Takze dialnice sa maju stavat podla toho kolkokrat do roka kto kam chodi?
:-):-) Alebo to nejak urcuje odbornost pre posudenie potreby? Ak takto rozmyslaju ti, co tie nase dialnice stavaju, tak to vela vysvetluje.
Ale aby som ti odpovedal, tak uz vyse roka som tam nebol, ale predtym som tamad minimalne prechadzal niekolkokrat do roka.
Teraz ale k veci: cize zrazu si uz prestal porovnavat s Malackami a Trnavou, co? Teraz zrazu Orava... no tak to si velmi lahko zrataj, kolko oravakov dochadzalo v 90tych rokoch na Ostravsko za pracou, lebo to mali ovela blizsie ako Gemerania/Novohradcania, a kolko cechov tam jednoducho vzdy jazdilo, zvlast ked dialnicu mali aspon ciastocne hotovu, a vlakov do Prahy na mraky. Skus si porovnat zeleznicne spojenie z Ciech kamkolvek na Oravu a na Gemer - cas, prestupy, pocet spojov.
Ked chces vediet, kde na Gemeri/Novohrade si mal v 90-tych rokoch ubytko pre turistov, tak napr. na Krasnej horke, ked este bola Krasna horka. Alebo okolo Domice. A koho vinou sa Krasna horka uz skoro 10 rokov opravuje? To este len je svetovy rekord v pomalosti, s nulovym zaujmom o znovuotvorenie, rovno z Bratislavy. To, ze to ubija turizmus zjavne niekomu vyhovuje...
Ale aby sme sa vratili k teme: je jasne, ze na Krivan-Mytna-Tomasovce sa dalo vela usetrit - urcite viac napr tym, ak by sa na Krivan-Mytna rozsirila sucasna 1ka na stvorprudovu v udoli. Vsetko su to ale uplne zanedbatelne malickosti v porovnani s tym, ako sa bacuje od Kysuc/Ziliny po PO.