devil napísal:za tie peniaze sa inde postavili radovo dolezitejsie useky.
Aha, za peniaze ktoré sa minuli na spackané projekty, v ktorých sa "šetrilo" na tuneloch a ktoré sa teraz musia zahodiť alebo prepracovať, sa niečo postavilo.
Moderátor: Moderátori
devil napísal:za tie peniaze sa inde postavili radovo dolezitejsie useky.
sorry, neviem ani o jednom eure, ktoré sa z úseku Turany-Ivachnová použilo na výstavbu inej cesty... preto sa pýtam ktorý sa za ne postavil.
pohodak napísal:pri soroske bude polprofil tazko v pohode tak na 20 rokov (vid branisko), radsej tie peniaze pouzit na _hocico_ ine
devil napísal:inac zaujimave ked si porovname poloprofil sorosky za 300 mil cize asi 21 mil/km pri intenzite asi 5.000 aut denne a turany-hubova za hoci len staru cenu 700 mil cize asi 50 mil/km kde odhadujem 10.000 aut denne. to soroska vychadza lepsie hoci je to len bodova zavada a vobec by sa takto nemusela porovnavat s usekom susvislej dialnice. samozrejme usek suvislej dialnice by mal vychadzat lepsie. mozno by bolo treba sa zamysliet na poloprofile turany-hubova ked max. pripustna hodnota pre jednu ruru cize 20.000 bola naplnena len do 50%.
devil napísal:poprve je zaujimave ako ochrancovia prirody donoval ci sutova idu lamat vapencove skaly v inom narodnom parku. je to samozrejme mozne, urcite nie 500 metrov ale asi 2 km a + existuje aj druha strana. ale vsetko sa da len to nebude mat zelany efekt. klukata cesta ostane klukata.
marian vančo napísal:Mna by zaujímalo, či chalani z tej Hodnoty či ako sa to volá šli niekedy cez Sorošku...ja si stále neviem predstaviť rozšírenie cesty od Jablonova...ono je to pohodlné riešiť niečo od stola v peknej kancelárii v Blave...odporúčam zažiť zápchu na Soroške v takom počasí ako bolo teraz...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.