Stránka 42 z 73

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2019 18:25
od Pacho
Minister, príslušník národnostnej menšiny, finančné krytie zabezpečí. Teraz zrušil višnové, samozrejme tender neprebehne ako hlása do sveta, z "z objektívnych príčin". A nakoniec ešte sa bude vyhlasovať za hrdinu, keď presunie eurofondy .

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2019 20:37
od devil
viewtopic.php?p=217891#p217891

preco druhy polrok ??

hovorilo sa o 300mega teraz 237mega cize 17 mil/km za usek s jedno rurovym tunelom. samozrejme tazko to porovnavat s plnym profilom ale pri 16 mil/km na severe by ste vykrikovali aka vyborna cena.....

najdolezitejsia vec :wink:


npr. eurofondy 2020-26 tak ako SO PO

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2019 13:56
od nevo83
Pacho Pacho tolko hluposti naraz...
Nik nechce mat ,,zakonzervovany stav na Visnovom,, supy sa uz zlietaju plus bez neho sa ZA nepohne... Kazda stavba ma svoje fin.krytie, jedine co sa moze ,,presuvat,, su peniaze na projekty kt sa este nezacali... Ver tomu, ak by mohli tak presunu z R2 KE /posledne peniaze z EU v tomto OP/ na nieco ine na zapade ale neda..

Vrelo odporucam pozriet si mapu dialnicej siete NDS a potom tliachat nieco o madarovi kt, niekde presuva peniaze.. Ak by chcel byt niekto spravodlivy tak zacne tlacit vystavbu v KSK,BS v pomere 3:1 ku zbytku SVK aby sa dohnal investicny dlh... asi tolko..

Vystavba Sorosky sa UZ UZ mala spustit 2015
https://gemer.korzar.sme.sk/c/7709489/t ... o-rok.html /2015/
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... zo-severu/ /2017/
https://www.cas.sk/clanok/261732/sorosk ... roku-2020/ / rok vydania 2013/

taze asi tak... dokonca neviem ktore uznesie vlady hovori ze UZ mal byt postaveny do 2013...

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2019 16:14
od Yoggy52
devil napísal:https://dialnice.info/viewtopic.php?p=217891#p217891
npr. eurofondy 2020-26 tak ako SO PO

praco kazdu jednu temu tahas do OT? :o

nevo83 napísal:Ak by chcel byt niekto spravodlivy tak zacne tlacit vystavbu v KSK,BS v pomere 3:1 ku zbytku SVK aby sa dohnal investicny dlh... asi tolko..

v BBSK ziadny investicny dlh nie je :lol:
v KSK "je" investicny dlh kvoli tomu, ze tento kraj je uplne na kraji a D1 je vedena prevazne v PSK

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2019 16:51
od devil
praco kazdu jednu temu tahas do OT? :o

to nie je OT ale mozny scenar podobne ako SO PO.

v BBSK ziadny investicny dlh nie je :lol: v KSK "je" investicny dlh kvoli tomu, ze tento kraj je uplne na kraji a D1 je vedena prevazne v PSK

opat sa neobtazujes faktami. vid tema RR
PO kraj 1,592 mld. €
BB kraj 0,749 mld. € bez obchvatu BB
KE kraj 0,274 mld. €

uplne na kraji je PSK. KSK ma investicny dlh najma vychodne od KE ktory vplyva aj na okresy PSK cize vychod na tom nebude idealne ani po dokonceni BA-KE.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2019 20:08
od Yoggy52
Lol, investicny dlh nie je o tom, ze kde sa kolko investuje. Ale o tom, ze kde bolo TREBA investovat uz vcera a neinvestovalo sa.

Ohanat sa sumami je maximalne trapne, lebo nikdy to nebude jedna ku jednej. A vobec to nehovori o potrebovach daneho kraja...

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2019 21:20
od devil
a kde som napisal ze treba mat jedna k jednej ??

A vobec to nehovori o potrebovach daneho kraja...


a co hovori o potrebach daneho kraja ??

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2019 05:39
od Yoggy52
Pokial chapes, ze to nikdy nemoze byt vyrovnane, tak preco na to poukazujes? :lol: Vlastne to nasledne ani nie je fakt :wink:

Kazdy kraj potrebuje mat kvalitne spojenia medzi svojimi sidlami vo vnutri kraja...
Konkretne pokial cesta splna vacsinu z tychto:
-vysoka intenzita
-dlhy cas prejazdu
-vysoka nehodovost
-vysoky podiel TIR
-cesta vedia centrom husto obyvaneho uzemia

Tak sa da povedat, ze je to potreba. Pokial riesena cesta nesplna ani jedno, tak je to megalomania.... Stale by sa to malo ale riesit nasledovne: Cesta -> Prelozka cesty -> Kapacitnejsia cesta 1. triedy alebo prestavanie prelozky na D/RC

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2019 10:03
od devil
moze to byt vyrovnane aj napriek tomu ze to nebude jedna k jednej. ani podla kriterii co si spomenul ani podla tych sum co som spominal neexistuje aby to vyslo tak ze PO kraj ma 5x vacsie potreby ako KE kraj.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2019 15:39
od Yoggy52
Pokial to nie je jedna ku jednej, tak to nie je vyrovnane, hmm.

PSK ziskalo akurat len tym, ze je nim vedena D1, ktoru vie pouzivat aj KSK. Pokia sa vybuduje D1 v KSK, tak ju bude vediet pouzivat aj PSK a je to jedna ku jednej

Ked si porovname Gemernsku panicu - Kosice a Strba - Presov. Tak co by sa malo zacat skor stavat? (Ak sa bavime o konkretnom dotknutom uzemi.) Pretoze ako pocitam, tak nikdy mi nevyjde juzna trasa... A tu uz sme pri rozhodovani sa o potrebach, ktore nam "podsunul kraj". Na to aby mi to vychadzalo v prospech juhu, tak tam musim dat bulharsku konstantu "regionalny rozvoj." Atd.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2019 12:09
od devil
PSK ziskalo akurat len tym, ze je nim vedena D1, ktoru vie pouzivat aj KSK. Pokia sa vybuduje D1 v KSK, tak ju bude vediet pouzivat aj PSK a je to jedna ku jednej


no vidis. cize je jasne ze KSK je diskriminovane.

Ked si porovname Gemernsku panicu - Kosice a Strba - Presov. Tak co by sa malo zacat skor stavat? (Ak sa bavime o konkretnom dotknutom uzemi.) Pretoze ako pocitam, tak nikdy mi nevyjde juzna trasa... A tu uz sme pri rozhodovani sa o potrebach, ktore nam "podsunul kraj". Na to aby mi to vychadzalo v prospech juhu, tak tam musim dat bulharsku konstantu "regionalny rozvoj." Atd.


takto otazka nestoji. daj si do zoznamu jednotlive useky tychto tahov. samozrejme ze useky na strba-presov budu na cele ako viac potrebne ale zaroven som si isty ze soroska by predbehla niektore z nich...

ak by si pridal aj konstantu regionalny rozvoj tak cela R2 by bola priorita. inac taketo bulharske konstanty dava polsko (S19...) a madarsko (M30....) ak teda nechcete bulharske konstanty tak neplacte za R4...

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2019 16:46
od Yoggy52
I/16 v KSK je momentalne najlepsia jednotka co mame na slovensku (az na Sorosku), zatial co I/18 taka skvela cesta v PSK vobec nebola, cize... Medzi roznavou a kosicami sa nenachadzaju skoro ziadne sidla, preto tam nebola potreba vobec nieco stavat. A takisto ako sa nestavia vychodne od presova, tak isto sa nestavia vychodne od kosic :lol:

Tak ale musis uznat ze Soroska je trochu financne narocnejsi usek co sa pomerov na slovensku tyka a bez nejakych jasnych prinosov.

Ake konstanty si dava madarsko alebo polska je ich vec. My sme sa akurat zaviazali, ze sa nasa R4spoji s s19 na hranici do roku 2027 a kludne to moze byt len nejaky kratky usek na prepojenie s i/21 :lol:

ja tu za ziadnou R4 neplacem(kompletnou). V sucasnosti su dolezite len SO PO a Kapusany - Lipniky. Ostatne usekt jedine ako prelozky. Inak pokial by na I/21 nebola tir, tak by to bola pre mna idealna okreska. (vyskove prevysenie, zakruty atd.) nie nudna rovna cesta.

Na vacsine I/16 by sa mala navysit rychlost na 100km/h. Zaujimave ze medzi dedinkami v rakusku si to svistime v pohode 100km/h a parametrovo tie cesty na tom nie su take dobre ako prave I/16...

Co sa tyka dialnic a rychlostnych ciest, tak by sa uz mala konecne skoncit tato mantra...A zamerat sa prevazne na prelozky. Atd.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2019 19:05
od nevo83
no mas a nemas pravdu, vrelo odporucam cestovat usek Saca -Moldava, uz teraz tam mas hodnoty cez 11k.. Pomaly a isto sa rozsiruje PP Velka Ida, plus PP v okoli Letiska, cize ta ,,prepchatost,, tohto useku rychlo stupa.. Mozme sa bavit o dalsich usekoch v 1/2profile ale, tento usek je fakt potrebne stavat v plnom profile, co je cca 16km

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2019 21:39
od 4lien
nevo: Momentalne chodim tymto usekom kazdy den a zas az take zle to nie je. Semafor v Saci vytvara v rannej spicke kolony, ale zdrzanie je 5-10 minut (10 je uz extremny pripad). Vacsinou to obchadzam cez Idu, ale nie koli casovej uspore, ta je tam prakticky nulova, to ja len z principu nerad cakam v kolonach :D
Viac by podla mna prospelo prerobenie krizovatiek s III/3401 (Haniska) a III/3402 (Polov) na MUK, co sa ale v dohladnej dobe nechysta. Neviem ako to tam vyzera pocas striedania zmien v USS, no nechce sa mi verit ze horsie nez rano. PP ale este mozu tie intenzity casom navysit, s tym suhlasim.

Yoggy: Ako vravis, I/16 je fajn az na Sorosku. A momentalne nikto ani nic ine riesit nepozaduje. Mozno v dohladnej dobe sa zacne vyvyjat tlak na spominany usek Saca-Moldava (ako nevo podotkol, PP sa pomaly rozsiruju) a Tornala-Gombasek (tu skor zo strany dotknutych obci nez motoristov) ale to je zatial hudba buducnosti

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2019 23:51
od frostbite
Suhlasim s nevom a vlastne aj s Ersekom od Šace až po Rožňavu je potrebný plný profil a dúfam že ho tam aj dajú navyše minimálne náklady nakoľko je tam skoro samá rovina

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 07:32
od devil
Tak ale musis uznat ze Soroska je trochu financne narocnejsi usek co sa pomerov na slovensku tyka a bez nejakych jasnych prinosov.


17 mega/km je narocny usek ale mame tu daleko narocnejsie aj 30-40 mega/km. praveze ten prinos je jasny, 30-40 percent casova uspora a kedze ide o usporu tym ze sa obide hora a nie kolony pocas spicky tak uspora je 24/7.

a musis utznat ze na severnej D1 sa najdu aj menej potrebne useky o D3 ani nehovoriac. a z nepostavenych jednoznacne turany-hubova za 900 mega kde vlastne nie je ziadny problem.

A takisto ako sa nestavia vychodne od presova, tak isto sa nestavia vychodne od kosic :lol:


PO-HE ale nie je vyznamovo porovnatelna s KE-MI.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 08:09
od Sentilj
PO-HE ale nie je vyznamovo porovnatelna s KE-MI.


devil prečo? Počet obyvateľov a medzinárodný tranzit zhruba podobný.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 08:19
od nevo83
4alien: tu nejde o semafor Saca, ten je viac menej v pohode ak ides smer RV. Neviem ako to obchadzas ? Davas to na Malu Idu ?? Je to bez logiky robit takto zbytocny poloobluk... hlavne ked cielom cesty ma byt ,,sluzobka v BA,, tak si hned nevyberam zbytocne zachadzky..
A co sa tyka zmien v USS tak da sa to brat ako trvaly jav bez vplyvu, kedze pribudli zmienene PP a uz je jedno ci ides na 6 14 16 alebo 22..
Zbytok krizovatiek poriesi R2 I.etapa kt sa ak boh da zacne stavat za 2r.
Lebo po prichode ,, dobre jazyky vravia ze Skoda,, do Hanisky nastane masaker

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 08:54
od 4lien
Aby som upresnil tu obchadzku - rano vyrazam z Mokraniec a idem cez Komarovce a Velku Idu (nie vzdy, zalezi od nalady a casu). A nejaku prilisnu logiku by som v tom nehladal, kedze casova uspora je oproti I/16 nulova prip. minimalna a cesty su neporovnatelne horsie. Nebolo to myslene ako navod na efektivnu trasu, len som spomenul ze tadial chodim. A ist tadial na sluzobku do BA je samozrejme blbost.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 09:11
od courier
Len taka poznamka pre nevo83...Skoda urcite nepride do Hanisky. :)

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 09:20
od devil
devil prečo? Počet obyvateľov a medzinárodný tranzit zhruba podobný.


pocet obyvatelov nie je rovnaky uz len preto lebo KE su daleko vacsie ako PO. KE su daleko vacsie centrum ako PO nielen pre MI ci TV ale aj VT ci HE. a preto je KE-MI dolezitejsia cesta ako HE-PO. navyse je to "E" cesta.

medzinarodny tranzit mas spocitany ??

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2019 09:21
od nevo83
courier len aby si nebol nakoniec milo prekvapeny....

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2019 05:08
od DrX
Sluby sa slubuju: viewtopic.php?f=35&t=24198
tak sa mozme radovat ;-). Myslim, ze zacnu stavat v den volieb v 2020.

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2019 07:21
od nevo83
DrX ale no... tolko optimizmu tu mal naposledy jeden novacik, kt tu potom vsetkym nadaval....
sam vidis ze jedna sutaz trva minimlane 1,5r ked nie 3.. a matematika nepusti, ci veris ze sutaz s tunelom zbucha NDS za 4m ?? ked ani predkladanie ponuk nie su schopní dodrzať v povodnom termine
A po odchode Mosta tu nic stavat nebudu..

Je to nerealne, lebo dobre informovane jayky tvrdia a je ich coraz viac :) tak volby do NRSR budu uz na jesen niekedy v 10/11..takze aj preto ujo E. tlaci aby sa usek BUD-BID na D1 strihali najneskor 10.11. 2019 :)

Plus budeme radi ak do volieb vobec zacnu stavat Krivan-Lucenec.. a vyhlasia I.usek R2 obchvatu Kosic..

Kapacitne nemoze NDS stihnut robit tolko sutazi: R4 Obchvat PO, D1 Visnove, R2 Obchvat KE, a to sa tvarime ze toto su ,,prioritne,, useky kt im horia pod ritou a nespominame D3 a ,,sluzby,, inde

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2019 08:17
od Outererror
Menej potrebné úseky na severnej D1 a D3? Ja už fakt ani neviem reagovať.

Hľa, pod Strečnom a bežná situácia na Kysuciach.
https://www.google.com/maps/@49.1617901 ... 312!8i6656
gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=40543, gallery/image_page.php?album_id=241&image_id=38626

+ Ružomberok
https://www.google.com/maps/@49.0817184 ... 312!8i6656

A teraz tá vaša vysnívaná Soroška
https://www.google.com/maps/@48.6176018 ... 312!8i6656

Ten rozdiel je značný. Neviem či zavádzate, alebo neviete.