Stránka 3 z 19

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2008 16:30
od Milos
Do galérie som pridal zopár fotiek z osadzovania betónových prefabrikátových zvodidiel na časti tohto úseku. Kvalita (u mňa žiaľ už tradične) zodpovedajúca pohotovosti fotenia - mobilom z auta, tentoraz len tak naslepo - viac som sa pochopiteľne venoval šoférovaniu :)

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2008 16:36
od Milos
http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=140

dva zábery som robil 6.10. podvečer, ostatné predvčerom okolo pol piatej poobede

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2008 20:23
od konstrukt
Milos napísal:http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=140

dva zábery som robil 6.10. podvečer, ostatné predvčerom okolo pol piatej poobede
Toto bola asi jediná R bez zvodidiel na Slovensku, táto stavba sa mala urobiť dávno, pretože stále tu hrozila zrážka s oprotiidúcim vozidlom.
Takéto bezzvodidlové rýchlostne cesty majú hlavne na Ukraine.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2008 20:46
od zoom
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1979 Chcem sa spýtať prečo to vlastne nie je dialnica? Miesta je dosť...hustota premávky tiež aj keď nie extrémna, a veľa by sa prerábať nemuselo.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2008 21:54
od johhan
zoom napísal:http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1979 Chcem sa spýtať prečo to vlastne nie je dialnica? Miesta je dosť...hustota premávky tiež aj keď nie extrémna, a veľa by sa prerábať nemuselo.


Pretože úsek BB - ZV - ZH bol pôvodne budovaný ako dialničný privádzač k D65 - teda cesta I.tiedy 2+2

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 16:35
od stanog
Pokiaľ viem tak D65 bola BA-ZA, to akoze planovali privadzac dlzky 150 km? Inak skor ako tie zvodidla naozaj bolo potrebne riesit krizovatku Sielnica, tento tyzden som tamsiel na hotel Kaskady a späť a neznaly pomerov naozaj ľahko vyleti z vedlajšej rovno po nejaky prichadzajuci kamion, chcelo by to minimalne nadstandardne znacenie, ved dnes uz pomaly nik nepredpoklada ze vyjazd na rychlostnu komunikaciu (ako aj oznacuje značenie) bude bez pripajacich pruhov. Nechapem ze sa kompetentni neboja ze ich niekto zazaluje ak sa nieco stane za nedostatocne dopravne znacenie. Inak ten vyjazd k Euromotoru nechapem ako mohli schvalit. Podobnu poziadavku na vyjazd z R1 do hlinikarne v ZH zamietli z dôvodu ze norma nepripusta vyjazd z RC na sukromne pozemky, len na statne cesty urcitej kategorie.

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 16:58
od Andrej
D65 bola planovana v trase BA-NR-ZH-MT, okrem tohto "privadzaca" bol postaveny aj usek TR-MT v 1/2 profile s navrhovou rychlostou 150 km/h.

Co sa tyka vyjazdu pri Sielnici, je planovane prebudovanie na vyjazd splnajuci parametre RC, akosi to vsak nie je priorita, hoci stavba je kompletne pripravena :roll:

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 17:12
od Čumil
stanog napísal:Pokiaľ viem tak D65 bola BA-ZA,

D61

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 19:11
od johhan
stanog napísal:Pokiaľ viem tak D65 bola BA-ZA, to akoze planovali privadzac dlzky 150 km? Inak skor ako tie zvodidla naozaj bolo potrebne riesit krizovatku Sielnica, tento tyzden som tamsiel na hotel Kaskady a späť a neznaly pomerov naozaj ľahko vyleti z vedlajšej rovno po nejaky prichadzajuci kamion, chcelo by to minimalne nadstandardne znacenie, ved dnes uz pomaly nik nepredpoklada ze vyjazd na rychlostnu komunikaciu (ako aj oznacuje značenie) bude bez pripajacich pruhov. Nechapem ze sa kompetentni neboja ze ich niekto zazaluje ak sa nieco stane za nedostatocne dopravne znacenie. Inak ten vyjazd k Euromotoru nechapem ako mohli schvalit. Podobnu poziadavku na vyjazd z R1 do hlinikarne v ZH zamietli z dôvodu ze norma nepripusta vyjazd z RC na sukromne pozemky, len na statne cesty urcitej kategorie.


No s D61 a D65 ti to už vysvetlili - tie ostanté problémy čo píšeš - to je o tom že sa jednoducho MK a cesta I.triedy zmenila na RC. Aby to splňalo parametre R tak sa to musí skoro kompletne prebudovať a zároveň postaviť západný obchvat BB a napojiť na budúci severný obchvat

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 19:53
od Koro
o zapadnom obchvate BB pocujem prvy krat, existuje daky plan trasy?

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 20:27
od Rio13.zm
ako sa potom bude volat terajsia R1 ktora ide BB

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 20:34
od devil
zaujimavost je pritom sirkovy parameter 24,5 m na 10-12 km ZH-ZV je to cca cast blizsie ku ZV.

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 21:00
od Rio13.zm
a ostatne je stavane na 22.5m ?

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 21:47
od i15
Andrej napísal:Co sa tyka vyjazdu pri Sielnici, je planovane prebudovanie na vyjazd splnajuci parametre RC, akosi to vsak nie je priorita, hoci stavba je kompletne pripravena :roll:


"Úprava existujúcej križovatky rýchlostnej cesty R1 s cestou III/06614 spočíva v doplnení odbočovacích pruhov podľa STN."


a stoji to 420 milionov :?: :shock:

http://www.ndsas.sk/rychlostne-cesty/12 ... 2&prm2=107

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2008 22:06
od zoom
Rio13.zm napísal:ako sa potom bude volat terajsia R1 ktora ide BB


Ak sa bude stavať ten západný obchvat, tak by sa tá R1 v BB nemala nijako volať. Teda mám na mysli, že nebude žiadna Rx ale dostane pomenovanie ako normálna ulica.

Andrej napísal:D65 bola planovana v trase BA-NR-ZH-MT, okrem tohto "privadzaca" bol postaveny aj usek TR-MT v 1/2 profile s navrhovou rychlostou 150 km/h.


Ako tak pozerám na tom úseku TR-MT je aj nejaká obec, myslím že Pribovce alebo tak nejak. 150km/h na tomto úseku by bola moc riziková! Aj keby to bolo neviem ako rovné, aj tak je to moc prehnané. Však tí vodiči mladšej generácie (tí čo si jazdu užívajú rýchlosťou 160 a viac) by tadiaľ jazdili minimálne 160-170.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 10:15
od devil
a ostatne je stavane na 22.5m ?


samozrejme.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 15:50
od johhan
Rio13.zm napísal:ako sa potom bude volat terajsia R1 ktora ide BB

Ak si dobre pamatám tak R1 nejde cez BB tá končí pred BB pri Kremničke - to čo ide cez BB je MK s mimoúrovňovým krížením a bola to preložka I/59 aby sa odľahčilo centrum BB od áut tranzitujúcim na sever istý čas mala názov Zvolenská cesta sa nejako neujalo :-)

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 15:57
od johhan
devil napísal:zaujimavost je pritom sirkovy parameter 24,5 m na 10-12 km ZH-ZV je to cca cast blizsie ku ZV.


No to sa prapôvodne stavalo ako budúca D50 ten kúsok potom sa to zrušilo

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 16:32
od kraken
johhan napísal:
devil napísal:zaujimavost je pritom sirkovy parameter 24,5 m na 10-12 km ZH-ZV je to cca cast blizsie ku ZV.


No to sa prapôvodne stavalo ako budúca D50 ten kúsok potom sa to zrušilo


D50 je teď R2.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 16:57
od Pacho
Čumil napísal:
stanog napísal:Pokiaľ viem tak D65 bola BA-ZA,

D61


Len pre upresnenie D61 bola BA-TN a TN-ZA... bola uz vtedy D1 (PHA - KE - Ukraina)

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 17:08
od stanog
Zvolenská cesta je ulica v BB od začiatku mesta od Zvolena po nadjazd pri Teplárni (cca 2 km dlhá). V druhom balíku PPP je tzv. Severný obchchvat mesta ktorý však svojím usporiadaním asi nebude vyhovovať kritériám RC. Jeho cieľom je odkloniť dopravu z terajšej štvorprúdovky idúcej popri Hrone na Brezno. V územnom pláne mesta ktorý je aj na webstránke mesta sa počíta s variantou rýchlostnej cesty obchádzajúcej BB zo západu s tým že pred mestom v smere zo ZV by začínala a smerovala doľava. Ale neviem kam by mala viesť. To je ale zatiaľ totálny futurizmus.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2008 17:54
od devil
inac je uplne jedno ci tam je 22,5 , 24,5 alebo ci to bolo robene ako cesta I. tr a necakalo sa nejaku D s neviem akymi parametrami. radsej vrabec v hrsti ako holub na streche, tiez ak bude pokracovat nejaka RC dalej od BB tak SO bude jej sucastou.

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2008 17:28
od johhan
zoom napísal: Ako tak pozerám na tom úseku TR-MT je aj nejaká obec, myslím že Pribovce alebo tak nejak. 150km/h na tomto úseku by bola moc riziková! Aj keby to bolo neviem ako rovné, aj tak je to moc prehnané. Však tí vodiči mladšej generácie (tí čo si jazdu užívajú rýchlosťou 160 a viac) by tadiaľ jazdili minimálne 160-170.


Ten úsek ktorý bol stavaný ako polprofil dialnice bol TR-Ďanová a kým tá cesta bola ako tak v poriadku normálna cestovná rýchlosť tam bola okolo 140-150 a popritom sú tam také rekordny namerané policajtmi ako 230 km/h - na dobrom aute tam bolo bezrizikové ( konštrukcia cesty ) ísť do 200 ... chalani z Úradu pre ochranu ústavných činiteľov tam štandardne jazdievali s predsedom parlamentu tých 170 -180 ale to bolo vtedy kým tá cesta stála za niečo

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2008 17:46
od zoom
johhan napísal:Ten úsek ktorý bol stavaný ako polprofil dialnice bol TR-Ďanová a kým tá cesta bola ako tak v poriadku normálna cestovná rýchlosť tam bola okolo 140-150 a popritom sú tam také rekordny namerané policajtmi ako 230 km/h - na dobrom aute tam bolo bezrizikové ( konštrukcia cesty ) ísť do 200 ... chalani z Úradu pre ochranu ústavných činiteľov tam štandardne jazdievali s predsedom parlamentu tých 170 -180 ale to bolo vtedy kým tá cesta stála za niečo

Tak to by som chcel vidieť tú ccestu. Nieže by som neveril, že sa tam dá isť 200 ( ked vidím kámošov jazdiacich po úplne zničených cestách aj viac) ale kvoli tomu, že pre akú cestu 1+1 bola navrhovaná 150 km/h. Sú nejaké fotky z toho úseku (a z tých čias, čo tá cesta stála za niečo) ?

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2008 17:55
od wizard112
Pokiaľ už máme "namontované" betónové zvodidlá na R1 medzi BB a ZV?