Stránka 4 z 7

R1..

OdoslaťOdoslané: 31. Júl 2009 19:31
od paul0001
Ano možem potvrdit, asfalt bol už minuly týžden- od ZC po Hliník nad Hornom... :)

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2009 07:28
od Rio13.zm
ale preco to pises sem a nie do prislusneho vlakna ? :)

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2009 20:23
od paul0001
omyl

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 10:04
od JOKRA
Pridal som zopar fotiek do galetie RC - nezaradene

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 10:10
od racto
JOKRA napísal:Pridal som zopar fotiek do galetie RC - nezaradene


pekne fotky pekneee :) a ešte krajšia dedinka :)

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 10:20
od JOKRA
V Stubni ta bodova zavada je neprijemna no horsia je ta panelka z Diviak po Pribovce. To je riadny tankodrom....

keď som tade minule išiel

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 13:09
od Miro
som si všimol, že ten obchvat bude napojený medzi HŠ a tou nepríjemnou zákrutou pri motoreste (tam kde je odbočka na BB). To ho nemohli potiahnuť ešte kúsok až k pumpe?

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 13:28
od aquila
to je zjavne docasne pripojenie .. kedze tam je planovana MUK .. snad sa jej aj dockame coskoro ;)

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=969

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 13:34
od aquila
je vyrvorena aj samostatna galeria pre tento usek

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=131

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 14:40
od Miro
aquila napísal:to je zjavne docasne pripojenie .. kedze tam je planovana MUK .. snad sa jej aj dockame coskoro ;)

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=969


len som skeptický, ako dlho tá dočasnosť bude trvať :( to už to mohli potiahnuť cez tie polia po pumpu v trase budúcej R3 už teraz, tá zákruta je tam fakt blbá a bude ešte blbšia, keď nebudú autá prechádzať cez HŠ, ale dofrčia po obchvate a teraz takáto záludnosť

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2009 18:36
od b.
Rio13.zm napísal:ale preco to pises sem a nie do prislusneho vlakna ? :)


šikula si

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2009 09:03
od Lionheart
Kedze toto je usek financovany zo ŠR tak zrejme tu aktualne hrozi skrtanie vydavkov opre rok 2010!
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12466

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2009 09:08
od racto
uvidíme.

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2009 21:36
od johhan
Miro napísal:
aquila napísal:to je zjavne docasne pripojenie .. kedze tam je planovana MUK .. snad sa jej aj dockame coskoro ;)

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=969


len som skeptický, ako dlho tá dočasnosť bude trvať :( to už to mohli potiahnuť cez tie polia po pumpu v trase budúcej R3 už teraz, tá zákruta je tam fakt blbá a bude ešte blbšia, keď nebudú autá prechádzať cez HŠ, ale dofrčia po obchvate a teraz takáto záludnosť


Keďže sa robí zmena trasovania cez Turiec nie je jasné či sa nezmení aj križovatka R3 Šturec a preto sa nestavia.

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 11:59
od johhan
Lionheart napísal:Obchvat HŠ? to vážne ... ved tam je podla zmluvy mozne stavat az do roku 2011, ci nie?


Voľby je zázračné obdobie :-) - už sa betonujú mostovky

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2009 15:28
od Lionheart
"Rekordných 53 dní trvalo zhotovenie konštrukcie a osadenie železničného mosta 201-00 nad cestou R3, ktorá križuje trať vlakov v úseku Horná Štubňa – Prievidza. Most s dĺžkou 33,25 m, na ktorom pracovala spoločnosť Skanska, je súčasťou obchvatu Hornej Štubne."

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=97874#97874

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2009 13:01
od Zolohoj
Po tom moste som vcera siel vlakom a po vyse troch mesiacoch, co som tadial nesiel bolo zaujimave vidiet progres vo vystavbe obchvatu Hornej Stubne. Rozhodne tam vidiet zmeny. Aj dalej smerom k Stubni, kde zase naopak prechadza cesta mostom ponad trat.

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2009 14:40
od tom
Zostal pod tymto mostom priestor aj pre druhy polprofil, alebo to budu o par rokov opat prerabat.

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 12:26
od rado
tom napísal:Zostal pod tymto mostom priestor aj pre druhy polprofil, alebo to budu o par rokov opat prerabat.


Osobne som to nevidel, ale podľa obrázkov v tomto článku o výstavbe mosta to vyzerá ako keby ho postavili iba pre poloprofil:
:arrow: http://www.zeleznicne.info/view.php?naz ... 2009100006

Snáď sa nájde niekto kto to môže potvrdiť/vyvrátiť.

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 14:26
od mirkobb
rado napísal:
tom napísal:Zostal pod tymto mostom priestor aj pre druhy polprofil, alebo to budu o par rokov opat prerabat.


Osobne som to nevidel, ale podľa obrázkov v tomto článku o výstavbe mosta to vyzerá ako keby ho postavili iba pre poloprofil:
:arrow: http://www.zeleznicne.info/view.php?naz ... 2009100006

Snáď sa nájde niekto kto to môže potvrdiť/vyvrátiť.



Žiaľ, je to tak ako uviedol Rado, rezerva pre druhý dvojpruh tam nie je. Na Slovensku je to jednoducho tak! Podobne sa robil úsek na Orave medzi Oravským podzámkom a Hornou Lehotou, tiež sa to postavilo bez rezervy, až "niekto" neskôr stanovil (možno aj po rozsiahlej kritike na týchto stránkach :D), že ďaľšie úseky sa majú projektovať už aj s ohľadom na potenciálne rozšírenie na 2+2. V prípade obchvatu Hornej Štubne nikto s takým nápadom zatiaľ neprišiel.. :roll:
Len pre úplnosť dodám, že v prípade tohto mosta to platí ešte aj pre potenciálne rozšírenie o druhú koľaj, tiež tam nie je rezerva!

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 17:35
od Tomas PO
Rka pojde popod most?

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 17:38
od LubosG
Tomas PO napísal:Rka pojde popod most?


Asi áno, a zdá sa mi to tam dosť úzke. No možno mám len skreslený pohľad, z tých záberov.

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2009 12:07
od Zolohoj
Bohuzial, ja som si to vsimol len narychlo, ale tiez sa mi zdalo a rozmyslal som nad tym, ze to je nejake uzke. Takze dalsie "rozumne" riesenie na Slovensky obraz. Ako vzdy. Nechapem ze sa take nieco moze este dnes diat.

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2009 18:09
od stanog
Vyzerá to tak že pri rozširovaní na dvojpruh by sa asi postavil ešte jeden takýto prefabrikovaný most.

Ale povedzme si úprimne koľko ciest sa kedysi začalo stavať ako polovica budúcej D alebo D privádzača a medzitým uplynulo toľko rokov že okolie zastavali tak že druhý profil už nebolo možné dobudovať vôbec. Aj úsek Turčianske Teplice - Martin takto dopadol.
Dôležité je aby územné plány a stavebné úrady dodržiavali že tam raz bude 2-a viac pruh a problémy by neboli, ale sme na Slovensku...........

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2009 20:51
od Pacho
stanog napísal:Vyzerá to tak že pri rozširovaní na dvojpruh by sa asi postavil ešte jeden takýto prefabrikovaný most.

Ale povedzme si úprimne koľko ciest sa kedysi začalo stavať ako polovica budúcej D alebo D privádzača a medzitým uplynulo toľko rokov že okolie zastavali tak že druhý profil už nebolo možné dobudovať vôbec. Aj úsek Turčianske Teplice - Martin takto dopadol.
Dôležité je aby územné plány a stavebné úrady dodržiavali že tam raz bude 2-a viac pruh a problémy by neboli, ale sme na Slovensku...........


tak to je pravda, čo si ja pamätá, tak úsek, okolo sp.podhradia, usek zo štrby na východ, tam bol zasa v ýé-tých rokoch celý les vyrúbany pre druhý pruh, a teraz ide dialnica inakadal.....