


Moderátor: Moderátori
Pacho napísal:zasa len plané mlátenie slamy. Pozri sa keď si dobre pamätám, tak višnove bolo vytendrované za 660mil€?? koľko by vyšiel km a prečo sa za tie prachy nezrealizoval?? to je chyba pacholandu??? alebo dokonca "VŠDS", určite nie. Vyplakávaš, že KSK má najmenejo dialnic?? veď v podstate, mate všetko, ešte dostavať R2 prvá etapa. Čiže KSK, je na tom určite lepšie ako PSK, alebo ZSK. Čo sa týka stavať D1 na ukrajinu, tam jednoducho nie su intenzity, a je to rovnaký nezmysel, ako sa postavila R4 KE-Milhosť. Hlavná vec, že to bolo na rovine, a že to bolo lacné. To, že tam intenzity sú už niekoľko rokov mizerné a nedosahujú ani plánované, to je už vedľajšie, že. !!
zle si pamatas ale to sme si uz zvykli. ste najvacsi pozierac dotacii. sa necudujem ze cesi chceli rozdelit republiku.zasa len plané mlátenie slamy. Pozri sa keď si dobre pamätám, tak višnove bolo vytendrované za 660mil€?? koľko by vyšiel km a prečo sa za tie prachy nezrealizoval?? to je chyba pacholandu??? alebo dokonca "VŠDS", určite nie. Vyplakávaš, že KSK má najmenejo dialnic?? veď v podstate, mate všetko, ešte dostavať R2 prvá etapa. Čiže KSK, je na tom určite lepšie ako PSK, alebo ZSK. Čo sa týka stavať D1 na ukrajinu, tam jednoducho nie su intenzity, a je to rovnaký nezmysel, ako sa postavila R4 KE-Milhosť. Hlavná vec, že to bolo na rovine, a že to bolo lacné. To, že tam intenzity sú už niekoľko rokov mizerné a nedosahujú ani plánované, to je už vedľajšie, že. !!
Nechceli sa veľmi deliť O NE.devil napísal:... ste najvacsi pozierac dotacii. sa necudujem ze cesi chceli rozdelit republiku.
DrX napísal:Pacho napísal:zasa len plané mlátenie slamy. Pozri sa keď si dobre pamätám, tak višnove bolo vytendrované za 660mil€?? koľko by vyšiel km a prečo sa za tie prachy nezrealizoval?? to je chyba pacholandu??? alebo dokonca "VŠDS", určite nie. Vyplakávaš, že KSK má najmenejo dialnic?? veď v podstate, mate všetko, ešte dostavať R2 prvá etapa. Čiže KSK, je na tom určite lepšie ako PSK, alebo ZSK. Čo sa týka stavať D1 na ukrajinu, tam jednoducho nie su intenzity, a je to rovnaký nezmysel, ako sa postavila R4 KE-Milhosť. Hlavná vec, že to bolo na rovine, a že to bolo lacné. To, že tam intenzity sú už niekoľko rokov mizerné a nedosahujú ani plánované, to je už vedľajšie, že. !!
Tieto *** tuposti je fakt az tazke citat. Staci si spomenut, ako sa minister Rusko a cele slovensko islo pos...t, len aby do Ziliny dotiahol KIU a dostaval D1, lebo im to slubil. A presne podla rovnakeho metra nikoho netrapilo, ze BMW neslo do Kosic ale do Debrecina, lebo ta infrastruktura tu nebola a tam ano.
A sprostosti, ze D1 netreba dalej tahat, lebo nie su intenzity, su tiez ukazkove. Ako chces zabezpecit rozvoj Zemplina, ked to tam nebude? Pozri kde su madari a poliaci v napojeni na Ukrajinu. A kde su pacholandski zadubenci??? Pomozem ti, stale pri Visnovom.
A rovnako aj R2: najvyssie intenzity 24tis aut/den su pri Saci, ale obchvat Sace ani vylepsovanie cesty na Kosice sa neriesi. Jednoducho sa preklasifikovala na jednotku, dali sa 60ky. A hotovo - blavastanska dialnica pre Kosice. No a detto Soroska: jedina bodova zavada na juznom spojeni, ktora potrebuje tunel: tak to meciarovsky budovatel Dolezal hned zrusil. Ale podla Pachov ma KE kraj "v podstate vsetko". Janosikovske myslenie jak vysite....
DrX napísal:Ja som niekde napisal, ze "ZA vybral Rusko"???? Idem sa radsej rozpravat s mojimi 4-rocnymi detmi, tie vedia odpovedat zmysluplnejsie...![]()
![]()
relativne dalej od trnavskeho automobilky ale stale na dialnici resp. s prislubom dokoncenenj dialnice do 2006. cize ich este aj oklamali ale uz nebolo cesty spat lebo zavad sa staval. okrem toho stimuly na tu dobu ohromne. toto vsetko v KE chybalo.Skús len tak letmo sa zamyslieť, prečo si korejci vybrali práve žilinu? a keď pochopíš, tak skús aj tunak napísať. No a to že bmw išlo do debrecenu, určite nebolo preto, že chýbal kúsok dialnice z Miškolca po hranice.
vhodna pracovna sila sa najde vsade otazka je kolko. okolo KE je viac obyvatelov a je aj viac vhodnej prcovnej sily. a okolo ZV je tiez dost. netreba to hrotit na rimavsku sobotu, to je male mesto ale mohlo vyraznejsie profitovat z mensich dodavatelov automobiliek ak by samotna automobilka bola npr. do 100 km. tradicie strojarstva su druhorade. ake strojarne boli v debrecine alebo kecskemete (mercedes) ? pokial viem to boli skor centra potravinarstva a lahkeho priemyslu.myslíš si, že vhodná pracovna sila, a Zu,nezavazila??
nevo83 napísal:nie nepochopil si... Zeleznicu zacat rekonstruovat na ,,konecnej,,v He a pokracovat na PO-PP-LM-ZA... nie vsetko robit len na ZA a tam to skonci lebo nebudu peniaze a ideme setrit..
Ja nevravim o vystahovani do zahranicia ale za pracou vramci SR... presne do tychto PP a automobiliek na zapadnom SVK...
este raz jedna z podmienok bola dostavba dialnice... je jednoduchsie dostavat 30km dialnice ku fabrike, ako nemat nic.. co bol pripad KSK...
a ku KE R4/R2 dodam ze ani po terajsom dobudovani nebude EXIT pre USSco by dost pomohlo k intenzitam
cepheus napísal:Stav z 19.2.2022? wtf nesekol si sa tak trochu? video je teraz z 29.5.2022 mas to aj tam pod samotnym videom napisanenavyse vo februari urcite by nebola zelena trava a stromy
lol ..kazdopadne nejake pokroky tam uz vidno, je vidiet uz na prvy pohlad ze na stavbe makaju ,niektore mostne stlpy uz stoja resp rastu do vysky..
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.