Stránka 36 z 40

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2013 22:39
od okorec
Andrej napísal:...stavat sa budu niektore useky aj v plnom profile - napr. Martin-Rakovo ci pravdepodobne Hubova-DK.


to by bolo fajn.. este by sa podla mna uzivil plny profil aj Hronsky Benadik - Levice

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2013 23:40
od duro_z_dediny
Andrej napísal:RC je rychlostnou cestou aj v 1/2 profile. R3 sa planuje podla intenzit - useky okolo Or.Podzamku, Trstenej ci H.Stubne este dlhe desatrocia nebudu nevyhnutne potrebovat druhy polprofil. Pokial bude vyhlad intenzit vysoky, stavat sa budu niektore useky aj v plnom profile - napr. Martin-Rakovo ci pravdepodobne Hubova-DK.


Bol by som rád, keby som sa dožil R3 v polprofile od hranice PL k HU. :)
Chápem, že v niektorých úsekoch (Or.Podzámok...) bude plný profil určite niekedy mimoriadne náročný, ale aj dnes by sme asi sotva vedeli vytvoriť lepšie trasovanie na jestvujúcich úsekoch. Takže je to úloha pre ďalšiu generáciu.
Úsek DK-Hubová je pre najbližších 10 rokov iba snom. Figeľ zaradil TS-Nižná a Dlhá-Sedl.Dubová do programu výstavby, ale v súčasnosti sú oba úseky mimo a niet zmienky (okrem snahy zopár oravských starostov), že sa to zmení do konca tohto volebného obdobia. Prednosť dostala D3, poväčšine oprávnene, ale na tých pár polprofilov by možno zostalo.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2014 22:08
od black1
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestni ... 03B27B4407 k tomuto mame neake info alebo neaky datum zverejnenia studie? dik

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2014 22:12
od racto
Zatiaľ sa stále spracováva. Pripravujú sa prieskumy na hraniciach a sčítania pomocou ASD.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Feb 2014 00:02
od black1
cize ziadny odhad kedy cca sa neda z toho vyvodit?

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 23. Feb 2014 10:29
od racto
Uvažuj z letom.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 12:03
od tomy217
Vypracovanie štúdie realizovateľnosti stavby Rýchlostná cesta R3 Tvrdošín - križovatka D1

Popis: Navrhnutie technicky, ekonomicky a environmentálne najvhodnejšieho riešenia trasy rýchlostnej cesty R3 v úseku Tvrdošín - križovatka D1.
http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/241243

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 13:34
od miko
Neviete niekto prečo robia študiu od Tvrdošina? Ja som si myslel, že trasa do Dolneho Kubina je už určená, tak by som pochopil štúdiu od DK smerom na D1. Či štúdia relizovatelnosti neurčuje trasu ale to či je cesta potrebna/nepotrebna?

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 14:09
od rastislav5
Tak velmi teoreticky je do Tvrdosina z D1 vzdusnou ciarou najblizsie od Liptovskej Mary (30 km), nie su tam ziadne narodne parky ani chranene uzemia, je tam sice Natura 2000, ale ta je suvisle od Malej Fatry az po Zapadne Tatry.
Tiez iba spekulujem ci to nie je tlak na Kubincanov, aby suhlasili s lacnejsim variantom obchvatu mesta, inak rychlostna cesta pojde napr. cez Chlebnice.
Ale najskor ide len o trasovanie D1-Dolny Kubin s napojenim moznych obchvatov Kubina.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 14:39
od tomy217
miko napísal:Neviete niekto prečo robia študiu od Tvrdošina? Ja som si myslel, že trasa do Dolneho Kubina je už určená, tak by som pochopil štúdiu od DK smerom na D1. Či štúdia realizovatelnosti neurčuje trasu ale to či je cesta potrebna/nepotrebna?

Ja osobne si myslím, že výsledky štúdie majú slúžiť hlavne na obhajobu výstavby R3 medzi D1 a Tvrdošínom u Európskej komisie. V súčastnosti majú problém s financovaním týchto úsekov cez eurofondy.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 16:47
od ecce
To, ze bude od Tvrdosina, neznamena, ze budu celu trasu riesit variantne. Ak by to chceli financovat z eurofondov, studiu budu potrebovat.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 18:18
od Andrej
Tak ako na ostatnych projektoch, aj tu EK vyzaduje feasibility study, aby sa jasne stanovilo trasovanie (ktore stale nie je uzavrete), financovanie a prioritizacia usekov.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2014 19:43
od ecce
Akurat nechapem, preco uz tie sutaze a sutazne podmienky nedavaju na web NDS. Ci toto este sme v skorsom stadiu?

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2014 10:55
od ANDi
Kolko firiem na SK robi tieto studie? Resp. ako mame istotu, ze variant od firmy A je ozaj vyhodnejsi, ako variant, ktory by odporucila firma B ?

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2014 07:25
od black1
R3 juzne trasovanie

"V súčasnej dobe je štúdia realizovateľnosti dopracovávaná zhotoviteľom."

NDS

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2015 19:22
od plš
Lahôdka pre ANDiho. Bude sa niečo diať na ANDiho koridore R3? Štúdia realizovateľnosti Martin - Šášovské Podhradie viewtopic.php?f=35&t=20007 .

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2015 21:23
od ANDi
Ja im to s radostou vysvetlim aj za tisicku :D Zbytocna studia :mrgreen:

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2015 22:11
od plš
Štúdia je niečo oficiálne z Ficovej slovenskej vlády pre EK. Aby mali páni z ministerstva čo hodiť na stôl pri jednaní s komisárom pre dopravu. A aby mal Jaspers niečo na kontrolu a mohol vypracovať hodnotiacu správu.
Máš z toho srandu. Keď kupuješ domov chladničku, nemusíš manželke napísať dôvodovú ani kontrolnú správu, aby sa chladnička predražila o 50%. :mrgreen:

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2015 13:55
od ANDi
viewtopic.php?f=35&t=20265

Parada, hlavneze 150 melnikov rocne na nove PPP, tam problem nevidia...

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2015 14:54
od Maxx787
...alebo rozkradnut 3 mld. rocne...na to je tiez. ale 100 mega na jeden usek po 5 rokoch na to neni...

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2015 11:20
od kares
Ani rok diaľnic, ani R3 pre Hornú Oravu

http://jurinova.blog.sme.sk/c/384420/an ... ml?ref=tit

R3 (apod.) Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2016 20:23
od KN.SK
Er-trojka (ale i iné nové/moderné cesty) by sa mohli budovať, tak aby na seba nadväzovali. Úseky aby neboli hrozienka z koláča, ktoré sa budú vyštipkávať len pre jeho nenáročnosť alebo pre "vyhovenie" nejakej časti spoločnosti, apod. Keď sa takto bude bezkoncepčne stavať, tak budú len osihotené ostrovčeky úsekov začínajúce a končiace v "poliach" alebo apendixy trčiace do prázdna.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2016 22:24
od ANDi
Taky luxus si nemozeme dovolit, takze malo by sa to riesit najskor odstranenim najrizikovejsich miest, nasledne rovnomerne rozdelenie financii, t.j. ze sa v kazdom kraji postavi porovnatelny kus a prepajaju sa susedne vyznamne mesta a az nakoniec celkove spojenie a suvisle useky.

U nas je presny opak, naliali sa peniaze do zapadu a na vychode takmer nic... BA-ZV 1 hod. 30 minut. ZV-KE 3 hodiny...

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2016 22:41
od DrX
presne tak. Resp. este presnejsie, kazdemu kraju pridelit rozpocet a ten moze rozhodnut, co je pre neho najpotrebnejsie. Potom, ak sa KE kraj rozhodne, ze najpotrebnejsi je pre neho zilinsky tunel, tak moze svoj rozpocet presunut tam. Nie ako teraz, pri centralnom planovani, ze useky R2 co sa daju postavit za 5mil EUR/km su "planovite odsuvane" na 2040.

Re: R3 Všeobecne

OdoslaťOdoslané: 05. Apr 2016 16:06
od ANDi
Ale to som offtopic, pri R3 je to tazsie... Pre tranzit je dolezity cely tah. pre SK, asi stredna cast, cize prepojenie R1 a D1. Ale ci by sa mala prvo dostavat Orava, alebo juh... Vzhladom na momentalnu situaciu a rozostavanost D1 je asi dolezitejsia Orava, aj ked zase na Polskej strane cesta chyba... Ale cesta chyba aj u madarov... Ale strata casu nad tym polemizovat, lebo o 20 rokov moze byt vsetko inac.