Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Ano, este napiste par trapnych tuposti. Len sa pozrime do historie: ked sa spravili "analyzy", ktore dokazovali "vyhodnost" PPP3 za nikolko 100 mil EUR/km, a na zaklade toho sa vyhlasila sutaz, to bolo vyhodne, vsakze. A ked sa postavilo vsetko to co sa postavilo na D1 bez hodnotenia vyhodnosti, tak to bolo OK - aj vratane aktualnej megalomanie pri PO a predrazene Visnoe. A ked sa stavia 2mld EUR obchvat BA, tak je to dobra cena. Ale ked chce Ersek stavat za normalnu cenu 250milEUR jediny nutny tunelovy usek na juhu, tak ma "skoncit v lochu". Dufam, ze pokial sa Soroska zrusi, tak praveze Ersek iniciuje vysetrovanie ci sa to zrusilo zakonne.
a mame tu opat nesmrtelnu klasiku o o R1. asi treba zopakovat zakladne info kolko sa kde investovalo a investuje.A máme tu opäť nesmrteľnú klasiku "keď mohla D1, tak môže aj R2".
Pacho napísal:DrX napísal:Ano, este napiste par trapnych tuposti. Len sa pozrime do historie: ked sa spravili "analyzy", ktore dokazovali "vyhodnost" PPP3 za nikolko 100 mil EUR/km, a na zaklade toho sa vyhlasila sutaz, to bolo vyhodne, vsakze. A ked sa postavilo vsetko to co sa postavilo na D1 bez hodnotenia vyhodnosti, tak to bolo OK - aj vratane aktualnej megalomanie pri PO a predrazene Visnoe. A ked sa stavia 2mld EUR obchvat BA, tak je to dobra cena. Ale ked chce Ersek stavat za normalnu cenu 250milEUR jediny nutny tunelovy usek na juhu, tak ma "skoncit v lochu". Dufam, ze pokial sa Soroska zrusi, tak praveze Ersek iniciuje vysetrovanie ci sa to zrusilo zakonne.
zasa chudáčikovia ukryvední z juhu. Dobre sa vie, ako to eršeg šil horúcou ihlou, a že to vôbec nebolo košer, že to bolo len volebná kampaň. Myslím si, že ani eršeg tomu neverel. Tiež by som rád videl, toho borca čo by to za tu sumu postavil.
zaujímave dr x, že si pri výpočte predražených úsekov akosi pozabudol na R1, len tá ide juhom, tak to Ti jednoducho ako vždy nepasovalo do "kšeftu". A pritom R1, je asi najviac predražený úsek, vôbec.
masterplan napísal:Faktom je že juh je totálne roky zanedbaný a to pritom je tam skoro sama rovina.. To jest plný profil za defacto minimálne náklady.. Hanba že tento potenciál dodnes nebol žiadnou vládou využitý a zrejme sa to nezmení ani po tejto vláde..
devil napísal:a mame tu opat nesmrtelnu klasiku o o R1. asi treba zopakovat zakladne info kolko sa kde investovalo a investuje.A máme tu opäť nesmrteľnú klasiku "keď mohla D1, tak môže aj R2".
ZA kraj 3,068 mld. € / 139 km / 22,1 mil. za km
KE kraj 0,285 mld. € / 28,6 km / 10 mil. za km
preco nie je 1000x. ved opakovana loz sa stane pravdou.... na trase R1 klesala nzm najviac a vdaka tomu v BB kraji viac ako vychode.Dôležité je, že ten váš 300x vyvrátený regonálny rozvoj nezaujímal ani vášho ministra.
aky zakon porusil ?Teraz sa ukazuje krásne ako Ersek dokonca protizákonne vytĺkal politické body.
presovsky kraj, banskobystricky kraj, kosicky kraj....a par miest aj zo zapadu. dost velka "tlupa". len este nie kazdy chape ze ich peniaze su utopene v nenazranom zilinsko-turciansko-kysuckom regione konkretne do 3 miliard eur v com nie je zapocitane dokoncenie D3 ani tur-hub.A prečo nás opať len tlupa z juhu dookola presviedča, že len ich južný región (aj to len Gemer) je ten jediný a správny čo potrebuje investície a inde nech ľudia aj peši chodia (ako devil vyššie poznamenal).
Pacho napísal:PO kraj má fakticky, respektíve v krátkej dobe bude mať ukončenú základnú dialničnú sieť, a na zamestnanosti to neako nevidieť?. Väčšina dôležitých miest má dostupnosť dialnice do 50, max 70km.
Yoggy52 napísal:Ved posunme hranicu KE kraja a potom bude PO kraj opressed.
Pacho napísal:PO kraj má fakticky, respektíve v krátkej dobe bude mať ukončenú základnú dialničnú sieť, a na zamestnanosti to neako nevidieť?. Väčšina dôležitých miest má dostupnosť dialnice do 50, max 70km.
co som videl udava sa 30 minut resp. 45 minut cize dost zalezi po akej ceste. akoze 60 km po beznej ceste trva asi hodinu. to uz je len terno.PO kraj má fakticky, respektíve v krátkej dobe bude mať ukončenú základnú dialničnú sieť, a na zamestnanosti to neako nevidieť?. Väčšina dôležitých miest má dostupnosť dialnice do 50, max 70km.
v ZA kraj bude mat fakticky dialnicu "pri dome" 5 okresov BY, ZA, MT, RK, LM. 2 okresy do par minut DK a KM a cca. do cca pol hodiny TR a CA - staci vyriesit znamu krizovatku. to je asi 85 percent obyvatelov ZA kraja.ale co potom KSK resp ZA kraj to ako definujes hmm ??
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 25 hostí.