R2 vseobecne

Trenčín (križovatka s D1) – Prievidza – Žiar nad Hronom – v peáži s R1 – Zvolen – Lučenec – Rimavská Sobota – Rožňava – Košice – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

Ktorý úsek R2 považujete za najdôležitejší po dokončení úsekov Kriváň-Tomášovce a Šaca-Olšany ?

ZV, západ - ZV, východ
35
38%
Ožďany-Figa (ktorýkoľvek z podúsekov)
21
23%
Rožňava-Jablonov (tunel Soroška)
19
21%
Mníchova Lehota - Ruskovce
16
18%
 
Celkový počet hlasov : 91

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 27. Sep 2018 08:20

Nie, tlacit by sa malo na dokoncenie celej suvislej R2 KE-ZV-R1 (kde vybrane useky mozu byt kludne v polprofile resp. preklasifikovane/prerobene casti I/16). Proste, pre atraktivitu toho strategickeho parku bude klucove, aby mohli prezentovat suvisle a zmysluplne dialnicne napojenie. A to bude len cez R2 (vid BMW).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 27. Sep 2018 08:45

teraz ti velmi nerozumiem, stale rozpravas ako bude mat KE dialnicne napojenie na zvysok europy ked madari dostavaju M30 po hranice a teraz je "suvisle a zmysluplne dialnicne napojenie" iba cez R2?

inak suvisla R2 po ZV ma z mojho pohladu zmysel niekde okolo 2040, prednost by mali mat minimalne tieto veci: napojenie zapadnej R2 na D1, 2 useky na severnej R3, 2 useky na severnej R4, D1 aspon po michalovce a urcite aj tvoje oblubene chybajuce useky na D1 a D3
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod devil » 27. Sep 2018 08:55

aj to je vela co si vymenoval...zapadna R2 je nielen otazka ci by nemala byt radsej rekonstrukcia I/9 ale aj otazka ci by nemala byt radsej prelozka I/64 a teda napojenie na R1 pri NR. pre turany-hubova iny dovod ako suvisla 130-ka neexistuje....aha este politika...D3 KM-oscadnica detto. ale zabudol si sorosku a zabudol si prelozky jedniciek.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 27. Sep 2018 12:24

- pod zapadnou R2 som myslel D1-ruskovce, nie napojenie na CR
- tu-hu a D3 suhlasim, ale ako sme sa bavili inde, tlak na dostavbu tam bude zo vsetkych stran kvoli zceleniu dialnic
- sorosku som nezabudol, hovoril som iba o usekoch co niesu v tendri/pred tendrom/vo vystavbe, samozrejme ze soroska ma prednost pred hocicim na D3 a aj pred tu-hu
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Loe » 27. Sep 2018 12:49

Ja si len dovolím upozorniť, že trasa R2 v zmysle hranica SR/ČR - D1, neexistuje. V minulosti o tom existovali úvahy aj v ČR, ale zostalo pri úpravách cesty I/50. Považské prepojenie SR a ČR diaľnicou je plánované ako R6 na slovenskej strane a D49 na českej strane, pričom D49 sa bude napájať na českú D1 a D55 pri Hulíne.
Loe
diskutujúci
 
Príspevky: 233
Založený: 24. Apr 2018 21:20

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 27. Sep 2018 12:57

pohodak napísal:teraz ti velmi nerozumiem, stale rozpravas ako bude mat KE dialnicne napojenie na zvysok europy ked madari dostavaju M30 po hranice a teraz je "suvisle a zmysluplne dialnicne napojenie" iba cez R2?


Z hladiska uzitocnosti a potreby pre napojenie vychodu na SK a EU je poradie:
- R2 (+R1) obsluzi vsetko potrebne
- M30 hlavne pre to, ze kym nebude R2, tak ju supluje
- D1 - ktore je pre napojenie na Europu zbytocne a v porovnani s R2/M30 bude vzdy vyrazne horsie, a je uzitocne len pre napojenie vychodu na ZA (co moze poriesit akakolvek Rka). Resp, este po Poprad je to uzitocne ako napojenie na Krakow/sever Europy cez Podspady.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod nevo83 » 27. Sep 2018 13:10

M30 supluje tak 5p... ju vyuzivaju LEN fyzicke osoby.. ziaden podnikatel nebude pustat zamestnancov do BA cez Madarsko.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod devil » 27. Sep 2018 13:45

aj ja som myslel D1 ruskovce. nie je tam ziadny prietah ale nevhodne sirkove a vyskove parametre.

tlak na dostavbu bude ale ak nebudu peniaze tak nebude dialnica. a ja som velmi zvedavy ako sa bude riesit prerozdelenie kohezneho fondu. na 3 useky bude treba zohnat sumu od 1 az 1,5 mld. eur. to nie je len tak.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 27. Sep 2018 13:50

nevo83 napísal:M30 supluje tak 5p... ju vyuzivaju LEN fyzicke osoby.. ziaden podnikatel nebude pustat zamestnancov do BA cez Madarsko.


No neviem kolko zamestnancov podnikatelov chodi do BA cez Madarsko. Ale je iste, ze kamionov z Kosic (napr od slavneho Steel Transu) ide hromada na M30. Neviem sice kde smeruju, ale viem, ze po tom co sa u nas zaviedlo myto od kilometra, to pre nich bolo vyhodne. Ako je to teraz neviem presne - zda sa mi, ze aj madari uz maju pre nakladaky mytny system od km.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 27. Sep 2018 14:14

devil napísal:aj ja som myslel D1 ruskovce. nie je tam ziadny prietah ale nevhodne sirkove a vyskove parametre.

tlak na dostavbu bude ale ak nebudu peniaze tak nebude dialnica. a ja som velmi zvedavy ako sa bude riesit prerozdelenie kohezneho fondu. na 3 useky bude treba zohnat sumu od 1 az 1,5 mld. eur. to nie je len tak.


ci sa D1-ruskovce postavi ako prelozka/rozsirenie jednotky/R2 mi je v tomto kontexte vcelku jedno, kazdopadne riesit to treba urcite skor ako napr tornala-soroska...nepopieram, ze to co chyba na D1 a D3 bude drahe (a niekedy aj zbytocne komplikovane), ale zozeriem kefu ak sa tie 3 useky nebudu stavat z eurofondov do roku 27
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod devil » 27. Sep 2018 15:27

ale tu okrem DrX nikto neriesi suvislu R2 teda ani tornala-soroska. a tu kefu Ti rad venujem....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod pohodak » 27. Sep 2018 16:08

ved ja som reagoval iba na pana doktora a pokial ide o tu kefu myslim ze v pohode usetris :-)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Jano1 » 27. Sep 2018 19:33

DrX napísal:Z hladiska uzitocnosti a potreby pre napojenie vychodu na SK a EU je poradie:
- R2 (+R1) obsluzi vsetko potrebne
- M30 hlavne pre to, ze kym nebude R2, tak ju supluje
- D1 - ktore je pre napojenie na Europu zbytocne a v porovnani s R2/M30 bude vzdy vyrazne horsie, a je uzitocne len pre napojenie vychodu na ZA (co moze poriesit akakolvek Rka). Resp, este po Poprad je to uzitocne ako napojenie na Krakow/sever Europy cez Podspady.


Cize do severneho Nemecka(Berlin) by si vyuzil D1 a nie R2. Do Polska opat roznu dlzku D1, podla toho ci Krakow, Katowice alebo Warsava. Do Prahy, zase len D1 bude vyhodnejsia nez R2,R1. To iste do strednej casti Nemecka (Norimberg, Frankfurt, Kolin, cele Porurie).

A Bratislava? Tvrdis, ze trasa cez Madarsko? Aktualne je to po D1 o 20 minut kratsie a 29 km kratsie nez cez Madarsko. Samozrejme dobudovanie D1 zvysi rozdiel o zhruba dalsich 15 km v prospech D1.

https://www.google.com/maps/dir/Bratislava/Ko%C5%A1ice/@48.3008444,18.0732932,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x476c89360aca6197:0x631f9b82fd884368!2m2!1d17.1077478!2d48.1485965!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0

Ja chapem, ze ty pojdes radsej 45 km dlhsiu trasu len aby si nesiel po D1, ale nie vsetci takto zmyslaju.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod babar » 27. Sep 2018 23:05

Jano1 napísal:
A Bratislava? Tvrdis, ze trasa cez Madarsko? Aktualne je to po D1 o 20 minut kratsie a 29 km kratsie nez cez Madarsko. Samozrejme dobudovanie D1 zvysi rozdiel o zhruba dalsich 15 km v prospech D1.

https://www.google.com/maps/dir/Bratislava/Ko%C5%A1ice/@48.3008444,18.0732932,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x476c89360aca6197:0x631f9b82fd884368!2m2!1d17.1077478!2d48.1485965!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0



Z BA do KE je po D1 sice kratsie a rychlejsie ako cez madarsko ale zatial stale pomalsie a dlhsie ako po R1+R2

Po dobudovani D1 to bude sice rychlejsie ako R1/R2 ale stale o 50 km dlhsie a to ani nehovorim o R7/R2, ale to je scifi.

Ale ked sa realne dobuduje R2 ZV-KE hoci aj v polprofile, tak to bude konkurencna trasa s menej problemami v zime ako D1 napriklad.
Taliani maju viac tunelov okolo jedneho jazera ako mi na celom slovensku! https://youtu.be/cQb5CPNFOio
Obrázok používateľa
babar
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 259
Obrázky: 22
Založený: 03. Máj 2014 15:39

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 28. Sep 2018 04:32

Jano1 napísal:Cize do severneho Nemecka(Berlin) by si vyuzil D1 a nie R2. Do Polska opat roznu dlzku D1, podla toho ci Krakow, Katowice alebo Warsava. Do Prahy, zase len D1 bude vyhodnejsia nez R2,R1. To iste do strednej casti Nemecka (Norimberg, Frankfurt, Kolin, cele Porurie).


Do severneho Nemecka by som vyuzil cestu cez Polsko. To, ze nasa D1 je pokreslena krizom krazom cez pol republiky, je pre to uplne nerelevantny fakt. Vychod na cestu do Krakowa, Katovic, Warsavy a Berlina potrebuje spojenie na JurgowDK49+DK47+S7. A tam D1 nevedie. Ale ten kus, ktory idem po D1 by presne mal byt zodpovedajucou Rkou smerujucou na Krakow.

Stredna a juzna cast Nemecka zas nikdy po D1. Praveze od Viedne vsetko na zapad je prakticky po D1 nepouzitelne: ak aj pre cestu do BA je D1 o trocha kratsia nez madarsko, tak uz KE-Vieden je o 2km kratsie cez Madarsko aj ak ides po obchvate BP (nehovoriac o tom, ze ked ides cez mesto, alebo ked sa dobuduje severozapadny obchvat, tak sa to este zvyrazni): https://www.google.com/maps/dir/Ko%C5%A ... 081743!3e0 (samozrejme ale, po R1+R2 usetrim este 50km).

No a Praha je detto: ak chcem ist po suvislej dialnici, tak jedine R2+R1+D2, lebo proste R6+ceskaR49 este 50 rokov nebude. A ak sa uspokojim ist po jednotke od Trencina na Brno, tak do Trencina by som mohol ist rovnako dobre po R2, ak by bola dokoncena tak ako D1.

Jano1 napísal:A Bratislava? Tvrdis, ze trasa cez Madarsko? Aktualne je to po D1 o 20 minut kratsie a 29 km kratsie nez cez Madarsko. Samozrejme dobudovanie D1 zvysi rozdiel o zhruba dalsich 15 km v prospech D1.

https://www.google.com/maps/dir/Bratislava/Ko%C5%A1ice/@48.3008444,18.0732932,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x476c89360aca6197:0x631f9b82fd884368!2m2!1d17.1077478!2d48.1485965!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0

Ja chapem, ze ty pojdes radsej 45 km dlhsiu trasu len aby si nesiel po D1, ale nie vsetci takto zmyslaju.


Nie, ja pojdem radsej 45km kratsiu trasu po R1+R2 (resp este kratsiu po R7+R2). Ale ked uz mam ist naokolo blizsie (co je aj BP aj ZA), tak cez BP mam aspon istotu, ze nie je zavrety jeden z 10 tunelov, ze niekde po ceste nestnezi / nemrzne alebo neskacu jelene na cestu, ze nezatvrdnem niekde v zapche pred BA a ze pojdem po suvislej 4prudovke na rovine blizko civilizacie.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod IceFox » 28. Sep 2018 06:00

Pretože tunely sa zatvárajú z minúty na minútu (nie len v prípade nehody alebo VOPRED ohlásenej údržby), pretože na juhu nasneží a nemŕzne (wtf), pretože na R1/2 nemá zver šancu sa dostať na diaľnicu (wtf^2 a mimochodom okolo diaľnice by malo byť oplotenie, ktoré by malo tomuto zabrániť - to ,že tam nie sú nie je chybou D1) a pred Blavou budeš tvrdnúť tak či tak lebo hádaj čo? Pri Trnave sa napojíš na D1...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 28. Sep 2018 06:17

Dalsi clovek neschopny citat: "Ale ked uz mam ist naokolo blizsie (co je aj BP aj ZA), tak cez BP mam istotu, ze nezatvrdnem v zapche pred BA". Cize tam o R2 nehovorim. Ostatne rovnake kydy. Asi len v Ziline sa moze niekomu zdat, ze poveternostne podmienky su provnako mierne v Budapesti a v nadmorskej vyske nad 800mnm niekde pod Tatrami. A aby som pred kazdou cestou vysetroval, ci akurat niektory tunel zavrety bude abo nebude, tak tym hned stratim tych 10min co mi ma podla Jana1 D1 usetrit :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod devil » 28. Sep 2018 10:59

Cize do severneho Nemecka(Berlin) by si vyuzil D1 a nie R2. Do Polska opat roznu dlzku D1, podla toho ci Krakow, Katowice alebo Warsava. Do Prahy, zase len D1 bude vyhodnejsia nez R2,R1. To iste do strednej casti Nemecka (Norimberg, Frankfurt, Kolin, cele Porurie).


do stredneho nemecka je zo na zvazenie. rozbita a dlhodobo opravovana ceska D1 skor nahrava kombinacii madarsko-rakusko. on pisal napisal o napojeni "vychodu na SK a EU". D1 pokial nevedie ani na cesku hranicu. spojenie cez R6 je vo hviezdach.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod nevo83 » 28. Sep 2018 11:28

https://spis.korzar.sme.sk/c/20924897/p ... ml?ref=trz

To uz ani nie je vtipne s tym uzatvaranim tunelov...
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Sentilj » 28. Sep 2018 11:41

DrX napísal: "Ale ked uz mam ist naokolo blizsie (co je aj BP aj ZA), tak cez BP mam istotu, ze nezatvrdnem v zapche pred BA".


V BP az do roku 2021 opravuju usek M0 medzi M5 a M7 z rokov 1988-1994, takze sa mozes pripravit na zdrzania, cestujuci cez BP zo Srbska prave kvoli casovej strate volia odbocenie z M5 na M6 cez cestu c.52, zdrzania 30-60 min vacsinou v case spicky takze alternativa mestom tiez nic moc.

"Originally Posted by Attus
M0 from M5 to 6, 17 km, 1 hour. This reconstruction is expected to take two years, i.e. you can expect a delay of 30-60 minutes in this section, two years long, every day.
Additionally, several roads in the region, either leading to M0 or being used for avoiding M0, are heavily congested."
Sentilj
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 492
Obrázky: 165
Založený: 06. Jún 2010 10:38

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Vlados » 28. Sep 2018 11:55

nevo83 napísal:https://spis.korzar.sme.sk/c/20924897/pripravte-sa-na-zmeny-v-doprave-tunel-sibenik-aj-dialnicny-usek-uzavru.html?ref=trz

To uz ani nie je vtipne s tym uzatvaranim tunelov...

Mohol si ich pochváliť, že uzávierku skrátili na 36 hodín. Vyzerá to tak, že ich verejnosť tlačí ku koncentrácii výkonov.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 28. Sep 2018 13:19

Sentilj napísal:
DrX napísal: "Ale ked uz mam ist naokolo blizsie (co je aj BP aj ZA), tak cez BP mam istotu, ze nezatvrdnem v zapche pred BA".


V BP az do roku 2021 opravuju usek M0 medzi M5 a M7 z rokov 1988-1994, takze sa mozes pripravit na zdrzania, cestujuci cez BP zo Srbska prave kvoli casovej strate volia odbocenie z M5 na M6 cez cestu c.52, zdrzania 30-60 min vacsinou v case spicky takze alternativa mestom tiez nic moc.

"Originally Posted by Attus
M0 from M5 to 6, 17 km, 1 hour. This reconstruction is expected to take two years, i.e. you can expect a delay of 30-60 minutes in this section, two years long, every day.
Additionally, several roads in the region, either leading to M0 or being used for avoiding M0, are heavily congested."


Aktualne: https://www.google.com/maps/dir/kosice/ ... 081743!3e0
Kosice - Vieden
- najrychlejsie po M1+M3 528km 5h16
- o minutu dlhsie ale o 50km kratsie po R1+R2
- o 17 minut horsie a o 2km dlhsie cez slovenske naokolo blizsie

KE-BA: najkratsie a najrychlejsie po R1+R2 https://www.google.com/maps/dir/48.7166 ... 485965!3e0

Ale Jano1 mi urcite rad vysvetli, ze usetrim cas, kilometre, peniaze aj benzin, ak do BA aj VIE pojdem po D1 :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Yoggy52 » 28. Sep 2018 13:31

Wau, kolkokrat chodis z KE do W za tyzden? Hmm 0-krat?

Inak ked je Madarsko take super a momentalne to vychadza rovnako, tak dokoncenim M30, sa ten cas este skrati. Popr. dokoncenim M0, ten cas bude este mensim a nehovoriac o rozsireni M15. Tak to bude najrealnejsie spojenie aj BA - KE :lol:

Otazka: potrebujeme po tom vsetkom stavat vobec nejaku R2? Ked tu mame tolko alternativ :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod DrX » 28. Sep 2018 13:42

Samozrejme, kedze obe tie alternativy su v porovnani s R1+R2 (o R7+R2 nehovoriac) len naokolo blizsie, akurat to madarske je o trochu lepsie :-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: R2 vseobecne

Odoslaťod Jano1 » 28. Sep 2018 18:57

DrX napísal:Do severneho Nemecka by som vyuzil cestu cez Polsko.


Cize zhruba 100 km D1 z KE, prave ta D1, ktora je najmenej vytazena sa Ti hodi na ceste do Berlina.


DrX napísal:Stredna a juzna cast Nemecka zas nikdy po D1.


Ano? Cize z pupku sveta do Norimbergu, ci Kolina nad Rynom pojdes radsej o 79 km dlhsou trasou, len aby si nesiel po D1?
https://www.google.com/maps/dir/Norimberg,+Nemecko/Ko%C5%A1ice/@48.6830768,13.9413751,7z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x479f57aeb5b61cd3:0xdd5daf85a98c21b7!2m2!1d11.0766654!2d49.4521018!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0

https://www.google.com/maps/dir/Frankfurt+nad+Mohanom,+Nemecko/Ko%C5%A1ice/@48.7152533,12.7346731,7z/data=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x47bd096f477096c5:0x422435029b0c600!2m2!1d8.6821267!2d50.1109221!3m4!1m2!1d15.0653675!2d49.7121878!3s0x470c6014cd049b23:0xba36e2249e823338!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0
https://www.google.com/maps/dir/Frankfurt+nad+Mohanom,+Nemecko/Ko%C5%A1ice/@48.7152533,12.7346731,7z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x47bd096f477096c5:0x422435029b0c600!2m2!1d8.6821267!2d50.1109221!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0

DrX napísal:Praveze od Viedne vsetko na zapad je prakticky po D1 nepouzitelne: ak aj pre cestu do BA je D1 o trocha kratsia nez madarsko, tak uz KE-Vieden je o 2km kratsie cez Madarsko aj ak ides po obchvate BP (nehovoriac o tom, ze ked ides cez mesto, alebo ked sa dobuduje severozapadny obchvat, tak sa to este zvyrazni)


Do Mnichova to mas o cely 1 km dlhsie po D1 oproti trase cez Madarsko. Uz otvorenim Visnoveho to bude o 7 km kratsie po D1 oproti trase cez Madarsko. A dalsie chybajuce useky D1 trasu este skratia.
https://www.google.com/maps/dir/Mn%C3%ADchov,+Nemecko/Ko%C5%A1ice/@48.0168275,14.1832121,7z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x479e75f9a38c5fd9:0x10cb84a7db1987d!2m2!1d11.5819805!2d48.1351253!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0
https://www.google.com/maps/dir/Mn%C3%ADchov,+Nemecko/Ko%C5%A1ice/@48.0168275,14.1832121,7z/data=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x479e75f9a38c5fd9:0x10cb84a7db1987d!2m2!1d11.5819805!2d48.1351253!3m4!1m2!1d17.8645613!2d48.7582671!3s0x4714a837ed330749:0xbe9c2580b9d5ebc2!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0


DrX napísal:No a Praha je detto: ak chcem ist po suvislej dialnici, tak jedine R2+R1+D2, lebo proste R6+ceskaR49 este 50 rokov nebude. A ak sa uspokojim ist po jednotke od Trencina na Brno, tak do Trencina by som mohol ist rovnako dobre po R2, ak by bola dokoncena tak ako D1.


Tak to mozes vyplodit iba ty! Pojdes o zhruba 70 km dlhsou trasou len aby si isiel po R2+R1+D2 namiesto D1. Po dobudovani D1 to bude este o 15 km lepsie v prospech D1.

https://www.google.com/maps/dir/Praha,+%C4%8Cesko/Ko%C5%A1ice/@48.6972385,15.628515,7z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x470b939c0970798b:0x400af0f66164090!2m2!1d14.4378005!2d50.0755381!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0
alebo cez Puchov, kde ides v sucasnosti mimo D/RC 72 km PU - Otrokovice + chybajuce useky na D1 cca 75 km prevazne po I/18
https://www.google.com/maps/dir/Praha,+%C4%8Cesko/Ko%C5%A1ice/@48.8659171,17.057911,7.54z/data=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x470b939c0970798b:0x400af0f66164090!2m2!1d14.4378005!2d50.0755381!3m4!1m2!1d17.7781702!2d49.2126072!3s0x47137153802e5007:0x392a01dd08a09206!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0

Teda v sucasnosti viac mimo D/RC (okolo 160 km) + 70 km navyse len aby si nesiel po D1.

Ale ked by si mal z KE do BA ist o 40 km dlhsou trasou po dokoncenej D1 namiesto I/16 + R2 + R1, tak to je nemyslitelne!
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.