Stránka 20 z 20

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2021 13:31
od devil
podla mapy od DrX 2+2 po cestu I/22 a dalej 1+1
viewtopic.php?p=236048#p236048

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2021 20:21
od babar
Rotavator napísal: Stalo by este za myslienku rozdelit usek lovinobana - ozdany a postavit to po LC. Bolo by to o 6 km blizsie ku KE ako juzny obchvat a aj ku Siatorskej ako prepojenie ku BP.


Ja uz davno hovorim ze ukoncit R2 Mytna - Lovinobana pred krizovatkou na VK/PT (Tomasovce) je blbost, davalo by zmysel potiahnut to po Lucenec po krizovatku na KE/HU (Miraj)

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 31. Jan 2021 08:48
od vladik67
Babar, ak niekto bude ekonomicky rozmýšľať, tak úsek Lovinobaňa - Lučenec (píla) sa to nakoniec urobí ako krátky úsek medzi Kapušanmi a Lipníkmi a to s dvoma MUK a polprofilmi ukončenými stykovými cestami aj na VK, aj na Fiľakovo a na smer Ožďany, len je otázka či ešte v parametri 4 alebo 2 pruhoch.

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2021 15:15
od EmBe
Podľa info z FB skupiny týkajúcej sa mesta Krupina, v časti Dráhy prebieha geologický prieskum súvisiaci s obchvatom.

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2022 22:38
od jarino
Čaká sa na výsledok štúdie realizovateľnosti.
Neprebieha žiadna činnosť (okrem obchvatov miest Krupina a Šahy)

ODhadované investičné náklady: 611 mil. eur

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 11. Sep 2022 20:16
od EmBe
https://vyzva.skopal.sk/obchvat?fbclid= ... EPnal-1MFg

Petícia kandidáta na primátora Krupiny týkajúca sa obchvatu.

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2022 22:33
od Wza0S
AKO JE TO S OBCHVATOM NÁŠHO MESTA ? (autor: Radoslav Vazan, zdroj FB, 24.10.2022) AKA trochu predvolebnej agitky
Vážení priatelia, na základe publikovaných informácii ohľadom obchvatu by som vám rád poskytol aktuálne informácie a krátky sumár aktivít za uplynulé obdobie cca posledných 5 rokov. Aj preto som v tejto súvislosti nedávno navštívil pani Ing. Vieru S. - vedúcu investičného odboru Národnej diaľničnej spoločnosti v Banskej Bystrici, ktorá so svojimi spolupracovníkmi a spoločnosťou DOPRAVOPROJEKT, a.s. aktívne pracujú na príprave obchvatu nášho mesta už niekoľko rokov.

Čo sa týka projektovej prípravy máme hotové Dokumentáciu pre územné rozhodnutie a vydané právoplatné územné rozhodnutie ( právoplatné od 21.10. 2021). Hotová je aj Dokumentácia pre stavebné povolenie, Dokumentácia pre realizáciu stavby. Geometrické plány trasy obchvatu sú hotové a zakreslené v katastrálnych mapách. Rovnako máme za sebou posúdenie vplyvov na životné prostredie na obchvat Krupiny tzv. EIA. Rovnako ako máte možnosť si všimnúť, boli zrealizované na celej trase plánovaného obchvatu geologické vrty (žlté rúry s červeno-bielymi tyčkami so štítkami).

V návrhu štátneho rozpočtu na rok 2022 boli navrhnuté finančné prostriedky na výkup pozemkov pod stavbu, ktoré však v návrhu rozpočtu schválené neboli. Čo sa týka pripravenosti stavieb, podľa slov pani Ing. Viery S. patrí z hľadiska prípravy stavba obchvatu mesta Krupina k najlepšie pripraveným stavbám v pôsobnosti ich pracoviska NDS (spolu so stavbami Bátka – Figa a Zacharovce – Bátka), čiže v prípade pridelenia finančných prostriedkov je možné sa najskôr pustiť do výstavby. Len na margo nejakého poradia priorít chcem dodať, že nie je dôležité číslo v poradovníku, ktoré sa stále aj tak menia, ale stav pripravenosti stavby a tam sme ďaleko pred Zvolenom a aj Šahami, či Levicami!

Chcem sa poďakovať úplne od začiatku za posledných päť rokov práce bývalému generálnemu riaditeľovi NDS Jánovi Ď. za naštartovanie procesov a pomoc a po zmene vlády hlavne Ministrovi dopravy a výstavby SR pánovi Andrejovi Doležalovi, štátnemu tajomníkovi pánovi Jaroslavovi Kmeťovi a poslancovi NR SR Igorovi K. za pomoc a podporu pre obchvat nášho mesta. Žiaľ aktuálne proces zastal na peniazoch, ktoré neboli vyčlenené Ministerstvom financií SR na začatie výkupov a na začatie samotnej výstavby.

...

Mrzí ma, že po zmene vlády pred 2,5 rokom akosi ihneď opadla snaha väčšiny aktivistov o blokovanie prechodov, či iné formy vyjadrenia nespokojnosti, protestu a poukazovanie na potrebu začatia výstavby. Pripomínať dôležitosť obchvatu nestačí len 2 mesiace pred voľbami, ale aktivitám sa treba venovať dlhodobo a intenzívne, čo krok za krokom v horizonte času prinesie výsledky.


Zdroj:
https://www.facebook.com/groups/171620189518396/user/100000500246802/
https://www.facebook.com/groups/krupina.otvorene.mesto/

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2022 08:41
od jarino
Aby som to dal trochu na pravú mieru.

Peniaze budú vyčlenené až keď bude projekt zaradený do Harmonogramu. Zaradenie do Harmonogramu nastane, až keď:
1) NDS zverejní štúdiu realizovateľnosti a zároveň
2) UHP na základe tejto Štúdie vydá odporúčanie projekt realizovať a navrhne jeho zaradenie do Harmonogramu.

čiže v prípade pridelenia finančných prostriedkov je možné sa najskôr pustiť do výstavby.

Toto tvrdenie je trochu zavádzajúce.
Keď sa vyčlenia peniaze, NDS bude musieť najskôr začať s MPV. Povedzme že to potrvá rok. Medzitým (alebo dovtedy) sa vypracuje Dokumentácia na ponuku. Až následne bude môcť NDS vyhlásiť VO (podmienkou je finančné krytie stavby po celú dobu zaradením projektu do Harmonogramu).

Re: R3 Krupina, obchvat

OdoslaťOdoslané: 22. Nov 2022 22:16
od jarino
Odhadované náklady: 66,6 mil. eur bez DPH
B/C: 0,278

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2022 09:27
od aquila
fuha, na to ze to tak tlacia, tak to B/C vyslo ozaj mizerne, aj ked cena nie je az taka zla ..

v tomto je to dost smutne, ze mame aj v zasobniku kopu projektov, ktore by hravo dali B/C cez 1 a ani sa nepripravuju ..

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2022 09:52
od Vlados
tento musel presadiť devil ;)

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2022 10:45
od devil
fuha, na to ze to tak tlacia, tak to B/C vyslo ozaj mizerne, aj ked cena nie je az taka zla ..
v tomto je to dost smutne, ze mame aj v zasobniku kopu projektov, ktore by hravo dali B/C cez 1 a ani sa nepripravuju ..

ja by som bol strasne zvedavy ktore projekty by hravo dali B/C cez 1 a hlavne akym sposobom sa to vypocitalo. zeby (zase) nadhodnotene intenzity v buducnosti ?

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2022 07:54
od Lorenc
Doležalovo vyjadrenie

„Či to bude R1 alebo R3, akokoľvek od Zvolena smerom na Krupinu a Šahy. Je to ťah 1/66. Tam návratne vychádza minimálne obchvat Krupiny. Pripomínam, že táto R3 zostala v základnej sieti európskych tranzitných ťahov a tam už nebudeme musieť diskutovať s Útvarom hodnoty za peniaze, pretože nariadenia Európskej rady aj parlamentu hovoria jasne. Musí byť v plnom profile a so stavebne oddelenými smermi. Samozrejme, sú možné aj výnimky, ale to je na ďalšiu diskusiu.“


Takže ako tomu rozumieť? Že obchvat Krupiny bude v plnom profile? Ale teda už všetky úseky R3. Teda aj Oravské by mali prejsť na plný profil?

Re: R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2022 10:45
od pa3ck
Oravská R3 nie je TEN-T Core, iba južná a turčianska