mike007 napísal:S Visine-om som vo vlakne D1 diskutoval o moznosti pripojenia R1 k Martinceku. Nechcem tym zahlcovat priestor tam, kedze skor to vidim na umiestnenie tu.
Dal som si trochu namahy, pozrel som kataster a podmienky (som domaci). Visine sveto-svete tvrdil, ze to nejde.
Verim tomu, ze keby sa velmi chcelo, tak by to slo napriklad takto:
Priestoru
tam vidim dost.
Viem, ze je to uz asi pase, ale co vas nazor na takyto variant?
Skoda, ze nebol vobec vzaty do uvahy nejaky takyto, ked Mondi zamietlo vyuzitie pozemkov vo svojom vlastnictve...
Vsak ked budu peniaze mozu ist aj rovno cez liskovu.
Ja som za realne moznosti a tato by bola prilis draha.
1. Stadreko je ovela viac na zapad odkupili to pred cca rokom a v miestach kde si nakreslil cestu momentalne robia nasyp 4m a budu tam mat sklad vyrobkov.
2. Peletkaren ak by si ju chcel vyvlastnit majitel to okamzite preda mondi. Chceli nas odkupit za 5 milionov cca rok dozadu. Sam pises ze filo ma vplyv tak asi vies co by sa stalo.
3. Zeleznicny most ponad vah cca 8-10m nad hladinou + vyska vlaku + nejaka rezerva spolu8m dokopy 16 cize cele by to muselo byt ako estakada v minimalnej vyske 16m
Dlzka premostenia vahu pri tomto krizovani by bola urcite viac ako 100m. Neviem ake najdlhsie premostenia su ale mozno by musel ist stredovy pilier do rieky.
4. Prava strana vahu tam nieje tolko miesta ako to vypada na mape. Patky estakady by boli cca 4 m od rieky
Cela oblast liskova je jeden velky mociar rokmi vysuseny ale spodna voda je tu cca 2-3m
Ja len tak laicky premyslam opravte ma ak sa mylim.
Naj by bol ten povodny variant, ktorheje stale realizovatelny pretoze do nicoho nezasahuje, rieku krizuje kolmo a zeleznica nieje v tychto miestach na nasype takze estakada by nemusela byt taka vysoka.