len upravim par cisiel,
skanska ponukla 338 mio euro, ale "nasi" ludia to posunuli pre duhu na 409 mio euro bez dph
ALE uplne si zabudol na pripravne prave a t.j. prieskumnu stolnu, teda lepsi IGHP ako prieskumna stolna sa neda urobit, co v pripade nacenovania logikcy tiez pomoze
sirka tunelu na rychlostnej ceste uz nemoze byt mensia, lebo aj visnove je podla STN 73 7507 normy T 7,5, t.j. sirka vozovky 7,5m pre jednu ruru .. mensi tunel podla normy _nie je_ mozne postavit, je to dokonca minimum aj pre cesty kategorie R 22,5 a C 22,5
existujes sice kategoria tunela T6,5 ale ta je pre obojsmerny cestny tunel pripustny len pre cesty kategorie C7,5 a so zopar dalsimi obmedzeniami pre tuto kategoriu.
co sa tyka zeleznic, sice sa to javi ako cierna diera, ale zatial do zeleznic islo radovo menej ako do dialnic. a s novymi eurofondami sa to zjavne kompletne otoci. vid uz aj CEF.
cize nejake volne peniaze na "zbytocne" useky ala R1 cez donovaly nastastie uz stat nebude mat. ale hej, tie miliony na X prevarenych studii, EIA a projektovu dokumentaciu sa urcite najdu..
tento usek RK - D1 sa mal urobit ako privadzac, ak vobec a tym to hasne. idealne v kategorii C9,5
RK by bohate stacil povodny vychodny obchvat RK aj cez SCP.. posledny problem .. ale ked sa nechce, tak sa nechce