Stránka 19 z 25

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2021 19:49
od Kisbeban
pre NA, OA sa tam v pohode zmestí, pokial budu ludia vyliezat z kufra, po otvoreni dveri vodica by uz mohli nastavat rozne zaujimave situacie :D

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2021 20:11
od Vlados
keď si potrebuješ odskočiť. v lete tam pribudnú toi-toiky ;)

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2021 18:59
od cPalo
MuelMI napísal:
výhľadovo do budúcna ;)
Vyhladovo do buducna bude treba maglev BA-KE :wink:
a takto stačí jedna D V-Z a jedna S-J, zvyšok sú paralelky, R2 netreba, R3 netreba R4 netreba stačí D1+D3 ;)
Fakt tam nevidis rozdiel? D1 bude 4+4 a 3+3 a paralelná R1 pojde 10-20 km od nej, navyse v najbohatsom regione Slovenska. R2 ide cca.75-85km od "paralelnej" D1, navyse obsluhuje najzaostalejsie regiony. To isté platí o R4.
Ja to otočím, načo rozširovať D1? Keď stačilo naliať asfalt na trávu (prenesene) paralelke?
Treba to poslať na UHP k prepočítaniu :D
Ja to tiež otočím. Načo stavať D1 severom? Poďme ju stavať cez Zvolen! :wink:. Načo stavať Višňové? Poďme stavať 2+2 I/18! :wink:
Ked sa D1 ide rozsirovat, je logicke, ze pri mojej argumentacii vychadzam z toho, ze sa tak naozaj stane a v tom pripade bude paralelka min.do 2050 megalomanska.


zbytočne argumentuješ, len som napísal, že v budúcností tam prínos bude a zvyšok je len spam ;)
a čo sa týka toho rozšírenia, tak napr na INEKO je cena po TT dokopy asi toľko čo má stáť R1, ja osobne by som za tú istú cenu videl paralelnú R ako rozšírenú D ;)
nehoda, oprava atď by sa riešila odklonom, nehovorím, že všetci od TT na východ by šli R1čkou

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2021 21:09
od cPalo
OK
musím ti uznať, že momentálne ako sa ide vraziť 1/2MLD (odhad INEKO je 600+M) do rozšírenia D1, je akákoľvek paralelka megalománia. To pri tempe výstavby na SVK bude aj v 2050 ;)

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2021 13:51
od aquila
tak cez vikend konecne otvorili aj vetvu z D4 na rovinku

https://www.d4r7.com/sk/clanok/otvoreni ... chvat-d4r7

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2021 20:15
od mb1000
Zopar foto z useku Ketelec/Most cez Dunaj (dolava):
gallery/image_page.php?album_id=265&image_id=46580

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 19. Mar 2021 17:21
od garip

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2021 14:34
od mikes
Ahojte, neviete niekto ako vyzerá druhá časť mosta cez Šúrsky kanál ? Je tam stále to provizórne pripojenie z D4 na starú seneckú ?

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2021 23:39
od tybs
Zatiaľ bez zmeny.

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 15. Apr 2021 15:16
od jozin z bazin
Na križovatke Jarovce príde k zmene organizácie dopravy
viewtopic.php?f=35&t=25430

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2021 08:16
od mikes

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2021 06:27
od luboslavko
gallery/image_page.php?album_id=65&image_id=46771
To akože vážne? Síce je to z albumu "dopravné značenie", ale tie zvodidlá a podklady pod nimi... omg... :-( to je v prevádzke toto???

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2021 07:43
od KN.SK
D4 - Ivanka pri Dunaji • 19.05.2021 1599

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 22. Jún 2021 11:08
od Peterman
Nerozumiem, prečo je PHS pozdĺž diaľnice (na strane k letisku) aj v celej dĺžke popri letisku…. Sú tam len polia a predpokladám, že tam v najbližších desťročiach nebude žiadna výstavba. Zbytočne vyhodené veľké peniaze.
Išiel som tade viackrát aj na biku, no musím skonštatovať, že násypy telesa dialnice sú už teraz sú rozryté rýhami stekajúcej vody a pomaly sa rozrušujú. A spôsobuje to aj sklon násypu, ktorý nie som si istý či splňuje projekt/normu (voľným okom to neviem s istotou povedať), lebo vyzerá dosť strmý.
Určiťe tu koncesionár šetril, ako sa len dalo…. A ešte ked si robil aj PD (VP). O tom nepochybujem.
No starať sa má 30 rokov, tak uividíme

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 22. Jún 2021 13:34
od plš
Peterman, na tú eróziu existuje riešenie min cca 40 rokov. Vysoký svah, ináč neošetriteľný, sa rozdelí v polovici /alebo viackrát/ cca 1m širokými chodníkmi a svah sa vysype ostrým kameňom frakcie hrubej cca ako železničný štrk. Voda tečúca v rigolkoch z kopca sa na tých teraskách rozdelí na viac slabších prúdov. Ináč nad svahom, ošetreným dialnicou sa voda smerujúca na svah zvádza rigolmi vyskladaných bet. žľabových tvárnic.Viď dialničný privádzač v úseku Zelený dvor D1 Budimír.

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 22. Jún 2021 16:21
od Peterman
Plš, riešenia poznám, aj možnosti. Ja som tým chcel povedať, že násypy sú príliš vymyté, bez podporných riešení a aj sklon sa mi zdá strmý (ale to je len z pohľadu).
Čakať rok kým sa svahy vymyjú a potom ich znova sanovať…?!
A tie PHS popri letisku ….. to naozaj nevysvetlíš

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 22. Jún 2021 21:04
od aquila
To bola jedna zo zmien co im povolil stat, ze mohli dat strmsie svahy ako bol povodny projekt. Ale tiez mam dojem, ze to vypalilo nedobre

D4 Bratislava-Jarovce — Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2021 11:45
od KN.SK
Nejaké drobnôstky od MÚK Bratislava-Podunajské Biskupice (D4xI/63) po MÚK Bratislava-Juh [exKetelec] (D4xR7): 46909 ••• 46930 1635

R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 01:16
od emil
Davam do pozornosti dokument:
http://www.jarovce.sk/dokumenty/temp/CO ... 124635.pdf
Vytah z dokumentu:
---------------------------------------------------------------------------------------------
R O Z H O D N U T I E
Ministerstvo dopravy a výstavby SR, ako špeciálny stavebný úrad pre diaľnice
a rýchlostné cesty .....
.....v znení neskorších predpisov vydáva rozhodnutie, ktorým
p o v o ľ u j e
podľa § 5 ods.2 zákona č. 669/2007 Z.z. do 31.12.2022 časovo obmedzené predčasné užívanie
stavebných objektov
......
stavby: „Diaľnica D4 Bratislava, Jarovce – Ivanka sever“
--------------------------------------------------------------------------------------------

Dobre tomu rozumiem, ze uz nic nestoji v ceste tomu, aby sa mohlo jazdit z Ketelca do Jaroviec?
Teda okrem toho, ze sa musia dat papalasi po dovolenkach dokopy, aby mohli strihat pasky pred kamerou? :roll: :x

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 07:04
od aquila
teoreticky nic tomu nebrani, ale este tam nie su aj fyzicky dokoncene niektore veci

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 10:09
od Vlados
ďalších až 4,3km D4, no reči mali že hotovú majú celú D4

edit: a čo sa teraz otvorí by nemalo mať dopad na platby za dostupnosť

Re: R7 Bratislava, Prievoz - Bratislava, Ketelec

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 15:38
od mtatry
emil napísal:Dobre tomu rozumiem, ze uz nic nestoji v ceste tomu, aby sa mohlo jazdit z Ketelca do Jaroviec?
Teda okrem toho, ze sa musia dat papalasi po dovolenkach dokopy, aby mohli strihat pasky pred kamerou? :roll: :x


Áno, aj nie... policajti, hasiči a ďalšie zložky musia ešte odobriť a prebrať úsek...

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 15:57
od Pacho
je fajn, že otvoria ďalší úsek, ale otázka pre znalých. Ako sa zlepší doprava v BA, keď to ešte nie je ani nebude tak skoro prepojené na D1?: Ja som to len tak pozeral, je možnosť sa dostať na D1 bočnými uličkami a či to má neaký efekt?:

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 20:47
od mtatry
Pacho napísal:je fajn, že otvoria ďalší úsek, ale otázka pre znalých. Ako sa zlepší doprava v BA, keď to ešte nie je ani nebude tak skoro prepojené na D1?: Ja som to len tak pozeral, je možnosť sa dostať na D1 bočnými uličkami a či to má neaký efekt?:


Tak ako si postupne vodiči zvykajú na D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka a pomaly a nenapádne to minimálne odľahčí Brodno s D3, tak rovnaký efekt bude podľa mňa aj tu....minister to aj spomínal, chcú nejakým zvýhodnením (asi nižšia cena mýta) stiahnúť vodičov z D1 v križovatke Prievoz dole na R7 smer Ketelec, no a potom D4 smer AT/HU... bez tunela Karpaty tranzit smerujúci z D1 na D2 podla mňa nikdy nepôjde po D4 (ak nemyslíme prípady, kedy je prístavny most upchatý)...čiže nejaké mizivé % z D1 využije túto "novinku" cez D4...

čo určite pomôže Bratislave, tak to je R7 z Bajkalskej (križovatka Prievoz) na Ketelec... Rovinka, Dunajská lužná, ... ak ušetria z týchto satelitov cestou po R7 20-30min v špičke, tak si tú diaľničnú známku kúpia... známy býva v Rovinke a pred Covidom hovoril, že každý rok sa mu cesta z práce predlžuje o 5 až 10min...a to len masívnou výstavbou rodinných domov v satelitoch

možno otázka znie, ako zamedzia presun tranzitu z D4 cez Starú seneckú a Triblavinu na D1...lebo určite sa nájdu takí, ktori sa pozabudnú v Ketelci a pôjdu touto cestou alebo pôjdu takto zámerne

Re: D4 Bratislava Jarovce – Ivanka sever

OdoslaťOdoslané: 21. Aug 2021 21:11
od aquila
uz v ramci CBA odhadovali presun len 10% tranzitu, co je aj logicke, kedze BA je destinacia aj pre kamiony najma kvoli VW. dalej nemaju ako dat nizsie myto, kedze na prietahu je nulove myto, takze jedine, ze by dali na prietah myto a na D4 nedaju, co by bolo ale postavene na hlavu kvoli PPP modelu.

navyse bez kompletnej D1/D4 to bude mat este mizernejsi dopad.

jediny ako tak schopny benefit je, ze ked sa bude robit rekonstrukcia pristavneho, bude tu pre tranzit alternativa cez luzny most.

co sa tyka R7, tak ta prave privedie zapchu priamo do centra. bajkalska klakne. cize bratislave sa vnutromestska doprava naopak rapidne zhorsi. doteraz to svornosti ako tak drzala, ale si zoberieme, ze R7 bude 3+3 a potom sa bude vetvit na pristavnu a bajkalsku, tak to bude dost zahul