Stránka 49 z 50

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2018 10:57
od jarino
Inak to sú šialené peniaze. Za 230 miliónov by bolo obchvatov a obchvatov.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2018 15:03
od aquila
a to neboli schopny ani len potiahnut tu ubohu I/64 za cakajovce ..

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2018 19:42
od Vlados
a "hlavná" cesta vedieť do JLR, I/64 je vedlajšia :(

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2018 00:17
od mikeBoss
pohodak napísal:co "vsetko" sa trepe cez mesto? nebodaj tranzit dalej na vychod :D nitra ma 3 exity, co na take mesto bohato staci, jedina chybicka krasy je, ze nie je krizovatka s I/64 ale o 500m dalej s cestou druhej triedy


Ano jeden exit smer Zobor a cast centra, druhy exit do centra a cez Krskany a treti za mestom vhodny pre Chrenovu. To je vyhra?? V poslednych dvoch pripadoch spravili z ulic so zastavbou rodinnych domov tranzitne ulice prepchate od aut a nakladnej dopravy.

Luxus je mat 5 krizovatiek na obchvate BB, nie 3 v Nitre kde ten prvy a treti je nefunkcny pre mesto.

Ale uz som si zvykol ze sa tu podsuva nieco co nie je pravda. Ja tu byvam realne, vy nie... dokola riesite Zilina lenze ta ma D1, tunely vo vystavbe a zeleznicnu dopravu ako alternativu. O tom moze Nitra snivat.

Otazka na zaver: plne centrum kamionov to je v poriadku? Ked mame ten obchvat a 3 exity, kde nastala chyba? Lebo ja viem kde, len tu citam dokola, ze problem nie je a Nitra je v pohode.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2018 08:24
od pohodak
- 3 exity nie su vyhra, ale pre mesto ako NR je to uplne dostacujuce
- posledny exit je krizovatka s cestou prvej triedy, z tvojich reci by si clovek myslel ze to pred vystavbou R1 bola pokojna vilova stvrt a teraz cez nu jazdia kamiony
- neviem ako moze byt nitra-zapad nefunkcny pre mesto, ked za nim idu jednak auta do JLR a dvak ta privedie mimourovnovo, mimo zastavane uzemie, na okraj centra mesta

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2018 16:38
od devil
to nie je chybicka krasy ale vazny nedostatok.

https://www.google.com/maps/dir/48.3795 ... m2!4m1!3e0

takto vyzera momentalne trasa v smere sever juh. cize existuje akceptovatelna 5 km obchadzka ale na oplatku neexistuje uspora casu. cize obchvat plni len funkciu zapad-vychod, sever-zapad, a s prizmurenim oci mimo spiciek sever-vychod. tak nech nikto netvrdi ze R1 vyriesila NR.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2018 16:51
od Vlados
žiaľ Nitra je čierna diera (PPP a JLR)... ani Kysuce sa na ňu nechytajú :wink:

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2018 17:21
od devil
samozrejme, JRL nebude produkovat zisk. vsak ani KIA ho neprodukuje. a pribina nepomaha ludom z pol Sk ak nie 3/4. zato D3 pre 1.000 resp. 6.000 aut denne a celkovo s nedokoncenymi usekmi v cene do 1-1,5 miliardy nie je az taka cierna diera. srandista si ty. dufam ze tu R1 bojkotujes a chodis len blizsie-naokolo.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2018 17:34
od Vlados
JRL určite bude produkovať zisk, pre "indického" vlastníka. hovorme o prínosoch až na daniach splatí všetky investície štátu a samosprávy.
pribina pomáha, len za akú cenu. nebude to ani 1/4, nieto 3/4. za pribinu zaplitíme 6-8-násobne viac ako za D3. ak sa z D3 vypustia perly, tak to bude možno aj 10-násobne viac.
vždy chodím po pribine, lebo štát za ňu musí platiť či by tam nikto neprešiel alebo by to bolo denne 100000000000000 vozidiel. aspoň týmto jemným spôsobom znižujem ultra mega brutál maxi zisk súkromnej spoločnosti.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2018 09:32
od pohodak
devil napísal:to nie je chybicka krasy ale vazny nedostatok.

https://www.google.com/maps/dir/48.3795 ... m2!4m1!3e0

takto vyzera momentalne trasa v smere sever juh. cize existuje akceptovatelna 5 km obchadzka ale na oplatku neexistuje uspora casu. cize obchvat plni len funkciu zapad-vychod, sever-zapad, a s prizmurenim oci mimo spiciek sever-vychod. tak nech nikto netvrdi ze R1 vyriesila NR.


nikto netvrdi ze R1 vyriesila niktru na komplet, ale tu prichadza tvoja oblubena tema, aky je tranzit na tebou vyznacenej trase? idealne podlozit tvojim oblubenym smerovym prieskumom ;)

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2018 12:29
od devil
kedze cez pribinu idu nielen zo zapadu do BB ale vlastne vsade na vychod od ciary DK-RK-BR-LC tak kludne aj 3/4. a uz od 2011 cize min. o 10+ rokov menej ako..teraz citujem DrX: "velevyznamneho pravoverneho statotvorneho zvrchovaneho" tunela visnove ktore nevedeli zabestelovat ani po tretinovej ci akej zlave koncesionara.

pribina pomáha, len za akú cenu. nebude to ani 1/4, nieto 3/4. za pribinu zaplitíme 6-8-násobne viac ako za D3. ak sa z D3 vypustia perly, tak to bude možno aj 10-násobne viac.


mozno aj 100 nasobne viac, s nejakymi prepoctami sa netrap... :lol:

nikto netvrdi ze R1 vyriesila niktru na komplet, ale tu prichadza tvoja oblubena tema, aky je tranzit na tebou vyznacenej trase? idealne podlozit tvojim oblubenym smerovym prieskumom ;)


vies ja si svoje vyroky +/- pamatam takze dam jeden z nich....radsej 5.000 kamionov na beznej ceste ako 1.000 kamionov cez hlavne namestie. a okolie mlynov v centr NR toto splna. a teraz mozete zacat ako sa so neda rozpravat lebo si dovolujem byt konzekventny. ktore krajske mesto ma taketo nieco ? myslim ze ani PO nie....

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2018 19:58
od Jano1
devil napísal:samozrejme, JRL nebude produkovat zisk. vsak ani KIA ho neprodukuje. a pribina nepomaha ludom z pol Sk ak nie 3/4. zato D3 pre 1.000 resp. 6.000 aut denne a celkovo s nedokoncenymi usekmi v cene do 1-1,5 miliardy nie je az taka cierna diera. srandista si ty. dufam ze tu R1 bojkotujes a chodis len blizsie-naokolo.


Zase len zavadzas! Nikoho nemusi zaujimat zisk, ale kolko firma prispeje do statneho rozpoctu, resp. zvysi zamestnanost a zivotnu uroven zamestnancov aj v nadvazujucich firmach/sluzbach.

"„Spoločnosť Kia Motors Slovakia doteraz zaplatila na Slovensku daň z príjmu právnických osôb v hodnote 320 miliónov eur. Po započítaní splatných daní z príjmu právnických a fyzických osôb, daní z nehnuteľností, ciel, sociálnych a zdravotných odvodov za zamestnancov, je prínos pre štátnu pokladňu či miestne samosprávy ešte vyšší a viac ako štvornásobne presahuje výšku investičných stimulov a daňovej úľavy,“ dodal Bačé. "

https://www.webnoviny.sk/za-desat-rokov-vyrobila-kia-na-slovensku-25-miliona-aut/

Podsuvas nezmysel, ze skoro 4 mil. obyvatelov pouziva R1, zato D3 urcite nikto nepouziva, pritom su na Pribine intenzity podobne ako na D3 pri Cadci a nizsie ako na D3 HP-ZA. Zavadzas nezmyslami o 1000 v./24h na D3 a zamlciavas, ze po D3 jazdi aj 24 tisic v./24h. V okrese ZM na Pribine je zavratnych 3603 NA/24h, kym na D3 pri Cadci 4830 NA/24h. A D3 pri Ziline 5661 NA/24h to R1 nikde nema. A to na R1 v okrese BB je usek kde je ubohych 1867 NA/24h, samozrejme na plnom profile.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2018 20:33
od IceFox
Ale čo ,že pri Čadci jazdí obrovské množstvo NA (mimochodom v topicu Regionálny rozvoj som na to postol pekné video :wink: ) Podstatný je údajný rozvoj regiónov :D

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2018 20:50
od Jano1
mikeBoss napísal:Ale uz som si zvykol ze sa tu podsuva nieco co nie je pravda. Ja tu byvam realne, vy nie... dokola riesite Zilina lenze ta ma D1, tunely vo vystavbe a zeleznicnu dopravu ako alternativu. O tom moze Nitra snivat.


Co je lepsie uz roky mat hlavny tranzitny tah dokonceny, ako napr. NR alebo este roky cakat, kym bude hlavny tranzitny tah dokonceny ako napr. ZA? Tak sa spamataj o com moze kto snivat! Do NR sa po R1 da dostat uz skoro 20 rokov, po D1 sa do ZA este stale neda dostat. Chapes ten rozdiel? Tak asi preto sa riesi Zilina a to uz desiatky rokov.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2018 10:24
od devil
"„Spoločnosť Kia Motors Slovakia doteraz zaplatila na Slovensku daň z príjmu právnických osôb v hodnote 320 miliónov eur. Po započítaní splatných daní z príjmu právnických a fyzických osôb, daní z nehnuteľností, ciel, sociálnych a zdravotných odvodov za zamestnancov, je prínos pre štátnu pokladňu či miestne samosprávy ešte vyšší a viac ako štvornásobne presahuje výšku investičných stimulov a daňovej úľavy,“ dodal Bačé. "


evidentne si nepochopil ironiu v danom kontexte....

Podsuvas nezmysel, ze skoro 4 mil. obyvatelov pouziva R1, zato D3 urcite nikto nepouziva, pritom su na Pribine intenzity podobne ako na D3 pri Cadci a nizsie ako na D3 HP-ZA. Zavadzas nezmyslami o 1000 v./24h na D3 a zamlciavas, ze po D3 jazdi aj 24 tisic v./24h. V okrese ZM na Pribine je zavratnych 3603 NA/24h, kym na D3 pri Cadci 4830 NA/24h. A D3 pri Ziline 5661 NA/24h to R1 nikde nema. A to na R1 v okrese BB je usek kde je ubohych 1867 NA/24h, samozrejme na plnom profile.


nepodsuvam ze ju pouziva 4 mil. ludi. faktom je ze spaja velke oblasti v na Sk a pomaha ludom co sa presuvaju z vychodu na zapad. to sa o D3 neda povedat, z tvojich 24k kolko ide 20 km a menej ??? preco nie je 5.000 vozidiel denne cez DIALNICU SVRCINOVEC-SKALITE a 10.000-15.000 vozidiel denne cez dialnicu D3 STRAZOV-BRODNO ??? lebo vytahujes intezity a zrovna na D3 su 2 useky zo 4 so smiesnou intenzitou...

Co je lepsie uz roky mat hlavny tranzitny tah dokonceny, ako napr. NR alebo este roky cakat, kym bude hlavny tranzitny tah dokonceny ako napr. ZA? Tak sa spamataj o com moze kto snivat! Do NR sa po R1 da dostat uz skoro 20 rokov, po D1 sa do ZA este stale neda dostat. Chapes ten rozdiel? Tak asi preto sa riesi Zilina a to uz desiatky rokov.


najlepsie je mat kvalitne cesty na okraji mesta s MUK. poriesia tranzit aj lokalku ktoru dialnicny obchvat neporiesi. a to maju ZA, ZV. potom MT. samozrejme BB s RC na okraji mesta. toto su najlepsie riesene vacsie mesta. NR, TT su na tom so svojimi 1+1 a 2+2 bez MUK ovela horsie.

Ale čo ,že pri Čadci jazdí obrovské množstvo NA (mimochodom v topicu Regionálny rozvoj som na to postol pekné video :wink: ) Podstatný je údajný rozvoj regiónov :D


faktom je ze z 18.743 aut pri horelici je 4.554 NA a az 14.115 OS co je 75% aut.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Apr 2019 20:28
od mikeBoss
Samozrejme je lepsi pripad Ziliny pretoze Nitra uz nedostane nic a tym padom sme ako mesto nedostali to co dostanu ine mesta. BA bude mat novy obchvat, Zilina tunely a obchvaty, PO obchvat. Tvoja logika je zvlastna.

Jano1 napísal:
mikeBoss napísal:Ale uz som si zvykol ze sa tu podsuva nieco co nie je pravda. Ja tu byvam realne, vy nie... dokola riesite Zilina lenze ta ma D1, tunely vo vystavbe a zeleznicnu dopravu ako alternativu. O tom moze Nitra snivat.


Co je lepsie uz roky mat hlavny tranzitny tah dokonceny, ako napr. NR alebo este roky cakat, kym bude hlavny tranzitny tah dokonceny ako napr. ZA? Tak sa spamataj o com moze kto snivat! Do NR sa po R1 da dostat uz skoro 20 rokov, po D1 sa do ZA este stale neda dostat. Chapes ten rozdiel? Tak asi preto sa riesi Zilina a to uz desiatky rokov.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2019 08:42
od pohodak
NR dostala to iste ako podobne krajske mesta TN a BB, teda dialnicny obchvat, i ked v pripade BB je to s prizmurenim oboch oci...susedne krajske mesto TT nema ani to co vy...PO/ZA/BA/KE maju navyse dialnicne krizovatky, lebo sa tam tak nejak krizuju D/RC co ale nie je pripad NR

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2019 18:51
od milan_KM
Toto je ako počuť vyplakávať malé dieťa. Fakt. A to nikoho z vás nenapadlo, že naše najväčšie mestá vznikli na prirodzených križovatkách dávnych ciest..u nás definovaných hlavne riečnymi údoliami... tak je hádam prirodzené, že tade opäť raz ťaháme koridory, lebo sa tam sústreďuje doprava. Čím viac smerov sa križuje, tým viac mesto dostane.. no a? Ak si to dopravné toky vyžadujú tak nech je aj okruh kolo Michaloviec.. ak nie tak treba stavať tam kde kolabude doprava nie kde "sme dostali menej" .. malé deti fakt, ani za mák kritického myslenia. :roll:

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2019 08:07
od devil
NR dostala to iste ako podobne krajske mesta TN a BB, teda dialnicny obchvat, i ked v pripade BB je to s prizmurenim oboch oci...susedne krajske mesto TT nema ani to co vy...PO/ZA/BA/KE maju navyse dialnicne krizovatky, lebo sa tam tak nejak krizuju D/RC co ale nie je pripad NR


a ktore mesto ma dialnicny obchvat bez MUK s dolezitou cestou I. tr. akou je I/64 smerom na NZ ??

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2019 09:15
od KN.SK
devil napísal:... a ktore mesto ma dialnicny obchvat bez MUK s dolezitou cestou I. tr. akou je I/64 smerom na NZ???
Keď sme šli alebo ešte pôjdeme do Levoče, či pod Tatry (Štrba, Svit apod.), tak takto trochu krkolomne: https://www.google.sk/maps/dir/48.25444 ... m2!4m1!3e0, lebo I/64 ide v "stredom" "Nitry" a Nitry. :|
Neviem, či a kedy sa má urobiť západný obchvat južných predmestí Nitry a potom by sa presunutá I/64 napájala tam, kde sa napája teraz II/562 (tá by sa o niečo "skrátila") k R1.
Aspoň tak sa to voľakedy plánovalo, ak sa nemýlim, a či to tak niekedy bude, neviem.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2019 09:23
od Vlados
To je presne tá chýbajúca koncepcia (cestnej siete ako jeden celok), rozdelenie NDS a SSC a hlavne neschopnosť mindop, NDS a SSC. Ak chcel "šikovný" Ersek rozumne pomôcť na juhu tak nech tlačí na preložku I/64 a neriešil nezmysly ako predĺženie R7, jednorúrový tunel Soroška a pod.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2019 21:24
od devil
pri ZA sa riesi prelozka I/64 lebo Zilina. pri NR sa neriesila. to je praveze koncepcia ze dialnica sa stavia D26,5 s mostami, tunelmi prelozkami, obrovskymi MUK a neviem cim vsetkym a RC sa stavala v parametroch ako inde stavali jednicky.

ersek ak dokonci most v KN, rozostavia obchvat SA, poriadne opravi dlhsie useky ciest s mostami a pripravy zopar dalsich projektov tak to mu zatlieskaju, v takom sturove uz aj teraz. nametov by sme mu mohli dat niekolko aj okrem NR prelozky....

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2019 21:36
od jarino
Veľmi urgentne to riešia pri tej Žiline, najmä keď to má na starosti SSC. Takže tak skoro to nebude :lol:

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2019 08:30
od Jano1
devil napísal:pri ZA sa riesi prelozka I/64 lebo Zilina. pri NR sa neriesila.


Tak mi ozrejmi ako sa riesi prelozka I/64 v ZA? Prelozka I/64 bola strcena do planu SSC, teda na neurcito.

Re: R1 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2019 09:24
od devil
https://www.ndsas.sk/stavby/vystavba/d1 ... a-ii-etapa

ospravedlnujem sa, privadzac a nie prelozka. pri NR sa to sice vola prelozka ale ucel je ten isty.....