devil napísal:nasa prihranicna R4 sa tiez musela nejako napojit tak madari postavili kratke napojenie a bolo vybavene.
Na R4 aj madarska strana deklarovala, ze chce zacat stavat pokracovanie v kratkom obdobi. Kym na M2 v blizkosti hranice ziadne casove plany neexistuju. Pokial viem, tak pri Sahach je problem s chranenymi uzemiami uz pri hranici.
devil napísal:v sahach tak ako v KA ide cela doprava rovno cez hlavne namestie.
Cize treba postavit zapadny obchvat v dlzke 2 km, kde bude jazdit 2 tisic v/24h, tym nebude tranzit jazdit cez centrum, ale na to netreba ziadnu RC.
devil napísal:myslim ze rozsirovat cestu cez neresnicku dolinu je tazko priechodne. to uz je scasti intravilan zvolena pri neresnickom potoku a kupalisku. tam nie su intenzity 3-5 tisic.
Ukaz miesto kde sa to neda rozsirit, aj na C11,5 vratane odbocovacich pruhov. Zrazu intravilan, ale pre vyse 20 tisic v/24h v Radoli, Budatinskej Lehote treba rozsirit na stvorpruh popri domoch.
devil napísal:v MT existuje kus cesty ako 2+2 ktora kapacitne nadlho staci.
Dookola ta ista pesnicka? R3 MT obchvat ma prebrat dopravu v smere ZA-TR aj TR-Turany a samozrejme opacne. V smere ZA-TR to ide intravilanom Vrutok a MT 9 km, ale 4 pruh je z toho len 3.7 km. A okrem toho ten obchvat by vyriesil aj Kostany nad Turcom. TR-ZA bude o 2 km dlhsia po obchvate,ale co je lepsie ist o zhruba 10% dlhsou trasou po D/RC, alebo ist 10 km v 2 mestach + obci (spolu vyse 10 km medzi znackami zaciatok/koniec obce).
Tvarit sa, ze 2+2 nadlho kapacitne staci a ignorovat, ze na I/65 bolo v r.2015 na 1+1 18874 v/24h sa Ti zda samozrejme uplne v poriadku.
devil napísal:zaujimave je skor to ze v ZA, PO...ale aj v dalsich treba vsade velke obchvaty zato vo ZV co je medzinarodna krizovatka minimalne na urovni krajskych miest by ste tahali vsetko cez mesto
To uz je naozaj chore. ZV ma uz davno odklonenu dopravu ZH-BB, R2 by stat chcel stavat, ale obce na trase/pri trase tomu brania. Tym by sa vyriesili aj smery ZH-DT, BB-DT. V ZA boli v roku 2015 na hlavnych tahoch intenzity 26-38 tisic a to chces porovnavat s intenzitou 8-9 tisic???
devil napísal:o nic menej vyznamna ako R6 alebo R4, skor naopak a ked susedia planuju RC tak preco nie aj my. alebo potom un block zrusit juznu R3 aj severnu R4 aj R6 a odovodnit susedom preco nechceme RC.
Dookola nechapes zasadny rozdiel. R6 je na dlho vychladena a pritom CR deklaruje snahu postupne stavat useky smerujuce k nasej R6 zatial je termin rok 2030, kym nebudu blizko hranice, nemusime tam nic robit, teda R6 ostava len na papieri. Severna R4 sa nestavia, stavia sa I.etapa obchvatu PO, kde nie su ocakavane intenzity 2-3 tisic ako je to v pripade KA a Siah, ale niekolkonasobne vyssie. Polsko deklaruje, ze chce stavat Via Karpatia, ale ci sa k nasej hranici dostanu skor ako o 10 rokov neviem, avsak rok 2030 je realny. Na druhej strane najdi nejaky oficialny termin, kde by madarske ministarstvo/vlada deklarovala vystavbu M2 blizko hranice.