Moderátor: Moderátori
aquila napísal:(...)medzi NR-hronsky benadikt ? je vobec zname trasovanie ?
Caesar napísal:Znovu sme svedkami neinformovanosti medzi jednotlivými členmi vlády (MH a MDPaT), no zatiaľ to vyzerá tak, že do LV pôjde 4-prúdová komunikácia, no na úrovni cesty I. triedy tak ako tomu bolo aj na úseku R TT-NR. Samozrejme, že tento zámer sa ešte môže zmeniť podľa definitívnej podoby investície a daných podmienok.
Vzniká podobný problém ako pri investícii Samsung GA, kde však MDPaT už malo vo svojom zámere zlepšiť napojenie GA na RC R1.
Scotty napísal:Aj keď by to nebola 4-prúdovka, bude to kvalitná cesta I. triedy. Pretože tu si treba uvedomiť problémy. Pri každej RC a D musí ísť súbežne cesta I. triedy. Na úseku TT-NR sa tento problém "obišiel", ale na úseku do LV sa to dať nebude, takže RC do LV asi nepôjde, to je nereálne. A ak to bude 4-prúdovka, ako píšeš Caesar, na úrovni cesty I. triedy, bude tam 90 km/h, "raj pre políciu" podobne ako to bolo aj na úseku TT-NR.
JG napísal:Scotty napísal:Aj keď by to nebola 4-prúdovka, bude to kvalitná cesta I. triedy. Pretože tu si treba uvedomiť problémy. Pri každej RC a D musí ísť súbežne cesta I. triedy. Na úseku TT-NR sa tento problém "obišiel", ale na úseku do LV sa to dať nebude, takže RC do LV asi nepôjde, to je nereálne. A ak to bude 4-prúdovka, ako píšeš Caesar, na úrovni cesty I. triedy, bude tam 90 km/h, "raj pre políciu" podobne ako to bolo aj na úseku TT-NR.
Paralelna cesta I. triedy (I/76 a I/51) namiesto II/564 existuje. Ak by nova cesta smerovala od Tlmacov na Hronsky Benadik, tak by sa zrejme staval obchvat Hronskeho Benadiku aj casti Psiare a paralelna cesta I. triedy by v tom pripade nebola priblizne na 2 - 2,5 km dlhom useku. A pokial by naozaj bola vola stavat 20-25 km 4 pruhovej rychlostnej cesty, tak by sa iste nasiel sposob ako do stavby zahrnut aj vystavbu 2,5 km cesty I.triedy po rovine cez polia.
Caesar napísal:JG napísal:Scotty napísal:Aj keď by to nebola 4-prúdovka, bude to kvalitná cesta I. triedy. Pretože tu si treba uvedomiť problémy. Pri každej RC a D musí ísť súbežne cesta I. triedy. Na úseku TT-NR sa tento problém "obišiel", ale na úseku do LV sa to dať nebude, takže RC do LV asi nepôjde, to je nereálne. A ak to bude 4-prúdovka, ako píšeš Caesar, na úrovni cesty I. triedy, bude tam 90 km/h, "raj pre políciu" podobne ako to bolo aj na úseku TT-NR.
Paralelna cesta I. triedy (I/76 a I/51) namiesto II/564 existuje. Ak by nova cesta smerovala od Tlmacov na Hronsky Benadik, tak by sa zrejme staval obchvat Hronskeho Benadiku aj casti Psiare a paralelna cesta I. triedy by v tom pripade nebola priblizne na 2 - 2,5 km dlhom useku. A pokial by naozaj bola vola stavat 20-25 km 4 pruhovej rychlostnej cesty, tak by sa iste nasiel sposob ako do stavby zahrnut aj vystavbu 2,5 km cesty I.triedy po rovine cez polia.
JG, na tomto úseku sa zrejme sa stavať RC nebude. Tu ostávajú len 2 reálne varianty. Tým 1. je opraviť súčasnú cestu a spraviť z nej cestu 1. triedy a tým 2. variantom je priblížiť sa na 4 pruhy, ale to by sa len postavila 4-prúdová cesta I, triedy. MH P.R. sa vyjadril naposledy v tom zmysle, že investor v LV nepožaduje 4-prúdovú RC, takže je to jasné. LV budú ako GA a Samsung.
kaviarista napísal:Rusko mal povedat korejcikom: Nedostanete ani korunu stimulov , ale vybudujeme vam rychlocestu na R1. Z toho by mohli mat uzitok vsetky strany
Andrej napísal:Hankook sa definitívne rozhodol pre Slovensko
http://www.sme.sk/c/2037028/Hankook-sa- ... ensko.html
Levice dostali prísľub, že ak sem príde Hankook, urýchli sa dobudovanie R1 po Hronský Beňadik do r. 2008. Čiže, podobne, ako Kia v Žiline, treba urýchlene dobudovať 40 km novej cesty.
Ja som za všetkými desiatimi, ale nesmú pritom utrpieť ďalšie úseky D a RC na Slovensku, čiže musí sa navýšiť rozpočet na výstavbu.
Navyše, v tomto prípade je dostavba RC trochu viac reálna, ako v prípade D do Žiliny, pretože na trase nie sú žiadne náročné objekty ako je napr. estakáda v PB. Neviem však, či je už napevno rozhodnuté, kadiaľ bude viesť obchvat Nitry, najskôr však bude južný.
Ale v tomto prípade som optimista, myslím že aspoň okrem spomínaného obchvatu bude celý úsek po Hronský Beňadik do konca roka 2008 aspoň otvorený a obchvat Nitry niekedy v 2009.
Caesar napísal:NR-Hronský Beňadik budú otvorené najskôr v r. 2009/10.
Andrej napísal:Caesar napísal:NR-Hronský Beňadik budú otvorené najskôr v r. 2009/10.
Spočiatku som myslel, že bude vôľa to otvoriť hneď po spustení výroby Hankooku, lenže na MDPaT a MH sa akosi zle pochopili. Takže platí vlastne starý termín, ktorý platil ešte pred príchodom Hankooku. Asi sa musí doržiavať to, že R1 nemôže byť skôr dostavaná ako D1.
Caesar napísal:R1 je síce vládou prezentovaná ako kompletná až v r. 2012-2013 a D1 BA-KE v r. 2010, ale ja si osobne myslím, že D1 BA-KE bude najskôr (na 1/2 profil) reálne v r. 2013-2015 a R1 okrem obchvatov NR (severný+južný) a BB najneskôr v r. 2010-2011.
flakst napísal:Počujte stale sa tu diskutuje, ale chýba trochu nazornosti. Už dlhšie hľadám naznačené trasovanie na nejakej mape, ale zatiaľ som našiel iba všeobecnú mapu na www.highways.sk Neviete, kde by som mohol najst detailnejsiu mapu trasovanie tejto RC.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.