R3 - Donovaly - variant "F" - vypracovanie štúdie

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Pripeli by ste a koľko na vypracovanie štúdie variantu "F"

neprispel(a)
28
70%
do 1 tisíc Sk
8
20%
do 10 000 Sk
0
Žiadne hlasy
do 50 000 Sk
3
8%
aj viac
1
3%
 
Celkový počet hlasov : 40

Odoslaťod johhan » 29. Jún 2005 11:39

Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Caesar » 29. Jún 2005 11:45

johhan napísal:
Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.


Úplný pôvodný zámer bol postaviť R3 úsekom BB-RK. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod johhan » 29. Jún 2005 11:59

Caesar napísal:
johhan napísal:
Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.


Úplný pôvodný zámer bol postaviť R3 úsekom BB-RK. 8)


Úplne pôvodný zámer bol postaviť dialnicu D65 v trase cesty I/65 :lol: :wink:
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Caesar » 29. Jún 2005 12:16

johhan napísal:Úplne pôvodný zámer bol postaviť dialnicu D65 v trase cesty I/65 :lol: :wink:


Ok. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Alexander Velky » 30. Jún 2005 12:27

Keďže dnes stojí štúdia od 100 tis. Sk nahore až po niekoľko miliónov Sk, tak by som neprispel a naviac toto má mať na starosti štát. Veď ja ako občan platím dane a toto ma trápi ako to posledné, keďže som aj tak presvedčený o tom, že stačí D1. :lol:
Obrázok používateľa
Alexander Velky
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 655
Obrázky: 1
Založený: 28. Jún 2005 17:31

Odoslaťod johhan » 02. Júl 2005 02:43

Caesar napísal:
Dy napísal:Neprispel, stavať by sa mal variant D.

A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


Ale len za predpokladu dostatočných finančných zdrojov. 8)


Toto je pekná magická formulka :-)
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Caesar » 05. Júl 2005 19:19

johhan napísal:
Caesar napísal:Ale len za predpokladu dostatočných finančných zdrojov. 8)


Toto je pekná magická formulka :-)


Keďže SR nedáva ročne na výstavbu 50 mld. SKK a projekt PPP bude riešiť to, čo tu už malo 5 rokov existovať, tak sa RC R3 nemôže začať ani reálne stavať. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod cerno » 08. Júl 2005 11:36

Caesar napísal:Že vás to stále baví:

RK, BB, ... Pozorovateľ, feroslav, kaviarista, ...

BB-RK sa stavať nebude v najbližších 30 rokoch. 8)


co ty vies. ked si predstavime ze jedina normalna cesta(spajajuca sever-juh, ide cez donovaly s terajsim poctom 15 tis. aut za 24h mozno to zacnu robit skor ako o 30 rokov. Hlavne ked ich k tomu dotlacia slahnuty ochranari. Inac len na slovensku je mozne ze takato frekventovanost ide cez CHKO.
cerno
nováčik
 
Príspevky: 7
Založený: 01. Jún 2005 12:51

Re: mesto

Odoslaťod cerno » 08. Júl 2005 11:46

Hahaha, to je fakt vtip. Veď RK už teraz "ťaží" z D1 a nemá záujem o nejakú R3, pretože rozvoj RK závisí len od D1. 8)


a ty si vravis expert? paneboze uz sa necudujem ze su nase cesty tam kde su. D1 este nestoji a najblizsich 15 rokov ani stat nebude. takze osud Rk nemoze zavisiet od niecoho co neexistuje.
uvediem priklad: "kupa mojho noveho ferrari zavisi od mojho platu, zatial vsak vyska platu nepostacuje na kupu, ale uz na tom pracujem."

Nepopieram, ze D1 je vyznam cesta, ale takisto je vyznamna aj S-J(R3) spajajuca pristavne mesto Gdansk a Budapest. Chcel by som ta vidiet ako by si chodil zo severu na juh. Po D1? tak ti zelam vela stastia a vela stastnych cca stovky kilometrov navyse.[/quote]
cerno
nováčik
 
Príspevky: 7
Založený: 01. Jún 2005 12:51

Odoslaťod Ludo » 08. Júl 2005 12:16

cerno napísal:co ty vies. ked si predstavime ze jedina normalna cesta(spajajuca sever-juh, ide cez donovaly s terajsim poctom 15 tis. aut za 24h mozno to zacnu robit skor ako o 30 rokov. Hlavne ked ich k tomu dotlacia slahnuty ochranari. Inac len na slovensku je mozne ze takato frekventovanost ide cez CHKO.


cerno napísal:Chcel by som ta vidiet ako by si chodil zo severu na juh. Po D1? tak ti zelam vela stastia a vela stastnych cca stovky kilometrov navyse.


Poprosím ťa, kým niečo napíšeš, preštuduj si všetky témy o Donovaloch, a trošku porozmýšľaj, dobre ? To neber osobne, len pre tvoju komplexnú informovanosť.
A potom:
-kde si vzal ,že cez Donovaly jazdí 15000 áut za 24 hod :) ? Uveď zdroj.
-ako si prišiel na to, že ostatné cesty sever-juh sú nenormálne :) ?
-E 77 nejde cez CHKO, ale cez NP, resp. rozhraním dvoch NP
-áno, zo severu na juh sa dá ísť po D1 8)
Ludo
diskutujúci
 
Príspevky: 156
Založený: 16. Apr 2005 19:20

Odoslaťod fh » 08. Júl 2005 12:20

--------------------------------------------
Naposledy upravil fh dňa 30. Aug 2005 14:14, celkovo upravené 1 krát.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Odoslaťod Caesar » 08. Júl 2005 15:13

cerno, napíš 500 príspevkov a viac a budeš expertom aj ty. Inak na teba nereagujem, nebol by som slušný. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod rodan » 11. Júl 2005 11:12

Aj keď variantu F subjektívne považujem za najefektívnejšiu, je to trochu zložitejšie, hlavne z pohľadu Bystričanov. Kto cestuje do BB, tak pri vstupe do BB prakticky až po Hušták ide po rýchlostnej komunikácii, od Huštáka smerom na RK na nadjazd....
Zamyslel sa niekto nad tým, že tesne vedľa tejto rýchlostnej komunikácie od Tesca až po Hušták bývajú tisíce ľudí, ktorí už v súčasnosti majú problém s 24hodinovým hlukom a exhalátmi? Už dnes sa tam nedá otvoriť okno ani v noci, pretože po tej 6prúdovke fičia autá aj v hlbokej noci najmenej jedno za minútu, cez deň stovky.
Je mi jasné, že nové trasovanie (obchvat BB) bude možno plánovať môj vnuk dakedy v r. 2040. Len mi je smutno, že napojením BB na RK (je jedno, ktorou trasou) výraznepoklesne kvalita života uvedených obyvaeľov BB. Preto neprispejem na ž štúdiu žiadneho variantu. Budem sa mať horšie a ešte mám za to platiť? No uznajte, nebol by som krepáň? :-)))
rodan
nováčik
 
Príspevky: 7
Založený: 04. Júl 2005 09:38

Odoslaťod Caesar » 11. Júl 2005 11:19

Ja to len doplním, podľa mňa bude obchvat okolo BB postavený do r. 2020, reálne. 8)
Caesar
Obrázok používateľa
Caesar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 43
Založený: 06. Máj 2005 14:03
Bydlisko:

Odoslaťod Alexander Velky » 13. Júl 2005 17:19

Severný obchvat BB bude postavený skôr ako v r. 2020.

V r. 2012-13 sa reálne dokončí R1. V r. 2015-17 potom aj obchvat NR, možno aj severný a južný naraz, takže obchvat BB bude možné dostavať do r. 2020. :lol:
Obrázok používateľa
Alexander Velky
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 655
Obrázky: 1
Založený: 28. Jún 2005 17:31

Odoslaťod Adaios » 13. Okt 2005 22:20

Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.

Variant F podla mna nema ziadnu sancu na uspech, pretoze tam ide o ZP.

Okrem toho - treba dat vypracovat varianty cez MDPT - to staci peticia, mensie OZ (obcianske zdruzenie), nejake media a MDPT SR to zohladni nejakou studiou. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod eros » 05. Dec 2005 13:00

Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.


ty nie si slovak?
Obrázok používateľa
eros
diskutujúci
 
Príspevky: 55
Založený: 19. Máj 2005 17:37
Bydlisko: Banska Bystrica

Odoslaťod Lenny » 05. Dec 2005 13:37

eros napísal:
Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.


ty nie si slovak?


Ne on je Řek 8)
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Adaios » 07. Dec 2005 12:58

Lenny napísal:
eros napísal:
Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.


ty nie si slovak?


Ne on je Řek 8)


Nie som Slovak a zrejme toto forum to co mi dalo, je naviac hlavne zlepsenie pisaneho slovenskeho jazyka - aj ked som mal dost dobre zaklady predtym, ale uz citam velmi vela uplne bez problemov a podobne aj pisanie.

Som Grek, trvale bydlisko mam v Grecku - eros meni to nieco na mne a na mojej pritomnosti na tomto forume? :?:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod johhan » 07. Dec 2005 13:35

No variant "F" bol spracovávaný a výsledok je asi taký:

Existujúcu cestu I/59 v Starohorskej doline nie je možné rozšíriť na potrebnú 4 pruhovú cestu kategórie C 22,5/80 a tak je potrebné urýchliť výstavbu obchvatnej trasy s tunelovým úsekom Slovenská Ľupča – Korytnická dolina s tým rozdielom, že pre výhľadovú obchvatnú trasu cesty I/59 je stanovená kategória cesty s neobmedzeným prístupom C 22,5/80.

Mimo to tento variant bol odmietnutý jednohlasne všetkými zainteresovaními. (BB, VUCBB, SSC, MŽP, zelený, dotktnuté obce) Tento variant by znamenal faktickú likvidáciu Starohorskej a Revúckej doliny.

Zdroj: VUC BB
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Adaios » 09. Dec 2005 18:20

johhan napísal:No variant "F" bol spracovávaný a výsledok je asi taký:

Existujúcu cestu I/59 v Starohorskej doline nie je možné rozšíriť na potrebnú 4 pruhovú cestu kategórie C 22,5/80 a tak je potrebné urýchliť výstavbu obchvatnej trasy s tunelovým úsekom Slovenská Ľupča – Korytnická dolina s tým rozdielom, že pre výhľadovú obchvatnú trasu cesty I/59 je stanovená kategória cesty s neobmedzeným prístupom C 22,5/80.

Mimo to tento variant bol odmietnutý jednohlasne všetkými zainteresovaními. (BB, VUCBB, SSC, MŽP, zelený, dotktnuté obce) Tento variant by znamenal faktickú likvidáciu Starohorskej a Revúckej doliny.

Zdroj: VUC BB


Uz len ten napad toho kto prisiel s variantom F je uplne zly. Priroda a zivotne prostredie ma prednost a v Donovaloch to plati 2x, treba stavat tam, kde uz sa nieco stavalo. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 10:52

Variant F stále nemá žiadnu vypracovanú kvalitnú štúdiu a ani to nie je v pláne realizovať.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Predchádzajúca

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.