Stránka 1 z 3

R2 Gombasek – Rožňava

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2005 12:47
od mel
Je obchvat Brzotína (pri Rožňave) plánovaný ako súčasť R2? Sú tam protihlukové steny, smerové vedenie by tomu nasvedčovalo a popri ceste je ako keby pripravené stavenisko pre druhý dvojpruh... vie to niekto?

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2005 13:43
od devil
ano, dokonca pokial viem R2 bude v max. moznej miere vyuzivat sucasnu cestu I/50. dobudovanie na 2x2 pruhy bude zavisiet od premavky. po vybudovani R1 a odstraneni drvivej vacsiny zlych usekov R2 bude ale premavka urcite rapidne narastat.

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2005 14:24
od Alexander Velky
Ano, mel, devil má pravdu, malo by to tak byť. :lol:

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2005 21:38
od random
ja som cez brzotin nesiel dobre 3 roky! ale som rad ze konecne sa ten obchvat dostaval ... vzdy ked som isiel cez ten brzotin (brzdo-tin :) som nafdaval jak pohan:) ... unas sa takejto stavbe ako je obchvat brzotina hovori hotap :) (HOrko TAzko Postaveny) .. sak ten 2-3km usek z jednym premostenim "stoky" stavali asi 5rokov! to je dost aj na kona ... ale aspon ze je ... snad v nedelu sa pridem na neho pozret ... a mozno aj pofotim ... ale je to tak 50:50

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 09:34
od kaviarista
este 6-7 takychto obchvatov na trase R2 a kosicania mozu mat D1 v pazi :)

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 10:06
od johhan
kaviarista napísal:este 6-7 takychto obchvatov na trase R2 a kosicania mozu mat D1 v pazi :)


Ale ved Košičania ktorý idú priamo do BA majú D1 už dávno v paži :-)

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 10:16
od expwy
Kto chce ide severom, kto chce ide juhom. V celku dobre sa ide aj po trase NR - LV - Demandice - Semerovce - VK - LC. Da sa takto vyhnut ceste smrti pri ZM a pohronskemu lieviku. Casovo to vide priblizne rovnako a ked su zapchy na trase koridoru R1, tak to moze byt celkom dobra alternativa :D

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 10:48
od kaviarista
MH aj ja takto jazdim casto. este nech je cim skor hotova cesta DS-NZ a bude lepsie.

Najhorsi je usek VK-LC . Mozno keby sa do priemyselneho parku v Malom Krtisi podarilo dotiahnut nejakeho megainvestora, tak by sme sa mohli dockat aj milych prekvapeni.

johhan, ked bude stat cely usek Janovce-Ivachnova , uz to bude na "povazenou"

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 11:09
od johhan
kaviarista napísal:johhan, ked bude stat cely usek Janovce-Ivachnova , uz to bude na "povazenou"


Na pováženou to bude keď sa postaví Višňové :-) vtedy sa to už oplatí ale zase medzitým už budú stáť iné úseky na južnom ťahu

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 12:57
od Alexander Velky
Takto to má byť, že sa stavia aj na severe aj na juhu, tak aby výstavba išla v pomere 2:1 sever:juh bez ohľadu na finančné prostriedky. :lol:

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 15:47
od kaviarista
na severe maju asi dvakrat take brucha ako na juhu , takze treba zachovavat pomer 2:1 az na veky vekov, amen

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 15:58
od johhan
kaviarista napísal:na severe maju asi dvakrat take brucha ako na juhu , takze treba zachovavat pomer 2:1 az na veky vekov, amen


Keď sa dostava D1 po 2012 tak pomer bude opačný 1:4, potom budeš hovoriť čo ?

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 16:02
od kaviarista
johhan, keby to bolo fakt do roku 2012, tak som ticho. Ale urcite nebude. Este tu mame D3 , R5, R6 atd...
Kludne sa moze davat na sever viac, len by to nemal byt az taky diskriminacny pomer ako teraz

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 16:05
od Alexander Velky
kaviarista napísal:johhan, keby to bolo fakt do roku 2012, tak som ticho. Ale urcite nebude. Este tu mame D3 , R5, R6 atd...
Kludne sa moze davat na sever viac, len by to nemal byt az taky diskriminacny pomer ako teraz


Sever SR udáva tempo rozvoja juhu. :lol:

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 16:10
od johhan
kaviarista napísal:johhan, keby to bolo fakt do roku 2012, tak som ticho. Ale urcite nebude. Este tu mame D3 , R5, R6 atd...
Kludne sa moze davat na sever viac, len by to nemal byt az taky diskriminacny pomer ako teraz


Už v roku 2010 sa bude pomer sever:juh vyrovnávať

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 16:14
od kaviarista
Alexander Velky napísal:
kaviarista napísal:johhan, keby to bolo fakt do roku 2012, tak som ticho. Ale urcite nebude. Este tu mame D3 , R5, R6 atd...
Kludne sa moze davat na sever viac, len by to nemal byt az taky diskriminacny pomer ako teraz


Sever SR udáva tempo rozvoja juhu. :lol:


Mas pretocene pricinne suvislosti. Pricinu zamienas za dosledok. Stat by tu mal byt na to, aby riesil regionalne zaostavania. Bezbrehou podporou severu sa vsak tie rozdiely len prehlbuju.
Investicne stimuly (jednym z nich je aj rychlocesta) treba uprednostnit pre chudobnych a nie pre bohatsich.

Ako vravim, priorita D1 je v poriadku, ale nemala by byt postavena v style hop alebo trop

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 16:41
od johhan
kaviarista napísal:Mas pretocene pricinne suvislosti. Pricinu zamienas za dosledok. Stat by tu mal byt na to, aby riesil regionalne zaostavania. Bezbrehou podporou severu sa vsak tie rozdiely len prehlbuju.
Investicne stimuly (jednym z nich je aj rychlocesta) treba uprednostnit pre chudobnych a nie pre bohatsich.

Ako vravim, priorita D1 je v poriadku, ale nemala by byt postavena v style hop alebo trop


Presne takýto princíp použili po zjednotení Nemecka a začali tlačiť miliardy mariek do DDR a po 15 rokoch zistili že to bola kolosálna blbosť pretože nezabezpečili produkciu na západe krajiny. Teda východ po obrovských investíciach vykázal rast ale menší ako bol pokles na západe teda celkový výsledok mínusový.

A toto je ten istý princíp .. treba zabezpečiť trvalý rozvoj na severe aby produkoval peniaze na juh. A potom sa aj juh rozbehne

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 17:28
od Alexander Velky
johhan napísal:A toto je ten istý princíp .. treba zabezpečiť trvalý rozvoj na severe aby produkoval peniaze na juh. A potom sa aj juh rozbehne


Ano Johhan máš pravdu, oblasť ZV-KE je na tom tak zle, že SR jej nedokáže pomôcť tak, aby sa to nedotklo iných častí SR, takže treba aby sever prosperoval a potom štát môže viac pomôcť juhu. :lol:

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 17:33
od kaviarista
ano johhan, mas pravdu, nemci to spravili extremisticky. Ale paralela s nasimi dialnicami velmi nesedi. Ja nie som zastancom toho, aby na juh tieklo vsetko a na sever nic. Ja som zastancom toho, aby na juh tieklo len o nieco menej ako na sever.

Ak by nemci tlacili rovnako vychod ako zapad, nenastali by take disproporcie. A okrem toho, pokles ekonomiky v nemecku nesuvisi len s vychodom. Nemci by mali problemy bez ohladu na to, ci by sa vychodne nemecko k nim pripojilo alebo nie.
Aj ked je samozrejme, ze tie problemy nemecka su v relativnych cislach. V absolutnych cislach v porovnani s Sk zatial niet o com.

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 17:37
od kaviarista
ten uvod som neopisoval od AV, este som nemal zobrazeny jeho prispevok , ked som odosielal :)

* moderator tento moj prispevok mozes zmazat

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 21:05
od Alexander Velky
kaviarista napísal:ten uvod som neopisoval od AV, este som nemal zobrazeny jeho prispevok , ked som odosielal :)

* moderator tento moj prispevok mozes zmazat


Naopak, kaviarista, ten príspevok treba nechať, aby bola jasná situácia, že sme to písali naraz a každý ma iný význam. :lol:

OdoslaťOdoslané: 04. Júl 2005 09:05
od mel
Alexander Velky napísal:Ano, mel, devil má pravdu, malo by to tak byť. :lol:


Vie niekto, ci sa planuje aj oprava cesty okolo plesivca? (Od Brzotina az pomaly po Tornalu? Ten povrch je tam na zabitie, vlni sa to tam jak na mori, neda sa tam ist uz ani 90 km/h ... smerove & vyskove vedenie je tam fajn, mohlo by sa to nejako spravit ... (obchvat Plesivca je asi v nedohladne, tam je to tiez o hubu ... co sa tyka zastavok a toho, ze nejaky autobusar si to zvrtne rovno pred teba, ked ides povolenou 80tkou...) Je to aspon niekde v plane? tento usek by mohol spolu s Brzotinom a obchvatom Tornale a Figy tvorit celkom peknu cast R2 v polprofile... Neviem, ci by sa neoplatilo to rovno stavat takto, lebo sa da vyuzit sucasna cesta podla mna na 95%... tj jemne upravit parametre, kde je to porebne a mat jeden usek R2 zas z krku...

Kto vie nech odpovie :)

a k tej D1: ano, kym nebude Visnove a PO - Svinia ... neoplati sa chodit severom BA-KE ... vzdy, ked som isiel severom za posledne 4 roky (asi 10x) som stal pod strecnom aspon hodinu, pripadne v Sucanoch, alebo pri Levoci a vlacil sa za Presovom 40 km/h ...

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2005 17:47
od devil
Sever SR udáva tempo rozvoja juhu.


neprehanas :?: To BA a zapad udavaju tempo....potom dlho nic a az potom sever a potom juh.

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2005 19:33
od Dialniciar
devil napísal:
Sever SR udáva tempo rozvoja juhu.


neprehanas :?: To BA a zapad udavaju tempo....potom dlho nic a az potom sever a potom juh.


V tomto prípade to nikto nepreháňa:

BA-TT-TN-ZA ... toto je hlavná os, ktorá bude dlhodobo najvyspelejšou oblasťou zo všetkých a to je západné a severné Slovensko.

NR-BB-ZV-LC-RS-RV-KE ... toto je juh SR a tu dlho rozvoj nebude dostatočne silný na to, aby sa zastavilo prehlbovanie regionálnych rozdielov.

A nad touto oblasťou NR-KE sa nachádza oblasť MT-RK-LM-PP-SN, kde jednoznačne rozvoj už je a je väčší než na juhu.

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2005 20:55
od Caesar
devil napísal:
Sever SR udáva tempo rozvoja juhu.


neprehanas :?: To BA a zapad udavaju tempo....potom dlho nic a az potom sever a potom juh.


Kde ty žiješ? :?:

Prečítaj si názor Dy a pochopíš názor AV. Ja to rozpisovať nebudem, pretože s nimi súhlasím. 8)