kaviarista napísal:Aquila, tu R9 som si zatial vymyslel , bude sluzit na podporu mojich argumentov neskor, ked zhrniem vsetky klady variantu F v jednom spote. Zatial som spravil mapku kvoli prvym odozvam a nacuvam, nech to este trochu zreje ...
K trase R9 ma nastartoval dialniciar este na kronikarskej diskusii. Ta by mohla pokracovat z TR tunelom do PD, (cast spolocnej trasy s R2), PE, TO, NR, NZ, KM (Komarno je dufam KM ). To bude po dokonceni R2,R3 a R4 hadam najvacsia priorita spolu s R7.
"Konzumentsky" hlasovat nie je bohvieco, kvoli objektivite by si sa mal odosobnit. Pri takom sposobe nepochybujem, ze kazdy jeden obyvatel L.Mikulasa alebo Brezna by do nohy hlasoval za variant F. Skus sa na tu mapu pozriet ako na nejaku uplne cudziu krajinu niekde v Amerike.
Pista, ti dvaja anonymovia, to som bol ja
Nie kaviarista, mýliš sa, KM, to je Kysucké Nové Mesto, Komárno je KN. A chceš mi snáď povedať, že si schopný diskutovať sám proti sebe a ešte stáť v strede (2 anonymovia a ty sám pod prezývkou)? A ešte, k tým USA, tam, keď si povedia, že sa bude stavať diaľnica, tak to trvá krátko. Ale len sama výstavba, pretože všetky tie záležitosti predtým od ŽP cez pozemky, trasu a ekonomickú výhodnosť, tam zarábajú firmy, ktoré robia štúdie. Dodávam ti len jedno, keď vidíš mesto A a mesto B a medzitým nič a vidíš mesto C a mesto D a medzi tými mestami ďalšie 10-tky sídiel, tak máš argument proti, pretože diaľnica by mala priniesť predovšetkým regiónu, nie bežnému šoférovi. Tomu by mala stačiť cesta I. triedy. Môj názor na Donovaly poznáš, toto bol príklad vo všeobecnosti. Ja dúfam, že zvíťazí rozum a R3 pôjde cez Donovaly, neskôr sa môže postaviť aj cesta cez MT-TR.
A vidím, že v hlasovaní som len ja za Donovaly. Že by som vás presvedčil na trasu MT-TR-BB? Ja sa vám nečudujem, má to tam nábeh.