Stránka 3 z 7

OdoslaťOdoslané: 18. Dec 2008 16:26
od konstrukt
konstrukt napísal:
Lionheart napísal:R3 Horná Štubňa, obchvat - začiatok výstavby = 17.december 2008!
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11272
To znamená, že je už vybraný aj zhotoviteľ.
A je ním Združenie Skanska - Strabag

Re: R3

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 00:24
od Milos
Lubo napísal:Nebolo lepsie zacat stavat R3 na Turci od Martina a tahat na juh do Stubne? Urcite by sa obsluzil vacsi pocet ludi. Napr. aj tah MT-PD. Dovodom preco dostal prednost tento usek je krizovatka 557/65?


Dôvodom, prečo dostal prednosť tento úsek, sú katastrofálne parametre cesty I/65 v úseku prechádzajúcom Hornou Štubňou. Ba čo viac, dlhé roky je takto ohrozovaná bezpečnosť jej obyvateľov. V MT "obchvat" je, hoci o plynulosti jazdy po ňom nemôže byť ani reči. Ale stále je to úplne o niečom inom v porovnaní s HŠ. Ostatné napísal Aquila. Ten východný obchvat MT by mal tuším obísť aj Košťany n/Turcom, t.j. jedinú obec, ktorou I/65 prechádza medzi MT a TR-časť Diviaky

Re: R3

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 02:03
od johhan
Lubo napísal:Nebolo lepsie zacat stavat R3 na Turci od Martina a tahat na juh do Stubne? Urcite by sa obsluzil vacsi pocet ludi. Napr. aj tah MT-PD. Dovodom preco dostal prednost tento usek je krizovatka 557/65?


V Turci na I/65 máš iba pár kritických miest a to sú Koštany nad Turcom, Horná Štubňa, Turček.
.
Ale najviac kritický je stav cesty - inak je to v pohode aspon na 5-10 rokov a preto sa aj stavia ako R11,5

Re: R3

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 09:10
od Lubo
johhan napísal:
Lubo napísal:Nebolo lepsie zacat stavat R3 na Turci od Martina a tahat na juh do Stubne? Urcite by sa obsluzil vacsi pocet ludi. Napr. aj tah MT-PD. Dovodom preco dostal prednost tento usek je krizovatka 557/65?


V Turci na I/65 máš iba pár kritických miest a to sú Koštany nad Turcom, Horná Štubňa, Turček.
.
Ale najviac kritický je stav cesty - inak je to v pohode aspon na 5-10 rokov a preto sa aj stavia ako R11,5


Ved prave...
Ak by sa islo od severu, krizovatka v kostanoch a semafory v martine sa mohli vyriesit najprv.
Katastrofalny stav vozovky v stubni bude potrebne tak ci tak riesit. To sa obchvatom nevyriesi.
Riesit stav vozovky vybudovanim R3 je podla mna chore.
Vyssiu spolocensku hodnotu by prinieslo budovanie tejto cesty od severu.

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 15:22
od i15
ako tak pozeram na video a google earth :) tak je to klasicka bodova zavada, ktoru pekne vyriesi obchvat

Re: R3

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 23:23
od johhan
Lubo napísal:Ved prave...
Ak by sa islo od severu, krizovatka v kostanoch a semafory v martine sa mohli vyriesit najprv.
Katastrofalny stav vozovky v stubni bude potrebne tak ci tak riesit. To sa obchvatom nevyriesi.
Riesit stav vozovky vybudovanim R3 je podla mna chore.
Vyssiu spolocensku hodnotu by prinieslo budovanie tejto cesty od severu.

Nepochopil si to ... Martin netreba riešiť je tam pohodlný obchvat 2+2 - sice sú tam semafory ale je bez problemu - Košťany sú problém - stačí tam dať semafory
.
HŠ vôbec nemá katastrofálny stav vozovky ta je relatívne v poriadku - HŠ je problém širka cesty, stúpanie a zákruty v obci - to sa dá odstrániť jedine obchvatom
.
katastrofálny stav vozovky je medzi I/65 Príbovcami a Diviakmi - betónová cesta v rozklade - preto má paralelná cesta II triedy takú vysokú intenzitu - kto to pozná obchádza to

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2008 23:24
od johhan
i15 napísal:ako tak pozeram na video a google earth :) tak je to klasicka bodova zavada, ktoru pekne vyriesi obchvat


Okrem toho sa vyrieši aj prechod železnice kde každoročne kamiony strhnú závory

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2009 18:16
od Dialniciar
Na túto stavbu pôjde v tomto roku 7,5 mil. EUR. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11576

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2009 20:42
od Rio13.zm
pracuje sa tu uz ? ja som isiel tadial asi tri tyzdne dozadu a nic som zatial nevidel

OdoslaťOdoslané: 02. Mar 2009 18:29
od johhan
Rio13.zm napísal:pracuje sa tu uz ? ja som isiel tadial asi tri tyzdne dozadu a nic som zatial nevidel


ja som dnes po dlhom dlhom čase išiel okolo a od TR som videl už zhrnutú ornicu - zasnežené kopy a je na zaplakanie v akom stave je celá I/65

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2009 17:44
od wizard112
johhan napísal:... je na zaplakanie v akom stave je celá I/65


To hej. Keď tadiaľ idem, tak si pripadám ako v nejakej rozvojovej krajine...

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2009 00:04
od johhan
wizard112 napísal:
johhan napísal:... je na zaplakanie v akom stave je celá I/65


To hej. Keď tadiaľ idem, tak si pripadám ako v nejakej rozvojovej krajine...


ja som strašne prekvapený - to som nepredpokladal že to nechajú dojsť do takého stavu

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2009 00:15
od Milos
[quote="johhan":3r6ghej8][quote="wizard112":3r6ghej8][quote="johhan":3r6ghej8]... je na zaplakanie v akom stave je celá I/65[/quote:3r6ghej8]

To hej. Keď tadiaľ idem, tak si pripadám ako v nejakej rozvojovej krajine...[/quote:3r6ghej8]

ja som strašne prekvapený - to som nepredpokladal že to nechajú dojsť do takého stavu[/quote:3r6ghej8]

Dva-tri mosty sú síce opravené, ale inak celá cesta pomaly na rozpadnutie :roll: V pondelok tadiaľ pôjdem, uvidím, či to radšej nevezmem po vedľajšej popri železničnej trati :lol: Teda ak nie je ešte horšia

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2009 00:19
od Milos
Teda mal som na mysli obídenie úseku I/65 TR (Diviaky) - Príbovce

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2009 17:01
od Dialniciar
johhan napísal:ja som strašne prekvapený - to som nepredpokladal že to nechajú dojsť do takého stavu


Zbytočne si prekvapený, SR má vyše 250 km ciest I. tr. v havarijnom stave a cez 800 km je v nevyhovujúcom stave. Náklady na opravu HS sú cez 12 mil. SKK na 1 km, na NS je to cca. 7 mil. SKK a rozpočet na opravy (mimo mostov) bol za r. 2008 niečo okolo 941 mil. SKK, pričom ale ešte tu je ďalších 2000 km ciest, ktorých stav sa zhoršuje ...

OdoslaťOdoslané: 24. Mar 2009 19:41
od johhan
na Hornej Štubni sa začalo dneškom intenzívne pracovať momentálne že sa stavia stavebný dvor a zhromažďuje sa technika

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2009 07:50
od racto
Bol som poztrieť vo štvrtok v HŠ a majú už po 6 km ornicu dole. Bol by som zvedavý ako budú riešiť križovanie s cestou na vlakovú stanicu ako aj prekládku elektrického vedenia v tom území.

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2009 17:08
od Adozv
čavte mate niečo nové ohladom tohto obchvatu? :)

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2009 18:18
od Rio13.zm
pred tyzdnom ked som vedla prechadzal, tak z kraja kde sa bude napajat Rka na povodnu cestu, uz mali nanosenu tu najspodnejsiu vrstvu a valcovali to.

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2009 20:13
od Adozv
díky moc :) aspon niekde niečo robia :)

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2009 23:20
od Rio13.zm
a tak ani pri zarnovici to nieje zle, ja skusim tipnut, ze za take tri-styri mesiace, by aj pol profil mohli otvorit...

R1..

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2009 12:08
od paul0001
Asfalt je už položený a montuje sa protihlukova stena.. :wink:

Re: R1..

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2009 18:07
od duli
paul0001 napísal:Asfalt je už položený a montuje sa protihlukova stena.. :wink:

to myslis teraz pri Zarnovici alebo pri HŠ?

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2009 12:17
od Rio13.zm
zrejme zla tema, este par tyzdnov dozadu som tu pisal, ze davali najspodnejsiu vrstvu kamena. tak rychlo asfalt nemozu davat :)

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2009 14:54
od duli
Rio13.zm napísal:zrejme zla tema, este par tyzdnov dozadu som tu pisal, ze davali najspodnejsiu vrstvu kamena. tak rychlo asfalt nemozu davat :)

ok, len sa tu zacali rozoberat dva useky naraz tak som bol s toho trosku zmateny. Takze ten asfalt davaju pri zarnovici to je dobra sprava tak sa mi zda ze by tento usek mohli otvorit aj skor ako je termin.