Stránka 5 z 59

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2005 20:10
od Adaios
Ked sa nema stavat, tak treba peniaze presunut - to sa robi v celej EU. Ide aj o take ukazovatele ako otvaranost v km.

Uz hladate problemy tam, kde ziadne nie su. Nestavia sa - ale to je problem SR. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 10:42
od devil
Peniaze EU su osemetna vec a ak tu hrozi hocijaky naznak dalsich problemov, radsej ich dat inde. Otazne je, nakolko je daky usek na D3 pripraveny ...



Problemy su na to aby sa riesili rychlo, a nie aby sa z jedneho problemu urobili este dalsie. EU peniaze su uz schvalene, a cakat kym ich nahodou vezmu spat nie je rozumne. Ohladom D3 to moze byt jedine usek 5 km CA-Svrcinovec, ine cenovo podobne tam nic nie je.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 11:03
od Adaios
devil napísal:Ohladom D3 to moze byt jedine usek 5 km CA-Svrcinovec, ine cenovo podobne tam nic nie je.


Ale stat moze doplatit sumu. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 11:30
od devil
pokial viem ano, ale podpora EU musi cinit aspon 50%, inac nie.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 11:54
od Adaios
devil napísal:pokial viem ano, ale ...


OK. Preco stale hladas nejake dovody?

Proste da sa to - a to je dolezite. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 11:58
od devil
Ved pisem jasne, nie?

Da sa na CA-Svrcinovec, 5 km. Svrcinovec - Skalite 11 km sa neda a ani Skalite-hranica, lebo uz bol zacaty. Iny usek "nad Ca" ako sa spominalo v clanku, nie je. :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:25
od Adaios
devil napísal:Ved pisem jasne, nie?


Nie, hladas stale priciny a rozne dovody, kde potrebujes mat nejake dovody a pripomienky, cielene. Moj nazor.

Tento usek sa stavat nebude a vlada rozhodla, ze presunie peniaze na D3. Aky je v tom problem? Ze sa to neda? ... Ale da sa to, su tam rizika, ale da sa to. Rizika su vsade a vo vsetkom.

D1 a D3 maju prioritu najvacsiu - a len cas potvrdzuje, ze to tak je. Preto sa tieto peniaze nepresunuli na R2, R4, ... :wink:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:39
od devil
Nie, hladas stale priciny a rozne dovody, kde potrebujes mat nejake dovody a pripomienky, cielene. Moj nazor.


no a co :?: ale pisem zaroven dost jasne.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:40
od devil
...a vlada rozhodla,

vlada alebo mdpt :?:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:44
od Adaios
devil napísal:
Nie, hladas stale priciny a rozne dovody, kde potrebujes mat nejake dovody a pripomienky, cielene. Moj nazor.


no a co :?:


:evil: - war.

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:46
od Adaios
devil napísal:...a vlada rozhodla,

vlada alebo mdpt :?:


To je hra na macku a mys? :evil:

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2005 13:47
od devil
ale nie, v clanku sa pise ze "sa uvazuje", a ty pises takze je uz rozhodnute. tak ako :?: vazne sa pytam.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2005 13:52
od Caesar
devil napísal:ale nie, v clanku sa pise ze "sa uvazuje", a ty pises takze je uz rozhodnute. tak ako :?: vazne sa pytam.


devil,

a prekážalo by ti, keby sa peniaze presunuli na iný úsek inej diaľnice? 8)

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2005 14:33
od fh
Caesar možno otázka stojí tak, či by v prípade recipročnom,t.j. presunu peňazí z D3 na R1 vôbec boli nejaké pochybnosti zo strany Devila :wink:

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2005 15:54
od devil
Pozorovatel,

otázka..tak vobec nestoji.

Caesar,

Odpoved: Ano, ked mas na mysli 5 km D3, inac neviem.

A to este dodam, cize nie je ucelne ani ekonomicke, keby sa z tychto penazi namiesto 10 km 4pruhovky postavilo 5 km 2pruhovky.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2005 21:35
od Caesar
Pozorovateľ napísal:Caesar možno otázka stojí tak, či by v prípade recipročnom,t.j. presunu peňazí z D3 na R1 vôbec boli nejaké pochybnosti zo strany Devila :wink:


Presne tak, to si trafil Pozorovateľ a môže si tu už každý písať čo chce lebo je to jasné. Ten prístup.

R1 treba stavať, treba ZH spojiť s BA, lebo tým bude aj ZV aj BB už napojená. A potom by som odporučil investovať a opraviť povrch R1 ZH-ZV-BB.

R1 treba stavať, ale štát zlyhal a niektorí ľudia sa ozvali a súd im dal za pravdu. A nemôže nikto nič povedať. Keď sa budú dať presunúť peniaze, tak to treba spraviť aj na D3. A tam keďže sú naročnejšie podmienky, tak sa postaví menej než na R1 čo sa dĺžky bude týkať. Ale nech už sa tie peniaze presunú kamkoľvek, tak je to jedno. Hlavne aby "neprepadli" a aby sa prestavali. 8)

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2005 21:41
od Caesar
Tak podľa NDS, a.s. sa začne stavať najskôr koncom r. 2006 tento úsek, čo znamená, že jednoducho zase mám pravdu ja, ktorý som tvrdil, že je nereálne dostavať R1 TT-BB bez obchvatov okolo NR a BB do r. 2010, lebo ako je vidieť, tak sú problémy už so súčasnými úsekmi. 8)

Viac: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1920

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2005 20:04
od Adaios
Tento usek sa realne zacne stavat v r. 2007. Takze sa dostavia idealne v r. 2010, ale realne po r. 2010.

Tu je dobre takmer 10 min. video k celemu problemu: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2103

Na vine je NDS, a.s. pretoze nedodrzala zakon. Avsak ak sa na to pozriem z dvoch stran, tak na vine je aj dane OZ, pretoze to vyrazne ohrozi cely region z hladiska rozvoja infrastruktury. V tomto pripade OZ zneuzilo dany stav-system v SR a dosiahlo svoju pravdu. Nechcem sem davat %-ualny podiel viny jednej a druhej strany, ... stat by si mal uz uvedomit, ze vystavba dialnice sa nezacina pokladkou vrchnej vrstvy - AB/CB kryt a ani zemnymi pracami. :wink:

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2005 02:15
od aquila
ale je to skoda, dufam, ze aspon prvy usek sa zacne stavat skorej ..

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2005 12:19
od johhan
aquila napísal:ale je to skoda, dufam, ze aspon prvy usek sa zacne stavat skorej ..


Nie nebude, lebo aj tu to NDS zbabrala, pretože je to iba jedna stavba. Keby to bolo rozdelené na 2 stavby ako bolo doporučené tak by teraz s úsekom Žarnovica - Lehôtka pod Brehmi nebol problem.

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2005 14:12
od wazari
johhan napísal:
aquila napísal:ale je to skoda, dufam, ze aspon prvy usek sa zacne stavat skorej ..


Nie nebude, lebo aj tu to NDS zbabrala, pretože je to iba jedna stavba. Keby to bolo rozdelené na 2 stavby ako bolo doporučené tak by teraz s úsekom Žarnovica - Lehôtka pod Brehmi nebol problem.


Cize peniaze EU sa budu presuvat ..., je riziko (asi aj nerealne) sa spoliehat, ze prvy usek dostavaju do konca roku 2008.

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2005 22:39
od Adaios
johhan napísal:
aquila napísal:ale je to skoda, dufam, ze aspon prvy usek sa zacne stavat skorej ..


Nie nebude, lebo aj tu to NDS zbabrala, pretože je to iba jedna stavba. Keby to bolo rozdelené na 2 stavby ako bolo doporučené tak by teraz s úsekom Žarnovica - Lehôtka pod Brehmi nebol problem.


Presne ako pise Johhan - je to jedno, ktory usek/etapa, .. jednoducho celych 18 km ma teraz problem. :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2005 09:11
od johhan
Pritom už od roku 1999 sa tlačí na to aby sa dialnice a RC rozdeľovali na stavebné úseky od križovatky ku križovatke. Tým pádom by bolo možné rýchlejšie stavať, optimálnejšie by to bolo. Len bol malý problém že by s tým vzniklo viacej roboty na úrovni NDS (vtedy SSC). Takže úradníci aby mali menej roboty tak sa to zamietlo. A dnes sa to vracia ako bumerang :-)

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2005 14:11
od aquila
zrovn apri tomto useku je to skoda, lebo je fakt potreba, ale co uz debatovat nad rozliatym mliekom ..

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2005 15:28
od johhan
aquila napísal:zrovn apri tomto useku je to skoda, lebo je fakt potreba, ale co uz debatovat nad rozliatym mliekom ..


Bumerang je sviňa vec :-) ... ale človek sa už potom poučí :wink: