R3 Všeobecne

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 12:41

Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.


Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 22. Dec 2006 14:49

Dialniciar napísal:
Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.


Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme. :wink:


Hranicny usek? Vsak ten uz ma takmer parameter 1/2 profilu RC, nie? Podla mna to je najmenej potrebny usek na severnej R3. Ovela viac je potrebny Podbiel, a potiahnut to az po Trstenu, na druhej strane po Hornu Lehotu. Potom uz len kratky usek medzi DK a Or.Podzamkom a situacia je podstatne lepsia :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 29. Dec 2006 12:50

Andrej napísal:
Dialniciar napísal:
Sergej napísal:A čo Podbiel? Ten by sa mal začať snáď tiež.


Rozhoduje sa medzi hraničným úsekom a ďalšími. Podbiel tiež, no. Uvidíme. :wink:


Hranicny usek? Vsak ten uz ma takmer parameter 1/2 profilu RC, nie? Podla mna to je najmenej potrebny usek na severnej R3. Ovela viac je potrebny Podbiel, a potiahnut to az po Trstenu, na druhej strane po Hornu Lehotu. Potom uz len kratky usek medzi DK a Or.Podzamkom a situacia je podstatne lepsia :)


Ano, hraničný úsek. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 29. Dec 2006 13:30

Dialniciar napísal:Ano, hraničný úsek. :wink:


A z akého dôvodu práve tento úsek? Dohoda s Poliakmi? Alebo niečo ako pri Skalitom - aby sme ukázali, že to s R3 myslíme vážne?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 29. Dec 2006 13:43

Andrej napísal:
Dialniciar napísal:Ano, hraničný úsek. :wink:


A z akého dôvodu práve tento úsek? Dohoda s Poliakmi? Alebo niečo ako pri Skalitom - aby sme ukázali, že to s R3 myslíme vážne?


Skôr dohody s druhou stranou.

S R3 to myslí SR vážne, to je snáď jasné, riešia sa bodové závady, obce a mestá a vyzerá to na 2x 1/2 profil s prepojením Poľska a SR na D3 a R3 do r. 2015.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: ... moje informácie ...

Odoslaťod Tinko » 02. Jan 2007 21:03

Dialniciar napísal:V r. 2007 sa definitívne rozhodne o strednej variante trasovania R3 s napojením na severnú aj južnú.

Severná trasa predpokladá v r. 2007 výstavbu ďalšieho cestného obchvatu, v r. 2008-2009 potom ďalší cestný obchvat. Všetko za aktívnej účasti EÚ.

Na južnej trase sa posúdi nutnosť výstavby obchvatu okolo Krupiny.


Kedy sa bude o tejto trase rozhodovat, kedy a kde najdeme konecne rozhodnutie?
Tinko
návštevník
 
Príspevky: 43
Založený: 02. Jan 2007 20:12

Re: ... moje informácie ...

Odoslaťod Dialniciar » 03. Jan 2007 11:46

Tinko napísal:
Dialniciar napísal:V r. 2007 sa definitívne rozhodne o strednej variante trasovania R3 s napojením na severnú aj južnú.

Severná trasa predpokladá v r. 2007 výstavbu ďalšieho cestného obchvatu, v r. 2008-2009 potom ďalší cestný obchvat. Všetko za aktívnej účasti EÚ.

Na južnej trase sa posúdi nutnosť výstavby obchvatu okolo Krupiny.


Kedy sa bude o tejto trase rozhodovat, kedy a kde najdeme konecne rozhodnutie?


V r. 2007 budú rozostavané 3 úseky v 1/2 na RC R3. Z toho 2 na severnej vetve (najviac problematickej), pričom 1 úsek bude pred dostavbou. Na strednej variante bude rozostavaný obchvat Štubne, ktorý môže poriešiť tak MT-ZH ako aj MT-BB (tu by bránil vzniku lieviku pri cestovaní MT-ZH) a celkový proces určenia definitívnej trasy sa otvoril v r. 2006: vyjadrujú sa k nemu poslanci BB VÚC, ekologickí aktivisti, konečné slovo bude mať MDPT.

Nakoniec: nič ti nebráni napísať e-mail na MDPT, prípadne NDS, a.s. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sergej » 30. Jan 2007 19:58

Trstená: Začiatok výstavby obchvatu v nedohľadne :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=35722#35722
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod cernobb » 01. Feb 2007 16:44

Sorry ak som sa netrafil do spravneho vlakna ale jak si neviem to spravne najst. Vie mi niekto povedat preco sa upustilo od stavby D alebo R sever-juh cez hiadelske sedlo? a stale sa presadzuje ten blud cez kremnicke bane? ked som cital starsie studie tak hiadelske sedlo bolo lacnejsie a v neposlednom rade o desiatky kilometrov kratsie ako kremnicke bane. Nie?
cernobb
návštevník
 
Príspevky: 29
Obrázky: 3
Založený: 30. Jan 2007 19:20
Bydlisko: Banska Bystrica

Odoslaťod mapman » 01. Feb 2007 17:25

V tejto téme: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=156 je o tom povedané veľmi veľa, ak ti to za to stojí, počítaj si...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod johhan » 11. Feb 2007 14:37

Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy

Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Honda » 11. Feb 2007 15:03

johhan napísal:Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy

Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80


A čo sa bude realizovať skôr ?
Canada forever ...
Honda
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 57
Založený: 23. Jan 2007 18:52

Odoslaťod johhan » 11. Feb 2007 18:28

Honda napísal: A čo sa bude realizovať skôr ?


Ani srnka netuší ale predpoklad je že by to mohlo byť súbežne.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Honda » 11. Feb 2007 18:35

johhan napísal:
Honda napísal: A čo sa bude realizovať skôr ?


Ani srnka netuší ale predpoklad je že by to mohlo byť súbežne.


Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov. :wink:
Canada forever ...
Honda
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 57
Založený: 23. Jan 2007 18:52

Odoslaťod johhan » 11. Feb 2007 18:50

Honda napísal: Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov. :wink:


Trasa R3 ( predtým D65 ) v kategorii R24,5 je v polprofile postavená už od roku 1972-5 v úseku Ďanová - Šturec. Úsek R3 Horná Štubňa sa začína stavať tento rok potom bude nasledovať stavba R3 križovatka Šturec. S dostavdou D1 okolo MT by sa mal aj skompletizovať aj úsek R3 MT (D1) - Ďanová a tým by v roku 2012 mal byť kompletný úsek R3 Martin (D1) - Horná Štubňa v polprofile. S tým že úsek Ďanová - Šturec by v roku 2009 mal prejsť totálnou rekonštrukciou AB krytu a telesa cesty s úvahou na plné rozšírenie na R 24,5. Ak sa to schváli tak to bude plnohodnotná R 24,5/120 od dialničnej križovatky až po TR a okolo Hornej Štubne polprofil a tam sa rozhodne či cez Kremnicu či cez Handlovú. Prípadne na BB
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Honda » 11. Feb 2007 18:55

johhan napísal:
Honda napísal: Tak tomuto môžu veriť len obyvatelia Turca a BB. Možno sa postaví kúsok preložky na I/59 (to je BB-RK, nie ?) a kúsok na R3 a budú to stavať 20-30 rokov. :wink:


Trasa R3 ( predtým D65 ) v kategorii R24,5 je v polprofile postavená už od roku 1972-5 v úseku Ďanová - Šturec. Úsek R3 Horná Štubňa sa začína stavať tento rok potom bude nasledovať stavba R3 križovatka Šturec. S dostavdou D1 okolo MT by sa mal aj skompletizovať aj úsek R3 MT (D1) - Ďanová a tým by v roku 2012 mal byť kompletný úsek R3 Martin (D1) - Horná Štubňa v polprofile. S tým že úsek Ďanová - Šturec by v roku 2009 mal prejsť totálnou rekonštrukciou AB krytu a telesa cesty s úvahou na plné rozšírenie na R 24,5. Ak sa to schváli tak to bude plnohodnotná R 24,5/120 od dialničnej križovatky až po TR a okolo Hornej Štubne polprofil a tam sa rozhodne či cez Kremnicu či cez Handlovú. Prípadne na BB


Ty veríš tomu, že bude stáť na pol profil rýchl. cesta R3 Martin-Horná Štubňa v r. 2012 :?:
Canada forever ...
Honda
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 57
Založený: 23. Jan 2007 18:52

Odoslaťod johhan » 11. Feb 2007 19:11

Honda napísal: Ty veríš tomu, že bude stáť na pol profil rýchl. cesta R3 Martin-Horná Štubňa v r. 2012 :?:


Prečo nie keď v roku 2009 bude stáť v úseku Ďanová - Horná Štubňa :-)
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Realna mapa

Odoslaťod skodlivec » 11. Feb 2007 21:50

Keď je pravda, čo sa tu diskutuje, o tych usekoch R3 stavanych v pol profile, zacinam si pomaly mysliet ze mapka na highways.sk je dost nedoveryhodna.

Alebo su to akoze cesty prvej triedy?

dik za odpoved
skodlivec
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 22. Nov 2006 09:52

Odoslaťod aquila » 11. Feb 2007 21:59

na slovensku je viacero ciest, ktore sa v 70 a 80tych rokoch postavili/prerobili v parametroch 1/2 profilo RC/D ... a zrovna mapka na highways je velmi dobre. konkretne je tam presne zakreslena R3 aka je v poslednych oficialnych dokumentoch .. byvala D65 ... kedze I/65 ide az po martin ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod mel » 12. Feb 2007 10:13

johhan napísal:Definitívne bolo rozhodnuté o 3 stabilných bodoch R3 a to Trstená Martin Šahy

Taktiež o prekládke cesty I triedy cez Donovaly v kategorii C22,5/80


Kedysi tu niekto rozpraval aj o bode Zvolen... to padlo?

Podla toho co pises nizsie je vlastne jasne, ze pojde Martin - Sturec a potom su 3 alternativy:
BB
Kremnica
Handlova

je jasne, ze ako sa bude rozhodovat? Co bude (okrem penazi) zohravat ulohu? Je pravdepodobne, ze sa v dlhsom casovom horizonte bude riesit viac ako jeden usek? napr by sa riesili aj Handlova aj BB?
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod skodlivec » 12. Feb 2007 10:18

Dakujem za objasnenie! :wink:
skodlivec
nováčik
 
Príspevky: 6
Založený: 22. Nov 2006 09:52

Odoslaťod johhan » 12. Feb 2007 12:08

Mel, najvohnejšia alternatíva sa javí Brezno - BB - TR - PD + Preložka Donovaly. Inak pohronie do 20 rokov zahynie - doslova - v posledných rokoch je úbytok obyvateľstva 20% za 5 rokov
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Honda » 12. Feb 2007 14:17

johhan napísal:Mel, najvohnejšia alternatíva sa javí Brezno - BB - TR - PD + Preložka Donovaly. Inak pohronie do 20 rokov zahynie - doslova - v posledných rokoch je úbytok obyvateľstva 20% za 5 rokov


Na takéto tvrdenia by si musel priložiť celé Slovensko. :wink:
Canada forever ...
Honda
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 57
Založený: 23. Jan 2007 18:52

Odoslaťod bystrik » 12. Feb 2007 16:43

aquila napísal:na slovensku je viacero ciest, ktore sa v 70 a 80tych rokoch postavili/prerobili v parametroch 1/2 profilo RC/D ... a zrovna mapka na highways je velmi dobre. konkretne je tam presne zakreslena R3 aka je v poslednych oficialnych dokumentoch .. byvala D65 ... kedze I/65 ide az po martin ;)


aquila, ake su dalsie priklady?
Obrázok používateľa
bystrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 582
Obrázky: 38
Založený: 03. Feb 2005 21:40

Odoslaťod aquila » 12. Feb 2007 16:45

dost dlhe useky I/51, potom vlastne aj cesta BA - PK, co je cesta druhej triedy tak je postavena na 2+2, iste useky I/18 etc etc
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.

cron