Odoslané:
29. Aug 2006 21:43
od Dialniciar
Ja si tiež myslím, že RC R1 by mala pokračovať v dnešnej situácii od Zvolena ďalej v smere na Lučenec a Košice.
To však už nič nemení na tom, že severný obchvat BB je potrebný, ale o začiatku výstavby sa dlhodobo mlčí. Prednosť dostávajú mestá Trnava (severný obchvat), Trenčín (JV obchvat), Bratislava (D2, D4 a ďalšie stavby), Žilina (D1, D3), Košice (R4) a výhľadovo aj Prešov (D1) či Nitra (R1). Takže zostáva naozaj len Banská Bystrica, kde je ticho.
Možno pomôže, keď sa zverejní konečná trasa RC R3, ktorú chce táto vláda prezentovať tento/ďalší rok a z celej strednej vetvy, ak bude na tejto trase BB, by sa mal stať severný obchvat BB prioritným, ale do r. 2010 stáť nebude.
Odoslané:
06. Sep 2006 12:43
od Dialniciar
SEVERNÝ OBCHVAT BB MÁ ODĽAHČIŤ CENTRUM MESTA OD DOPRAVY.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4713
Slovenská správa ciest už verejne predstavila návrh projektu aj plán jeho realizácie.
Odoslané:
07. Sep 2006 14:32
od johhan
Som rád že sa to pohlo, lebo tým sa začína hýbať aj cesta cez Donovaly v novej trase, teda budúci rok sa stavia.
Odoslané:
08. Sep 2006 17:31
od Dialniciar
johhan napísal:Som rád že sa to pohlo, lebo tým sa začína hýbať aj cesta cez Donovaly v novej trase, teda budúci rok sa stavia.
Johhan,
toto keby si mi vysvetlil, to som nepochopil, myslíš RC R3, že sa bude stavať cez Donovaly
Odoslané:
09. Sep 2006 13:23
od aquila
mam taky dojem, ze myslel len prelozku.
inak tato prelozka I/66 bude dvoj ci stvorpruh ?
Odoslané:
11. Sep 2006 20:26
od Dialniciar
aquila napísal:mam taky dojem, ze myslel len prelozku.
inak tato prelozka I/66 bude dvoj ci stvorpruh ?
aquila,
nič v zlom, ale všimol som si, že už pri TT si sa na to pýtal mňa, ale:
Nie je podľa mňa potrebné stavať severný obchvat BB na viac ako dvojpruh (čo samozrejme neznamená, že to tak nebude), pretože ak tadiaľto pôjde R3, bude sa musieť obísť celá BB a ak nie, tak tu nebude taká veľká premávka ako dnes, respektíve zostane rovnaká (klesne) a nebude to tranzit.
Odoslané:
03. Okt 2006 12:10
od Branco
Na tomto úseku ma zaujal prejazd Banskou Bytricou, časť Považskobystričanov bola proti diaľnici vmeste, ale Banská Bystrica má RC v meste už viac, ako 20 rokov. Nemáte niekto podrobnejšie údaje o tejto estakáde?
Odoslané:
03. Okt 2006 12:57
od fh
Branco napísal:Na tomto úseku ma zaujal prejazd Banskou Bytricou, časť Považskobystričanov bola proti diaľnici vmeste, ale Banská Bystrica má RC v meste už viac, ako 20 rokov. Nemáte niekto podrobnejšie údaje o tejto estakáde?
Za boľševika sa estakáda postavila a basta. V prípade, že by sa stavala teraz, určite by si Mesíkovci schuti zablbli. Proti estakáde v PB je mizivé percento obyvateľov, ale zákony im umožňujú cez rôzne združenia tieto procesy brzdiť.
Odoslané:
03. Okt 2006 13:00
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:Proti estakáde v PB je mizivé percento obyvateľov, ale zákony im umožňujú cez rôzne združenia tieto procesy brzdiť.
Majú tak silnú mediálnu podporu, že žasnem.
Odoslané:
03. Okt 2006 14:36
od johhan
Dy napísal:Majú tak silnú mediálnu podporu, že žasnem.
Tak niekto ich silno podporuje
Odoslané:
04. Okt 2006 22:43
od Dialniciar
johhan napísal:Dy napísal:Majú tak silnú mediálnu podporu, že žasnem.
Tak niekto ich silno podporuje
Tak určite to nie je zo vzduchu.
Odoslané:
05. Okt 2006 08:24
od devil
Na tomto úseku ma zaujal prejazd Banskou Bytricou, časť Považskobystričanov bola proti diaľnici vmeste, ale Banská Bystrica má RC v meste už viac, ako 20 rokov. Nemáte niekto podrobnejšie údaje o tejto estakáde?
v BB nejde estakada stredom mesta. to je dost podstatny rozdiel.
Odoslané:
05. Okt 2006 10:08
od johhan
devil napísal: v BB nejde estakada stredom mesta. to je dost podstatny rozdiel.
Ale práveže ide, pretína stred mesta tesne pri historickom centre - pravidelne chodím okolo
Odoslané:
05. Okt 2006 10:38
od devil
som zvedavy po porovnani tychto 2 estakad, ze ktora sa bude viac vynimat z centra.
Za boľševika sa estakáda postavila a basta.
tak toto zavana nostalgiou za bolsevizmom. strana rozhodne a kto sa odvazi protestovat ma po chlebe.
Odoslané:
05. Okt 2006 14:19
od johhan
devil napísal:som zvedavy po porovnani tychto 2 estakad, ze ktora sa bude viac vynimat z centra.
Za boľševika sa estakáda postavila a basta.
tak toto zavana nostalgiou za bolsevizmom. strana rozhodne a kto sa odvazi protestovat ma po chlebe.
No napríklad v Mníchove mi ide 6 prúdová estekáda asi 30 metrov pred oknom kancelárie na 4 poschodí v širšom centre mesta a to nie je ani odhlučnená
Vieš kto chce psa biť palicu si nájde
A o tom boľševikovi si to trochy vytrhol z kontextu, mám dojem
Ale pravda je že vtedy sa nikoho nepýtali .. a zase v tejto dobe 10 ludi terorizuje ostatných obyvateľov PB.
Odoslané:
05. Okt 2006 17:14
od fh
devil napísal:som zvedavy po porovnani tychto 2 estakad, ze ktora sa bude viac vynimat z centra.
Za boľševika sa estakáda postavila a basta.
tak toto zavana nostalgiou za bolsevizmom. strana rozhodne a kto sa odvazi protestovat ma po chlebe.
Nostalgia ani len náhodou. Len suché konštatovanie faktov. Na jednej strane direktívne stavanie a kto len pípol, dostal po nose. Na druhej strane sa berie do úvahy názor odborníkov aj občanov. Je to ale možné zneužiť.
10-ročná mediálna hra okolo estakády v PB je toho dôkazom.
Nepochybujem ale, že najmä mocným stavebným firmám by vyhovalo skôr to to totalitné rozhodovanie.
Tretí sektor si to pokafral sám, tým, že tam v určitom čase mali slovo ľudia ako p. MUDr. Mesík. To ale neznamená, že by mal byť odpisovaný (tretí sektor). Nemal by byť len zneužívaný.
Odoslané:
05. Okt 2006 17:46
od Dialniciar
Pozorovatel napísal:Nostalgia ani len náhodou. Len suché konštatovanie faktov. Na jednej strane direktívne stavanie a kto len pípol, dostal po nose. Na druhej strane sa berie do úvahy názor odborníkov aj občanov. Je to ale možné zneužiť.
10-ročná mediálna hra okolo estakády v PB je toho dôkazom.
Nepochybujem ale, že najmä mocným stavebným firmám by vyhovalo skôr to to totalitné rozhodovanie.
Tretí sektor si to pokafral sám, tým, že tam v určitom čase mali slovo ľudia ako p. MUDr. Mesík. To ale neznamená, že by mal byť odpisovaný (tretí sektor). Nemal by byť len zneužívaný.
3. sektor je veľmi významný. Tak ako medzi stavbármi boli takí ako Hydrostav, tak medzi 3. sektorom je Mesík a spol. Bola by ale chyba, keby ekologickí aktivisti chválili diaľnice cez mestá.
Avšak, BB bola centrom komunistickej moci, takže sa mi moc nezdá devil, že by tu bolo nejaké poškodenie mesta a čo sa týka polohy estakády, ide stredom mesta.
Odoslané:
14. Okt 2006 12:16
od JJ
devil napísal:Na tomto úseku ma zaujal prejazd Banskou Bytricou, časť Považskobystričanov bola proti diaľnici vmeste, ale Banská Bystrica má RC v meste už viac, ako 20 rokov. Nemáte niekto podrobnejšie údaje o tejto estakáde?
v BB nejde estakada stredom mesta. to je dost podstatny rozdiel.
to nie je pravda. Aj kvôli estakáde bolo asanované vtedajšie historické predmetsie Banskej Bystrice, a to obasť Vajanského námestia... a to celá. V podstate táto estakáda míňa v tesnej blízkosti (zhora je to možné aj pekne vidieť) mestský park, ktorý je neďaleko centra.
V súčasnosti samotná estakáda v oblasti Trosiek tvorí akúsi bariéru v logickom pokračovaní centrálne mestskej zóny. myslím hlavne na pokračovanie Dolnej ulice smerom k súčasne stavanému ESC.
Napriek tomu, že pri stavbe došlo k veľmi neuváženým zásahom, neveim si dnes predstaviť, ako by BB bez tejto tepny dnes prežila po dopravnej stránke, kedže doprava v BB je už aj tak dosť v katastrofálnom stave.
Odoslané:
14. Okt 2006 12:21
od JJ
dá sa sem do fóra nejakým spôsobom umiestniť obrázok?
Obrázok?
Odoslané:
14. Okt 2006 13:28
od mapman
JJ napísal:dá sa sem do fóra nejakým spôsobom umiestniť obrázok?
Do fotogalérie,
http://www.dialnice.info/album.php , vyber sekciu kam to patrí, popíš ho, uploadni a sem do vlákna daj odkaz.
Odoslané:
15. Okt 2006 21:06
od aquila
hm, ak som to dobre pochopil, malo by sa to stavat v plnom profile.
bolo to mierne prepracovane, vypadla krizovatka kacica, zoptimalizovana rudlova a popridavane aj niektore nove cesty.
Odoslané:
15. Okt 2006 21:41
od JJ
aquila napísal:hm, ak som to dobre pochopil, malo by sa to stavat v plnom profile.
bolo to mierne prepracovane, vypadla krizovatka kacica, zoptimalizovana rudlova a popridavane aj niektore nove cesty.
Ano, bude to plny profil, a doslo v podstate k niektorym zmenam v niektorych krizovatkach - ako si spominal, Kacica vypadla uplne. Inak bude riesena aj Kostiviarska - narozdiel od predchadzajuceho projektu, teraz je pripravena ako 3-etazna, takze to bude vyzerat dost posobivo, predpokladam. A tiez doslo k zmenam na krizovatke Rudlova a to mierne inym riesenim, co sa tyka napojenia privadzacieho/odvadzacieho ramena na MK.
este pridavam dalsie linky, kotre idu viac do hlbky:
cementáreň
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1781
Bánoš
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1776
Rudlová
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1764
Kostiviarska
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1757
Odoslané:
15. Okt 2006 22:48
od johhan
No povedal by som že križovatka Kostiviarska je pripravená na budúce pripojenie zo strany od Kremnice