Stránka 3 z 6

Re: R2 od Prievidze k Zvolenu

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2010 08:15
od racto
Nie nemaš pravdu R2 bude začínať okružnou križovatkou na ramene Chocholná.

Re: R2 od Prievidze k Zvolenu

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2010 13:13
od Rio13.zm
ja som bol vzdy v tom, ze zacne na krizovatke chocholna, na tej krizovatke su aj tabulky, ze ten usek patri pod spravu NDS

Re: R2 od Prievidze k Zvolenu

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2010 21:58
od FANUSIK
No vdaka za opravu ale skor sa zacne ten most a pokracovat bude....smerom na PD ???

Re: R2 od Prievidze k Zvolenu

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2010 22:43
od mapman
Ten most ma primarne napojit na dialnicu Sidlisko juh a Laugaricio, ak sa nemylim ;) Inak, krásne miesto na žitie, ten Trenčín...

Re: R2 od Prievidze k Zvolenu

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2010 22:46
od FANUSIK
Mesto TN je moja srdcovka..,..vzmaha sa a rastie ako velm pekna metropola Povazia.....

Re: R2 od Prievidze k Zvolenu

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2010 13:26
od Pe3k
No, z mojich skusenosti by tu stacil polprofil, aby sa odstranili zhustovadla vo forme obci. Mimo spicky tu zas az taka zavratna premavka nie je a problemom su skor tie pomale useky. Kolony vytvaraju len pomale auta v stupaniach, kedy sa trapia tie 40 t kolosy, no na rovine a v klesani sa to opet trha... R2 pojde viac rovinou, takze kolon bude minimum - vid usek Ozdany :-)

Co velmi chyba, je obchvat PD, aby sa nevlacil tranzit cez centrum.

Este ma napadlo: Tunel Raztocno pre R3 (pre mna zbytocnu cestu v Turci, ak pojde R1 po RK - co dnes spominaju v suv. s trasovanim pred RK) by bol dost rozumny pocin, ked uz silou mocou tu cestu chcu stavat.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 21:39
od FANUSIK
No k tym tvojim polprofilom...R2- skus sa niekedy previezst BANOVCE-CHOCHOLNA....je to naozaj zazitok ked chytis kolonu....takze ,ak stavat tak plny profil..!!

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2010 11:25
od Zolohoj
Chodim tadial pomerne casto v poslednej dobe a dost velky problem je tam nieco predbehnut, urcite Rku treba, no neviem, ci by stacil polprofil. na niektorych usekoch aj hej, ale minimalne v stupaniach pruh navyse. Ale to sme uz OT. Venujem sa teme od PD po ZH,... takze to mozme tak na 4 roky zabalit :-)

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2010 22:14
od FANUSIK
Myslim ze som niekde cital prehlasenie sdku -si robi volebnu kampan ze dobudovanie R2 TN -PD je jej priorita ......to som nechapal hura ideme volit DZURINDU heheh !!!

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2010 18:42
od FANUSIK
No po vyhlaseniach novej vlady uz viem ze sa len tak lahko budovat R2 TN- ZH tak skoro budovat nezacne a to mala SDKU tuto R-ku ako prioritu..!!!

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2010 10:03
od Dialniciar
Táto R-ka je priorita, ale na ZV-KE. TN kraj dostával prioritu minulé obdobie, dostal 300 mil. € na D1 a 3 mil. € na PD a ďalšie mil. € na I/50. Sú aj horšie kraje, kam neišlo ani 1 € na novú výstavbu v D/R.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2010 10:17
od tondiego
Podla mna by sa usek R2 TN-ZH mal uplne zrusit. Tu staci normalna, siroka, kvalitna cesta 1.triedy.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2010 19:45
od devil
zase je to medzinarodny tah.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2010 08:01
od tondiego
Je to sice medzinarodny tah, ale myslim si, ze tu nie su az take intenzity a navyse budu klesat po dobudovani D1. Mozno v dalekej buducnosti by tu RC mala vyznam, ale nateraz je to podla mna zbytocny luxus. Staci siroka cesta prvej triedy, do kopcov s dvoma pruhmi, podobne ako je to na ceskej strane.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2010 10:12
od devil
ake su podla teba tie "az tale intenzity" ? ked D1 je tiez nie samofinancovatelna. ake su intenzity niekde na R4 ? tranzit nie je tak velky tak potom naco su tranzitne tahy ? zeby na spajanie dakekych cielov bez ohladu na intenzitu...

co je nateraz zbytocny luxus ?...ze sa postavia nejake 2 obchvaty s honosnym nazvom RC alebo ze sa robia plany.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2010 08:25
od tondiego
Poviem to inak. Pokial sa uz viac ako 10 rokov planuje stavat R2 na hornej nitre s tym, ze to vyriesi neustale sa zhorsujucu situaciu na I/50, pricom na udrzbu I/50 ide minimum prostriedkov vsak lebo R2, a na R2 sa realne nic nerobi, vysledok je taky ze onedlho tu nebude ziadny medzinarodny tah, lebo sa proste rozpadne (kto tade chodi, vie o com pisem). Preto je podla mna na zvazenie, ci radsej urobit menej nakladnu rekonstrukciu I/50 a urobit z nej kvalitnu cestu prvej triedy, po vzore ako v cechach, alebo postavit drahu R2 a subezne udrziavat stale sa rozpadavajucu I/50.

A co sa tyka porovnania s R4. Myslim, ze cela R4 je pre Slovensko a vobec cely region omnoho uzitocnejsia cesta ako R2 na hornej nitre.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2010 09:41
od devil
evidentne nepoznas situaciu alebo zavadzas. na TN-ZH su aj take useky ktore su na vynikajucej urovni, a aj teraz sa stavia 3. pruh na hranici ZH a PD obvodu. ze sa cely tah rozpadne a pod. je na smiech. naco je komplexna rekonstrukcia tahu (?) kde su najvacsie problemy bodove zavady ? tie sa totiz riesia novou cestou a asi ti unika ze polorofil RC je honosny nazov pre dobru cestu I. tr.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2010 12:27
od tondiego
Sorry nevsimol som si, ze sme v teme PD-ZH. Ta rozpadnuta cesta sa tyka TN-PD. I/50 od hranic krajov az do Ziaru je momentalne snad najkvalitenjsia cesta 1.triedy u nas. A presne to mam na mysli, ze keby takto vyzerala cesta aj medzi TN-PD, nebolo by treba ani R2.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2010 14:16
od devil
to asi tazko, handlova, dolne vestenice, ci banovce si vyzaduju obchvat a nie rekonstrukciu a je jedno ci to je I/50A alebo R v poloprofile.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 04. Aug 2010 14:49
od tondiego
Obchvaty, to je jasne. A aj mne je jedno ci sa to nazve cesta 1.triedy, alebo R v poloprofile. Hlavne nech je to suvisla a kvalitna cesta. Narazal som na to, ze pokial RC chapeme ako 4-prudovu, smerovo rozdelenu komunikaciu, ze ta je pre tento region zytocna (aspon zatial) a investovat by sa malo do rekonstrukcie existujucej cesty.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2010 07:57
od devil
ved taka ma byt az vo vyhlade, zatial urcite nie.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2010 08:56
od tondiego
V podstate je to aj tak passe. Plany NDS (rok 2020) netreba brat vazne. A kym sa tu nieco zacne diat, mozno ta RC bude naozaj potrebna aj tu :D

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2010 08:54
od FANUSIK
ide o to aka bude vlada o 4 roky a kto da tejto trase uz konecne prioritu o tom to vsetko je .Aci sa zacne cezu PPP projekty alebo budovanim zo statneho rozpoctu , aj ked to bude trvat dlhsie ale po case sa to predsa dokonci , hlavne je uz konecne zacat aspon budovanim obchvatu BANOVIEC -PROBLEM C 1 na tejto trase...

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2010 11:39
od stanog
Problém celej trasy 1/50 od TN po hranicu BB kraja s výnimkou okolia PD je v nevhodnom stavebnom a technickom riešení (nízka únosnosť, zosuvy, zlé šírkové a smerové usporiadanie, vyčerpaná kapacita cez obce a mestá, takže 1/2 profil RC je na značnej časti trasy namieste. Rozsiahlejšia rekonštrukcia v súčasnej trase hlavne v západnej časti s ohľadom na intenzity veľmi neprichádza do úvahy.

Re: R2 Prievidza – Žiar nad Hronom

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2010 12:38
od hofy
1/2 profil patri do minuleho storocia, ked "stovka" bola max. rychlost vacsiny vozidiel. R2 sa buduje pre dalsie generacie, t.j. treba uvazovat so 16o -tkou. Intenzity sa tiez casom zdvoj-trojnasobia, vzhladom ktomu, ze to bude velmi frekventovany usek medzinarodnej trasy...