R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod garip » 18. Sep 2020 14:21

rastislav5 napísal:Par poznamok:
1. Medzi Kubinom a D1 studia odporuca realizovat variant V3 s krizovatkou Hubova a nie Likavka.
2. Vsetky(!) varianty su navrhnute nevhodne z pohladu Natura 2000, vsetky vedu cez chranene vtacie uzemie SKCHVU050 Chocske vrchy http://www.sopsr.sk/natura/img/chvu/mapy/SKCHVU050.jpg , tiez ortofotomapa v prilohe B.6.2. studie
3. V Chocskych vrchoch zije tetrov hluchan https://www.minzp.sk/files/sekcia-ochra ... _clean.pdf
4. Kvoli hluchanovi nam hrozi od Europskej komisie pokuta https://www1.pluska.sk/regiony/europske ... tna-pokuta
5. Neverim, ze cez ministra Budaja prejde akakolvek EIA, ktora by narusala CHVU Chocske vrchy po tomto jeho vyjadreni: https://www.dobrenoviny.sk/c/186388/min ... je-hluchan
6. Rychlostna cesta je realizovatelna, ale opat len dlhym bazickym tunelom popod Chocske vrchy z Hubovej (kde su Chocske vrchy najuzsie), podobne ako je potrebny dlhy bazicky tunel popod Nizke Tatry na rychlostnu cestu R1 Banska Bystrica-Ruzomberok (kde mimochodom tiez zije hluchan:-)


este treba dat zarobit zopar dukatov majitelom projekcnych firiem, aby si mohli pokupovat dalsie apartmany v Jasnej a na Donovoloch...
ze ich to este bavi vobec uvazovat o tomto variante, ked podstatne jednoduchsi teren je z krizovatky Hubova dolinou na Komjatnu
garip
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 668
Obrázky: 210
Založený: 05. Nov 2012 10:44

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod jarino » 18. Sep 2020 14:41

okorec napísal:Len taká poznámka, že Budaj nebude vždy ministrom a dokonca nemusí byť ministrom už tento rok.

Nejde len o Budaja. Veľmi rýchlo by sa ozvala EK...
Z čoho by sa stavba financovala, keď eurofondy by nedostali a nikto by nemal záujem financovať PPP projekt pre hroziace problémy?
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod przemek » 09. Okt 2020 22:46

rastislav5 napísal:Par poznamok:
1. Medzi Kubinom a D1 studia odporuca realizovat variant V3 s krizovatkou Hubova a nie Likavka.

Ake su šance, že tento variant sa bude v skutočnosti stavať? V Pol'sku mali sme studia pre prepojenie S16 medzi Ełkom a Olštynom (severovýchod) kde bol odporučany jeden variant, no tak ho GDDKiA odmietla a vybrala iny.
przemek
nováčik
 
Príspevky: 1
Založený: 09. Okt 2020 22:23

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 10. Okt 2020 08:59

Myslim si, ze by bolo ovela vhodnejsie prepojit cestu 583 zo Zazrivej cez Zaskov a Komjatnu do MUK Hubova. Tym by sa prepojila aj cesta I/70 s dialnicnym privadzacom, ktory mal byt pri uzinovom variante v Kralovanoch. Trasu Likavka-Dolny Kubin by stacilo upgradeovat rozsirenim pruhov.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Vlados » 10. Okt 2020 11:09

Kadiaľ by si viedol cestu/diaľničný privádzač Komjatná - Hubová?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 10. Okt 2020 14:32

46089
Variant 2. Ešte by mohlo dojsť k preklasifikovaniu cesty na I/70 a tým by existovala paralelná cesta prvej triedy voči R3.
Cesta z Párnice do Kraľovian by sa preklasifikovala na 583.

Zavreli by Čebrať tak sa na Oravu dostaneš odklonom z Hubovej. Alebo Oravci by mali v prípade odstávky R3 variantný prípoj v Hubovej. Územie by bolo dopravne zabezpečené. Má to veľa výhod.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 16. Okt 2020 18:08

Kovalčík má na stránke INEKO variant DK- Likavka. Na stránke dopravoprojektu je koordinačná štúdia z minulého roku. Takže Hubová je asi mimo hru.
Ak bude Korbeľka tak to je si myslím logické riešenie.

V rámci spracovania projektu a jeho prerokovávania s dotknutými obcami bolo objednávateľom upustené od doštudovania koridoru smerujúceho do križovatky Hubová z dôvodu pretrvávajúceho odmietavého postoja obce Komjatná k vedeniu RC R3 údolím potoka Komjatná prechádzajúcim katastrom obce. Z toho dôvodu boli komplexne doštudované len varianty smerujúce do križovatky Likavka.


Škoda že figel objednal taký parameter stým mostom ako objednal. Faktom je že za 4 km, ktorý stál ak sa dobre pamatám 16 milionov sa urobilo celkom dosť práce.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod rastislav5 » 16. Okt 2020 21:20

Citujem zo studie zo stranky NDS: https://ndsas.sk:8443/%C5%A0tRe%20R3%20 ... a%20D1.zip
"V úseku posudzovanej činnosti sa nachádzajú nasledovné územia sústavy NATURA 2000:
• Chránené vtáčie územie Chočské vrchy (SCHVU050) – navrhovaná trasa R3 zasahuje vo svojom 3. úseku vo všetkých variantoch do CHVÚ..."
3. usek je Dolny Kubin - D1

Dalej:
"CHRÁNENÉ ÚZEMIA Natura 2000
...
CHVÚ Chočské vrchy (SKCHVÚ050)
...
Odporúčané poradie vhodnosti realizácie variantov III. úseku rýchlostnej cesty R3 je vyhodnotené: (najviac až najmenej vhodný): V7a, V3, V8, V5a
"
Varianty V8 a V5a koncia v Likavke, varianty V7a a V3 v Hubovej.

Studia teda hovori, ze varianty do Likavky su z pohladu NATURA2000 najhorsie, zaberaju aj najviac ploch Chranenych vtacich uzemi.

O probleme so zivotnym prostredim hovori aj dokument Primerané posúdenie vplyvov Strategického plánu rozvoja dopravy SR do roku 2030 na územia sústavy Natura 2000 : http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... udenie.pdf :
"
R3 Oravský Podzámok – Križovatka D1
Trasa vybraná v EIA môže mať významný vplyv na Naturu 2000. Pravdepodobne bude treba nájsť inú trasu, technické riešenie bez významných vplyvov"

Zhrnutie: Likavka tazko dostane EIA, lebo existuju ohladuplnejsie alternativy (Hubova). Odmietavy postoj obce Komjatna ako aj krizovanie uzemia Natura 2000 riesi napr. bazicky tunel.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 16. Okt 2020 22:26

A kdesi videl bazicky tunel? To je najaktualnejsia studia. Nic tam netreba. R3 cez Komjatnu je vymysel. Starosta nezavolal na NDS ze nema stavebny ruch za dedinou ale ze ho ani nechce. Toto je dialnica do kazdej doliny. Cez komjatnu treba potiahnut I/70 Z Parnice do Hubovej, tam bude novy most cez Vah kvoli SSUD, upravit 1 tku RK - Brestova a je.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod rastislav5 » 17. Okt 2020 06:26

Nie je podstatne, ci ja som videl bazicky tunel alebo Ty vyhlasis, ze nic tam netreba. Dolezita bude EIA a nas zavazok chranit uzemia Natura 2000. Podstatne je zistenie v poslednej studii, ze vsetky varianty zasahuju do chranenych uzemi. Mozno existuje aj ine riesenie ako sa vyhnut Chranenemu vtaciemu uzemiu Chocske vrchy, ale bazicky tunel je urcite riesenim. Pri Komjatnej maju chranene uzemia sirku okolo 4 km, co by v dlhsom horizonte mohlo byt znesitelne aj ekonomicky.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod okorec » 17. Okt 2020 08:14

Lorenc napísal:Cez komjatnu treba potiahnut I/70 Z Parnice do Hubovej

A to akože načo?
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 17. Okt 2020 08:31

59 DK-Rk tam však už je 70 rokov a je to stabilizované územie s dopravou takže zasahovať do ďaľších území a vytvárať v krajine ďaľšiu baríéru určite nieje ekologický prístup. Doslova rozdeliť krajinu od Jasenovej po Komjatnú a vopchať do úzučkého Komjatanského údolia štvorprúdovkou, kde nikdy nešla ani cesta 3 triedy a križovať ju megaprivádzačom v zúženom údolí Váhu medzi dvomi sústavami tunelov, kde je ešte aj osídlenie tak to je fakt prístup anjelskych ekoaktivistov.

Lorenc napísal:
Cez komjatnu treba potiahnut I/70 Z Parnice do Hubovej

A to akože načo?


To je úvaha aby R3 Rk-DK mala paralelnú jednotku, ale aby nešla v trase cez Valaskú Dubovú. Tzn stačilo by rozšíriť cestu I/59.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod okorec » 17. Okt 2020 09:42

Prečo by paralelena cesta nemala ísť v trase I/59? R3 má paralelenú cestu aj I/70.
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 17. Okt 2020 10:39

V tej štúdii trasovania R3 Dk-D1 boli rôzne varianty. Ale keď sa riešil variant cez Dubovú vždy paralelne umiestňovali aj cestu prvej triedy. To zvýšilo náklady, lebo to bolo dosť drahé riešenie v náročnom kontexte. Keby sa cesta I/59 DK-RK len rozšíri o dva pruhy a prepojí sa Párnica s Komjatnou, zrekonštruuje sa účelová cesta z Komjatnej do Hubovej tak by to bolo optimálne riešenie pre celú oblasť si myslím. R3 by mala paralelnú cestu 1. triedy v údolí vedľa.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod rastislav5 » 17. Okt 2020 12:57

Lorenc, prosim prestan snivat. Minule nova zeleznicna trat z Ruzomberka do Kubina https://www.dialnice.info/gallery/image ... e_id=36241, teraz nova paralelna jednotka k severnej R3, pricom z Hubovej do Kralovian aj do Ruzomberka je asi 10 km a odtial uz jednotky na Oravu su... Odporucam vratit sa do reality, porovnat objem penazi, ktore stat ma a ktore by potreboval investovat do dopravnej infrastruktury a zamysliet sa, ci by inym regionom a mestam nepomohli napr. obchvaty ovela viac ako tvoje nove trate a jednotky.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod okorec » 17. Okt 2020 13:01

Lorenc ešte raz, na čo?
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod Lorenc » 17. Okt 2020 13:51

Lorenc, prosim prestan snivat. Minule nova zeleznicna trat z Ruzomberka do Kubina https://www.dialnice.info/gallery/image ... e_id=36241, teraz nova paralelna jednotka k severnej R3, pricom z Hubovej do Kralovian aj do Ruzomberka je asi 10 km a odtial uz jednotky na Oravu su... Odporucam vratit sa do reality, porovnat objem penazi, ktore stat ma a ktore by potreboval investovat do dopravnej infrastruktury a zamysliet sa, ci by inym regionom a mestam nepomohli napr. obchvaty ovela viac ako tvoje nove trate a jednotky.


To si si sam sebe napisal? Načo investovať do R3 cez Hubovú 300 milionov, keď sa rekonštruovaná cesta 1/59 RK- DK ide mimo obcí ? Ak by chceli do budúca riešiť ak tu budú intenzity 15 tisic za den navrhujem rozšíriť 1/59 DK- RK v cca súčasnej polohe. Čo by vyšlo na max 150 mil.( INEKO udava 75 mil za 1/2) A 150 mil si nechaj na obchvat Martina alebo Krupiny.

To Okorec
Tunelom Korbelka sa škrtol aj MÚK Kraľovany kde sa napojila cesta 1/70, preto som navrhol prepojenie z Párnice na MÚK Hubová. Odhadujem max 40 mil. Dôvod som spomenul vyššie. Ale to dobudúca.

Tá trať je pôvodné riešenie, ktoré sa nerealizovalo a zase ho navrhujem kvôli napr. Korbelke a lepšej a efektívnej doprave. Je to len téza. Ale dá sa to tade viesť aj s R3.
Naposledy upravil Lorenc dňa 17. Okt 2020 13:53, celkovo upravené 1 krát.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod pa3ck » 17. Okt 2020 14:19

cableguy napísal:Lorenc nesníva nie je na rozdiel od teba rastislav5 premýšľanim smradľavý smerak z doby kamennej a nerozmýšľa ako staré vedenie ale ako minister Doležal konštruktívne a s progresom dopredu takých ľudí ako on je potrebné mať čo najviac v ŽSR v NDS a na ministerstve! To je správna cesta!

Lenže je otázka, či lepšie uvažovať o niečom, čo je reálne postaviteľné a aj keď od ideálu má ďaleko, stále znamená reálne výrazné zlepšenie, ako snívať o niečom, čo bude najskôr o 100 rokov...
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 945
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod milan_KM » 17. Okt 2020 14:46

Jediné čo na tejto trase je treba urobiť najbližších 30r je trojpruh na I/59 od Valaskej Dubovej a prepojenie prieťahu DK s obchvatom Podzámku.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod mike007 » 17. Okt 2020 15:46

milan_KM napísal:Jediné čo na tejto trase je treba urobiť najbližších 30r je trojpruh na I/59 od Valaskej Dubovej a prepojenie prieťahu DK s obchvatom Podzámku.

a aspon obnovit povrch, ved I/59 v ruzomberskom okrese je jedna hanba a parodia na cestu 1.triedy uz desiatky rokov...
uplne zabavne mi pride, ked z dolnokubinskeho okresu vchadzam z hladkej cesty na tankodrom na vrchole Brestovej; vynimkou na celom useku I/59 v okrese RK je prietah Likavky, kde sa konecne odhodlali obnovit povrch (ale cynicky "zabudli" na cca 40 metrov pri Hubertuse, kde pri 40 km/h ma clovek problem obchadzat neobchadzatelne) a pred cca 5-8 rokmi kusok pri Korytnici.
rovnako pod Donovalmi konci okres RK => zaciatok BB a z tankodromu sa zazrakom stava hladka krasna cesta.

k celemu tomu len tolko, ze regionu od hranic az po BB realne pomoze viac stvorprudova jednicka (teda rozsirenie) s obchvatmi ako nejaka polprofilova R3 alebo toboz R1... v tych uzuckych dolinach by to boliaj tak obrovske zasahy do krajiny

pre zaciatok na utlmenie tych megalomanii, ktore sa tu snazia tlacit staci tak malo - aspon kvalitna rekonstrukcia existujucej I/59......
mike007
diskutujúci
 
Príspevky: 197
Obrázky: 9
Založený: 10. Apr 2020 11:10

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod rastislav5 » 17. Okt 2020 15:55

rastislav5 napísal:Lorenc, prosim prestan snivat. Minule nova zeleznicna trat z Ruzomberka do Kubina https://www.dialnice.info/gallery/image ... e_id=36241, teraz nova paralelna jednotka k severnej R3, pricom z Hubovej do Kralovian aj do Ruzomberka je asi 10 km a odtial uz jednotky na Oravu su... Odporucam vratit sa do reality, porovnat objem penazi, ktore stat ma a ktore by potreboval investovat do dopravnej infrastruktury a zamysliet sa, ci by inym regionom a mestam nepomohli napr. obchvaty ovela viac ako tvoje nove trate a jednotky.

Lorenc napísal:To si si sam sebe napisal?

Nie, to som napisal Tebe na Tvoje sny o novej trati a novej jednotke, ked uz na Oravu vedu dve.
Lorenc napísal:Načo investovať do R3 cez Hubovú 300 milionov, keď sa rekonštruovaná cesta 1/59 RK- DK ide mimo obcí ? Ak by chceli do budúca riešiť ak tu budú intenzity 15 tisic za den navrhujem rozšíriť 1/59 DK- RK v cca súčasnej polohe.

Navrhovat si mozes co chces, ale cesta 1/59 prechadza chranenymi oblastami NATURA 2000, takze ak by aj ostala cestou prvej triedy a nezmenila sa na rychlostnu komunikaciu, rozsirovanie nad 10 km pravdepodobne neprejde cez EIA, kedze existuju varianty s mensimi dopadmi, mozno su realne nejake kratsie stupacie pruhy pre pomale vozidla.
Severnu R3 ako sucast comprehensive TEN-T sme sa zaviazali dobudovat do roku 2050, takze mame na to este 30 rokov, nemusime sa stresovat. Z dlhodobeho hladiska by ale doprava cez chranene uzemia NATURA 2000 mala byt minimalizovana. Prikladam situaciu NATURA 2000 medzi Ruzomberkom a Kubinom. Tie chranene uzemia nie su siroke, takze ekologicke riesenie sa bude dat najst.
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod garip » 17. Okt 2020 16:52

mike007 napísal:
milan_KM napísal:Jediné čo na tejto trase je treba urobiť najbližších 30r je trojpruh na I/59 od Valaskej Dubovej a prepojenie prieťahu DK s obchvatom Podzámku.

a aspon obnovit povrch, ved I/59 v ruzomberskom okrese je jedna hanba a parodia na cestu 1.triedy uz desiatky rokov...
uplne zabavne mi pride, ked z dolnokubinskeho okresu vchadzam z hladkej cesty na tankodrom na vrchole Brestovej; vynimkou na celom useku I/59 v okrese RK je prietah Likavky, kde sa konecne odhodlali obnovit povrch (ale cynicky "zabudli" na cca 40 metrov pri Hubertuse, kde pri 40 km/h ma clovek problem obchadzat neobchadzatelne) a pred cca 5-8 rokmi kusok pri Korytnici.
rovnako pod Donovalmi konci okres RK => zaciatok BB a z tankodromu sa zazrakom stava hladka krasna cesta.

k celemu tomu len tolko, ze regionu od hranic az po BB realne pomoze viac stvorprudova jednicka (teda rozsirenie) s obchvatmi ako nejaka polprofilova R3 alebo toboz R1... v tych uzuckych dolinach by to boliaj tak obrovske zasahy do krajiny

pre zaciatok na utlmenie tych megalomanii, ktore sa tu snazia tlacit staci tak malo - aspon kvalitna rekonstrukcia existujucej I/59......

tych cca 40m pri Hubertuse, v reale samozrejme viac, sa nevymenilo preto, lebo v tom mieste sa vybuje kruhac pre pripojenie na D1, takze by to boli vyhodene peniaze
garip
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 668
Obrázky: 210
Založený: 05. Nov 2012 10:44

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod okorec » 17. Okt 2020 18:38

Lorenc napísal:Tunelom Korbelka sa škrtol aj MÚK Kraľovany kde sa napojila cesta 1/70, preto som navrhol prepojenie z Párnice na MÚK Hubová.

To ale vôbec netreba. Doprava z I/70 sa napojí na D1 o pár km ďalej pri Ratkove
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod mike007 » 19. Okt 2020 11:29

garip napísal:tych cca 40m pri Hubertuse, v reale samozrejme viac, sa nevymenilo preto, lebo v tom mieste sa vybuje kruhac pre pripojenie na D1, takze by to boli vyhodene peniaze

to mi chce niekto povedat, ze aspon zaplatanie (dobre, nech nezeriem) 50m - teda lokalne vyspravky - by bolo hodnotovo viac ako znicene napravy tych aut, co tade prechadzaju?
to uz tolko stavba mohla urobit... tam sa dolare stracaju v inych dierach, tato investicia radovo v stovkach sa tam strati ako WC papier v zachode

alebo sa bude zasa cakat do 2023 a budeme si tam mlatit tlmice, kym sa to nezmeni, podobne ako to bolo v Ivachnovej? viem, trosku lopatisticke myslenie, ale zas tu vidno alibizmus tych, co menili povrch.... aj spravcu. stacilo jedno vyjadrenie s tym, ze to pozaduju a dalo by sa...
inde nie je problem velkoryso vyasfaltovat nanovo (a zadarmo - stavbou) celu krizovatku - vid IKD/MEU/MET Kosice...
mike007
diskutujúci
 
Príspevky: 197
Obrázky: 9
Založený: 10. Apr 2020 11:10

Re: R3 Hubová (diaľnica D1) – Dolný Kubín

Odoslaťod feci » 19. Okt 2020 15:20

Treba zobrat na vedomie ze dialnica mala byt uz hotova a tato cesta je v sprave SSC, ktora nevidi pod ruky NDS.
feci
diskutujúci
 
Príspevky: 71
Založený: 19. Nov 2019 13:45
Bydlisko: Brno/ Prešov

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.

cron