Už vidím ako takí smeráci pretláčajú, aby polorozpadnuté ŽSR čo najskôr osadlili tabuľky s názvom národnostných menšín na stanice/zastávky. Určite sa to robilo pre chudákov Rusínov
Že nejakí trpáci s vidinou lepšieho prístupu k fondom sa dali na kandidatúru pod značkou týchto dvoch strán je super argument, keďže všetci vrátanie voličov v dedinách to majú na háku.
pohodak napísal:uprava existujucej cesty je riadna somarina, od roznavy este povedzme ze teoreticky vedia zlepsit parametre a rozsirit cestu, z opacnej strany to je ale prakticky nemozne...vystavba po 2030 mi tiez pride velmi neskoro, malo by to ist do vystavby najneskor 2020 a ked sa dostavia soroska, krivan-lovinobana, KE-moldava a obchvat RS tak juh bude do nejakeho 2035 vystarany uplne v pohode
Práve preto ma zaujíma, odkiaľ na to prišli. Ja si myslím, že s tým pracovala CBA. Mohli mať napr. varianty: 1. nulový variant, 2. úprava existujúcej cesty, 3. tunel Soroška.
Tak ako CBA pre Prešov a KE obsahovala info aj o východnom obchvate PO a preložke cesty 1. triedy v rámci mesta. Samotná CBA potom s tými variantami moc nepracovala, ale v HzP vedia čítať s porozumením.
devil napísal:presne, to sa uz riesilo. HzP v tomto zaspalo. alebo ako to je, cez narodny park na juhu moze viest R2 a ale cez NP na severe nemoze viest D1 ??
Bavíme sa o ceste 1. triedy. Pri R2 snáď každý pracuje iba s tunelom Soroška.