Moderátor: Moderátori
nebude. do pesti sa neoplati ist blizsie naokolo. okrem toho to zbrzdi rozvoj ovela dolezitejsej osi D1-R1-/NR/-NZ-KN-M1. jednoducho toto je absolutne zbytocna trasa ktora okrem turca a dolneho pohronia nikomu netreba.dôležitejšia je len vďaka spojeniu Budapešť - Krakov/Varšava. ak bude viesť nová trasa cez vedľajšiu dolinu tak sa nič nestane, zrazu bude menej dôležitejšia.
Ak by mala mat nova M100 silu zbrzdit Tebou uvadzanu os na druhej strane hranice, tak potom zbrzdi aj os Zvolen-Sahy, ktore je k rovnako blizko ak nie blizsie k M100, resp. na rovnakej strane hranice os Sahy - Vac?devil napísal:okrem toho to zbrzdi rozvoj ovela dolezitejsej osi D1-R1-/NR/-NZ-KN-M1.
pozri do monitoringu tlace na clanok ktory som tam dal vcera. minister musi tazko bojovat za par milionov na opravu a udrzbu ciest. naco je nam studia ked dalsich minimalne 10 rokov sa tam stavat nezacne. alebo si snad myslis ze o 10 ci 20 rokov sa niekto bude riadit touto studiou...Počkajme si radšej na zverejnenie štúdie.
devil napísal:tie tunely budu len kratke, ziadny dlhy.
devil napísal:na M100 by som necakal ziadne velke intenzity. lokalka bp-ostrihom pojde najma po ceste 10 tak ako doteraz. vsimni si ze suzuki ako jedina automobilka nie je hned pri dialnici tak si viem predstavit kolko orodovali a stazovali sa ze su tam kolko rokov a maju len stare uzke cesty....
Smutné ale je, že sa budeme voziť cez mestá (minimálne) 15 rokovzvR7 napísal:...ináč na týchto obchvatoch by sme sa mohli voziť po jednotkách do 10 rokov
bez eurofondov je to suma blizka nule. cast eurofondov urcena na RC a cesty I. tr. za rok je tiez blizka nule. akurat existuje deteraz bezodny kohezny fond vdaka ktoremu sa pre zilinu postavila megalomania.suma X je nejaká miliarda, nie blízka nule.
kolko tunelov a ake dlhe mosty mas na D1/D3 ? x-nasobne....tie su akoze v pohode.... ako aj sirka 26,5 ... preco nestaci 24,5 ??viac, len neviem kde. Zvolen západ - Kriváň viaceré zbytočné násypy, Kriváň - Mýtna najdlhšia estakáda na Slovensku, Mýtna-Tomášovce napr. zbytočne dlhý násyp pred Mýtnou, zbytočný zárez pri Uderinej - I/16 vedie po povrchu a nie je problém.
akurat ze to takto nie vzdy plati. obchvat tvrdosina v poloprofile je este trochu drahsi na kilometer ako mytna-tomasovce v plnom profile.ak je suma X tak sme za ňu schopní postaviť Y km plných profilov a 1,5*Y km polprofilov.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.