Stránka 3 z 8

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2013 21:45
od i15
tiez si myslim, ze by sa mal zacat dalej pripravovat hnedy variant, ale ten koniec modifikovat. Aj tak sa to bude stavat na etapy, najskor po cestu na Senec atd..

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2013 09:37
od aquila
ono by bolo dobre skombinovat najprv ist modrym a potom prejst do hnedeho ..

pridal som aj prehladnu situaciu ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=14733

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2013 12:54
od Dano74
Všetky varianty majú podľa mňa zmysel od D4 iba po cestu I/62 (Lúčny Dvor/Sládkovičovo).

Namiesto toho by som radšej predĺžil I/62 od Senca po D4 (+- ako zelený variant po Hrubý Šúr) a spravil novú cestu 1. triedy Galanta (Obchvat) - Dunajská Streda (R7).

Samozrejme v takom prípade by bolo treba zrekonštruovať aj I/62 - čo už malo byť hotové dávno.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2013 11:17
od Andrej
Tato R bola v plane uz zaciatkom 90-tych rokov, cize nie je to nic nove. Inak uplne suhlasim s tym, ze by sa mal stavat jednoznacne hnedy variant s ukoncenim pri Seredi, resp. este lepsie pri Vahovciach.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2013 13:20
od Milos
Napojenie na súčasnú R1 by malo byť podľa môjho názoru také, ako píše Andrej, čiže napojenie - priame pokračovanie (nie cez pripájaciu rampu) na most na R1 pri Váhovciach cez vodné dielo Kráľová. Starú R1 od TT napojiť priamymi vetvami na ňu, smer BA - Sereď by stačilo vratnou vetvou alebo vôbec. Okolo Sládkovičova buď popri I/62 akebo ako píše Aquila, bližšie ku Galante (trocha by to však predĺžilo trasu na NR, ale zase nie až tak ako navrhované varianty). A od D4 po Senec či už v hnedom alebo modrom variante, každopádne treba modifikovať napojenie na D4 tak aby R1 plynule pokračovala až na Galvaniho. Parametre by som ale nemenil už od D4, ale až pred D1 by sa menili na obyčajný privádzač , tam sa už tomu "esíčku" nedá vyhnúť. Potom je otázka, v akých šírkových parametroch to celé stavať. Je to na zváženie - taká S5 za Viedňou (hoci je "len" S, má už na prvý pohľad lepšie šírkové usporiadanie než A22 pred odpojením S5 (A22 je tam síce tuším na kuse 3+3, ale chcem poukázať hlavne na šírku odstavného pruhu).

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2013 13:34
od Milos
Inak viacerí si asi spomeniete, keď prišla pred pár rokmi prvý raz informácia o pripravovanom úseku R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce, tak sme sa viacerí pozastavovali nad tým, že to sa predsa museli pomýliť a úsek sa volá R1 Most pri Bratislave - VÁHOVCE. Bohužiaľ to mysleli vážne. A pritom by to aspoň podľa mňa (ale aj iných) malo viesť jednoznačne na Váhovce.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2013 09:15
od Bager3
Plne suhlasim s Milosom urcite trasovanie by malo ist medzi Sladkovicovom a Galantou az po most nad priehradou a potiahnut az po galvaniho v Ba

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2013 10:35
od Qwert
Čo sa týka parametrov, pokojne by to mohlo byť aj R 24,5/100 (120), ale s rezervou na diaľničný 6-pruh, teda D 33,5. Vzhľadom na potencionálne zaťaženie a projektovanú rezervu by to ale mohlo byť od začiatku aj R 26,5. Je na pováženie, či by tá rezerva mala byť po okrajoch alebo či by sa v rozšíril stredový pás, ako sa to plánuje na R7.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2013 11:03
od Kanky
aky by bol potom rozdiel medzi D 26,5 a R 26,5 na tomto useku?

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2013 14:41
od pristy27
Polomery zakrut, stupania a klesania ;)

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 03. Júl 2013 17:18
od Kanky
na tej rovnej doske? :)

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2013 07:43
od pristy27
Polomery zakrut mas aj na rovnej doske ;)
A nebudes verit, nie je zase az taka rovna, ale zase uznavam, ze to by to mohol byt dost nenarocny usek ;)

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2013 07:49
od Kanky
niektore tazke polomery su aj na D1 :)

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2013 20:49
od Zulo
Prerokovanie návrhu rozsahu hodnotenia pre navrhovanú činnosť "RC R1 Most pri BA - Vlčkovce" sa bude konať 25.7.2013 na MŽP SR o 9,00 hod.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 23. Feb 2014 17:14
od ecce
Neviem, skade je ta mapa a ci je to nieco oficialne, ale v tomto prispevku Ta3 (cca 0:25) R1 nezacina v Moste pri Bratislave, ale na petrzalskej strane Pristavneho mosta.
viewtopic.php?f=35&p=154046#p154046

Ale asi je to blbost, pochybujem, ze by si niekto zobral na triko prepchat to tade.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 11:20
od aquila
to je podla mna novinarska blbost .. vsak to by museli trasovat R1 cez slovnaftsku, popri malom dunaji cez vrakunu az po letisko .. a to je blbost...

R1 ak bude mat bratislava stastie bude napojena na galvaniho .. kde mimochodom by sa mohla vrankunska radiala postavit aj skor s napojenim na D4, ale take veci sa v BA nestavaju, kedze nema ani len na vytlky ..

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 11:47
od pristy27
Ta Galvaniho by bola asi najidealnejsia, na druhu stranu by ju mohli kludne od Mostu potiahnut ako pokracovanie Slovnaftskej a Kazanskej.
Ked bude R7 tak uz tam hadam nebude ta situacia taka zla a mohlo by to byt zaujimave napojenie na vypadovku smerom von z mesta.
Tiez to po Vrakunu od krizovatky D4 / R7 nevyzera byt daleko.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 12:16
od ecce
aquila napísal:to je podla mna novinarska blbost .. vsak to by museli trasovat R1 cez slovnaftsku, popri malom dunaji cez vrakunu az po letisko .. a to je blbost...

R1 ak bude mat bratislava stastie bude napojena na galvaniho .. kde mimochodom by sa mohla vrankunska radiala postavit aj skor s napojenim na D4, ale take veci sa v BA nestavaju, kedze nema ani len na vytlky ..


Co pozeram na mapu, tak pri tom Malom Dunaji to vyzera, ze by muselo prejst cez cintorin alebo cez bytovky.

Tak ci tak je predlzenie R1 podla mna hudba dalekej buducnosti a ktovie, ako bude v tom case dialnicna siet vyzerat - mozno bude na odlahcenie D1 jednoduchsie spravit kolektory po celej dlzke D1 po Trnavu, resp. spojit R7 s R3.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 12:30
od aquila
osobne si myslim, ze kolektory su neni cesta, lebo sa to vsetko sustredi na ten nestastny usek mierova - senecka, ktory sa nestaval na 3+3.

ale ani R1 most pri bratislave - vlckovce si nemyslim, ze je dobry napad .. skor vyhodene peniaze, samotna privadzac/vrakunska radiala po D4 by bola daleko viac osoznejsia, a samozrejme aj rekonstrukcia cesty prvej triedy na senec a potom po sladkovicovo, resp po R1 pri seredi ..

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 12:46
od ecce
No, este tam bude D4, ktora cast dopravy stiahne.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 19:04
od Andrej
Mozno trochu kacirska myslienka, ale nebolo by mozne trasovat privadzac na R1 od Pristavneho mosta v trase prvych cca 3 km variantu C/D na R7 (severne okolo Slovnaftu), odkial by tunelom dlhym priblizne 2,5 km podisiel Podunajske Biskupice a vyustil priamo pri Moste pri BA?

Vykup pozemkov ci obrovske mnozstvo vyvolanych investicii, preloziek a komunikacii vyjde v intravilane mesta extremne draho, preto by tunelove riesenie nemuselo byt nutne drahsie. Vyriesilo by to zaroven do znacnej miery problem useku Mierova-Senecka, avsak vyzadovalo by to planovane skapacitnenie Pristavneho mosta aj s komplikovanejsou MUK Prievoz.

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 24. Feb 2014 22:31
od jozin z bazin
Zaujimava myslienka, ale nebol by problem so spodnou vodou ?
Zitny ostrov je ako spongia a predpokladam, ze tunel by naopak vysiel ako najdrahsie riesenie ...

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2014 09:14
od pristy27
No ta spodna voda je v celej Bratislave problematicka, takze by to asi nebolo najjednoduhsie...
Ale inak zaujimave riesenie ;)

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2014 10:22
od aquila
andrej to si myslim ze je hodne nerealisticke .. naklady by boli tak 1,5 az 2 miliardy euro .. sudiac podla nakladov tuneloveho variantu dialnice pri dunaji ..

Re: R1 Most pri Bratislave - Vlčkovce

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2014 13:22
od random
co je to spodna voda?