude 1/11 potom po kruhači pokračovať po súčasnej starej ceste okolo nového zimného štadiónu.
Ale napíšem tu aj riešenie čo som dal na FB cit:
Ale dalo by sa to aj inak teda urobiť ako pôvodne prebudovať na diaľnicu cestu 1/11 ale tu časť od Lieskovca po Krásno nespoplatniť.Trebalo by len jednoduché napojenie nájazdová rampa od Lieskovca a opačne zjazdová rampa.Nakreslil som to su to tie červené čiary + pridávam ešte ortofotomapu modra pôvodne riešenie žlta akruálne
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=44069
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=44068

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 10. Mar 2020 23:37
od metelesku.blesku
Z Blažkova smer Lieskovec by nebolo potrebné žiadne premostenie. Stačilo by nechať I/11 na východnej strane diaľnice. Odbúralo by sa tak diaľničné premostenie nad I/11 v Lieskovci, zbytočný diaľničný násyp ako aj premostenie tej trojky do Blažkova ponad diaľnicu a I/11 a ostalo by len premostenie miestnou komunikáciou ponad diaľnicu z Lieskovca do Ochodnice.

Omnoho lacnejšie by bolo prestavať tú cestu cez Blažkov, ako vymýšľať nekonečné oporné múry a X-úrovňové vedenie 6 pruhov. Keď vedeli zvýšiť štandard mizernej cesty vedúcej cez Čierne a Skalité na I/12 (odkedy je prečíslovaná, postupne ju spevňujú, narovnávajú a má dokonca namaľované aj vodiace čiary!!! :D ), nemôže to byť problém ani v Blažkove. Jedine na kopci nad Krásnom medzi Blažkovom a tým kruháčom by museli natiahnuť novú I/11, ako to už spomenul Jano1 (obchvat Krásna).

Ten vizualizovaný projekt je fakt konina. Po novom to možno UHP odporučí prekresliť.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2020 09:42
od Jonathan
Sushlasim s predrecnikmi, len pridam.

V Krasne nemoze byt problem ak by ostali bez obchvatu cesty prvej triedy. Ved budu mat dialnicny obchvat. To je rovnaky stav ako maju napr. Piestany, Trencin, Dubnica, Ilava alebo Povazska. Luxus cestneho a dialncneho obchvatu ma iba Spiske podhradie. Navyse, v Krasne maju obmedzenie pre nakladaky z dovodu mostu, cize situacia v meste sa po vystvabe D3 bez obchvatu nijeko dramaticky nezmeni.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2020 00:00
od lostrail
rempo napísal:v Krásne bude 1/11 potom po kruhači pokračovať po súčasnej starej ceste okolo nového zimného štadiónu.
Ale napíšem tu aj riešenie čo som dal na FB cit:
Ale dalo by sa to aj inak teda urobiť ako pôvodne prebudovať na diaľnicu cestu 1/11 ale tu časť od Lieskovca po Krásno nespoplatniť.Trebalo by len jednoduché napojenie nájazdová rampa od Lieskovca a opačne zjazdová rampa.Nakreslil som to su to tie červené čiary + pridávam ešte ortofotomapu modra pôvodne riešenie žlta akruálne
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=44069
gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=44068


Myslel som to prave oproti tomu kopcu, kde je malo miesta, este pred Blazkovom. Ale dobre, zas az tak dolezite to nie je. Este mozno urobia zmeny, ked zistia, ze treba setrit.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 23. Apr 2020 15:01
od aquila
tu tvoju ortofoto som dal do galerie

44491

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2020 08:42
od magnus
Zaujímavé, takáto trasa v horskom prostredí a ani jeden ekodukt.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2020 12:25
od aquila
vsak jeden sa planuje v svrcinovci, to musi predsa pre zver stacit, budu tam urcite znacky obchadzkovej trasy pre zver [irony off]

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2020 11:02
od okorec
Ak sú tam nejaké mosty tak žiadny ekodukt netreba

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2020 18:35
od Peter_CA
Vo Svrčinovci je ekodukt cez pomerne úzke údolie v "diere" medzi zastavaným územím. V úseku KNM-Krásno je dosť problém nájsť podobné miesto.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2020 18:29
od EmBe
Diaľnica D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica, vypracovanie DSP v podrobnosti DRS, dSZ, DP, výkon AD a výkon KD

Lehota na predkladanie ponúk
Namiesto:
30.04.2020 09:00
Má byť:
14.05.2020 09:00

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 10. Jún 2020 16:32
od theroooswelt
Lehota na predkladanie ponúk na dokumentáciu posunutá
namiesto: Dátum a čas: 11.06.2020 o 09:00
má byť: Dátum a čas: 18.06.2020 o 09:00