Stránka 29 z 29

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2017 15:41
od zoom
medima napísal:Kamionisti si radi kratia dlhejazdy citanim, esemeskovanim, pozeranim filmov. Myslia si, ze ked zapnu tempomat, tak tam hodili autopilota. Poznam jedneho osobne, ktory vam odpise na messenger okamzite a nema problem viest dlhu debatu, i ked prave brazdi strecniansku uzinu.
Tiež poznám príbehy o pozeraní filmov,skypovaní atd. no ked ideš po dialnici 80 (čitaj 90 resp 100) tak to aj chápem. Btw na Strečne so 100 na tempomate brzdíš ostatných (abstrahujme od obmedzení)

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2017 00:15
od Vlados
Tento týždeň začali meniť povrch od OK smerom na Zvolen. Bude to asi súčasť stavby nakoľko sa jedná o 500 metrový úsek.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2017 08:24
od ANDi
Tak preto hlasili kolony vcera... No ale konecne :)

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2017 09:37
od konstrukt
Robí sa nový asfaltový povrch na celej starej ceste Stožok, Vígľaš, Zv, Slatina a ďalej, len na najviac rozbitú zákrutu popod vígľašským zámkom zabudli, to vynechali.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2017 10:05
od Vlados
To je pozitívne, nakoľko väčšina dopravy sa presunie na R2 a snáď nový povrch vydrží domácich pekne dlho.
Vieš si prestaviť ten kontrast - nový asfalt pod historickým zámkom? :lol:

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2017 18:31
od ANDi
Ale ved zamok je uz tiez novy :D

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 17. Jún 2017 07:19
od prepo1
Vlados napísal:To je pozitívne, nakoľko väčšina dopravy sa presunie na R2 a snáď nový povrch vydrží domácich pekne dlho.
Vieš si prestaviť ten kontrast - nový asfalt pod historickým zámkom? :lol:


Asi tam bude prebiehať väčšia rekonštrukcia ako len koberec.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2017 13:28
od ANDi
eMKejx napísal:Vcera som isiel do Zv. Slatiny a neveril som vlastnym ociam. Pred kruhacom na Zv. Slatinu a privadzac na R2 verte neverte cestari rozje***li cisto novu komunikaciu od krajnice do vozovky viac ako 2m na sirku a v dlzke odhadom 20m, hlbka 50cm, cize aj podlozie vozovky vybrate. Ach do p*** ani mesiac nie novy asfalt a "Fero si tam zabudne skrutkovac..." Slovensko sa nezaprie.


zdroj: YouTube.com
url: https://www.youtube.com/watch?v=gjk6naCKG74

Sa mi aj zdalo, ked som tadial minule isiel, ze sa to prepaduva...

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2017 07:07
od racto
Áno prepadávalo sa to a riadne.
A ten skok čo prepojili starý a nový asfalt je tiež úžasný.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2017 12:02
od cargobull
uz sa zobrazuje usek v google mapach nevie od kedy, ja som si to vsimol iba dnes

https://www.google.sk/maps/@48.5575518,19.2848969,13.5z

Google mapy: Zvolen, východ – Pstruša, etc.

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2017 12:35
od KN.SK
cargobull napísal:uz sa zobrazuje usek v google mapach nevie od kedy, ja som si to vsimol iba dnes https://www.google.sk/maps/@48.5575518,19.2848969,13.5z
Tu na "Mapy a mapove podklady" (viewtopic.php?f=11&t=8614&start=150):
viewtopic.php?f=11&p=198295#p198295
a aj [Ruskovce - Pravotice] viewtopic.php?f=11&p=198295#p198294 (Toto som si všimol už v tento utorok 22.08.2017, len boli problémy na tomto našom diskusnom fóre.)

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 20. Máj 2018 12:13
od konstrukt
To prepadávanie asfaltu nie je nič oproti tomu, že sa prepadáva aj celý most, pri križovatke Pstruša. Popod most sa robia prípravné práce pod konštrukciu, pomocou ktorej zdvihnú most o 4 cm.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2018 10:22
od jaduri
Most stále uzatvorený. Podľa NDS mala byť uzávera do 31.5.2018. https://www.ndsas.sk/press/obmedzenia/n ... od-pstrusa ...asi to nebude také jednoduché.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2018 14:29
od richie
kde jenom udelali soudruzi z NDR chybu .. ved to bolo v prevadzke len par mesiacov .. nestihali terminy, tak podcenily/vy***li sa na realny stav podlozia .. ci ?

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2018 05:45
od robertko
normalna vec ktorá sa robila aj na Pribine

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2018 07:45
od MartinDT
Most nie je uzatvoreny, ale prevadzka na nom je obmedzena. Cez vikend prehodili premavku na druhu stranu mosta, cize ten povodny termin nestihli len o 2-3 dni :)

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2018 19:08
od konstrukt
robertko napísal:normalna vec ktorá sa robila aj na Pribine

hej " normálna vec " podľa teba je normálne, ak sa na novopostavenom moste zas vyhadzujú peniaze daňových poplatníkov za sfušovanú prácu? Celá táto stavba je odfláknutá.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2018 21:35
od Vlados
chceš povedať že sa neuplatnila reklamácia?

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2018 07:09
od robertko
konstrukt napísal:
robertko napísal:normalna vec ktorá sa robila aj na Pribine

hej " normálna vec " podľa teba je normálne, ak sa na novopostavenom moste zas vyhadzujú peniaze daňových poplatníkov za sfušovanú prácu? Celá táto stavba je odfláknutá.


čomu nerozumieš že normálna vec , keďže mosty a násypy sa správajú rozdielne a čaká sa to už pri projektovaní pri niektorých mostoch (nehovorím že pri všetkých ) tak sa osádzajú aj mostné ložiská podľa toho a to tak že sú na nadvihnutie pripravené a teda ak sadne násyp/most tak sa to upraví na mieste . je to na NDS či to je v rámci reklamácie alebo to mal mať zhotoviteľ v cene a spraviť to v rámci záručnej doby.
Ak to platia daňový poplatníci tak je to len chyba NDS
ak sa vyhadzujú peniaze zhotoviteľa tak to poplatníkov nemusí zaujímať

tak prosím ťa prestaň ohovárať akúkoľvek firmu keď nevieš čo sa tam robí

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2018 09:45
od statik
Pri návrhu zakladania čohokoľvek sa uvažuje s hodnotami sadnutia definovaných v platnej normatíve. Iné hodnoty platia pre násypy iné pre mostné opory a podpery. Návrh hĺbkového zakladania (dĺžka a počet pilót) sa počíta tak aby všetky podperné pvrvky sadli viac-menej rovnako (na viacpoľových mostoch sú často rôzne zaťaženia jednotlivých podpôr definované rôznymi dĺžkami mostných polí). Áno stane sa že nejaká mostná podpera "presadne" - sadne viac ako bolo uvažované. Potom nastáva pomerne nenáročný zistenia o koľko (geodet). Ale náročný proces zistenia prečo. Osadené ložisko sa nedá "nadvihnuť" je to výrobok bez voliteľnej rektifikácie. Nadvihnúť sa dá most v danom uložení a teroreticky osadené ložisko plošne podložiť napríklad oceľovou platňou. Následne je ale nutné zistiť prečo k tomu došlo čo je ale obvykle dôsledok geologickej anomálie (napríklad náplavová šošovka). Snáď ale najdôležitejšie či jav "presadania" je už ustálený.
Čo sa týka peňazí ... v úvode sa jedná o smiešne finančné položky. Ak je ale príčina vážnejšia (napríklad doplnkový IG prieskum preukáže že jav sa neustálil ale bude sa zhoršovať) môžu sanačné práce stáť nemalé peniaze.
Kto to zaplatí je namieste otázka až po zistení príčiny vzniknutého stavu. IG prieskum si objednáva NDS a patrí to do kategórie predprojektovej prípravy. Čiže projektant dostane výslednú správu IG prieskumu ako hotovú vec. Na základe tejto správy volí zakladanie. Zvolený raster sond či iná podrobnosť prieskumu už je iná kapitola a už úplne iná keď požiada o doplnkový prieskum.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2018 18:15
od konstrukt
robertko napísal:
konstrukt napísal:
robertko napísal:normalna vec ktorá sa robila aj na Pribine

hej " normálna vec " podľa teba je normálne, ak sa na novopostavenom moste zas vyhadzujú peniaze daňových poplatníkov za sfušovanú prácu? Celá táto stavba je odfláknutá.


čomu nerozumieš že normálna vec , keďže mosty a násypy sa správajú rozdielne a čaká sa to už pri projektovaní pri niektorých mostoch (nehovorím že pri všetkých ) tak sa osádzajú aj mostné ložiská podľa toho a to tak že sú na nadvihnutie pripravené a teda ak sadne násyp/most tak sa to upraví na mieste . je to na NDS či to je v rámci reklamácie alebo to mal mať zhotoviteľ v cene a spraviť to v rámci záručnej doby.
Ak to platia daňový poplatníci tak je to len chyba NDS
ak sa vyhadzujú peniaze zhotoviteľa tak to poplatníkov nemusí zaujímať

tak prosím ťa prestaň ohovárať akúkoľvek firmu keď nevieš čo sa tam robí


Ja viem veľmi dobre čo sa tam robí, pretože som tam bol a to mám najradšej, ked sa vyjadruje k nejakému problému osoba, ktorá otom nič nevie. A keď toho tak veľa vieš, tak mostné ložisko je pevne spojené s pilierom, pomocou dvojzložkového lepidla, čiže sa nadvihuje mostovka, tam je robený iba spoj beton na plochu ložiska. Vkladajú sa tam oceľové platne hardox. A celá tá cesta je sfušovaná, otom ma nepresvadčí nik, že nie je. Rozprával som sa s veľa ľudmi, čo nanej pracovali. A každý jeden povedal, že to je hrôza. Chod si porovnať úsek obchvatu Detvy, čo staval Doprastav a potom tento, čo staval španiel. Ten ku koncu zo stavby radšej ušiel a všetko hodil na Chemkostav IS a ten je kvôli tomu za minulý rok v 400 tisiícovej strate.

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2018 10:06
od MartinDT
Dodrbala to NDSka uz na zaciatku, ked vylucila Skansku, ktora tender vyhrala najnizsou cenou. Potom zacala cela tato tortura a chudaci z Michaloviec budu asi este roky preklinat to rozhodnutie ist stavat dialnice...

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2018 10:22
od Vlados
ti chudáci nie sú žiadny baránkovia. toľko predražených budov postavili štátu...

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 06. Jún 2018 12:03
od milosD
...kolko ? podel sa o informacie

Re: R2 Zvolen, východ – Pstruša

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2018 20:59
od Vlados
na kruhovom objazde na I/16 je už štvrtina obrubníkov vo vnútri križovatky prepadnutá.