Stránka 13 z 59

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2020 08:04
od pecy
Cize rozkladova komisia (v podstate uradnici) a zaverecne slovo povie sam kral.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2020 10:36
od Pajdoom
A inak je to celkom humorné ...
- Na diaľnici všetky tabule -> Košické Oľšany
- Na jednotke všetky tabule -> Košické Olšany
Diaľnica stála milióny a ani neskontrolované názvy s MINV ....

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2020 07:27
od Pajdoom
To ešte furt vyhodnocuju? Veď to je od 2019-06 ... to už mohli vyhodnotiť aj materiál papiera ponuky ...
To kde to vlastne viazne? Kto je za toto zodpovedný?
Alebo toto je cieľ eurofondov?

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2020 14:34
od pecy
Toto aj mna najviac zaujima. Nikdy som nepocul ziadneho novinara sa na toto spytat. Kazdy jeden minister len povie ze pracujeme na odvolaniach alebo ak verejne obstaravanie trva skoro 2 roky (ako v tomto pripade) tak povie ze ideme do finale. Co konkretne znamena ze na tom pracujeme, co vsetko sa v skutocnosti robi? Co to znamena ideme do finale? Tazko sice ocakavat od ministra ze vobec tomu rozumie co vsetko robia ludia ktori na tom pracuju a ze ako dlho to moze v skutocnosti trvat. Aky je ale problem si pozvat na rozhovor niekoho kompetentneho kto s tym denno denne pracuje (no skor raz denne za mesiac :D ).

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2020 17:03
od nevo83
Nuz znamena to ze natahuju cas..
AK vezmem do uvahy uvodne vyhodnocovania co 5clennej odbornej komisii moze trvat max dva tyzdne na vsetkych uchadzacov cca 10
- 90p uchadzacov su stari znami /Skanska, ISK, Strabag atd atd.../ kt maju nalezitosti a referencie v absolutnom poriadkuz
cize jedine ,,neaky partizan z Bulharska,, sa musi preverovat ale aj tak...
- neake dopytovacky -teraz uz aj elektronicky co je cca 10d
- opat posudenie dostatocne/ nedostatocne
- definitivne vyhodnotenie - splnil/nesplnil podmienky
- 10d na zvolanie k otvaraniu obalok cena
- odvoalnie na UVO -30d dodanie/nedodanie
- dodanie dokumentacie /co nechapem ako NDS trva z jedneho konca BA doniest na druhy / aj mesiac dva, co normalny clovek zvladne max do 2d
- 60d na namietky kde posudzuje UVO / ok pochopim aj 90d/ kedze su v poddimenzovani a tych VO na SVK je mrte..
- podpis zmluvy ak je ok
- zvolanie komisie kt realne ak ma aj nieco doplnit k povodnemu vyhodnocovaniu ma 95p roboty urobenej je tak na 2d
- poslanie Oznamenia uchadzacom o vysledku

Dokonca aj UVu sa musia namietky opakovat dookola to iste, cize zasa z 80percent musia mat vyjadrenie napisane...
--------------------------------------------------------------

Proste v jednoduchosti do roka musia mat vsetko hotove a podpisane..

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2020 18:50
od orator
Co sa tyka stavebneho povolenia tak len tak letmo som pozrel online katast. mapu a podla nej niekolko parciel stale vlastni RKC alebo Knazsky Seminar v KE a nie je tam ani ziadna plomba ktora by naznacovala ze kupno-predajna zmluva je uzavreta a uz lezi iba na katastri. Stavebne povolenie pokial viem nemoze byt vydane pokial nie su vysporiadane vsetky pozemky pod buducou stavbou. Tak mozno problemy robia prave tito.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2020 19:34
od rokfo
Haló pán župan, haló pán primátor. Keď ste sa uchádzali o kreslo mali ste plnú hubu sľubov a teraz už Vás to nezaujíma ? Už konečne začnite robiť niečo pre Košičanov. Vy tu nežijete? Ste úplne rovnakí ,ako vaši predchodcovia. proste Veľká nula.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2020 21:51
od cableguy
tu to darmo pises a vykrikujes.. treba Polacekovi aj Trnkovi pisat na jeho FB page tam prispievaju pravidelne a tam je potrebne na nich aj tlacit a im neustale pripominat, podobne co plati aj pri ministrovi dopravy Dolezalovi

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2020 00:21
od cableguy
vyzera ze idu schvalovat novy zakon o VO snad pomoze napredovat vo vystavbe dalsich usekov,kazdopadne i to je pokrok oproti minulosti ... https://transport.sk/spravy/cestna-dopr ... cnej-faze/

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2020 23:08
od Jarda Retarda
Co maju akoze primator KE a Zupan s vykupom pozemkov, ktory ma v gescii NDS a vlastnikmi nie je ani mesto, ani Zupa? Oni to proste nemaju ako ovplyvnit... A cableguy, 100x reinkarnovany, ked sa tu ohanas zmenami zakonov, dostuduj si, co vsetko je potrebne spraviť v jednotlivych krokoch pripravy stavby. Informacii je aj tu na fore kopec. Ked nebudes niecomu rozumiet, opytaj sa. Je tu vela fundovanych ludi, ktori ti radi odpovedia a vysvetlia. Lebo to sa tu uz pomaly neda citat...

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 05:59
od nevo83
Nuz nemaju nic, /holy fakt/len sa im vracia to co kritizovali pred volbami u oponentov...

Neaku ,,vizualnu resp. medialnu,, snahu mohol mat primator, ktoreho sa to akoze tyka.. ci do I. alebo II. etapy.

Ale nikde som nepostrehol tlak zupana, na potrebu vystavby hoc akeho ineho useku v kosickom kraji..ci na smer na Michalovce alebo RV..
Heej nebude Soroska, aha ehm no nevadi, a nieco ine nic ?? Aaa tak vam dakujem pan minister, uctivo budeme cakat dalsich 20r na nieco ine... ved My to v KSK uz toho mame tak vela az 30km... sluzobnik.
Pri kusku normalnosti bude tlacit na vystavby Moldava- Saca, alebo Dargov-Pozdisovce.. ale on sa vyfoti ako opravuje 3km cesty 3triedy..

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 08:48
od metelesku.blesku
A nie je tak náhodou tá prioritizácia práve o tom, aby bola výstavba zbavená takýchto politických tlakov?
A aby sa župani fotili tam, kde majú? Teda pri opravách a výstavbe ciest 2. a 3. tried?

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 09:52
od nevo83
vies co, bral by som To keby som zil v ZA :) tam moze zupanka chciet a lobovat za vsetko, vlaky, cesty, protipovodnovky proste za vsetko...

Este som nepocul kricat zo ZA kraja, viete co u nas uz mame ako tak vsetko, postavte neaku infrastrukturu aj v okoli MI,TV, KE... Zatial je to len, o D3,R3, D1...

KSK mam suchat, nozkami a tisko cakat, dalsich 30r kym tu opat hodia neaku ohlodanu kosticku :)
Politicke tlaky su, boli a budu... Volis si politika na to aby zlepsil situaciu kt moze ovplyvnit...

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 10:14
od metelesku.blesku
To bude tým, že to tvoje "ako tak všetko" nie je to najdôležitejšie čo chýba a dopláca na to aj východ, kde sa kvôli tým chýbajúcim častiam je problém dostať.

Takže skús byť rád, že ZSK lobuje aj za lepšie napojenie východu ;)

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 11:49
od nevo83
prosim Ta, Vam je tak ,,u prdele,, ako sa ma vychod.. VY si tam hladite len na seba, co je aj normalne.. tak akoby si vychod hladiet po 30r na seba aj on..
My sme zabudli ze ZA je nieco ako Rotterdam pre EUROPU... cize len tam je to najdolezitejsie..
VSetko len a len pre Vas....
Dakujte smerackej lobby za Vazneho, Blanara, Chomu, ako sa o Vas postarali... Joj zabudol som najvacsi politicky odbornici na celoslovensku dopravu su zo ZA...


MY Vam velmo pekne dakujeme ze mozme aj dychat... Pri normalnosti vlad, sa to riesilo uplne inac...

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 13:08
od metelesku.blesku
Čistá schizofrénia.
Na jednu stranu chcú všetci na východe diaľnicu, lebo neprídu investície (najskôr zo západu, že?) a potom ti vadí, keď sa stavia diaľnica zo západu.
Naozaj divné zmýšľanie.
Pokiaľ chceš diaľnicu na riešenie lokálky, devil ti vysvetlí, že na to diaľnica neslúži.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 13:59
od nevo83
som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MI :P chapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...

Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 17:34
od devil
Ale nikde som nepostrehol tlak zupana, na potrebu vystavby hoc akeho ineho useku v kosickom kraji..ci na smer na Michalovce alebo RV..
ale zase nebud nespravodlivy, ksoroske sa vyjadrovali. a ich predchodcovia vela bojovali za R4 na milhost. to ze na krajskej urovni blizsia kosela ako kabat je viditelne aj na vychode ale aj ZA, daleko viac tam riesia zilinu a kysuce nez oravu a ruzomberok.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2020 18:17
od metelesku.blesku
nevo83 napísal:som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MI :P chapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...

Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..


Konečne si všetko pochopil. Ešte si zabudol na NAŠICH nenažrancov z okolia R6 a ich 400 mil. Aj oni chcú žrať skôr ako VY. Až potom pôjdu omrvinky tam, kde nič nie je. :lol:

Sa divím, že ešte nie si precceda ani niekde na doprave ani na UHP, aby si im opravil tie ich nezmysly v tom pamflete o prioritách.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2020 10:02
od devil
to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 11. Okt 2020 13:05
od Dendik
metelesku.blesku napísal:
nevo83 napísal:som zabudol cesta sa smie stavat len zo zapadu na vychod ALE najprv D3... a vlastne ti investori pojdu z PL potom zabocia smer RK-PP a tak dojdu cez KE do TV, MI :P chapem spravne ?? Ozaj zabudol a nemozu dojst investori aj z juhu napr po M30 ??
ALE kym nedostaviame D3 nemozeme robit ani R2 od Kosic, ale ani D1 smer MI...

Cize napr minieme 1,8mld na D3 a D1 Turany a az tak ,,ak vobec ostanu,, neake peniaze v ŠR tak mozme nieco hodit tu..


Konečne si všetko pochopil. Ešte si zabudol na NAŠICH nenažrancov z okolia R6 a ich 400 mil. Aj oni chcú žrať skôr ako VY. Až potom pôjdu omrvinky tam, kde nič nie je. :lol:

Sa divím, že ešte nie si precceda ani niekde na doprave ani na UHP, aby si im opravil tie ich nezmysly v tom pamflete o prioritách.


...a toto su ludia co rozhoduju o prioritach...

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2020 09:01
od PK
devil napísal:to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.


Devil akekolvek prioritizovanie vyjde v neprospech vychodu. Jedine spravodlive riesenie by bolo pridelenie fixnej pomernej sumy pre kazdy kraj podla rozlohy a poctu obyvatelov.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2020 14:03
od metelesku.blesku
Asi tak. Zrušením váhy TEN-T by sa odsunula aj D1 Bidovce - Sobrance ďalej, ako momentálne je.
A keďže ostatné návrhy váh
zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha
by ani východnej R2 nepomohli k lepšiemu výsledku, niektorí rátači kilometrov diaľnic podľa krajov by tu spáchali seppuku, pri pohľade do budúcnosti KSK.

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2020 15:13
od Dendik
PK napísal:
devil napísal:to sa neda opravit, to treba hodit do kosa a zadefinovat to nanovo. vahu ten-t zrusit uplne, zohladnovat cenu useku, aspon zakladne parametre sucasnej cesty (nielen sirku ale aj vyskove a smerove vedenie), pri intenzite zohladnit tranzit, zohladnit sposob prietahu - prietahy cez centra vacsia vaha, cez okraj ci priemyselnu zonu mensia az ziadna vaha.

Devil akekolvek prioritizovanie vyjde v neprospech vychodu. Jedine spravodlive riesenie by bolo pridelenie fixnej pomernej sumy pre kazdy kraj podla rozlohy a poctu obyvatelov.

Samozrejme keď ma vplyv na nezamestnanost len 10% vahu... Naco by ste ju dávali vyššiu,že? To je asi malý spoločenský prinos! :lol:
dnešný článok https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/22 ... -investori

"Kam nevedie dobrá cesta, nevedú ani investori", hovorí Ľuboš Pavelka, ekonóm z Katedry medzinárodného obchodu Ekonomickej univerzity!
Ale zrejme aj tohto cloveka sa bude niekto na tomto fore snaziť spochybniť. :roll: Nie nadarmo vychadzaju clanky o tom ako "zbytocne Spanieli stavali dialnice", akoby sa Spanielsko a postkomunisticke Československo dali takto porovnať :lol: Tak tendenčné, zavádzajuce, primitívne prekrúcanie.
Národ na pohľadanie toto... Ze máme najvacsie regionalne rozdiely a este ich ideme zvacsovať - holt rozhodli "odborníci" :lol:

Re: R2 Košice-Juh - Košicke Olšany (II. úsek KE-Šaca – K.Oľš

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2020 17:38
od devil
ten clanok je zamknuty, kto ma pristup moze ho dat do monitoringu. inac suhlas porovnavanie so spanielskom je tendencne prekrucanie, to nam nehrozi. nejake porovnanie s ceskom madarskom... dokonca v prioritach sa pise ze na dorovnanie urovne rakuska treba 200-300 km dialnic. aj keby sme to pocitali vratane novych jednotiek tak sme daleko pozadu. a tu sa fazizejsky vypisuje ako treba nove jednicky ale keby vysiel nejeky plan suvislej jednicky tak by bolo to iste ako pri dialniciach...netreba, neoplati sa.

Asi tak. Zrušením váhy TEN-T by sa odsunula aj D1 Bidovce - Sobrance ďalej, ako momentálne je.
A keďže ostatné návrhy váh by ani východnej R2 nepomohli k lepšiemu výsledku, niektorí rátači kilometrov diaľnic podľa krajov by tu spáchali seppuku, pri pohľade do budúcnosti KSK.
a kto povedal ze tie navrhy by mali pomahat R2 ? vobec nikto. batke by pomohli a to je podstatne, siroke rovne useky pockaju. na vychode by pomohli par usekom R4 a pomohli by aj na dargov-pozdisovce, pri tej cene a tolkym prietahom je tam velka uspora casu. zeby nebol tunel pod dargovom nie je podstatne. pomerne fixna pomerna suma nie je potrebna stacia ferove kriteria.