Stránka 2 z 2

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 11:39
od johhan
Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 11:45
od Caesar
johhan napísal:
Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.


Úplný pôvodný zámer bol postaviť R3 úsekom BB-RK. 8)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 11:59
od johhan
Caesar napísal:
johhan napísal:
Dy napísal:A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


No veď presne takto to malo byť. Pôvodne.


Úplný pôvodný zámer bol postaviť R3 úsekom BB-RK. 8)


Úplne pôvodný zámer bol postaviť dialnicu D65 v trase cesty I/65 :lol: :wink:

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 12:16
od Caesar
johhan napísal:Úplne pôvodný zámer bol postaviť dialnicu D65 v trase cesty I/65 :lol: :wink:


Ok. 8)

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2005 12:27
od Alexander Velky
Keďže dnes stojí štúdia od 100 tis. Sk nahore až po niekoľko miliónov Sk, tak by som neprispel a naviac toto má mať na starosti štát. Veď ja ako občan platím dane a toto ma trápi ako to posledné, keďže som aj tak presvedčený o tom, že stačí D1. :lol:

OdoslaťOdoslané: 02. Júl 2005 02:43
od johhan
Caesar napísal:
Dy napísal:Neprispel, stavať by sa mal variant D.

A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.

A potom treba realizovať DK-MT-BB.


Ale len za predpokladu dostatočných finančných zdrojov. 8)


Toto je pekná magická formulka :-)

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2005 19:19
od Caesar
johhan napísal:
Caesar napísal:Ale len za predpokladu dostatočných finančných zdrojov. 8)


Toto je pekná magická formulka :-)


Keďže SR nedáva ročne na výstavbu 50 mld. SKK a projekt PPP bude riešiť to, čo tu už malo 5 rokov existovať, tak sa RC R3 nemôže začať ani reálne stavať. 8)

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 11:36
od cerno
Caesar napísal:Že vás to stále baví:

RK, BB, ... Pozorovateľ, feroslav, kaviarista, ...

BB-RK sa stavať nebude v najbližších 30 rokoch. 8)


co ty vies. ked si predstavime ze jedina normalna cesta(spajajuca sever-juh, ide cez donovaly s terajsim poctom 15 tis. aut za 24h mozno to zacnu robit skor ako o 30 rokov. Hlavne ked ich k tomu dotlacia slahnuty ochranari. Inac len na slovensku je mozne ze takato frekventovanost ide cez CHKO.

Re: mesto

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 11:46
od cerno
Hahaha, to je fakt vtip. Veď RK už teraz "ťaží" z D1 a nemá záujem o nejakú R3, pretože rozvoj RK závisí len od D1. 8)


a ty si vravis expert? paneboze uz sa necudujem ze su nase cesty tam kde su. D1 este nestoji a najblizsich 15 rokov ani stat nebude. takze osud Rk nemoze zavisiet od niecoho co neexistuje.
uvediem priklad: "kupa mojho noveho ferrari zavisi od mojho platu, zatial vsak vyska platu nepostacuje na kupu, ale uz na tom pracujem."

Nepopieram, ze D1 je vyznam cesta, ale takisto je vyznamna aj S-J(R3) spajajuca pristavne mesto Gdansk a Budapest. Chcel by som ta vidiet ako by si chodil zo severu na juh. Po D1? tak ti zelam vela stastia a vela stastnych cca stovky kilometrov navyse.[/quote]

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 12:16
od Ludo
cerno napísal:co ty vies. ked si predstavime ze jedina normalna cesta(spajajuca sever-juh, ide cez donovaly s terajsim poctom 15 tis. aut za 24h mozno to zacnu robit skor ako o 30 rokov. Hlavne ked ich k tomu dotlacia slahnuty ochranari. Inac len na slovensku je mozne ze takato frekventovanost ide cez CHKO.


cerno napísal:Chcel by som ta vidiet ako by si chodil zo severu na juh. Po D1? tak ti zelam vela stastia a vela stastnych cca stovky kilometrov navyse.


Poprosím ťa, kým niečo napíšeš, preštuduj si všetky témy o Donovaloch, a trošku porozmýšľaj, dobre ? To neber osobne, len pre tvoju komplexnú informovanosť.
A potom:
-kde si vzal ,že cez Donovaly jazdí 15000 áut za 24 hod :) ? Uveď zdroj.
-ako si prišiel na to, že ostatné cesty sever-juh sú nenormálne :) ?
-E 77 nejde cez CHKO, ale cez NP, resp. rozhraním dvoch NP
-áno, zo severu na juh sa dá ísť po D1 8)

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 12:20
od fh
--------------------------------------------

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2005 15:13
od Caesar
cerno, napíš 500 príspevkov a viac a budeš expertom aj ty. Inak na teba nereagujem, nebol by som slušný. 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2005 11:12
od rodan
Aj keď variantu F subjektívne považujem za najefektívnejšiu, je to trochu zložitejšie, hlavne z pohľadu Bystričanov. Kto cestuje do BB, tak pri vstupe do BB prakticky až po Hušták ide po rýchlostnej komunikácii, od Huštáka smerom na RK na nadjazd....
Zamyslel sa niekto nad tým, že tesne vedľa tejto rýchlostnej komunikácie od Tesca až po Hušták bývajú tisíce ľudí, ktorí už v súčasnosti majú problém s 24hodinovým hlukom a exhalátmi? Už dnes sa tam nedá otvoriť okno ani v noci, pretože po tej 6prúdovke fičia autá aj v hlbokej noci najmenej jedno za minútu, cez deň stovky.
Je mi jasné, že nové trasovanie (obchvat BB) bude možno plánovať môj vnuk dakedy v r. 2040. Len mi je smutno, že napojením BB na RK (je jedno, ktorou trasou) výraznepoklesne kvalita života uvedených obyvaeľov BB. Preto neprispejem na ž štúdiu žiadneho variantu. Budem sa mať horšie a ešte mám za to platiť? No uznajte, nebol by som krepáň? :-)))

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2005 11:19
od Caesar
Ja to len doplním, podľa mňa bude obchvat okolo BB postavený do r. 2020, reálne. 8)

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2005 17:19
od Alexander Velky
Severný obchvat BB bude postavený skôr ako v r. 2020.

V r. 2012-13 sa reálne dokončí R1. V r. 2015-17 potom aj obchvat NR, možno aj severný a južný naraz, takže obchvat BB bude možné dostavať do r. 2020. :lol:

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2005 22:20
od Adaios
Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.

Variant F podla mna nema ziadnu sancu na uspech, pretoze tam ide o ZP.

Okrem toho - treba dat vypracovat varianty cez MDPT - to staci peticia, mensie OZ (obcianske zdruzenie), nejake media a MDPT SR to zohladni nejakou studiou. :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2005 13:00
od eros
Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.


ty nie si slovak?

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2005 13:37
od Lenny
eros napísal:
Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.


ty nie si slovak?


Ne on je Řek 8)

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2005 12:58
od Adaios
Lenny napísal:
eros napísal:
Adoas napísal:Ja by som neprispel, aj keby som bol Slovak.


ty nie si slovak?


Ne on je Řek 8)


Nie som Slovak a zrejme toto forum to co mi dalo, je naviac hlavne zlepsenie pisaneho slovenskeho jazyka - aj ked som mal dost dobre zaklady predtym, ale uz citam velmi vela uplne bez problemov a podobne aj pisanie.

Som Grek, trvale bydlisko mam v Grecku - eros meni to nieco na mne a na mojej pritomnosti na tomto forume? :?:

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2005 13:35
od johhan
No variant "F" bol spracovávaný a výsledok je asi taký:

Existujúcu cestu I/59 v Starohorskej doline nie je možné rozšíriť na potrebnú 4 pruhovú cestu kategórie C 22,5/80 a tak je potrebné urýchliť výstavbu obchvatnej trasy s tunelovým úsekom Slovenská Ľupča – Korytnická dolina s tým rozdielom, že pre výhľadovú obchvatnú trasu cesty I/59 je stanovená kategória cesty s neobmedzeným prístupom C 22,5/80.

Mimo to tento variant bol odmietnutý jednohlasne všetkými zainteresovaními. (BB, VUCBB, SSC, MŽP, zelený, dotktnuté obce) Tento variant by znamenal faktickú likvidáciu Starohorskej a Revúckej doliny.

Zdroj: VUC BB

OdoslaťOdoslané: 09. Dec 2005 18:20
od Adaios
johhan napísal:No variant "F" bol spracovávaný a výsledok je asi taký:

Existujúcu cestu I/59 v Starohorskej doline nie je možné rozšíriť na potrebnú 4 pruhovú cestu kategórie C 22,5/80 a tak je potrebné urýchliť výstavbu obchvatnej trasy s tunelovým úsekom Slovenská Ľupča – Korytnická dolina s tým rozdielom, že pre výhľadovú obchvatnú trasu cesty I/59 je stanovená kategória cesty s neobmedzeným prístupom C 22,5/80.

Mimo to tento variant bol odmietnutý jednohlasne všetkými zainteresovaními. (BB, VUCBB, SSC, MŽP, zelený, dotktnuté obce) Tento variant by znamenal faktickú likvidáciu Starohorskej a Revúckej doliny.

Zdroj: VUC BB


Uz len ten napad toho kto prisiel s variantom F je uplne zly. Priroda a zivotne prostredie ma prednost a v Donovaloch to plati 2x, treba stavat tam, kde uz sa nieco stavalo. :wink:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 10:52
od Dialniciar
Variant F stále nemá žiadnu vypracovanú kvalitnú štúdiu a ani to nie je v pláne realizovať.