Moderátor: Moderátori
milan_KM napísal:Je dosť zvláštne, že tam nie je Bátka, vzhľadom na stav starej cesty a stupeň pripravenosti... takto zase zbytočne prepadne dokumentácia.
babar napísal:Dal som tuto otazku ministrovi: "Dobry den, chcem sa opytat aky bude osud vystavby R2 kde su useky ako Batka, Figa, Soroska skoro pripravene na vystavbu ale v ramci 100 priorit maju velmi nizke priority? Budu sa napriek tomu stavat kedze viac prioritne useky nie su pripravene na vystavbu?"
MuelMI, no si dost mimo, ked nevidis, co su "fliacky" na R2. Co je Tornala, Ozdany, Krivan, Ziar, Banovce? Preste fliacky, oddelene jeden od druheho desiatky kilometrov, ktore kym sa pozliepaju do suvislej dialnice bude pri slovenskom tempe trvat este storocie.
A aktualna I/16 je tazko obchvat, ked ide intravilanom, so semaformi a urovnovymi krizovatkami a s neporiesenym spojenim z BB na LC. Ked R2 ZV bude, nedivil by som sa ak by bol vytazenejsi nez R2 obchvat KE, jednoducho preto, ze KE maju ovela viac cielovej dopravy a tranzit je na nejakych 3k.
No a "napriklad ktore"? Odpoved: Bratislava, Zilina, Presov, kde sa stavaju obchvaty doslova za miliardy, pritom vnutromestske "obchvaty" su krasne poriesene - v BLave rovno dialnicou (a aj KE by som pridal, ak by sa radsej vyriesilo napojenie z centra okolo KNV / Secovska a krizovatka vSS + obchvat Sebastoviec, poriesilo by to viac).
Keď som to tu písal pred pol rokom, tak okorec, pacho a mnohí iní napísali:konkretne som myslel MT....
MuelMI napísal:To snad nemyslis vazne. Porovnavas BA (650k) so ZV (40k). Fakt nevydis opodstatnenost D4? Siel si niekedy po Pristavnom? R2 Kosice treba hlavne kvoli Haniske a USS. Tzv. vnutromestsky obchvat je vyuzivany hlavne lokalkou. Navyse su na nom semafory, urovnove napojenia a krkolomne MUK.
devil napísal:konkretne som myslel MT....
presnejsie okrajom mesta tak ako ZV. vo ZV je len jeden blikajuci semafor zato len asi 500 metrov 2+2 cesty. v MT je viac semaforov zato 3-4 km 2+2 cesty. ale mame mesta kde maju cestu so semaformi cez centrum.Je to obyčajný prieťah mestom...
Bratislava MA TAKYCH 650k ludi, ako maju Kosice 500k (BA ma oficialne 450, KE 230).
A to Kosice maju vsetko v meste len jednicky, a Bratislava ma existujuci dialnicny obchvat prepajajuci vsetky 4 svetove strany. A to nema ani Praha, ani Budapest, ani Varsava, ani Krakov - vsetko ovela vacsie a dolezitejsie mesta.
Takze pre 450K ludi este za 1.7mld podme stavat D4. Ale ak im to v MI schvalujete, tak potom nieto divu, ze su tu regionalne rozdiely ake su.
Toto sa ani nedá komentovať. taká blbosť."Len namatkovo" mam ja osobne trvalo aktivne 3 SIM karty. Cize teraz si mi dokazal, ze ja som traja blavaci? Mozes este skusit obyvatelov ratat podla toho, kolko krat sa v blave splachnu zachody...
Napr. I/2 v BA hovoríš, že je to isté ako I/16 v KE, ktorá má MUK a je smerovo rozdelená? Mne skor I/16 pripomina bratislavsky prietah D1 a D2. To ty si začal s tým, že BA ma prepojene vsetky hlavne smery. Len si nedopísal, ze su štyri. To že napriklad BP a Krakov maju tiez prepojene vsetky smery min. 2+2 cestami s MUK (co ma skoro aj KE), len nema okruh (ktory vlastne nema ani BA, cize wtf) ta nezaujima.Veru, je rozdiel jednicka v BA a v KE: v BA je rovno paralelne vedla D1 naviac presne taka stvorprudova jednicka ako v KE. Inak neviem co chces pocitat v BP a PHA - iste je, ze su to nasobne dolezitejsie europske dopravne uzly nez BA, a proste take dialnicne prepojenie vsetkych smerov cez mesto, ako ma BA, nemaju.
Kde som take nieco napisal? Prekrucas a zavádzaš. Pisal som o obchvate KE, ktory naozaj neviem ako pomoze okresom RS,LC,VK a pod. Ale ty zjavne ano. Len osobne utoky tejto diskusii nijako nepomozu.No ked si myslis, ze dobudovanie R2, ktora ide presne najrpoblemovejsimi slovenskymi regionmi, nezredukuje regionalne rozdiely, tak skoda reci. Ked ta tam blavaci pustia, chod sa niekedy pozriet do Viedne, ci si oni mozu dovolit tak okakavat zvysok Rakuska ako sa to deje u nas.
MuelMI napísal:Napr. I/2 v BA hovoríš, že je to isté ako I/16 v KE, ktorá má MUK a je smerovo rozdelená? Mne skor I/16 pripomina bratislavsky prietah D1 a D2. To ty si začal s tým, že BA ma prepojene vsetky hlavne smery. Len si nedopísal, ze su štyri. To že napriklad BP a Krakov maju tiez prepojene vsetky smery min. 2+2 cestami s MUK (co ma skoro aj KE), len nema okruh (ktory vlastne nema ani BA, cize wtf) ta nezaujima.
MuelMI napísal:Kde som take nieco napisal? Prekrucas a zavádzaš. Pisal som o obchvate KE, ktory naozaj neviem ako pomoze okresom RS,LC,VK a pod. Ale ty zjavne ano. Len osobne utoky tejto diskusii nijako nepomozu.
Zvolen má všetky kľúčové MUK a 2+2. PO E50, skús na nej spočítať semafory, urovnove križovatky, prechody pre chodcov... Nie je tam ani MUK. Ku ZA je zbytočne sa vyjadrovať, ty budeš trvať na rozšírení I/18 alebo kratšom tuneli.ale ze porovnavam aj zo ZA a PO si "vhodne" ignoroval; pritom pri ZA aj PO sa podobne za miliardy riesia obchvaty aj ked su tam kvalitne vnutromestske prietahy).
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.