Stránka 84 z 118

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2018 19:16
od Yoggy52
Cize sme sa zase dostali k tomu, ze aka je R2 zbytocna, ked jediny zmysel ma tato trasa len BA - KE alebo pre lokalku na juhu na rovine. :D

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2018 20:09
od Vlados
Yoggy52 napísal:Bola to inak priemerka 133km/h na celom useku Bratislava - Presov :roll:

Rád by som poznal Tvoj názor na túto jazdu.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 30. Sep 2018 21:30
od Yoggy52
Kvoli comu sa ma to akoze pytas? :lol:

Pretoze predbiehanie cez plnu ciaru na neprehladnej ceste s hustou premavkou je to iste ako ist 150km/h na smerovo oddelenej prazdnej dialnici ze? :lol:

Nechapem preco to stale vytahujes, ja som ti uz snad 10x napisal, ze ako to je :wink:

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2018 05:30
od DrX
Jano1 napísal:
DrX napísal:Do severneho Nemecka by som vyuzil cestu cez Polsko.


Cize zhruba 100 km D1 z KE, prave ta D1, ktora je najmenej vytazena sa Ti hodi na ceste do Berlina.


No, pozrime sa hned na prvu hlupost. Jednak, chces tvrdit, ze KE-PO je najmenej vytazena cast D1? Dufam, ze ani nemusim hladat dokumenty, aby kazdy videl, ze pises odveci. A jednak, to ze PO-PP je vytazena malo presne dokzuje co hovorim ja - ze tam stacila Rka, rovnako ako na juhu, a ze mala byt tahana na Krakow. A to, ze tu cast D1 cestou do Tatier a do Krakowa/Berlina vyuzivam, praveze dokazuje, ze tam, kde je pre vychod uzitocna, tam po nej idem, a D1 nijak neobchadzam. Praveze bratia Slotovci spolu s tymi z VUDu a VSDS si vymysleli, ze vsetko ma byt zo Slovenska najlepsie obsluzene cez ZA, tak teraz sa snazia predpisovat ako ma niekto z Kosic ist do BA cez ZA a podla teba aj vsade inde, po neexistujucej dialnici - a ako to bude este lepsie ked raz bude dokoncena :-) :-) :-). Pritom je jasne, ze rovnako bude dokoncenych aj hromadu inych, a skoro naisto este skor. A este jasnejsie, ze ak by sa podobne tunely ako Visnove za podobne miliardy robili aj na R1+R2, tak je este vyrazne kratsia.

Ale brat Yoggy v uz dokazal, ze R1+R2 vlastne netreba. Sak z Nitry do Roznavy dojde 150kou cez Zilinu a Presov za 4 hodiy tak jak tak :-)

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2018 20:17
od Jano1
DrX napísal:No, pozrime sa hned na prvu hlupost. Jednak, chces tvrdit, ze KE-PO je najmenej vytazena cast D1? Dufam, ze ani nemusim hladat dokumenty, aby kazdy videl, ze pises odveci. A jednak, to ze PO-PP je vytazena malo presne dokzuje co hovorim ja - ze tam stacila Rka, rovnako ako na juhu, a ze mala byt tahana na Krakow.



Kde som napisal, ze PO-KE je najmenej vytazena cast D1?


Priemerna intenzita na D1 KE-PP vyjde okolo 13 tisic, cize je to urcite najmenej vytazena cast D1. Samozrejme podstatne viac ako ma R2, kde na postavenych 40 km je priemerna intenzita okolo 6 tisic.


Si tahaj R-ku na Krakow, ale PP,KK,SNV,LE, SL a dalsie okresy potrebuju predovsetkym D1 a nie R-ku na Krakov.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2018 20:35
od Yoggy52
Cize sa dsotavame k tomu, ze D1 je potrebna aj pre Kosice. A R2 je potrebna maximalne tak pre Kosice - Bratislava a nic ine neriesi.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 06:49
od devil
dostavame sa k tomu ze sa opakujes ale stale si nevysvetlil ako. tusim si spominal ze D1 ide na hranici krajov, pre KE kraj to znamena len okres SN a mozno GL. ak doplnime KE a KS tak stale ostanu nielen RV ale aj MI, TV, SO. to je vyse tretina kraja. rovnako niektore okresy PO kraja. aj to som zvedavy ze aky investor bude vozit tovar na zapad blizsie naokolo.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 13:25
od Yoggy52
Pretoze na vychod od Kosic ide R2 ze?

Pisal som, ze R2 je dobra maximalne tak na usek KE - BA.

Ked ides z Kosic do Viedne, tak ides cez Madarsko.
Ked ides z kosic do Ostravy, ides cez D1/D3.
Ked ides z Kosic do Brna, tak ides po D1
Ked ides z Kosic do Mnichova, tak ides cez Madarsko.
Ked ides z Kosic do Berlina, tak ides po D1.
atd.

R2(vychodne od zvolena po kosice) je dobra tak maximalne:

Kosice - Zvolen
Kosice - Nitra
Kosice - Trnava
Kosice - Bratislava

Ja fakt nechapem comu nerozumies. Vobec nevidim zmysel prioritne investovat miliardy, len aby cesta do Bratislavy z Kosic bola rychlejsia o 10minut, ked tu mame dokonca 2 alternativy.

Inak R2 je tiez blizsie naokolo, pokial by nebola, tak by viedla cez Hnustu :wink:

Zase reagujes na nieco co je absolutne nepodstatne... Pisal si ze stavba D1 nebola pre KSK, hlavne, ze okres SN napojil na dialnicnu siet, co je cca 100K obyvatelov.

Inak daj sa uz dokopy, si na fore cez 13 rokov a neustale pises tie tvoje sracky, ktore si prebral od DrX. Odmietam s tebou akokolvek "diskutovat" akurat tu stracam svoj cas.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 14:59
od devil
R2 samozrejme nie je ako "vsemohuca" D1.

R2(vychodne od zvolena po kosice) je dobra tak maximalne:

Kosice - Zvolen
Kosice - Nitra
Kosice - Trnava
Kosice - Bratislava


to je celkom pekne od tahu ktory udajne ani netreba.

Zase reagujes na nieco co je absolutne nepodstatne... Pisal si ze stavba D1 nebola pre KSK, hlavne, ze okres SN napojil na dialnicnu siet, co je cca 100K obyvatelov.


okres SN je neuveritelnych 12% obyvatelov kraja kraja. takze ano D1 doteraz cize rok 2018 prakticky nepomohla. pochybujem ze niekedy vyrazne pomoze. aj ked ano stale ostane az tretina kraja mimo dialnice az kym sa nepostavi aspon KE-MI alias bidovce-dragov-pozdisovce.

Inak daj sa uz dokopy, si na fore cez 13 rokov a neustale pises tie tvoje sracky, ktore si prebral od DrX. Odmietam s tebou akokolvek "diskutovat" akurat tu stracam svoj cas.


tak nediskutuj. budes dalsi v skupine pravda boli.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 15:56
od nevo83
Ke- Ba 2- 1
Ke- NR 2-4
Ke- ZvBb 2-12(6)
Ke-TT 2- 7

Mas pravdu ta R2 by spajala absolutne najmensie mesta na Svk... netreba ju

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 16:14
od Yoggy52
Aka pravda? :lol:

Vsetky Kosice - Nieco sa daju rovnako obsluzit cez D1, co sa aj deje. Momentalne je to rychlejsie o 13 min cca do zvolena cez "R2", ked sa dokonci obchvat Presova, tak cas bude priblizne rovnaky. Mame aj tak investovat miliardy do R2, kde usetrime tak 20minut po dostavani oproti D1? :lol:

A ako ze nepomohla? Na tovje prekvapanie, vsetky priklady co som tam dal kde je potrebne vyuzit D1, tak to mozu vyuzivat ludia jak z Kosic, tak z Michaloviec :lol: Z akehokolvek useku na slovensku profituje uplne kazdy na slovensku, vychodniari este viac. :wink:

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 16:43
od nevo83
Samozrejme naokolo blizsie, ked sa rozhadzuju peniaze inde vtedy Ti miliardy horedole nevadia, hlavne ked je to v ZSK..
No neviem ci len 20min to sa usetri len na useky ZV-LC.. nehovoriac o 1/2profile Bakta- Tornala urobi vela, dovolim si tvrdit ze pri absolutnej fantazii a kompletnom useku ZV-KE sa usetri aj 1h 15 a to uz za to jednoznacne stoji. A v tom pripade by bola BA-KE obhospodarena za 3h.. a to D.
Samozrejme TY Yoggy nas Raikonnen to vzdy das ved porusovat predpisy je ok... :P

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 18:04
od milan_KM
A všimli ste si, že len neochvejní obhajcovia R2 a ničoho iného sa vždy radi znížia k posmeškom, ponižovaniu až urážkam?

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2018 18:28
od nevo83
Milan myslim ze sme si to uz viac x napisali. Ja sa uprimne tesim z kazdeho km kt sa na SVK postavi, tesim sa ze sa stavia a stavalo v okoli ZA, ze sa stavia obchvat BA, ja len hovorim ze uz je cas nieco postavit aj na KOSICKOM a BB kraji nic viac nic menej, len neratam nieco co sa slubuje a sutazi roky /SACA-OLSANY kt sa preplatia z EU/
Ako tu uz bolo viac x spomenute na pripravu sa na vychode sa uplne zabudlo a keby sa aj dalo nieco stavat tak sa neda lebo priprava nie je. Uznaj sa ze D1vychod alebo R4 je v stadiu EIA, a nepohlo sa to uz roky rokuce.
A zasa pri R2 nikto neziada full na celom useku..

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2018 06:09
od atlan
R2 treba postavit tak ci tak, tym padom bude moznost obsluzenia celeho slovenska prejazdom hore po D1 a naspat do BA po R2. Krajny vychod bude sice troska na zachadzku ale to sa casom podda.

Memtalnenaj tak niesu peniaze tak ze je to jedno

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 03. Okt 2018 13:08
od Centurion96
Našťastie o (ne)výstavbe dialníc nerozhodujú niektorí uživatelia tohto fóra. To by sme ešte stále jazdili po starých "cestách smrti". Myslím, že požiadavka odľahčiť aj tie zostávajúce "cesty smtri" je na mieste.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2018 10:48
od DrX
Jano1 napísal:
Kde som napisal, ze PO-KE je najmenej vytazena cast D1?

Priemerna intenzita na D1 KE-PP vyjde okolo 13 tisic, cize je to urcite najmenej vytazena cast D1. Samozrejme podstatne viac ako ma R2, kde na postavenych 40 km je priemerna intenzita okolo 6 tisic.

Si tahaj R-ku na Krakow, ale PP,KK,SNV,LE, SL a dalsie okresy potrebuju predovsetkym D1 a nie R-ku na Krakov.


Je zavadzanie pomiesat vytazenu a nevytazenu cestu a potom to nejak spriemernovat. To si potom mozes povyberat useky, ako sa ti hodia. Kazdopadne, pre PP, KK, SNV, LE a SL by presne mala byt Rka pozdlz Vahu, a neterbalo by ani len Branisko.

No a porovnavat jedinu v podstate suvislu dialnicu na vychod, ktora na seba uz peknych par rokov nabaluje intenzity za tazke miliardy EUR, s utrzkami polprofilovej Rky za par drobnych, z ktorej to neinvestovanie intenzity ubera (lebo sa tranzit presuva inam) je presne dokaz toho, ze ked sa politicky nieco protezuje (D1) a nieco odpise (R2), tak sa tam rozvoj zastavi.

No a tie Yoggyho analyzy, ze vsetko sa da obsluzit cez D1, je jednoducha odpoved: nic nie je obsluzene lepsie po D1 nez by bolo po R1+R2 (+Rka napr v trase severnej D1 na tych par ludi co v tychg kopcoch zije). A bolo by to za zlomok ceny a davno hotove, a rozvoj SK by bol 20 rokov vpredu. Miesto toho naokolo-blizsie snilkovia nam tu uz 30 rokov basnia aka je D1 vyborna, akurat ze ta D1 nie je dokoncena a este dlho nebude, a kvoli nej sa ozobracili a politicky odpisaly cele regiony, co by sa v ziadnej normalnej krajine nemohlo stat.

R2 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2018 13:35
od KN.SK
DrX napísal:Je zavadzanie pomiesat vytazenu a nevytazenu cestu a potom to nejak spriemernovat. To si potom mozes povyberat useky, ako sa ti hodia. Kazdopadne, pre PP, KK, SNV, LE a SL by presne mala byt Rka pozdlz Vahu, a neterbalo by ani len Branisko.
Pozdĺž Váhu..?
DrX napísal:No a tie Yoggyho analyzy, ze vsetko sa da obsluzit cez D1, je jednoducha odpoved: nic nie je obsluzene lepsie po D1 nez by bolo po R1+R2 (+Rka napr v trase severnej D1 na tych par ludi co v tych kopcoch zije)•••
40422???

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2018 15:12
od DrX
Co ti nesedi na tom, ze pre PP, KK, SNV, LE a SL by presne mala byt Rka pozdlz Vahu?

No a na tych par ludi v kopcoch, zrataj si pocet obyvatelov KE+BB+NR kraja (ked uz BA a TT, ktore su na juznej rovine, vynechame) a zistis, ze ich je viac nez v PO+ZA+TN. To, ze su v niektorych castiach juhu viac rozptyleni, a ze su tu potom hlavne velke sidla BA a KE, nie je podstatne. Podstatne je, ze ich obsluzi R1+R2, a ze pre tych menej ludi na severe by mala byt Rka rovnakeho rangu a za rovnaku cenu (resp. 60:40, aby sme boli stedri).

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2018 15:41
od Yoggy52
Ja som to pocital a vychadza mi to rozdiel asi 26K ludi, co je asi tak 1% rozdiel :lol: Ano je ich skutocne viac :lol:

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2018 16:36
od DrX
Ci je to 1% viac alebo 10% menej je uplne nepodstatne. Podstatne je, ze ak je ich priblizne rovnako, preco by ti na juhu nemali dostat ziadnu RC a tych priblizne rovnako na megalomansku D1 s 10 tunelmi a minut 90% financii!?!?!?!?!?!?!?! Daj mi na to jedine vysvetlenie akceptovatelne v civilizovanom svete.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2018 09:55
od Hawks
Intenzity...

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2018 15:48
od devil
A všimli ste si, že len neochvejní obhajcovia R2 a ničoho iného sa vždy radi znížia k posmeškom, ponižovaniu až urážkam?


Raikkonen je urazka ? to je pekna formulacia ked mame vazne podozrenie na cestneho pirata kt. sa chvali casom jazdy kt. je NEMOZNE dodrzat pri respektovani mpr. bude isiel po jednickach 90-100-120 vratane obci alebo na dialnici isiel 150+. alebo nejaka kombinacia.

a hlavne pise ze D1 pomaha KE kraju. ked sa ho opytas ze ake investicie priniesla tak sa odmlci. takze skor naopak to je. severna trasa je fajn kde niekto cestuje na zapad a chce ist rychlo a pohodlne aj z KE ale najma z PO kraja. to kazdy chape a nikto im to neberie. ale pre niekoho kto chce vozit tovar, ma zvysene naklady na PHM a myto to nie je jedno kadial pojde a ani vyssia bezpecnost na dialnici nie je dostatocna protivaha.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2018 15:58
od Yoggy52
Chvali casom jazdy? Nikto iny nenapisal do tej temy, ze kolko mu to trvalo?

Odmlcim sa preto, ze nemam cas na to odpisovat dlhe suvisle texty a ani sa mi to nechce.

Re: R2 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2018 18:09
od DrX
Hawks napísal:Intenzity...


Tak ukaz, ake boli intenzity na Ruzomberok-Presov v porovnani s Kosice-Zvolen napr. v r. 1993, tj, pred tym, nez Slota-Meciarovci vymysleli naokolo-blizdie D1 do r. 2000. A dojde ti, ze dnesne intenzity su dosledkom, a pricina je ciste *** politika.