Moderátor: Moderátori
johhan napísal:Thomas napísal:Obávám se, že to tak reálně nebude.
Celý 17,9 km úsek medzi Hornou Lehotou a Trstenou bude mať dokumentáciu hotovú do konca roka aj s územným rozhodnutím, rok 2009 bude na vysporiadanie pozemkov a 2010 na výber zhotoviteľa a do konca 2013 musí byť sprejazdnený a 2014 stavebne ukončený - keďže bude financovaný s fondov EU cena max 6,5 mld SKK
Thomas napísal:No, když vezmu v úvahu D3 - HP - ZA, tak se zdá, že se dá i rychleji - úsek byl provozní z většiny (dokonce i most přes trať a půlka estakády) prakticky po roce a půl, tak to jde ...
Thomas napísal:No, když vezmu v úvahu D3 - HP - ZA, tak se zdá, že se dá i rychleji - úsek byl provozní z většiny (dokonce i most přes trať a půlka estakády) prakticky po roce a půl, tak to jde ...
teraz ma tak napadlo - nie je obdobie 4/2008 - 9/2011 trochu vela casu na vybudovanie 7-kilometrového polprofilového úseku? alebo chcú setrit peniaze a rozlozit výdavky na dlhsí čas? ... snad kvoli deficitu? hm....
kain napísal:RC- nieco ako dialnica, rozdiel je v tom ze zakruty mozu byt ostrejsie nez na dialniciach, nesu na kazdom km tie telefony ci co to je atd. Ide o to ze RC je cesta 2+2 a viac. No ak ma oci neklamu tak sa stava 1+1. Dokonca aj D3 sa stava 1+1. To je dost taka hanba, ked dialnica ma podobu normalnej hlavnej cesty. Omg sak sme v Europe a ne nekde v Indii, kde sa dalnice nazyvaju cesty, na ktorych sa ledva dva auta obidu!!!
Thomas napísal:Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.
No 1+1 sa realizuje z dôvodu vylúčenia tranzitnej dopravy z mesta Trstená a nie riešenie problému DK - TS. 1+1 má preto veľký zmyselkain napísal:Thomas napísal:Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.
na to im kaslem...auta pribudaju aj budu pribudat, takze 1+1 nema zmysel, sak sa prejdi v stredu po Trstenej resp. od DK po Trstenu (hran. prechod) a uvidis ci treba 2+2 nebo ne.
konstrukt napísal:No 1+1 sa realizuje z dôvodu vylúčenia tranzitnej dopravy z mesta Trstená a nie riešenie problému DK - TS. 1+1 má preto veľký zmyselkain napísal:Thomas napísal:Na Oravě má 1+1 smysl - většina intenzity na "staré" silnici je místní doprava. Na budoucí R3 1/2 hádám, že bude v r. 2010 tak 7tis.aut/24 hod.
na to im kaslem...auta pribudaju aj budu pribudat, takze 1+1 nema zmysel, sak sa prejdi v stredu po Trstenej resp. od DK po Trstenu (hran. prechod) a uvidis ci treba 2+2 nebo ne.
devil napísal:my vieme kolko tam je aut a ver mi ze stacia aj 2 pruhy, tu mas stranku pekne je to tam spracovane, vieme aj ze domy cez tie dediny su blizko cesty a ze ich otrasy aut nicia. to nam je jasne ta cesta nie je stavana na takuto skladbu premavky, ale si zober ze na hranici mas len 5.000 aut co je pekne na st. hranici ale na 4pruhovku strasne malo. keby bola suvisla 2pruhovka horna lehota - trstena tak by to bolo OK lebo cast domacich vzdy ostane na starej ceste.
http://www.highways.sk/other/intensity2005.html
devil napísal:my vieme kolko tam je aut a ver mi ze stacia aj 2 pruhy, tu mas stranku pekne je to tam spracovane, vieme aj ze domy cez tie dediny su blizko cesty a ze ich otrasy aut nicia. to nam je jasne ta cesta nie je stavana na takuto skladbu premavky, ale si zober ze na hranici mas len 5.000 aut co je pekne na st. hranici ale na 4pruhovku strasne malo. keby bola suvisla 2pruhovka horna lehota - trstena tak by to bolo OK lebo cast domacich vzdy ostane na starej ceste.
http://www.highways.sk/other/intensity2005.html
Plny suhlas - dokazom je aj obchvat podzamku s totoznymi intenzitami, ktory kapacitne postacuje a najbizsich 15 rokov bude postacovat. Dovodom stavby R3 v polprofile je odlahcenie pre obce.
2+2 v tomto useku by bol total luxus, ked neexistuje R2 obchvat nitry a D1 nie je v KE
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.