Moderátor: Moderátori
JG napísal:Johhan, klobuk dole - tunely a fotky to zase lepsie dokresluju. Cakal som, ze tam moze vyjst dost tunelov a viem, ze tam je uzko. Snad to pochopia aj niektori dalsi na tomto fore o com je variant F. Mozno si najdem v lete cas a nieco tam tiez nafotim.
kaviarista napísal:Co sa tyka Mesika, ved on ani o variante F nemusi nic tusit . Neobjavil sa v ziadnom oficialnom dokumente a podla mna cielavedomo a zamerne.
kaviarista napísal:aquila,
kralovany-RK mala pri poslednom scitani podobne intenzity ako Donovaly. Devil ti to povie presne, mne sa to nechce hladat, ja som tu jeho excelovsku tabulku studoval, ale niekde som ju stratil a uz nepamatam odkial som ju stiahol.
Ja Donovaly prechadzam pomerne casto a plynule prejst sa daju len v noci. Sucasna intenzita tam moze byt kludne aj cez 5000.
kaviarista napísal:aquila,
kralovany-RK mala pri poslednom scitani podobne intenzity ako Donovaly. Devil ti to povie presne, mne sa to nechce hladat, ja som tu jeho excelovsku tabulku studoval, ale niekde som ju stratil a uz nepamatam odkial som ju stiahol.
Ja Donovaly prechadzam pomerne casto a plynule prejst sa daju len v noci. Sucasna intenzita tam moze byt kludne aj cez 5000.
kaviarista napísal:Caesar, ale je dobre si uvedomit, ze na tych 5000 ma lokalna preprava mizive percento podielu , kdezto na takom useku MT-ZA moze tvorit lokalka odhadom aj cez 50 percent.
Ale ako vravim, vsetko to zostava len v rovine dojmov, pretoze neexistuju scitania intenzit, ktore by zohladnovali aj kvalitativny ukazovatel (napr. ECV) nielen kvantitativny.
Dalsia vec je, ze by sa Donovalmi odstranil psychologicky problem strachu pred horskymi priechodmi a tym by tie intenzity mali velky potencial rastu. Motoristi si totiz radsej vyberaju trasy meandrami ako horskymi priechodmi.
Kym nebolo Braniska, vela kosicanov cestovalo do PP cez Krompachy. Dnes uz to nema vyznam , aj ked je to o 10 km menej.
kaviarista napísal:Caesar, ale je dobre si uvedomit, ze na tych 5000 ma lokalna preprava mizive percento podielu , kdezto na takom useku MT-ZA moze tvorit lokalka odhadom aj cez 50 percent.
Kym nebolo Braniska, vela kosicanov cestovalo do PP cez Krompachy. Dnes uz to nema vyznam , aj ked je to o 10 km menej.
aquila napísal:netusi niekto kedy bude hotove nove scitanie za rok 2005 ? resp ako poznam uradnickov tak asi az na jar 2006 sa da ratat s nejakym dostupnym materialom
kaviarista napísal:johhan, zatial je to v rovine dojmologie, ale mozes to velmi lahko zmenit. Staci , ak vyslednu pracu toho tvojho znameho naskenujes a zavesis ju tu.
Mam ukoncene technicke vzdelanie a ak mi niekto bude tvrdit, ze dokaze z mapy vycitat potrebu 200 m tunela bez znalosti terenu, tak si o tom zakonite musim mysliet svoje.
kaviarista napísal:Ja netvrdim, ze ten 200 m tunel nemoze byt nakoniec vyhodnejsie vyrazit , ako tahat trasu na piliere, ale bol by som zvedavy, ako by ten tvoj znamy natrasoval useky na D3 ZA-Zwardon alebo na D1 HP-Ivachnova. Keby pouzil rovnake kriteria, tak sa tych tunelov ani nedoratame.
kaviarista napísal:Nikto netvrdi, ze je tam lahky teren, ale ja tvrdim , ze nie je o nic tazsi ako HP-Ivachnova a BB-TR (ci uz cez Kremnicke vrchy alebo M.Sturec).
kaviarista napísal:johhan, isiel si ty vobec niekedy v zivote cez M.Sturec? Aby to nakoniec nebolo podobne ako s Vernarom.
kaviarista napísal:Co sa tyka terenu, tak urcite je tam viac miesta ako trebars v hronskom lieviku , kde z jednej strany zťažovalo podmienky koryto Hronu a tvrdohlavo sa hron nepremostoval a nepremostoval, hoci by to mozno bolo aj lacnejsie riesenie. A nestoji tam ani jeden tunel, ale keby to trasoval nejaky zememerac len podla mapy, mozno by sme sa neprestali divit.
kaviarista napísal:Je tu jednoznacna snaha ohurit neznalych ludi poctom tunelov. Ale ten, kto ma prejazdene severne Taliansko na takyto priehladny zamer neskoci . Pocet tunelov sa este nerovna automaticky dvihanie ceny do vysin.
kaviarista napísal:Co sa tyka fotiek, zavana to tazkou manipulaciou. Ked si najdem viac casu, predvediem tu manipulaciu v opacnom garde.
kaviarista napísal:Co sa tyka Mesika, ved on ani o variante F nemusi nic tusit . Neobjavil sa v ziadnom oficialnom dokumente a podla mna cielavedomo a zamerne.
Pozorovateľ napísal:Johann je to ten starý pán, ktorý projektoval RC Prievidza-Nováky? Ak áno videl som ho v regionálnych správach. Jeho príspevky by tu boli prínosom, aj keď by asi ťažko musel niesť v mene slobody vyjadrovania neokrôchané útoky na seba. Ja som miesta kde by mala byť varianta F- "fool fiction", prešiel ako šofér,ale aj ako turista a príde mi,že niekto by musel nenávidiť tento kraj, keby tam chcel zarezať RC . Čo sa týka Mesíka, on operoval v SME Golian-Viestovým tunelom z Hiadeľskej doliny.
Asi z vrodenej skromnosti ho nenazval po sebe . Vzhľadom na to, že D1 na Ružomberok bude skôr,než sa vôbec rozhodne o R3, ja si myslím,že Turiec je jasný a dopad na to budú mať aj investície typu Hankook,ale to mi potvrdí sám život . Argumenty pre Donovaly sa scvrkávajú a budú sa scvrkávať . A to je dobre, lebo to by bolo skutočné vypliekanie peňazí na megatunel pre trápne nízke intenzity .
Pozorovateľ napísal:Je aj predstava kde bude a koľko bude tento cestný tunel stáť?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.