Odkial presne si tieto bulharske konstanty povyberal?
Vsetci okrem teba vedia, ze z EIA Zvolen, zapad - Zvolen,vychod.
Moderátor: Moderátori
Odkial presne si tieto bulharske konstanty povyberal?
nevo83 napísal:to ze tranzit chce je jedna vec, ak by bol zakaz tak to budu musiet akceptovat..
DrX napísal:Jano1 napísal:Uz si pridavam do zoznamu tunel 4280 m + tunel 4035m + tunel 1493m + tunel 370 m, spolu 10178 m na sirej juznej rovine, kde vsetky useky su absolutne bez problemov a lacne.
Odkial presne si tieto bulharske konstanty povyberal? Dal si si poradit rumunskym odbornikom?
PS: Rad si pozriem priklad stavby na juhu, ktora by mala take spoznenia ako ma na D1 napr. Visnove alebo HU-IV. To je tak, ked somari a tunelari stavaju.
Centurion96 napísal:nevo83 napísal:to ze tranzit chce je jedna vec, ak by bol zakaz tak to budu musiet akceptovat..
To akože zakážeme nákladnú dopravu na I/66? A polícia bude dohliadať, aby kamióny nešli dez Donovaly, Zvolen a Šahy? My môžeme posúvať R3, ale je naivné myslieť si, že transport pôjde nejakým umelo vytvoreným a neoptimálnym koridorom.
Križovatka by mala stáť zhruba dvesto metrov od obytných domov. „Celá spleť ciest vytvára dopravný uzol, ktorý je veľký ako tretina zastavaného územia našej obce. S tým nebudeme nikdy súhlasiť.
Bránime sa rovnako, ako sa bráni Zvolen a Sliač. Obidve mestá rýchlostnú cestu zo svojich území vytláčajú. Aj my zdôrazňujeme negatíva, ktoré môžu z projektu vyplynúť pre našu obec,“ doplnil starosta Kováčovej Ján Izrael.
Môžeme postaviť celú R3 v rozumnom trasovaní TS - Kraľovany - MT - Handlová - ZH - Hronský Beňadik - Štúrovo.
masterplan napísal:Na tento úsek aj celú R2 rovno zabudni priorita je sever a jeho dokončenie toto nebudú ešte dlhé roky stavať dokončia Kriváň Lovinobaňa a finito ešte obchvat Ke ale to je de-facto R4 tá časť čo idú robiť
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.