Stránka 65 z 118

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2016 21:03
od Vlados
ako polprofil sa začala stavať pred viac ako 20 rokmi... ak by sme stavali RC ako 2+2 cesty prvej triedy na niektorých miestach by stál už druhý polprofil.
pre západnú časť je to nevyhnutné, pre východnú čiastočne tiež.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2016 22:19
od Xenon
Tak podľa tohto http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=21278 to vyzerá tak, že sa posúvajú termíny na R2 a aj na D3.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2016 00:20
od ANDi
Hlavneze este pred mesiacom prace prebiehali podla harmonogramu...

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2016 10:15
od aquila
sak je po volbach :D uz len cakam, kedy upravia aj na stranke NDSky datumy, sak uz ma ministerstvo aj tak Siet :)

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2016 10:29
od Andrej
Nemá význam upraviť dátumy, pokiaľ nie je jasná koncepcia, resp. program výstavby na ďalšie roky. Každopádne väčšina stavieb s termínom začatia 2016 sa určite posunie na r. 2020 a neskôr.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 11:36
od Andrej
Prvý náznak, čo by sa na R2 malo najbližšie 4 roky začať realizovať:
Kriváň-Lovinobaňa
Rožňava-Jablonov
Šaca-KE Oľšany

viewtopic.php?f=35&t=21381

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 11:49
od aquila
krivan - lovibana neverim, budeme radit ak sa pohne aspon saca - KE olsany aspon jedna etapa, a mozno do 2020 sa zacne soroska ..

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 12:12
od Andrej
Tiež tomu neverím. Keby išlo o úseky dlhé 10 km, nie je problém, ale dokopy sa jedná o 58 km, z čoho zdroje sú zabezpečené na cca tretinu. Nehovoriac ešte o ďalších prioritách na R3, R4 či chýbajúcich úsekoch D1 a D3.

Pozitívne ale je, že sa úseky reálne pripravujú a v prípade nájdenia dostatočných zdrojov tak môžu ísť do výstavby.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 12:26
od jarino
aquila napísal:krivan - lovibana neverim, budeme radit ak sa pohne aspon saca - KE olsany aspon jedna etapa, a mozno do 2020 sa zacne soroska ..

Napodobne. Kde chcú nabrať peniaze na tie mosty. Možno by som uveril Mýtna - Lovinobaňa. Ostatným dvom skôr verím. Ale už len koľko peňazí by bolo treba plus SO PO a sme určite nad miliardou eur.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 12:33
od mb1000
jarino napísal:Ale už len koľko peňazí by bolo treba plus SO PO a sme určite nad miliardou eur.


SO PO by som dal cez PPP, ak este mame vobec nejaky priestor pre tretie PPP.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 12:50
od Andrej
jarino napísal:Napodobne. Kde chcú nabrať peniaze na tie mosty. Možno by som uveril Mýtna - Lovinobaňa. Ostatným dvom skôr verím. Ale už len koľko peňazí by bolo treba plus SO PO a sme určite nad miliardou eur.

Kriváň-Mýtna, ak sa bude realizovať, tak v usporiadaní 2+2 v zúženom profile tuším R17,5. Mýtna-Lovinobaňa postačí aj v polprofile. Pri Soroške je tiež otázne, či sa bude stavať na plný profil. Takže snáď sa to zoptimalizuje a tie náklady nebudú tak šialené.
viewtopic.php?p=175323#p175323

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 13:21
od ANDi
Myslim si, ze je kopa dolezitejsich usekov ako Krivan-Mytna, aj na samotnej R2, trebars jej zapadna cast...

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 14:01
od DrX
Zda sa, ze novy minister bol spravna volba. Ak chce nieco spravit so situaciou na juhu BB kraja a dobehnut deficit v stavbe D/RC, ktory na juhu/juhovychode v porovnani s ostatnymi regionmi (hlavne severozapadom) je, tak minimalne tieto tri useky musia ist do stavby.
PS: Otazka je akurat, ci aj rozumel tomu, co cital z telepromptu. Ale to je jedno - ak sa pojde podla toho, co precital, tak by sa veci vyrazne zlepsili. No a dokonca, v 9. minute sa hovori aj o tom, ze chcu pohnut aj s juznym zeleznicnym tahom. Tam ale nic specificke...

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2016 21:51
od Tomas PO
Andrej napísal:
jarino napísal:Napodobne. Kde chcú nabrať peniaze na tie mosty. Možno by som uveril Mýtna - Lovinobaňa. Ostatným dvom skôr verím. Ale už len koľko peňazí by bolo treba plus SO PO a sme určite nad miliardou eur.

Kriváň-Mýtna, ak sa bude realizovať, tak v usporiadaní 2+2 v zúženom profile tuším R17,5. Mýtna-Lovinobaňa postačí aj v polprofile. Pri Soroške je tiež otázne, či sa bude stavať na plný profil. Takže snáď sa to zoptimalizuje a tie náklady nebudú tak šialené.
viewtopic.php?p=175323#p175323

R17,5? To je co?

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2016 22:25
od aquila
tu to je popisane...

viewtopic.php?p=175323#p175323

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2016 12:48
od devil
Myslim si, ze je kopa dolezitejsich usekov ako Krivan-Mytna, aj na samotnej R2, trebars jej zapadna cast...


sice je to tam pekne vyasfaltovane ale na zlom smerovom vedeni a sirke to nic nemeni, priemerna rychlost neklame. ministerstvo sa po afere s terminom dostavby R2 pytalo co je najdolezitejsie kedze kompletna R2 sa neda a ani netreba. bola zhoda ze tento usek a soroska maju byt priorita, urobili sa velke zmeny oboch projektov. takze summa summarum tieto useky by mali byt samozrejmostou.

mytna-lovinobana ma zmysel pre mytnu, ale inac poloprofil s nutnym (docasnym) napojenim by bola min. uspora casu ale skor ziadna.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2016 19:08
od Vlados
Ukončenie R2 v Mýtnej (križovatkou s III/2632) nebude šťastné. Chcelo by to dočasné napojenie niekde za odbočkou na Dobroč.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2016 21:45
od i15
ten úsek Kriváň Mýtna asi pretláča estakádová loby, lebo je tam pekná veľká estakáda, v ktorej sa dá utopiť veľa eurofondov. Priemerná rýchlosť je nízka, lebo sa tam veľmi zle predbieha. Keby sa cesta prerobila na 3 pruhy, osobné autá dosiahnu priemerku ako pod Strečnom

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Máj 2016 22:44
od Vlados
Ten úsek sa priam hodí na žltý fidic a hneď by bolo jasné či je nutná veľká estakáda. Rozšíriť úsek Podkrivaň-Píla by nebolo lacné. Keď nenatrafíš na žiadne auto, tak ideš maximálkou.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2016 09:49
od devil
tri pruhy tam su na stupani, ked skapacitnit cestu tak treba rovno 4 pruhy a tiez trochu upravit sirku a smerove vedenie terajsej cesty lebo to nie ziadna siroka rovna C11,5. to sa vsetko da len je tam ochranarsky problem, preto sa zavrhla R2 po povrchu v procese EIA. ta estakada pre vsetky 4 pruhy cez udolie je podla mna lepsia ako tie 3 kratke tunely spolu s estakadou kde by sa robili zrejme 2 rury a urcite nejake zarezy, akurat sa mi zda ze tu estakadu potiahli este par sto metrov dalej nez to bolo nutne az po vodnu nadrz.

http://dtonline.sk/clanok/vizualizacia- ... na-lucenec

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2016 20:46
od i15
aj od Mýtnej po Podkriváň je mierne stúpanie + zákruty sú trochu ostrejšie, takže kamióny idú 60-70

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 07. Máj 2016 16:06
od devil
ake-take stupanie je par sto metrov pred zaciatkom 3. pruhu, schvalne som to pozrel v turistickej mape: od mytnej (256 mnm) po odbocku na dolnu bzovu (cca 350 mnm) cize 6 km. podla vzorca nastupane metre/dlzka stupania)x100(%) je to asi 1,6 percentne stupanie.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2016 18:53
od DrX
V Mýtnej sa bude hovoriť o výstavbe R2 a vplyvoch na región
viewtopic.php?f=35&t=21429

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 20. Jún 2016 18:44
od DrX

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2016 10:34
od DrX
Info z FB:
https://www.facebook.com/ministerstvo.d ... 4266322235
"Akčné plány rozvoja Lučenca i Rimavskej Soboty výrazne pomôžu ľuďom v týchto okresoch. Nezamestnanosť v týchto regiónoch je veľmi vysoká. Vďaka plánom, ktoré sme na vláde schválili vznikne v Lučenci viac ako 1 400 nových pracovných miest. Medzi rokmi 2016 až 2020 by mohlo do tohto okresu ísť až 109 miliónov eur z verejných zdrojov a spolu so súkromnými zdrojmi alebo peniazmi od samosprávy, by sa táto suma mohla vyšplhať nad 147 miliónov. Podobné čísla očakávame aj v Rimavskej Sobote. Dokončenie R2 tiež patrí medzi naše priority, ako aj zatraktívniť toto územie pre investorov."

A suvisiaci clanok:
viewtopic.php?f=35&t=21574