Odvodnenie vozovky bez stredného deliaceho pásu – kategória R17,50/100:
- v km 2,335-KÚ je klopenie vozovky navrhnuté s jednostranným sklonom z dôvodu možnosti zabezpečenia rozšírenia na výhľadovú kategóriu R24,50/100. Dažďové vody sú pozdĺžnym a priečnym sklonom odvádzané k okraju vozovky, pričom v strede vozovky nie je žiadne odvodňovacie zariadenie, vody pretekajú cez odvodňovacie otvory betónového zvodidla
Nenašiel som informáciu ako by bolo realizované potencionálne dobudovanie na plný profil. K 17,5 sa pridá štandardný polprofil a vznikne niečo ako 28,0 alebo sa bude musieť odrezať časť zo 17,5, upraviť sklon odrezanej časti a pristavať zvyšnú časť druhého polprofilu? Mosty na 17,5 majú šírku 20 až 20,6m, čo asi naznačuje prvú možnosť... alebo sa ani nepočíta s rozširovaním 17,5. 17,5 mimo estakád je taký mačkopes, keďže na predchádzajúcom úseku má R2 až 24,5, zdôvodňovalo sa to zvýšením bezpečnosti.