aquila napísal:inak kaviarista, co sa tyka R3, tak je podla mna uz viac menej rozhodnute ze to pojde cez turiec (ako tusim johhan spominal variant A2). dost vela naznacuje aj to, ze privadzac z martina na D1 sa bude zrejme budovat hned v plnom profile ako R3 a tak isto obchvaty ..
jedno z mala pozitov R3 je ze DK bude napojeny na MT, kde je prirodzena vazba, oproti RK..
1. Ten privadzac je v poriadku, on je potrebny aj keby RC od juhu Martina nepokracovala dalej na TR. Bude docasne len sucastou mestskeho okruhu .
2. DK bude mat na MT velmi dobre stvorpruhove spojenie - (DK-RK) po R3 a po D1 (RK-MT). Ak R3 nebude nezmyselne trasovana cez MT, tak aj Korbelka sa bude moct naprojektovat tak, aby ustila co najblijsie k Turanom. Ak D1 nebude viest povrchovo cez Kralovany, tak z MT do DK to bude cez RK len o par km viac ako cez Kralovany. Zaroven sa poriesi prepojenie DK s RK a co je najdolezitejsie, aj DK s akymkolvek mestom vychodne od RK. Aj z LM alebo z PP budu chciet cestovat ludia do DK, nie? Ak pojde trasa R3 cez Kralovany, tak ju nevyuzije nikto vychodne od RK vratane RK.
anonym napísal:R3 trasovaná na RK (varianta podporovaná BB-lobby) odďaľuje spojenie ZA-MT_BB-ZV. Paradoxne ale týmto ľuďom vadí toto spojenie cez Kremnicu,argumentujúc,že to nie je priame spojenie na ZA-MT osídlenie,aj keď zo ZV to tak je a navyše lacnejšie
Ako moze oddialovat , ked BB a MT su zrkadlove protipolne vrcholy pomyselneho obdlznika s bodmi MT, RK, BB, TR ? O kolko bude vzdialenost BB-MT kratsia cez TR ako cez RK ? O 2-3 km ? Nebud smiesny, ale toto ako argument? Za domaciu ulohu si nakresli obdlznik a spajaj lubovolne 2 nesusediace vrcholy , pricom trasa po uhlopriecke je nemozna. Zapina?
anonym napísal:Zase sa oháňaš akýmsi trasovaním. Ale je to OK, ak berieš spojenie RK a BB, ale tu sa hovorí o spojení D1 a južného ťahu
A existuje nejake rychlejsie a lacnejsie spojenie severnej a juznej trasy ako variantom F ? Nesranduj. Nepotrebujem byt stavbarom, aby bolo na prvy pohlad jasne, ze za velmi porovnatelne naklady postavis useky Ulanka-Turc.Teplice a Ulanka Lipt. Osada. A pozri sa do mapy ake su zvysne useky TR-MT oproti L.Osada-RK. Nehovoriac uz o tom, ze RK-DK bude podstatne podstatne lacnejsie ako MT-DK.
Toto nie su argumenty. Toto su len zbozne zelania, aby trasa R3 viedla co najblizsie k vasim obydliam.
Jedinym logickym argumentom v prospech R3 cez MT bol ten johhanov, ze povedie obyvanejsim uzemim. Ale vaha tohto argumentu nemoze vyvazit tie kvanta PROTI.