R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod jarino » 15. Nov 2018 07:40

Nie je maďarská. Hlavne že v okrese DS mali 33%. SMK ďalších 41%.
Už vidím ako takí smeráci pretláčajú, aby polorozpadnuté ŽSR čo najskôr osadlili tabuľky s názvom národnostných menšín na stanice/zastávky. Určite sa to robilo pre chudákov Rusínov :lol:
Že nejakí trpáci s vidinou lepšieho prístupu k fondom sa dali na kandidatúru pod značkou týchto dvoch strán je super argument, keďže všetci vrátanie voličov v dedinách to majú na háku.
pohodak napísal:uprava existujucej cesty je riadna somarina, od roznavy este povedzme ze teoreticky vedia zlepsit parametre a rozsirit cestu, z opacnej strany to je ale prakticky nemozne...vystavba po 2030 mi tiez pride velmi neskoro, malo by to ist do vystavby najneskor 2020 a ked sa dostavia soroska, krivan-lovinobana, KE-moldava a obchvat RS tak juh bude do nejakeho 2035 vystarany uplne v pohode

Práve preto ma zaujíma, odkiaľ na to prišli. Ja si myslím, že s tým pracovala CBA. Mohli mať napr. varianty: 1. nulový variant, 2. úprava existujúcej cesty, 3. tunel Soroška.
Tak ako CBA pre Prešov a KE obsahovala info aj o východnom obchvate PO a preložke cesty 1. triedy v rámci mesta. Samotná CBA potom s tými variantami moc nepracovala, ale v HzP vedia čítať s porozumením.
devil napísal:presne, to sa uz riesilo. HzP v tomto zaspalo. alebo ako to je, cez narodny park na juhu moze viest R2 a ale cez NP na severe nemoze viest D1 ??

Bavíme sa o ceste 1. triedy. Pri R2 snáď každý pracuje iba s tunelom Soroška.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 15. Nov 2018 11:41

Este raz ti zopakujem, ze cele tie tabule nestoja dokopy nic v porovnani s JEDNYM METROM tunela okolo Trencina, alebo jednym kolesom rusnov/vlakov, co ZSR/ZSSK tunelarsky zada SNSackym ZOS Vrutky. A v okrese DS si asi dlho nebol, ked nevies, ze je to defacto satelit BA a kolko slovakov sa tam za poslednych 20 rokov pristahovalo.
No ale, trocha zbytocne spamujeme. Vratme sa k teme: dufam, ze ako vianocny darcek mame od Erseka vyhlasenie sutaze!!!
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod nevo83 » 15. Nov 2018 12:27

DrX sam vies ze vyhlasenie sutaze neznamena nic... vid krivan-lovinobana...uz rok sa sutazi a stale bez vysledku = nemaju fin. krytie. Ak by bolo po a cakalo sa len na podpis zmluvy a zacatie vystavby to by uz bola ina vec
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

O.T.: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod KN.SK » 15. Nov 2018 12:35

DrX napísal:Este raz ti zopakujem, ze cele tie tabule nestoja dokopy nic...
S jedlom rastie chuť nielen na salámu. Vôbec to nie je na :lol: , ale skôr na :cry: .
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3841
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod jarino » 15. Nov 2018 12:37

DrX napísal:Este raz ti zopakujem, ze cele tie tabule nestoja dokopy nic v porovnani s JEDNYM METROM tunela okolo Trencina, alebo jednym kolesom rusnov/vlakov, co ZSR/ZSSK tunelarsky zada SNSackym ZOS Vrutky. A v okrese DS si asi dlho nebol, ked nevies, ze je to defacto satelit BA a kolko slovakov sa tam za poslednych 20 rokov pristahovalo.
No ale, trocha zbytocne spamujeme. Vratme sa k teme: dufam, ze ako vianocny darcek mame od Erseka vyhlasenie sutaze!!!

Tabule sú vyhodené peniaze. Je tisíc vecí, kde by ich ŽSR lepšie využili.
Inak vozne od ŽOS Vrútky sú celkom fajn, modernizácie rušňov nie. Snáď si nemyslíš, že tých pár vozňov pre ZSSK bude robiť niekto iný.
Práveže v DS som bol. Nedávno. Všetci okolo mňa rozprávali po maďarsky. Akurát nemali problém sa so mnou baviť po slovensky. Stačí nastúpiť do osobáku BA - KN.

Vyhlásenie súťaže bez zabezpečeného financovania :lol:
Ako málo stačí ľuďom ku šťastiu.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 15. Nov 2018 13:28

jarino napísal:Tabule sú vyhodené peniaze. Je tisíc vecí, kde by ich ŽSR lepšie využili.

Ano, je 1000 malickosti vyznamom podobnym tym tabuliam, kde by to lepsie vyuzili. Ale nic zasadne by za tie peniaze nespravili - napr. opimalizaciu a elektrifikaciu trate 160, co by juhu realne pomohlo, nemaju ani v pate. Alebo doplnenie vlakov KE-ZV na aspon 2-hodinovy takt. To by bola realna pomoc, ale je nasobne drahsia. Cize rozoberas tu prkotiny.

A co sa tyka vyhlasenia sutaze, peniaze samozrejme su. Nejakych 50mil EUR, co moze byt tak maximalna potreba na r. 2019, ak by sutaz tak do juna 2019 skoncila, to mu MF moze stale presmerovat. Toto nie je 1mld, ktora chyba na Tur-Hub.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod jarino » 15. Nov 2018 13:46

ŽSR nemajú ani na bežnú údržbu. Ale ak je to prkotina, prosím.

hej, lebo Turany - Hubová hneď v deň výkopu bude potrebovať 1 miliardu eur...
Aktuálne je na Sorošku vyčlenená 0 eur, však samotní minister potvrdil, že financie nie sú...
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 15. Nov 2018 13:51

Ale zaroven povedal, ze je normalne, aby sa Soroska financovala z rozpoctu, co normalne aj je. Takze je jasne, ze sa to tak planuje, a rozpocet je v dobrom stave, takze priestor na to je. Na durhej strane, taky TurHub - tam si len zafilozofoval, ze "mozno PPP" :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 07. Dec 2018 17:05

Soroška má nameranú prejazdovú rýchlosť okolo 80km/h, tak aký je tam problém keď podľa značenia by nemal byť vyššia ako 60?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 07. Dec 2018 17:22

Na Soroške nie sú serpentíny. Serpentíny sú na Branisku, Fačkovskom sedle alebo Šturci.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 627
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 07. Dec 2018 17:27

serpentiny su prudke zatacky v clenitom horskom terene. takze tam nie je stupanie a nie su ani prudke zatacky ??

bezne je rychlost okolo 70 km/h. to iste ako na pri batke a bakte. ze obcas prejdes 80 je pravda. to sa obcas podari aj cez strecno.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 07. Dec 2018 17:38

Nech si spraví názor každý sám, čo je prudká zákruta.
Branisko
https://www.google.sk/maps/@49.0085716,20.8467223,16z
Soroška
https://www.google.sk/maps/@48.6192416,20.6313622,16z
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 627
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 07. Dec 2018 18:13

cize ked je branisko prudsia zakruta tak soroska vobec nie je prudka??? zaujimava logika....

branisko existuje 15 rokov. soroska moze byt najskor o 5 ale skor 6-10 rokov. cize po vyse 20 rokoch po branisku.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 07. Dec 2018 19:53

a čo má byť? Soroška nám bude stačiť v 2030. bude bodovou závadou aj sa všade bude jazdiť 110km/h. sám tadiaľ jazdím a žiadny problém neevidujem.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod peterle » 07. Dec 2018 20:01

"Serpentína (z lat. serpentum – had) je prudká zákruta cesty, spravidla v členitom horskom teréne alebo úsek zložený z týchto zákrut. Väčšinou ide o zákrutu na pozemnej komunikácii, ktorá otočí cestu o 160 a viac stupňov prakticky do protismeru. " (wiki)
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 08. Dec 2018 10:53

devil napísal:cize ked je branisko prudsia zakruta tak soroska vobec nie je prudka??? zaujimava logika....

branisko existuje 15 rokov. soroska moze byt najskor o 5 ale skor 6-10 rokov. cize po vyse 20 rokoch po branisku.

Ešte raz poruším pravidlo, že s Devilom sa nediskuje a skusim to vysvetliť.

Začiatok diskusie je
devil napísal:dokonca vacsia naliehavost je podla mna horsky prechod so serpentinami

Ciže tvrdiš, že Soroška (nakoľko tam smeroval link) je horský prechod so serpenttínami. Na čo som ja poznamenal, že na Soroške nie sú serpentíny a poukázal som, že serpentíny sú na napr. Branisku.
To že na Soroške nie sú zákruty a stúpania som nikde netvrdil. Zákruty sú súčasťou ciest všade na svete. Aj stúpania. Rozdiel je v tom, že cez Sorošku prejdeš bez problémov všetky zákruty minimálne 60tkou, ale tie Serpentíny na Branisku 30-40. A kamióny musia prakticky zastaviť. To dokazuje aj nameraná prejazdová rychlosť.

pre väčšiu predstavivosť, dve prejazdové videá. Je potrebné si všímať nie hustotu premávky, ale paramtre cesty (šírka, polomery zákrut)
https://www.youtube.com/watch?v=X7d3yWcZwaM
https://www.youtube.com/watch?v=V6MTlX0LJjk&t
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 627
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 08. Dec 2018 12:11

Jonathan napísal:Ciže tvrdiš, že Soroška (nakoľko tam smeroval link) je horský prechod so serpenttínami. Na čo som ja poznamenal, že na Soroške nie sú serpentíny a poukázal som, že serpentíny sú na napr. Branisku.
To že na Soroške nie sú zákruty a stúpania som nikde netvrdil. Zákruty sú súčasťou ciest všade na svete. Aj stúpania. Rozdiel je v tom, že cez Sorošku prejdeš bez problémov všetky zákruty minimálne 60tkou, ale tie Serpentíny na Branisku 30-40. A kamióny musia prakticky zastaviť. To dokazuje aj nameraná prejazdová rychlosť.


Cize zas nachadzame nejaky zastupny argument pre to, ze preco sa robia predrazene riesenia na D1 a nedavaju ziadne investicie na R2. Ked boli problemom Braniska len serpentiny, tak stacilo preprojektovat zjazd z tej strany aby bol po strani, tak ako na Soroske, a nemal sa stavat tunel, vsak ano... Ale, hlavnym kriteriom ani nema byt, ze aka je prejazdova rychlost, ale aka je bezpecnost. A ta, pokial sa pamatam, bola vzdy v tych uzkych zakrutach (nie serpenatinach!!!!) v zaseku Braniska problematicka, a odhadujem, ze statistika nehod bola na Soroske horsia nez na Branisku, lebo ked tie auta idu rychlejsie, tak praveze pri problemoch nedokazu ubrzdit, a tam sa nie je kde vyhnut (stalo sa aj mne).

Inak "zabavny" sumar naokolo-blizsie argumentov proti Soroske:
1. Sorosku netreba, lebo nie su intenzity. Odpoved: ani na Branisku neboli intenzity.
2. Na Branisku sa nestavalo kvoli intenzitam, ale kvoli serpentinam :-). Odpoved: serpentiny sa daju riesit hromadou inych sposobov.
3. ???
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 09. Dec 2018 10:36

Ciže tvrdiš, že Soroška (nakoľko tam smeroval link) je horský prechod so serpenttínami. Na čo som ja poznamenal, že na Soroške nie sú serpentíny a poukázal som, že serpentíny sú na napr. Branisku.
To že na Soroške nie sú zákruty a stúpania som nikde netvrdil. Zákruty sú súčasťou ciest všade na svete. Aj stúpania. Rozdiel je v tom, že cez Sorošku prejdeš bez problémov všetky zákruty minimálne 60tkou, ale tie Serpentíny na Branisku 30-40. A kamióny musia prakticky zastaviť. To dokazuje aj nameraná prejazdová rychlosť.


ze na branisku su zakruty prudsie nikto nespochybuje, preto je samozrejme nizsia prejazdova rychlost. ale poprve vsetky zakruty na soroske neprejdes minimalne 60tkou, neviem odkial mas takuto koninu. a podruhe odkial je vlastne ta teoria s tou 60-kou??

tu mas 40ku na soroske, opacnym smerom je tiez potom je uz "nastastie" 60-ka,

https://www.google.com/maps/@48.6207332 ... 312!8i6656

dokonca 40ka pre NA na opacnej strane

https://www.google.com/maps/@48.6068327 ... 312!8i6656

toto si teda netrafil :roll: .....druha vec ktoru si akoze nevsimas je ze pod braniskom je tunel uz 15 rokov cize uz 15 rokov je prejazd braniskom luxusne vyrieseny a na soroske nie je.

a opat, najobjektivnejsi prispievatel Vlados, ktory udajne tadial casto chodi sa samozrejme neozval ohladom tych obmedzeni.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Vlados » 09. Dec 2018 15:21

myslíš tých pár metrov kde treba skutočne ísť 40?
obmedzenie pre NA sa nepočíta. to je dolu kopcom, aby sa na NA nezavarili brzdy. toto nie je len tu, ale takmer na každom prudšom klesaní. či aj všade tam ideme stavať tunely?
tunel pod Braniskom by bol, aj keby žiadna D1 nikdy nebola. na tých serpentínach mali problém sa míňať dve NA.
Soroška je luxusne poriešená už teraz.
hlavne, že Ty si objektívny. s Tebou nemá význam diskutovať. ruku na srdce, nikdy si neprekročil rýchlosť o 10-15km? na Soroške podľa čítačov tam chodí rýchlejšie 85-90% vozidiel, takže tie značky sú tam len aby prudili vodičov. v 21. storočí by tam mali byť premenlivé, ak je suchá vozovka tak by boli ďaleko menšie obmedzenia (možno o 20).
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod milosD » 10. Dec 2018 09:00

Devil vie vsetko... :twisted:
milosD
diskutujúci
 
Príspevky: 201
Obrázky: 11
Založený: 28. Jan 2009 13:15

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 10. Dec 2018 14:04

nakladiaky su sucastou cestnej premavky, okrem toho ked pojdes na nakladiakom kt. ide pomaly, musis ist tiez pomaly....cize v zasade na oboch stranach kopca mas 40-60 km/k obmedzenia. na KE strane konci 3. pruh hned za zeleznicnym nadjazdom. ked toto povazujes za luxus v poriadku, mas pravo na svoj nazor. vacsina vodicov co to pozna sa s tym nestotoznuje. 40-60 boli aj pri fige ci ozdanoch. to bolo tiez luxusne poriesenie ??

tunel pod Braniskom by bol, aj keby žiadna D1 nikdy nebola. na tých serpentínach mali problém sa míňať dve NA.


tu na fore ma presviedcali ze na I/21 aj rekonstrukcii je taka uzka cesta ze dve NA maju tiez problem minat sa. tak preco sa tam nepostavali ziez lepsia cesta aj bez R4 ???
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Dec 2018 14:17

Po rekonstrukcii na I/21 sa nemohli minut 2 nakladiaky kvoli tomu, ze spravili uzsi most. Potom to opravili a tusim ze este aj dokonca teraz je tam znacka "Prednosť pred protiidúcimi vozidlami". Chces mi povedat, ze na soroske cakas na kazdej serpentine (sorry tam ziadne serpentiny nie su), aby vysli kamiony hore na kopec? Atd. O tom, ake su tam sirkove pomery som ti uz pisal mnohokrat, snad nikdy si nereagoval. Tie sirky nie su vycucane z prsta ale oficialne z databanky. :roll:

Aj ked som z tej "doliny", ziadnu R4 nepozadujem, fakt by tam (zatial) stacila prelozka jednotky. A inak ako tu uz niekto spominal ze I/16 bola preklasifikovana z dvojky. Tak I/21 (I/73), je tiez preklasifikovana z dvojky a odvtedy nepribudli ziadne obchvaty ani rozsirenia. Vlastne nic.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod DrX » 10. Dec 2018 15:57

Tak už jedem do finále...
"Árpád Érsek (Most-Híd) ... informoval, že začiatok tendra na zhotoviteľa ďalšieho úseku R2 Rožňava - Jablonov nad Turňou s tunelom Soroška, tiež v dĺžke viac ako 14 kilometrov, je plánovaný v januári 2019."
viewtopic.php?f=35&t=23837&p=214012#p214012
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 10. Dec 2018 17:01

Po rekonstrukcii na I/21 sa nemohli minut 2 nakladiaky kvoli tomu, ze spravili uzsi most. Potom to opravili a tusim ze este aj dokonca teraz je tam znacka "Prednosť pred protiidúcimi vozidlami". Chces mi povedat, ze na soroske cakas na kazdej serpentine (sorry tam ziadne serpentiny nie su), aby vysli kamiony hore na kopec? Atd. O tom, ake su tam sirkove pomery som ti uz pisal mnohokrat, snad nikdy si nereagoval. Tie sirky nie su vycucane z prsta ale oficialne z databanky. :roll:


noved prave, Vlados pise ze tunel branisko by bolo tak ci tak aj bez D1 lebo NA mali problem sa minat na kopci. a ja poukazujem ze aj inde je taky problem a ziadna RC nestoji. takze som mu vyvratil argument.

Aj ked som z tej "doliny", ziadnu R4 nepozadujem, fakt by tam (zatial) stacila prelozka jednotky. A inak ako tu uz niekto spominal ze I/16 bola preklasifikovana z dvojky. Tak I/21 (I/73), je tiez preklasifikovana z dvojky a odvtedy nepribudli ziadne obchvaty ani rozsirenia. Vlastne nic.


napisal si: "Dolezity je len SO PO a Kapusany - Lipniky". a teraz pises ze stacia prelozky.

tak ja pisem ze treba krivan-tomasovce a za LC stacia prelozky.

I/16 si napamatam ze by bola niekedy dvojka. mam automapu zo 70´s aj tam uz je zakreslena hrubou cervenou ciarou...

Devil vie vsetko... :twisted:


dakujem, si mily. :)
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Dec 2018 17:44

devil napísal:napisal si: "Dolezity je len SO PO a Kapusany - Lipniky". a teraz pises ze stacia prelozky.

tak ja pisem ze treba krivan-tomasovce a za LC stacia prelozky.

I/16 si napamatam ze by bola niekedy dvojka. mam automapu zo 70´s aj tam uz je zakreslena hrubou cervenou ciarou...


Ach, bavime sa o I/21 (I/73).

Aby bolo jasne:
Presov Zapad - Lipniky = R4 - plny profil
Lipniky - Barwinek = Prelozky

Staci?

Inak pozeram mapu z 1955 a mas pravdu, stale to bola jednotka. Neviem kde som to videl :)

Zatial co I/21 bola II/556.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.