Moderátor: Moderátori
nemal. minfin ale nie je nadriadeny mindop, tych projektov navyse neboli desiatky, su rozlozene na niekolko rokov aj to az ked skonci tender cize nikto nepytal 250mega hned.Mal Árpi odsúhlasené peniaze od MinFin na tento úsek pred vyhlásením súťaže?
ale ved na to sa idu docerpat fondy...A iste uznáš, že "neukradnuté" peniaze bude prioritné nafutrovať o.i. do padajúcich mostov, ktorých je po celej krajine habadej.
akoze neverim namiesto +/- 15min bude 9 min. to je evidentne.Inak tých 5 ušetrených minút. Ako fajn, je to na stránke Ineko, ale sám tomu neveríš, rovnako ako iným veciam na tej stránke uvedeným.
nevo83 napísal:Okorec, pozri sa na mapu kt kraj ma najmenej D/RC... a kolko sa kde investovalo...
Ved nech sa skrtne komplet R3 sever a nech za ,,usetrene postavi D3,, alebo skrtnime Turany - Hubovu za 1,2mld a mozme mat zbytok D1+ D3
kus za kus a nech si jednotlive kraje urcia kt useky D im treba najviac a za normal cenu
nemal. minfin ale nie je nadriadeny mindop, tych projektov navyse neboli desiatky, su rozlozene na niekolko rokov aj to az ked skonci tender cize nikto nepytal 250mega hned.
ale ved na to sa idu docerpat fondy...
ci sa vsetci od RV-SO-resp SNinu mame vystahovat do BA,NR, popripade ZA ???
ak je spor rokuje sa a dalej rozhoduje vlada. lebo potom sa strana co ma mindop moze zhacit a nepodporit nejaky iny navrh minfin. a to by asi nebolo dobre.S takým prístupom, aký tu popisuješ, by si MinDop mohol porozbiehať aj stovky projektov na X rokov. No pokiaľ nedostane od MinFin "požehnanie" tak si ich všetky môže MinDop strčiť vieš kam. A do udelenia "požehnania" vyskakovať iba do výšky ročného rozpočtu.
tak si pisal o padajucich mostoch...myslel som ze toto je vseobecne zname ale asi nie...Skúsim na chvíľu veriť tomu, že sa tie milióny použijú aj na skutočné rekonštrukcie a opravy, nielen na výmenu obrusnej vrstvy.
saca-moldava tazko, ostatne ano. uplne vsetci nikdy nebudu spokojni ale iste, da sa najst rozumne rieresnie. uvidime teda s cim vyrukuje minister. ja ho nebudem hodnotit po 100 dnoch lebo to je stale kratky cas akurat ma zacinaju vyrusovat jeho pribudajuce priority.Tak, ako Hurány - Tubová má čas, dokým dokončia Vibrať a Čerešňové, tak aj Soroška má čas, kým dokončia obchvat KE v celej dĺžke a Šaca - Moldava, prípadne RS - Figa, ktoré by zvýšili atraktivitu tohto ťahu a opodstatnenie Sorošky. Dovtedy môžu pripraviť perfektný projekt, ktorý nebude vyrušovať ani jaskyniarov, ani ŠOP-árov ani UNESCO a všetci budú spokojní.
nie je ti trapne to "rovnako" ? regionalne rozdiely u nas su vo velkej miere umelo vytvarane od cias komunistov. niekde plno fabrik ze aj ked niektore padnu tak ine ostanu, a niekde textilky, bane a JRD.Treba zabudnúť na to, že diaľnice sa stávajú preto, aby každý kraj mal rovnaký počet km. Regionálne rozdiely sú normálna prirodzená vec, dokonca prospešná v celkovom meradle.
metelesku.blesku napísal:Skúsim na chvíľu veriť tomu, že sa tie milióny použijú aj na skutočné rekonštrukcie a opravy, nielen na výmenu obrusnej vrstvy.
nevo83 napísal:Vazne a v com ?? Hladove doliny- rozpady rodin, upadok uzemi ??
Sranda by bola ak by sa napr D1 zacala po 90r stavat od UA smer BA... alebo R4 ako primar spojenie sever - juh.. , ci teraz by sa povedalo ok na PO a KE kraj sme minuli skoro vsetko zbytok nech caka dalsich 30r
Ok, suhlasim s tym ze nikdy nebola a ani nebude vsade rovnost, ale zasa nepovazujem za normalne aby neaky KRAJ nie okres zaostaval za inym o 200percent ?? ako chces znizovat rozdiely a zvysovat zivotnu uroven, ak budes aleze na hulvata protezovat len 1 a vsetko vydzabes len unho... ?? Co zbytok neplati dane, alebo trpi nevyliecitelnou chorobou ?? ci sa vsetci od RV-SO-resp SNinu mame vystahovat do BA,NR, popripade ZA ???
devil napísal:no praveze to je argument ktory tu neviete tromfnut. to je presne to co som minule spocital ze kolko % ludi podla okresov je/bude pri dialnici a vychod vysiel najhorsie. a treba vidiet cely vychod ked dialnica ide na hranice KE a PO kraja.
Loe napísal:Rozšírenie cesty na usporiadanie 2+2 je v tomto úseku nemožné. Takýto zámer neprejde cez hodnotenie vplyvov na životné prostredie ani cez hodnotenie podľa vodného zákona. Ak by dnes cez Sorošku hypoteticky žiadna cesta neviedla, dnes platné predpisy by neumožnili ani realizáciu cesty v súčasnej podobe. Teoreticky, na čo sa zjavne ÚHP v danej dobe spoliehal, by rozšírenie cesty nemuselo podliehať hodnoteniu ak by bola dĺžka úseku menšia než 10km, lenže stále tu máme §18 písm. g. zákona 24/2006. Je tu 5. stupeň ochrany, naviac tu sú ešte aj ochranné pásma vodných zdrojov. Aj tunel má veľké problémy s ekológiou a to sa pritom jedná o podzemnú stavbu. O rozšírení cesty nemá význam diskutovať.
lostrail napísal:Za Drienovcom cesta uz nejde cez ziadnu obec az po Krasnohorske podhradie (hotovy je aj obchvat Turne). Ergo, nie je potrebna ziadna prelozka, staci doplnit druhy jazdny pas...
Myslel som rozsirenie aj na horskom priechode.
tak si pisal o padajucich mostoch...myslel som ze toto je vseobecne zname ale asi nie...
https://www.opii.gov.sk/opiiapp.php/Pro ... how?id=681
jo, opravili ju, ale zase najužšie ako sa dalo, čiara a jarok, žiadna krajnica alebo niečo kadiaľ by mohol aspoň cyklista alebo chodec ísť, alebo kde by sa dalo auto odstaviť v prípade poruchy (aby bola aspoň polka auta mimo cesty)
a opravili ju len po most čo je pred šoporňou, asi sa im nechcelo most robiť
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.