Stránka 3 z 9
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
25. Okt 2011 17:48
od Sentilj
Čavo, dovolím si tvrdiť, že jazdím "dynamickejšie" (nie arogantne či nebezpečne), ale ani ja si netrúfnem na pripájacích vetvách v tvare motýlka jazdiť nad 50 za sucha. Možno na vyššie triede áut je to v pohode. AFAIK sú pripájacie vetvy s návrhovkou 40kmh. Bežné priame vetvy na D1 smer z BA na NR, HC zvládnu kľudne nad 100vku
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
25. Okt 2011 19:42
od Čavo
Neviem, ale ja zase nejazdím nejak dynamicky. Snažím sa čo najmenej brzdiť stúpaním na brzdu a radšej brzdím motorom. Častokrát sa zavesím asi 50m za nákladiak, alebo kamión a idem ich rýchlosťou, lebo jazdia rovnomernejšie.
Niekde som počul, že Fábia dobre drží stopu do zákrut a na mojej Fábii Combi to asi tak bude. Za sucha sa dá zísť na križovatke R1×D1 z NR na BA na mojom aute aj približne 90km/h bez pískania pneumatík. Zvyčajne taďiaľ chodievam 80, ak som tam sám, čo býva málokedy.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
25. Okt 2011 21:46
od ELZ
mel napísal:ad predlzenie R1: ano, toto je ten novy vstup do mesta, ktory treba ... spolu s predlzenim Galvaniho ... Za uvahu by stalo spravit z Galvaniho + Bojnickej dalsiu radialu pokracujucu az po Raciansku.
Toto riesenie som videl aj kdesi zakreslene v nejakej dopravnej mape (zeby tu na fore?) Malo by to ustit niekde pri Peknej ceste a odtial dalej mestskym tunelom do Lamaca.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
25. Okt 2011 22:34
od aquila
je to v ramci ZAKOSu .. ale je to hudba buducnosti, su tam aj dolezitejsie stavby, typu rozsirenie tomasikovej, predlzenie tomasikovej, nehovoriac o severnej tangetne a mimourovnovych krizovatkach na bajkalsjkej..
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
26. Okt 2011 12:19
od mel
Andrej napísal:...
Mas pravdu, ze vsetko sa takto stretne na krizovatke D4xD1, ale ved ta je na to aj dimenzovana - D1 5+5 pruhov, D4 4+4 pruhy vratane kolektorov.
http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=10818Jedine, co by som vytkol je ta ista chyba, ktoru prave napravali na D2xD1 - minimalne rampy od TT na D4 a opacne by mali byt 2-pruhove.
tak este raz ... krizovatka D4/D1:
je dimenzovana ako pises na vystupe z mesta ... na vstupe je to 2+2 ... kde bude ten rozptyl ako ty pises, ja nerozumiem.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
26. Okt 2011 14:46
od Andrej
Rozptyl bude predsa na tych vstupoch, o ktorych sme sa bavili. Dnesny vstup 2+2 Mierova-Senecka (ku ktoremu treba pripocitat staru Senecku) bude ciastocne odlahceny o vstupy cez R1, R7, D2, I/2, I/63 a taktiez dost podstatnu cast - tranzit do A a HU.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
09. Nov 2011 08:25
od duro_z_dediny
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
09. Nov 2011 11:11
od aquila
aby to nedopadlo nakoniec tak, ze sa postavi D4 len po MUK ivanka sever a vajnory nebudu mat nic ..
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
09. Nov 2011 13:09
od duro_z_dediny
Pokiaľ by bol hotový úsek od Kittsee po MÚK Ivánka - sever aj so 6.mostom cez Dunaj, tak by to výrazne pomohlo, lebo všetok tranzit od TT na AT/HU (a opačne) by mohol rovno použiť takýto, aj keď neúplný, okruh. Súčasne by sa veľmi pravdepodobne "znormálnila" situácia na aktuálnom diaľničnom obchvate BA.
Inak Vajnory asi samé nemajú o čo extra stáť.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
09. Nov 2011 13:37
od pohodak
urcite by to nieco poriesilo, ale cela oblast PK a ciastocne aj SC by na tom bola stale rovnako zle
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
09. Nov 2011 14:16
od aquila
to je sice mozne, ale ked budu vajnory aj cierna voda moc vyskakovat ma zmysel to jednoducho vypustit ..
ked chcu dalsiu MUK nech si ju zafinancuju ..
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
09. Nov 2011 14:32
od pohodak
urcite ano, ved aj ja som o nezmyselnosti navrhnutych/chcenych MUK v severnej casti BA pisal viackrat
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
11. Nov 2011 09:46
od mel
Ja sa uz nechcem opakovat, ale po Racu by to potiahnut mali. Samozrejme bez MUK Cierna Voda. Uf a zasa sa opakujem
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
11. Nov 2011 09:58
od Andrej
Kazdopadne je aj v plane stavat najprv usek Jarovce-Ivanka. Usek Ivanka-Stupava je v nizsom stadiu pripravy a ktovie, ci sa tiez nebude stavat etapovito.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
11. Nov 2011 17:47
od pohodak
tunel karpaty ma casuuu ale ked to nepotiahnu po racu bude to len polovicate riesenie (opat raz)
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
15. Nov 2011 08:14
od Andrej
pohodak, citaju nas, pripravuje sa aj D4 Ivanka-Raca
D4 Bratislava Jarovce - Rača, DÚR, DSZ - Predbezne oznamenie
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/29711Pri vyhlaseni tendra uz musi byt zvoleny variant - ktory z variantov napokon vyhral ? Suskalo sa o variante 7c
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
15. Nov 2011 09:03
od aquila
ale docela chytro to rozdelili, keby mali problem s vajnorami .. takto to fakt moze dopadnut, ze vajnory nic nebudu mat
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
15. Nov 2011 10:57
od Andrej
Az teraz som si vsimol, ze sa jedna o tender na 2 useky - Jarovce-Ivanka a Ivanka-Raca. Bolo by naozaj skvele, ak by sa spustali tieto 2 useky spolu, pripadne rovno aj tendrovali, ak to bude formou PPP.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
16. Nov 2011 09:52
od tondiego
aquila napísal:ale docela chytro to rozdelili, keby mali problem s vajnorami .. takto to fakt moze dopadnut, ze vajnory nic nebudu mat
Nechcem byt zlomyselny, ale ja by som to tym Vajnorom aj celkom prial (ze nebudu mat nic), za ten ich debilny postoj.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
16. Nov 2011 10:03
od mb1000
Ja zase nechapem zmysel zapusteneho variantu na tejto vizualizacii:
gallery/image_page.php?album_id=64&image_id=10820OK, argumentuju ze pri zapustenom variante sa znizi hlucnost, ale ja si predstavujem zapusteny variant (resp. tunelove / bio koridorove riesenie) tak, ze je tam zabezpeceny aj volny pohyb zveri, ludi atd...
Ako prejde niekto peso, na bicykli, na koni cez tento paskvil, ked mu v tomu brania protihlukove steny na tych vetvach krizovatky (a samotne vetvy krizovatky)?
Cize tato MUK tam robi z toho zapusteneho variantu vlastne nezmysel.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
16. Nov 2011 10:35
od Andrej
Presne tak, okrem toho uplne znehodnotia NPR Sur (necudoval by som sa, ak by to bolo cielom niektorych obyvatelov CV).
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
19. Nov 2011 09:00
od Andrej
Par dni po predbeznom oznameni vyhlaseny aj samotny tender. Prekvapivo je v nom uvedena nielen DUR, ale aj technicka studia - ma sa nebodaj posudzovat este novy variant a nanovo opakovat proces EIA ?
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 4 000 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 9
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 10. 1. 2012. Čas: 09.00 h.
Doplňujúce informácie
1/ Bod II.3 Trvanie zákazky alebo lehota na dokončenie: - Technická štúdia do dvoch mesiacov od účinnosti zmluvy - DÚR do deviatich mesiacov od účinnosti zmluvy - DSZ do deviatich mesiacov od účinnosti zmluvy
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/29929
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
02. Dec 2011 17:20
od Milo
Sme jednoznačne za variant 3.popred Ivánku pri Dunaji - teda najkratší , najekonomickejší a najlogickejší. Ide najmenej cez zastavané územia- v podstate lícuje letisko , ostatné dva varianty sa tiahnu medzi dedinkami, ktoré sú blízko seba , dotknú sa mnohých obyvateľov aj novej zástavby satelitov...cesta sa od Slovnaftu predĺži možno dvojnásobne...nechápeme prečo sa už dávno definitívne o variante nerozhodlo, živiť 3 varianty celé roky iba predlžuje a predražuje výstavbu tak potrebnej D4.
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
03. Dec 2011 10:49
od aquila
ako uz andrej spomenul v inej teme, povodny variant 3 je najdlhsi, ma dva tunely ide este blizsie k borinke, a hlavne nad borinkou, to by nikto z lokalnych nechcel, to by vyhovovalo len marianke
treba specifikovat, ze ktory presne mate na mysli ..
a co to ma s cestou na slovnaft ? a preco predlzenie dvojnasobne ? vsak tie dlzky su plus minus rovnake az podobne
nejake podklady by to chcelo, ci nebodaj myslis este stare plany D4, ked nebola definovana ako nulty okruh bratislavy ?
Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava
Odoslané:
27. Feb 2012 11:18
od mel
EIA ma od 7.2. zaverecne stanovisko: odporucany variant 7c:
http://eia.enviroportal.sk/detail/dialn ... anka-sever