Stránka 16 z 33

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2016 14:07
od Wza0S
SteveMalick napísal:Chcel by som uviesť, že vedenie mesta nereprezentuje názor všetkých obyvateľov Zvolena. Naopak ako zvolenčan poznám situáciu osobne a prikláňam k variantu, aby obchvat šiel trasou kadiaľ ide teraz, teda prieťah súčasnou trasou . Tá cesta tam je odjakživa akurát bude kvalitnejšia a krajšia. Nie je to žiadne centrum mesta, ale skôr priemyselná zóna.


Nazývať oblasť bývalej obce Môťová „skôr“ priemyselnou zónou je zavádzajúce. Prieťah Zvolenom by išiel priamo cez bývalú obec Môťová. Zároveň by oddelil Sídliská Sekier, Bukovinka a Záhonok s viac ako 11 000 obyvateľmi od zvyšku Zvolena. Oddelil by pravdepodobne aj novo rekonštruovaný futbalový štadión od autobusovej zástavky ešte viac ako doteraz.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2016 22:28
od Wza0S
EmBe napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=21827


www.severnyobchvatzvolena.sk

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2016 08:30
od aquila
Wza0S napísal:Nazývať oblasť bývalej obce Môťová „skôr“ priemyselnou zónou je zavádzajúce. Prieťah Zvolenom by išiel priamo cez bývalú obec Môťová. Zároveň by oddelil Sídliská Sekier, Bukovinka a Záhonok s viac ako 11 000 obyvateľmi od zvyšku Zvolena. Oddelil by pravdepodobne aj novo rekonštruovaný futbalový štadión od autobusovej zástavky ešte viac ako doteraz.


v com je to zavadzajuce ? vsak okrem maleho kuska je to najma priemyselna oblast. a preboha ake oddelenie sidliska sekier ? vsak to je oddelene uz teraz, moc velky rozdiel by tam nebol.

navyse, krasny priklad v BB, kde R1 ide tiez velmi podobne, dokonca oddeluje dva krat vacsie sidlisko (sasova), a ludia s tym funguju a su radi, ze maju aspon tento prietah .. preco by mal byt zvolen iny ?

uprimne este moze byt zvolen rad aspon za tie zelene varianty. za normlanych okolnosti urobit prietah rozsirenim I/16, urobit dve MUK, skludnujucu ulicu a prepojenie na janka jesenskeho a koniec.

a davat argument oddelenim stadionu je dost mimo.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2016 14:18
od devil
ano BB je krasny priklad. R1 ide podobne + I/66 ktora ma dokonca 2+2 po stanicu a dalej 2+1. :wink:

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2016 10:32
od SteveMalick
Rád by som sa s tebou stretol dzowo2 a vyjasnil si s tebou tvoje primitívne urážky budeš chlap? Ano každého kto má iný názor podľa teba izolujme, ty kde žiješ človeče v roku 1939? Fórum, kde upieraš inému názor nie je fórum. Ty si však asi veľa vzdelania v živote nedostal predpokladám, tak tu je pre teba vysvetlenie cudzieho slova Fórum, ktorému zjavne nerozumieš: Fórum znamená verejné priestranstvo na hlásanie názorov.

ku števemalík: založte si vlastné fórum...

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2016 11:20
od dzowo2
Dúfam že si sa s tou tvojou definíciou fóra aj sám stotožnil. Lebo nedávno si tých, ktorí sú za severný obchvat, posielal preč a kázal si im založiť si svoje vlastné fórum...

To je zároveň posledný čas, ktorý som bol tvojim nezmyslom ochotný venovať.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 01. Okt 2016 23:37
od marian vančo
Jednoznačne prestavať I50 na 4 pruhy a prieťah mestom...podla mňa momentálne jediná reálna možnosť ako prepojiť R2 s R1...

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2016 09:47
od rempo
prezentácia štúdie uskutočniteľnosti na mestskom úrade https://www.youtube.com/watch?v=6_OLos6kcek

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2016 18:22
od rastislav5
Vyborne, zda sa, ze Zvolen sa k problemu stavia konstruktivne, vie predvidat dosledky, keby odmietol vsetky naposledy navrhnute varianty, a nakoniec so zelenym alebo mestskym bude po upravach suhlasit.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2016 18:54
od DrX
(bledo)modra je dobra :-)

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 04. Okt 2016 09:02
od EmBe

Stretnutie s verejnosťou

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2016 20:06
od dzowo2
Bol som sa v ZV pozrieť na dnešnom stretnutí s verejnosťou. V stručnosti:
1. Vedenie mesta síce dúfa v opätovné oživenie severných variantov ale pri južných variantoch rozmýšľa reálne - podporuje mestský variant, t.j. zakopanie rýchlocesty pod súčasnú lučeneckú cestu.
2. Občania v diskusii vystupovali málo racionálne, väčšinou to boli také vykrikovania typu všetci nám chcú zle a my tu žijeme. Túto úroveň nastavil hneď na začiatku nejaký poslanec za Sekier, ktorý
si slovo vynútil nasilu a vykrikovaním ako na nejakom zjazde strany si tu asi už v predstihu robil volebnú kampaň.
3. Možno to tam dopadne ako v Žiari. Tam sa postavil obchvat a aj tak si väčšina tranzitu cestu skracuje ďalej cez mesto. Títo Zvolenčania však majú možnosť, že im štát pri variante cez mesto
zaplatí všetky možné opatrenia, aby dopad na nich bol čo najmenší. Plus sa im vybuduje ďalšie extra spojenie Sekiera z centrom.
4. Podľa tej atmosféry to však skôr bude petícia za petíciou proti všetkému a nebudú mať dvadsať rokov nič a miesto toho aby im tranzit prešiel plynule s minimálnymi emisiami cez zakopaný
prieťah, tak budú všetci stáť navrchu v kolónach a semaforoch a smradiť 10x viac a oni to aj so svojimi deťmi budú stále dýchať...

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 06:49
od magnus
Mne sa zakopanie v mestskom variante tiez pozdáva. Este mi napadla ale jedna vec - čo tak prekopat aj trasovanie R3 smerom na juh, kde sa uvažuje s dlhym tunelom Baba a spraviť to ako zlucenu investiciu a peaz R2 a R3. Upraviť ten variant s dvoma tunelmi s tym, ze by sa spravil rozplet R3 smerom na juh do Neresnickej doliny... Zabite dve muchy jednou ranou. Ale to je len taky napad...

Popis stavebných prác

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 10:18
od dzowo2
Ešte by som popísal postup budovania mestského variantu, tak ako tam bol prezentovaný:
1. Vybuduje sa náhradná = obchádzková trasa, ktorá pôjde kompletne po druhej strany rieky Slatina. Začne pri Bučine a skončí pri Neresníckej križovatke. Táto trasa bude neskôr slúžiť ako cyklocesta. Plus sa vybuduje nové prepojenie sídliska Sekier s centrom - začínať bude pri novej Neresníckej križovatke a do centra bude ústiť niekde pri tom pancierovom vlaku. Cesta T.G. Masaryka sa má v tejto oblasti posunúť južnejšie smerom k železničnej trati.
2. Stavba "zakopanej" cesty: najprv sa navŕtajú po krajoch budúcej rýchlocesty pilóty, potom sa vybetónujú bočné steny budúceho tunela. Takže žiadne kopanie tunela s ohrozením statiky susediacich domov. Potom sa odstráni stará Lučenecká cesta a následne sa prekryjú bočné steny = vrchná deka tunela. Potom sa naspäť postaví Lučenecká cesta a až potom sa pod ňou začne hĺbiť samotný tunel.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 11:07
od aquila
zrejme to pojde podla tohto uzemneho planu zonu, kde je vlastne prelozka cesty TGM .
co by bolo uplne super, kedze by sa mohla pesia zona predlzit az pod samotny zamok, a dokonca by tam mohli byt aj podzemne garaze pod tym novym namestim, co by vzniklo zruseni severnej casti cesty nad zamkom.
len tam sa bude musiet kompletne prerabat MUK neresnicka ..

http://www.uzemneplany.sk/upn/zvolen/uz ... -vybavenia

v tomto by bolo podla mna este lepsie, keby sa urobilo nove prepojenie sekier cez janka jesenskeho ako je aj v uzemnom plane.
detto nova cesta na druhej strane slatiny ako je v uzemnom plane, by mohla byt trvala s tym, ze by pocas stavby tam bola obchadzka, ale idelane, keby sa to ozaj rovno postavilo aj s cyklocestou, lebo bojim sa ze ta docasna cesta bude casom trvala ..

a to hlbenie no to bude este zaujimave ..

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2016 11:52
od dzowo2
Tam prezentované riešenie bolo iné ako v tom územnom pláne.
Preložená cesta Masaryka obíde ten park s pancierovým vlakom po južnej strane tohoto parku a vyústi na terajšiu Dobronivskú cestu ešte pred úrovňou zámku, t.j. nejakých 150m južne od terajšej svetelnej križovatky pri zámku. Celá "nová" preložka Masarykovej bude teda zo 500 metrov.
No a v tomto bode vznikne nová križovatka (terajšia pri hrade už nebude, resp. sa zjednoduší), kde sa pripojí aj tá nová cesta zo Sekiera. Neviem to zakresliť do googlemap, ale táto nová Sekierska prípojka pôjde priamo z Neresníckej križovatky rovnou priamkou na severoseverozápad a okolo Tomášikovej uličky sa stočí oblúkom na západ a priamo trafí na to nové prekríženie Masarykovej a Dobronivskej, čím vznikne tých spomínaných 150 m južne od terajších semaforov nová križovatka.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 11:47
od babar
Cisto teoreticky, keby ze sa vsetci kompetentni dohodnu a nejakym zazrakom sa na to najdu aj peniaze, kedy by sa to vobec mohlo zakat stavat? Kedze nebola ista ani trasa to bude asi vela papierovaciek, casu...atd. ci??

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 13:41
od devil
tazko povedat ale pocita sa to na roky.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 18:36
od ANDi
Zas a znova... Po dostavani useku ZV Vychod - Pstrusa bude situacia nasledovna; Cervena prerusovana ciara je zastavane uzemie mesta a treba prepojit MUK sever & vychod.

35270

Tunel popod Sekier, zakopanie RC a vsetky prelozky budu lacnejsie ako severny variant? Pochybujem...
Taktiez ako RC v meste nebude mpr viac ako 90 km/h a napojenie letiska, BB a celeho severu to neriesi nijak rozumne...

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 17:43
od garip
co bude potom s tym kratkym usekom R2 od krizovatky Budca smerom na Zvolen, ak sa postavi severny variant?

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 19:14
od ANDi
Nic, co by bolo. Moze sa akurat preklasifikovat na cestu prvej triedy, aj tak je na nom mpr len 110 kvoli nevhodnym zakrutam, ten usek isto nesplna normy.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 22:31
od Vlados
čo by... zbúrame polprofil :D

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 23:41
od babar
Bola by ho skoda nevyuzit a spojit so zbytkom R2 po okraji mesta.

Re: R2 Zvolen obchvat

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2016 08:12
od devil
Tunel popod Sekier, zakopanie RC a vsetky prelozky budu lacnejsie ako severny variant? Pochybujem...


presne toto napadlo aj mna. zakopanie a prelozky v intravilane su veci ktore su cenovo na urovni novych RC. ked to ma byt lacne tak treba rozsirit cestu na 2x2 a na 1 km pred neresnickou MUK na 2x3 pruhy kvoli sekieru a samozrejme (ciastocne) nespoplatnit.

Petícia proti trasovaniu R2 cez mesto - Aktuálny stav

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2016 21:23
od Wza0S