R3 vs. E77

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Kam je podla Vas vhodnejsie umiestnit RC?

Šahy - KA-ZV-BB-RK
16
27%
Štúrovo - LV-ZH-TR-MT
43
73%
 
Celkový počet hlasov : 59

R3 vs. E77

Odoslaťod Vlados » 13. Sep 2018 16:08

devil napísal:v trase I/64 by ten koridor uplne stratil zmysel (MT-ZH-ZM-NR-NZ-KN-BP), to uz rovno mohli napojit cez R1 na D1...takze asi preto to tak nenavrhli.

pozri vyššie. písal som cez Prievidzu. riešme primárne naše potreby...
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 126
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 13. Sep 2018 17:40

Mapa R11 z Madarska do blizkosti Sturova: https://nif.hu/app/uploads/2015/10/102- ... 8x1082.jpg
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 13. Sep 2018 18:50

Čiže prioritne ide o napojenie na M1
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 13. Sep 2018 19:14

Zatial k M1, ale blizko (16 km) k M0. Tu je mapa aj s poznamkou, ze ide o koridor Vc, lebo R11 (alebo M100 ako pisem na inom mieste) bude v buducnosti dalej pokracovat k M7 a M6: http://roads.attus.hu/road_plans/m100_e ... bicske.jpg
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod KN.SK » 16. Sep 2018 14:27

rastislav5 napísal:...Aj Nitriansky samospravny kraj, do ktoreho patri aj Komarno aj Sturovo uprednostnuje Sturovo z "hospodarskych a socialnych dovodov" http://hidaszokertegyesulet.hu/resources/pdf/ev00023/prg00347_FarkasI_Plan_rozvoja_dopr_infrastr_NSK_KE.pdf
Autorom tejto PDF "štúdie" je Ing. Iván Farkas, politická príslušnosť: SMK-MKP; volebný obvod: Štúrovo; kandidoval za: Strana maďarskej komunity - Magyar Közösség Pártja; funkcie: člen Rady Nitrianskeho samosprávneho kraja a člen Komisie regionálneho rozvoja a územného plánovania. Zdroj: https://www.unsk.sk/Zobraz/Obsah/10082 (narodil sa v Nitre).
Jeho spolustraník a bývalý predseda Pál Csáky je obyvateľom Levíc (narodil sa ale v Šahách).
Potom možno i toto implikuje (⇒) jeho lobovanie za toto trasovanie R3 cez "volebný obvod" (neviem, či i NSK je rovnakého názoru na trasovanie).
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Obrázok používateľa
KN.SK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 755
Obrázky: 673
Založený: 08. Máj 2014 12:56

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 16. Sep 2018 15:41

Dakujem.
V kapitole Zasady a regulativy verejneho dopravneho vybavenia v dokumente Vseobecne zavazne nariadenie NSK c.6/2015 https://www.unsk.sk/Files/ShowFile/24393 , tzn. v dokumente, ktory schvalilo zastupitelstvo NSK a ktory nadobudol ucinnost 25.11.2015, sa pise:

7.23. Cesta I/76 (Hronský Beňadik, od R1) – Štúrovo: rezervovať koridor pre nové vedenie trasy cesty s možnosťou jej postupného vybudovania podľa dopravného zaťaženia na 4-pruhovú cestu a s možnosťou dobudovania vo výhľade na rýchlostnú komunikáciu v
závislosti na intenzite medzinárodnej dopravy s križovatkou na navrhovanej trase rýchlostnej cesty R7 a s
7.23.1. obchvatom Štúrova po západnej strane s novým hraničným priechodom a premostením Dunaja,
7.23.2. obchvatom obcí Kamenný Most, Kamenín, Bíňa, Čata, Pohronský Ruskov, Hronovce, Želiezovce a Šarovce,
7.23.3. obchvatom obcí Nový Tekov, Veľké a Malé Kozmálovce.
7.24. Cesta I/76: obchvat Kalnej nad Hronom s mimoúrovňovým križovaním železničnej trate č. 150 s výhľadom zapojenia do novej trasy cesty I/76.
7.25. Rezervovať koridor pre preložku cesty I/76 v meste Želiezovce s rezervovaním koridoru pre jej pripojenie na novo navrhovanú trasu cesty I/76.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod ibdjambo123 » 18. Sep 2018 15:49

Keď bude ďalší rýchlostný prejazd do HU pri LC a dostavia sa R7 v oblasti s príslušnou križovatkou, tak Šahy nie je racionálne stavať (zvlášť ak nie je reciprocita z HU), stačí Štúrovo
ibdjambo123
návštevník
 
Príspevky: 24
Založený: 05. Sep 2017 14:04
Bydlisko: LC

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod babar » 18. Sep 2018 21:36

ibdjambo123 napísal:Keď bude ďalší rýchlostný prejazd do HU pri LC a dostavia sa R7 v oblasti s príslušnou križovatkou, tak Šahy nie je racionálne stavať (zvlášť ak nie je reciprocita z HU), stačí Štúrovo


Zavidim Ti Tvoj optimizmus, R do madarska z LC a R7 pri LC nebude ak nie nikdy tak urcite nie v nejakom realnom case a tom som Lucencan! Ale ian s Tebou samozrejme suhlasim ;-)
Video z blokady cesty medzi LC a RS za vystavbu R2: https://youtu.be/nN412U442wA
Obrázok používateľa
babar
diskutujúci
 
Príspevky: 125
Obrázky: 7
Založený: 03. Máj 2014 16:39

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 19. Sep 2018 13:05

niektoi stale nechapete ze

1) nejde o ziadny rychlostny prejazd kym na to nebudu intenzity a to este velmi dlho nebudu.
2) tranzit nebude ochotny robit obchadzky lebo niekto si mysli ze do koridoru by malo byt zapojene dalsie okresne mesto.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 19. Sep 2018 17:56

ibdjambo123 napísal:Keď bude ďalší rýchlostný prejazd do HU pri LC a dostavia sa R7 v oblasti s príslušnou križovatkou, tak Šahy nie je racionálne stavať (zvlášť ak nie je reciprocita z HU), stačí Štúrovo

Suhlasim. Sahy maju z tychto troch priechodov najtazsi teren a po dostavani madarskej R11 po Ostrihom bude prave cez Sahy chybat najdlhsi usek rychlostnej cesty. Uvidime, ku ktoremu variantu sa priklonia Madari, to bude asi najpodstatnejsie pre rozhodovanie.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Yoggy52 » 19. Sep 2018 19:05

devil napísal:niektoi stale nechapete ze

1) nejde o ziadny rychlostny prejazd kym na to nebudu intenzity a to este velmi dlho nebudu.
2) tranzit nebude ochotny robit obchadzky lebo niekto si mysli ze do koridoru by malo byt zapojene dalsie okresne mesto.


Ved ked tam zakazes TIR, tak tamadial nebudu chodit a budu chodit kadial len chces :lol: (pokial to pre nich uz nebude zaujimavejsie cez BA) A co sa tyka tranzitu OA, tak ti vacsinou hladia na najrychlejsiu trasu a nie na najkratsiu.
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 563
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 19. Sep 2018 20:57

Nebude rýchlejšia trasa aspoň nie výrazne. Aj Bukovinka aj Štúrovo majú výrazne nedostatky ktoré nechcete vidieť. Zákaz kamiónov beriem ako n nevydarený vtip.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Vlados » 19. Sep 2018 21:21

vo Švajčiarsku sa nad takým zákazom nikto nevzrušuje
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 126
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Predchádzajúca

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.